Κατερίνα Μαυραντωνάκη

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Χ. Πουλόπουλος, Αναπληρωτής Καθηγητής Κοινωνικής Εργασίας Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης.
Advertisements

1 Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας – Σχολή Ανθρωπιστικών & Κοινωνικών Επιστημών – ΙΑΚΑ Τομέας Ιστορίας Εργαστήριο Ιστορίας Εκπόνηση εργασιών στην ιστορία
Χρήση Κειμενογράφου & Μέγεθος Εργασίας Το μέγεθος της εργασίας θα πρέπει να προσεγγίζει τον προκαθορισμένο αριθμό λέξεων, με μια απόκλιση ± 15%. Δηλαδή,
ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ & ΙΑΤΡΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΔΙΠΛΩΜΑ ΕΙΔΙΚΕΥΣΗΣ «Εφαρμογές της Βιολογίας στην Ιατρική» Θέμα:
1 Ανάλυση Χρηματοοικονομικών Καταστάσεων Επενδυτικοί Αριθμοδείκτες Διακομίχαλης Μιχαήλ Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
ΑΒΓΑ – ΧΡΩΜΑ ΛΕΚΙΘΟΥ ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΕ β - ΚΑΡΟΤΕΝΙΟ 1.
ΟΙ ΚΥΡΙΟΤΕΡΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΣΥΛΛΟΓΗΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ Οι μέθοδοι συλλογής δεδομένων διαφέρουν μεταξύ τους και δεν είναι όλες εξίσου κατάλληλες για κάθε ερευνητικό πρόβλημα.
Medicalization of special education as a factor of educational and social exclusion Passas Dimitrios, Panteion University Petropoulos-Petalas Diamandis,
Δημόσιες σχέσεις – Συμπεριφορά, δεοντολογία Διονύσης Ανανιάδης Δερματολόγος - Αφροδισιολόγος 11 ο Πανελλήνιο Συνέδριο Δερματολογίας Αφροδισιολογίας
2 η Εκπαιδευτική Περιφέρεια Νομού Έβρου Mάρτιος 2010.
1 Ανάλυση Χρηματοοικονομικών Καταστάσεων Αριθμοδείκτες Αποδοτικότητας Διακομίχαλης Μιχαήλ Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
Διαχείριση Κινδύνου Ενότητα 4: Εντοπισμός Κινδύνου. Διδάσκων: Βασιλική Καζαντζή, Επίκουρος Καθηγήτρια. Τμήμα Διοίκηση Επιχειρήσεων.
1 Ανάλυση Χρηματοοικονομικών Καταστάσεων Αριθμοδείκτες Διάρθρωσης Κεφαλαίων & Βιωσιμότητας Διακομιχάλης Μιχαήλ Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό.
ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ Εργαστήριο Προσαρμοσμένης Κινητικής Δραστηριότητας/ Αναπτυξιακών.
Η Συλλογιστική του 21ου Αιώνα για την Ηγεσία και τη Διοίκηση.
Τα γυναικεία γεννητικά όργανα διακρίνονται σε εσωτερικά και εξωτερικά. Εξωτερικά είναι το αιδοίο το οποίο αποτελείται από τα μεγάλα και μικρά χείλη εσωτερικά.
Τεχνολογία και μοντελοποίηση Χ. Λεμονίδης Ιούνιος 2016.
Η ψυχολογική υποστήριξη ασθενών με ρευματικά νοσήματα
2. Αξίες, στάσεις & εργασιακή ικανοποίηση
Ισοζύγιο Ενέργειας Και Έλεγχος Βάρους
Ανάλυση Χρηματοοικονομικών Καταστάσεων
«Η επίδραση του είδους ηγεσίας στη γονεϊκή εμπλοκή στην
Αρδευτική Μηχανική Ενότητα 3: Μικροάρδευση – Ορισμός και τύποι
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ERASMUS+ Τομέας Σχολικής Εκπαίδευσης
Οι κοινωνικές παράμετροι της εκπαιδευτικής διαδικασίας
Δημιουργικότητα & Καινοτομία σε ένα οργανισμό
Από το χάος στην τάξη... Καταιγισμός ιδεών.
Οργάνωση και Διοίκηση Αγροτουριστικών Επιχειρήσεων
Ανάλυση Χρηματοοικονομικών Καταστάσεων
Κοινωνιολογικές Προσεγγίσεις
Ανάλυση Χρηματοοικονομικών Καταστάσεων
" Οργάνωση & Διοίκηση Αγροτουριστικών Επιχειρήσεων"
Εκπαιδευτική Διαδικασία και Μάθηση στο Νηπιαγωγείο
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Υπερβαίνοντας τον Γλωσσικό Σεξισμό των Διοικητικών Εγγράφων ΡΟΔΟΣ, 21-22/6/2017.
ΠρΟταση δημιουργΙασ ΦυσικΗς ΔιεπαφΗς
ΜΥΚΗΤΕΣ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΑ ΥΓΕΙΑ:
Κοινότητα (1/5) Μια ομάδα ανθρώπων οι οποίοι ζούν στην ίδια, οριοθετημένη περιοχή, μοιράζονται τις ίδιες βασικές αξίες, την οργάνωση και ενδιαφέροντα.
ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΗ ΠΑΡΑΛΥΣΗ Κ. Ασωνίτου.
Παρουσίαση Προβλημάτων Msc , μαθηματικού Κοσόγλου Ιορδάνη
Creativity, innovation and change...in class.
«Η λογοτεχνία στο Γυμνάσιο: Μια πρώτη συγκριτική μελέτη των ελληνικών και των αγγλικών προγραμμάτων σπουδών» Τάσος Μιχαηλίδης, Δρ. Φιλολογίας ΕΚΠΑ, Τζήνα.
Αλληλεπιδράσεις συγκινησιακών και γνωστικών διεργασιών
Ευθανασία Ευάγγελος Δ. Πρωτοπαπαδάκης
ΜΑΘΗΜΑ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ Ομάδα: High-five
Διεπιστημονική Προσέγγιση στη Φροντίδα Υγείας
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 2η: Το Ερευνητικό Αντικείμενο
Ατομικός Φάκελος Αξιολόγησης Νηπίου (Portfolio Assessment)
Τεχνικές Διαπραγμάτευσης
Μεταπτυχιακές Σπουδές Στο Εξωτερικό
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΗΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ Ι
10th MIBES – Management of International Business & Economic Systems 15 – 17 Οκτωβρίου 2015 TEI Θεσσαλίας.
1η ενότητα: Πεποιθήσεις
Εθνικό Κέντρο Βιβλίου Λέσχες Ανάγνωσης.
ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ ΠΕΤΡΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΩΝ ΤΡΙΜΙΘΙΑΣ ΔΕΚΕΜΒΡΗΣ 2016
Ανάπτυξη της γλώσσας Η ανάπτυξη της γλωσσικής ικανότητας περνάει από συγκεκριμένα στάδια απόκτησης γλωσσικών επιπέδων. Ο στόχος ενός παιδιού που μαθαίνει.
Άλλα είδη παραπομπής και βιβλιογραφίας.
Όνομα φοιτητή : Ιωάννης Παυλίδης (U151N0311)
Ιστορικές Πηγές & Ιστορικές Μαρτυρίες
Εργαστήριο Από την απλή παρατήρηση στην αξιοποίηση των στοιχείων της
THOMAS H. CORMEN, et al., ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΥΣ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΥΣ, Β΄ έκδοση, ΠΕΚ 2016,
Jeremy M. Berg et. al., ΒΙΟΧΗΜΕΙΑ, ΠΕΚ 2017,
Διαδραστική Μάθηση © 2018.
στην Περιφερειακη Ενοτητα Ρεθυμνησ τησ Περιφερειασ Κρητησ
7ο Επιστημονικό Συμπόσιο Γενικής Ιατρικής
THOMAS H. CORMEN, et al., ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΥΣ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΥΣ, Β΄ έκδοση, ΠΕΚ 2016,
Jeremy M. Berg et. al., ΒΙΟΧΗΜΕΙΑ, ΠΕΚ 2017,
Ομάδες προετοιμασίας γονεϊκότητας
για τη Διδασκαλία Σχολικών Γνωστικών Αντικειμένων μέσω της Μουσικής
Jeremy M. Berg et. al., ΒΙΟΧΗΜΕΙΑ, ΠΕΚ 2017,
Η Ελλάδα κατά την πρώιμη ψυχροπολεμική περίοδο,
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Κατερίνα Μαυραντωνάκη Ιδεοθύελλα Κατερίνα Μαυραντωνάκη

