Βιολογία Α΄ Γυμνασίου Σχολική Χρονιά 2017-18 Καθηγήτρια: Μαρία Μέττα.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ειδικότερα ζητήματα Πρόσβασης τρίτου
Advertisements

ΜΑΚΙΓΙΑΖ.
ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΑΚΟΥ ΣΤΑΘΜΟΥ
Nacionalno računovodstvo
KVANTITATIVNE METODE U GRAĐEVINSKOM MENADŽMENTU
«Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΚΗΠΟΣ ΤΟΥ ΤΑΞΙΜΙΟΥ»
2. VAJA – sile ob dotiku in na daljavo
RADAR ZA PLOVILO ESMO Laboratorij za Sevanje in Optiko
תנועה הרמונית מטוטלת – חלק ב'.
Pasiruošimas “Elektros” skyriaus laboratoriniams darbams
הסקה על פרופורציה באוכלוסייה
ΧΡΗΣΤΟΓΛΟΥ ΙΩΑΝΝΗΣ ΓΕΝ
Κοινωνία, παραβατικές συμπεριφορές, πολιτική καταστολή
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΚΑΙ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΩΝ ΦΟΡΕΩΝ ΤΗΣ
ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΟΞΕΟΒΑΣΙΚΗΣ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑΣ
Επανάληψη.
ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΧΗΜΕΙΑ Εισαγωγή.
ΑΡΙΘΜΟΔΕΙΚΤΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ
Διαχείριση Κινδύνου* *Η σειρά παρουσιάσεων για το μάθημα «Διαχείριση Κινδύνου» βασίζεται στο σύγγραμμα των Σχοινιωτάκη, Ν., και Συλλιγάρδου Γ., «Διαχείριση.
ΣΑΕ ΙΙ – ΥΔΡΑΥΛΙΚΑ & ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
Εργασία στο μάθημα της Βιολογίας της Ά λυκείου του μαθητή Γεώργιου Μ.
Κεφάλαιο 6 οι φίλοι μας, οι φίλες μας
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΥΣ (Κ105)
Επαγγέλματα στο Βυζάντιο
Μορφές & Διαδικασίες Αξιολόγησης
ΗΛΕΚΤΡΟΜΥΟΓΡΑΦΗΜΑ.
Εισαγωγή στη Ρομποτική
Λέκτορας Κώστας Κορδάς Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Κάνε κλικ σε κάθε λέξη για να δεις τη σημασία
Μεσαιωνικό Κάστρο Λεμεσού
ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ 5Ο ΚΕΦ.
ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
Δρ. ΚΥΡΙΑΖΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Καδράκι ‘‘Ο Χριστός σώζει τον Πέτρο από τον καταποντισμό στα κύματα’’
Πυρηνική Φυσική και Φυσική Στοιχειωδών Σωματιδίων (5ου εξαμήνου, χειμερινό ) Τμήμα T3: Κ. Κορδάς & Χ. Πετρίδου Μάθημα 4 Mέγεθος πυρήνα Κώστας.
Η προβληματική των γενικών σκοπών και των ειδικών στόχων:
Σχεδιασμός και Οργάνωση του μαθήματος
Διαφορές και Ομοιότητες Κερδοσκοπικών και Μη Κερδοσκοπικών Οργανισμών
Put Options.
Χονδρός Παναγιώτης Σοφού Ειρήνη Μυρογιάννη Χρύσα Καλαϊτζή Κατερίνα
Εισηγητής: Ιωάννης Χρήστογλου Γεν. Διευθυντής Δ.Ε.Υ.Α. Κατερίνης
Καλαματα Η ιστορία της.
Ψηφιακές Επικοινωνίες Ι
Ψηφιακές Τηλεπικοινωνιές
Αθανάσιος Κ. Ρισβάς.
Η Γαλλική Επανάσταση.
ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΟ ΣΩΜΑ.
Η ΤΕΧΝΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΪΚΗ ΕΠΟΧΗ
Απέκκριση Οι δυο κύριες οδοί απομάκρυνσης των φαρμάκων από τον οργανισμό, είναι αφ ενός ο μεταβολισμός τους στο ήπαρ, που μόλις εξετάσαμε, και αφ ετέρου.
ΜΥΕ003-ΠΛΕ70: Ανάκτηση Πληροφορίας
Τα πολιτικά κόμματα Ορισμός: α) η κατάκτηση της πολιτικής εξουσίας, β) μόνιμη οργάνωση σε όλη την επικράτεια, γ) λαϊκή στήριξη Λειτουργίες: -α) ενοποίηση-εναρμονισμός.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Μύκητας Κεφίρ και Σπόροι Κεφίρ είναι το ίδιο πράγμα.
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ.
Το παιδί που πεθαίνει.
ΤΟ ΜΑΓΝΗΤΙΚΟ ΠΕΔΙΟ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΥΛΗ
Οργανική Χημεία Ενότητα 1: Χημεία του Άνθρακα Χριστίνα Φούντζουλα
Πεντηκονταετία π.Χ..
Ψηφιακές Τηλεπικοινωνιές
Σύντομη Παρουσίαση Τόμος 2. Κεφάλαιο 2 «Στοιχεία Επικοινωνίας»
Αρχαία Ολυμπία Μυρσίνη Μαλίογκα Ε΄
3.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών Τμ. Μηχανικών Πληροφορικής
ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ.
Μερκ. Παναγιωτόπουλος - Φυσικός
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΜΥΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
ΤΟ ΦΩΣ ΩΣ ΑΥΤΟΝΟΜΗ ΦΥΣΙΚΗ ΟΝΤΟΤΗΤΑ
Μάθημα: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Εισαγωγή στη Διοικητική Λογιστική
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Βιολογία Α΄ Γυμνασίου Σχολική Χρονιά 2017-18 Καθηγήτρια: Μαρία Μέττα

