ΚΕΙΜΕΝΟ ΘΕΜ.3 ΚΑΛΛΟΝΙΑΤΗΣ ΣΠΥΡΟΣ Α1.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Connect With Respect Ποιον εμπιστεύεστε? Κωνσταντίνος Άγγελος
Advertisements

Τελλόγλειο Ίδρυμα Τεχνών ΑΠΘ 21 Μαρτίου 2014 Αθανάσιος Σουπίλας ΕΥΑΘ Επιστημονικά Υπεύθυνος.
Χειμερινό Τρίμηνο 2005 Η ΒΙΒΛΟΣ
Ελληνογαλλική Σχολή Πειραιά Άγιος Παύλος ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Υπεύθυνη Καθηγήτρια:Σ.Μαυρομματάκι.
Cardisoft Management Instrumentation Services Cardi dentification systems Soft ware instruments.
Τίτλος: Προστασία υπολογιστικού συστήματος,Εργονομία
Η Εκπαίδευση και η Μάθηση πραγματοποείται κατά τη διάρκεια της ζωής μας σε πολλές μορφές, καμιά από αυτές κατ’ αποκλειστικότητα. Πρέπει να αρχίσoυμε να.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4. Το σύνολο των προγραμμάτων που συντονίζουν τις λειτουργίες του υλικού και αξιοποιούν τις δυνατότητές του.
Τεχνολογία και εφαρμογές έξυπνων καρτών σε ένα Ίδρυμα
ΑγγειοΓΕΝΕΣΗ Άγγελος Β. Βασιλειάδης Φοιτητής Ιατρικής, Α.Π.Θ.
Εισαγωγικά θέματα στο WWW Παγκόσμιος Ιστός και κινητές επικοινωνίες (mobile web). Τεχνολογίες, δυναμική, περιορισμοί και σύγχρονες τάσεις. Παραδείγματα.
ΚΑΙ ΟΙ ΔΙΑΘΗΚΕΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ
ΤΑ ΧΡΥΣΑ ΚΥΠΕΛΛΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΑΣΚΑΦΗ ΤΟΥ ΒΑΦΕΙΟΥ ΛΑΚΩΝΙΑΣ
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗ ΚΥΡΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΝΗΛΙΚΩΝ Η ΣΩΤΗΡΙΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ 2007.
BitTorrent Aλεξάκης Κων/νος Γιωτάκης Παναγιώτης Δεβελέγκα Βασιλική.
Ο ΘΕΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΚΥΡΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΝΗΛΙΚΩΝ
Tα (δια)δίκτυα πληροφοριακές λεωφόροι ή λαβύρινθοι στην αναζήτηση των γνώσεων; –(αναζήτηση μιας κοινοτικής παιδαγωγικής) –“H >, σε αντίθεση με τον ηλεκτρισμό.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
Εργασία του Γ4 στο πρόγραμμα Αγωγής Υγείας με θέμα: «Διαδίκτυο και εφηβεία: η πραγματικότητα, οι παγίδες, η προοπτική»
Μάθημα: Σχεδιασμός Καθαρών Βιομηχανιών
ΑΔΕΙΕΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΑΝΟΙΧΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών Learning to Learn: Algorithmic Inspirations from Human Problem Solving.
Εμπειρίες από την Αφρική Ανδρεας Διαμαντέας Banking and Finance, Director 12/03/2015.
ΚΥΡΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΝΗΛΙΚΩΝ Η Ε Κ Κ Λ Η Σ Ι ΑΗ Ε Κ Κ Λ Η Σ Ι ΑΗ Ε Κ Κ Λ Η Σ Ι ΑΗ Ε Κ Κ Λ Η Σ Ι Α ΕΑΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ 2008 Ελληνική Εκκλησία Ευαγγελική Κατερίνης.
Η Διευρυμένη Επιχείρηση Αγγελική Πουλυμενάκου Eric Soderquist ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ.
Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης Σχολικό έτος: 2013 – 2014 Ονοματεπώνυμο: Άννα – Χριστίνα Φοντούλη Μάθημα: Θρησκευτικά Τάξη: Γ’3.
Lynne C. Boughton, From Pious Legend to Feminist Fantasy: Distinguishing Hagiographical License from Apostolic Practice in the «Acts of Paul/Acts of Thecla»,
Δικτυοερυθροκύτταρο ή ΔΕΚ 1/2
Η αξιολόγηση αναπνευστικού ασθενή
ΓΕΝΕΤΙΚΗ ΙΑΤΡΟΔΙΚΑΣΤΙΚΗ
ΛΕΞΙΚΟ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΩΝ ΟΡΩΝ ΚΕΡΑΜΙΚΗΣ της Εποχής του Χαλκού στο Αιγαίο
Προγραμματισμός και Διαχείριση Επιχειρηματικών Πόρων - ERP Μάθημα 2: Επιχειρησιακές Διαδικασίες και Συστήματα ERP.
Δρ. Σπυρούλα Σπύρου C.D.A. Κολλέγιο  Μάθημα
Εισαγωγή στο Arduino Μονάδα Αριστείας ΕΛ/ΛΑΚ ΤΕΙ Αθήνας Γιάννης Μπογιατζής Κύκλος Εκπαίδευσης «Χτίζοντας στο “διαδίκτυο πραγμάτων” (Internet of Things)
Τμήμα:Ε.Π.Δ.Ο - Τ.Ε.Ι Μεσολογγίου Υπό την επιμέλεια των:Τασσοπούλου Χριστίνα Πούλιου Ουρανία ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ.
ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ ΜΑΘΗΜΑ: Περιβαλλοντική Επικοινωνία και Πληροφόρηση Η Συνεισφορά των Περιβαλλοντικών Μη Κυβερνητικών Οργανώσεων στη διάχυση των μηνυμάτων.
Δρ. Σπυρούλα Σπύρου C.D.A. Κολλέγιο  Μάθημα
ΠΑΛΑΙΟΑΝΑΚΤΟΡΙΚΗ ΚΡΗΤΗ. Σχεδιάγραμμα ανακτόρου Φαιστού.
DRAXIS Περιβαλλοντική Α.Ε. Ευάγγελος Κοσμίδης, Ph.D.
Ηλεκτρονικό Εμπόριο Τηλεργασία Νέες τεχνολογίες στην Εκπαίδευση
Ορισμός & είδη εγκαυμάτων
7ο μάθημα: Εφυαλωμένη κεραμική τύπου «Ζευξίππου».
ΠΡΩΤΟΕΛΛΑΔΙΚΗ ΕΠΟΧΗ ΠΕΙ: 3300 – 2800 π.Χ. "Πολιτισμός Εύτρησης"
Lynne C. Boughton, From Pious Legend to Feminist Fantasy: Distinguishing Hagiographical License from Apostolic Practice in the «Acts of Paul/Acts of Thecla»,
Anezakis Vardis-Dimitris–Iliadis Lazaros–Mallinis George
Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών (ΗΜΜΥ)
EXPANDO Verwag en verkondig die wederkoms só om te kan groei
Johannes 15:1-8 PowerPoint agtergrond Wingerd, beskikbaar by
Νοητικη υστερηση/ αυτισμοσ Διδασκουσα: Ελενη Τραγουλια
Phraseologismen in Lexikon und Text
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΚΕΙΜΕΝΟ ΘΕΜ.3 ΚΑΛΛΟΝΙΑΤΗΣ ΣΠΥΡΟΣ Α1