η συγκέντρωση ιδεών από τους παρόντες σε μια συνάντηση. Είναι η συγκέντρωση ιδεών από τους παρόντες σε μια συνάντηση.

Καινούρια; Χρησιμοποιείται σε θρησκευτικές ομάδες στην Ινδία εδώ και 400 χρόνια. Osborn 1957 Prai (έξω από τον εαυτό μου) Barshana (ερώτηση)

Κανόνες Καμία κριτική, αξιολόγηση, υπεράσπιση ιδεών. Aπόλυτη ελευθερία. Δεν υπάρχουν όρια σε τρελές ιδέες ή καθόλου πρακτικές ιδέες. Η ποσότητα είναι πιο επιθυμητή από την ποιότητα. Η στήριξη σε ιδέες άλλων ενθαρρύνεται.

Γιατί δουλεύει; Οι ιδέες γεννούν νέες ιδέες. Θετική ενίσχυση Συσχέτιση Στήριξη

Ιδέες για γέννηση ιδεών Νέες χρήσεις Συμμόρφωση Μετατροπή Αύξηση Μείωση Αντικατάσταση Αναδιοργάνωση Συνδυασμός

Αποτελέσματα Βελτίωση επίδοσης (Rizi, 2013) Καλλιέργεια δημιουργικής σκέψης (Οsborn, 1957)

Σύγχρονη απεικόνιση ιδεοθύελλας «Σύννεφα» λέξεων https://wordart.com/create

Βιβλιογραφία Osborn, A. F. (1957). Applied imagination. New York : Scribner Paulus, P. B., Nijstad, B. A. (2003). Group creativity: Innovation through Collaboration, Oxford University Press. Rizi, C. E. et al (2013). The effect of the using the brainstorming method on the academic achievement of students in grade five in Tehran elementary school. Procedia - Social and Behavioral Sciences 83 ( 2013 ) 230 – 233