Βιολογία: Ένα σύγχρονο μάθημα

Γενικά για τη Βιολογία Η Βιολογία: έχει ως θέμα τη ζωή και μελετά όλους τους ζωντανούς οργανισμούς. έχει άμεση σχέση με θέματα Αγωγής Υγείας αλλά και με την Περιβαλλοντική Αγωγή. είναι η συνέχεια του μαθήματος της Επιστήμης, το οποίο έκαναν τα παιδιά στο Δημοτικό. είναι ένα από τα τέσσερα εξεταζόμενα μαθήματα της Α΄ Γυμνασίου όπου στο τέλος της σχολικής χρονιάς οι μαθητές θα παρακαθίσουν σε εξετάσεις. διδάσκεται στην αίθουσα Βιολογίας για δύο συνεχόμενες περιόδους μια φορά την εβδομάδα. Τα παιδιά είναι χωρισμένα σε ομάδες μεικτής ικανότητας και εκτελούν ή παρακολουθούν διάφορες πειραματικές ή άλλες δραστηριότητες.

Οργάνωση Μαθήματος Βιβλίο

Εξατομικευμένος τρόπος εργασίας στην ομάδα Οργάνωση Μαθήματος Εργασία σε ομάδες Εξατομικευμένος τρόπος εργασίας στην ομάδα

Οργάνωση Μαθήματος Εργασία σε ομάδες Συνεργασία στην ομάδα

Επικοινωνία Οργάνωση Μαθήματος Εργασία σε ομάδες Εκφράζουν καθαρά τις ιδέες και τα συναισθήματα τους Ακούνε προσεκτικά τι λένε οι συμμαθητές τους

Αλληλεπίδραση Οργάνωση Μαθήματος Εργασία σε ομάδες Συνεργάζονται με τρόπο που ο ένας να βοηθά τον άλλο για την επιτυχία της ομάδας.

Εμπιστοσύνη Οργάνωση Μαθήματος Εργασία σε ομάδες Μοιράζονται με τα μέλη της ομάδας τους φυλλάδια και υλικά Δέχονται εισηγήσεις από τα άλλα μέλη της ομάδας Υποστηρίζουν τη συμμετοχή όλων των μελών της ομάδας

Υπευθυνότητα Οργάνωση Μαθήματος Εργασία σε ομάδες Η ομάδα είναι υπεύθυνη για να επιτύχει τον στόχο της. Κάθε άτομο είναι υπεύθυνο για την προσωπική συμβολή του στην ομάδα.

Συνεργασία με τον καθηγητή ή την καθηγήτρια Οργάνωση Μαθήματος Εργασία σε ομάδες Συνεργασία με τον καθηγητή ή την καθηγήτρια

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ

Υποχρεώσεις των Μαθητών κατά τη διάρκεια του μαθήματος Οι μαθητές θα πρέπει να: Βρίσκονται έγκαιρα στην αίθουσα βιολογίας χωρίς αδικαιολόγητες καθυστερήσεις. Φέρνουν πάντοτε μαζί τους το βιβλίο δραστηριοτήτων και τα φύλλα εργασίας που τους δόθηκαν στο συγκεκριμένο κεφάλαιο. Παρακολουθούν με προσοχή το μάθημα, συνεργάζονται στην ομάδα τους, συμπληρώνουν τις εργασίες στο βιβλίο δραστηριοτήτων, παίρνουν επιπλέον σημειώσεις αν χρειαστεί και γενικά να ακλουθούν τις οδηγίες του καθηγητή.

Υποχρεώσεις των Μαθητών κατά τη διάρκεια του μαθήματος 5. Συμμετέχουν προφορικά κατά τη διεξαγωγή του μαθήματος. 6. Επιλύουν απορίες ρωτώντας το διδάσκοντα. 7. Δίνουν προσοχή στην ολιγόλεπτη επανάληψη, στο τέλος του μαθήματος και σημειώνουν την κατ οίκον εργασία του.

Σωστός Τρόπος Μελέτης στο Σπίτι Οι μαθητές: Διαβάζουν τις δραστηριότητες ή/και τα φύλλα εργασίας που συμπληρώθηκαν κατά τη διάρκεια του μαθήματος. Κάνουν με προσοχή την κατ’ οίκον εργασία τους και συμβουλεύονται το βιβλίο τους. Κατανοούν το μάθημα και το εκφράζουν με δικά τους λόγια.

Για την αξιολόγηση τους Λαμβάνονται υπόψη: Τα διαγωνίσματα. Η προφορική συμμετοχή τους και το ενδιαφέρον που δείχνουν στο μάθημα. Η συνεργασία τους μέσα στα πλαίσια της ομαδικής δουλειάς που γίνεται στη τάξη. Η συνέπεια στις υποχρεώσεις τους όπως είναι η κατ οίκον εργασίες και κάποιες μελέτες ή κατασκευές που μπορεί να τους ανατεθούν.

Προετοιμασία πριν το Διαγώνισμα: Οι μαθητές θα πρέπει να: Διαβάζουν τις σελίδες του σχολικού βιβλίου που αντιστοιχούν στην ύλη του διαγωνίσματος. Ελέγχουν το διάβασμα τους με τις συμπληρωμένες δραστηριότητες του βιβλίου τους. Δίνουν ιδιαίτερη προσοχή στις σημειώσεις τους ή στα φυλλάδια που θα δίνονται. Προσέχουν στην επανάληψη που γίνεται πριν το διαγώνισμα. Δεν επιδιώκουμε την αποστήθιση εκτός από κάποιες βασικές έννοιες.

«Μέτρο σύγκρισης θα πρέπει να είναι πάντοτε ο εαυτό τους» Ιδιαίτερη σημασία δίνεται στην προσπάθεια του κάθε μαθητή ξεχωριστά και στη βελτιωτική του πορεία. «Μέτρο σύγκρισης θα πρέπει να είναι πάντοτε ο εαυτό τους»

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