. «Να αγαπάτε τα δέντρα» Θυμάμαι τώρα, πως στη δεκαετία του 1960, όταν ήμουν διάκονος στη Μονή Αγίου Ιωάννου Θεολόγου στην Πάτμο, ο γέροντάς μας, ο πατήρ Αμφιλόχιος, συνήθιζε να μας λέει: «Γνωρίζετε πως ο Θεός μας έδωσε μία ακόμη εντολή, που δεν αναφέρεται στην Αγία Γραφή; Είναι η εντολή να αγαπάτε τα δέντρα». Πίστευε, πως όποιος δεν αγαπούσε τα δέντρα δεν αγαπούσε τον Χριστό. «Όταν φυτεύετε ένα δέντρο», μας έλεγε, «φυτεύετε ελπίδα, φυτεύετε ειρήνη, φυτεύετε αγάπη και θα λάβετε τη χάρη του Θεού». Ήταν ένας οικολόγος πολύ πριν η οικολογία έρθει στην επικαιρότητα. Ακούγοντας τις εξομολογήσεις των χωρικών, τους έβαζε ως επιτίμιο ή ποινή, να φυτέψουν ένα δέντρο. Και δεν ήταν μόνο αυτό: ο ίδιος περιφερόταν στο νησί για να δει πώς πηγαίνουν τα επιτίμια των χωρικών, να δει αν πότιζαν τακτικά το δέντρο που είχαν φυτέψει και αν το φρόντιζαν να μην το φάνε οι κατσίκες. Το παράδειγμα και η επίδρασή του μεταμόρφωσαν το νησί: εκεί που πριν ογδόντα χρόνια το νησί ήταν γεμάτο ξερές και γυμνές πλαγιές, σήμερα φύονται πεύκα και ευκάλυπτοι. «Να αγαπάτε τα δέντρα», επέμενε ο πατήρ Αμφιλόχιος. Δεν είχε δίκιο; Δεν μπορούμε να σώσουμε ό,τι δεν αγαπάμε.

ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΚΕΙΜΕΝΟΥ Το κείμενο το έγραψε ο Κάλλιστος Ware και αναφέρεται στην αγάπη που πρέπει να δείχνουμε εμείς οι άνθρωποι στα δέντρα καθώς στην άμεση σχέση τους με τον Χριστό. Ο πατήρ Αμφιλόχιος πίστευε και δίδασκε στους μαθητές του ότι όταν φυτεύεις ένα δέντρο αυτό το δέντρο φέρνει στον κόσμο ειρήνη, αγάπη και ελπίδα, μηνύματα που μετέφερε ο ίδιος ο Χριστός. Η ζωή είναι πολύτιμη και γι’ αυτό όταν για παράδειγμα φυτεύεις ένα δέντρο, δηλαδή προσφέρεις ζωή σε κάτι, αποτελεί μια σημαντική πράξη. Μια δύσκολη πράξη αλλά όχι ανέφικτη, αν πραγματικά το πιστεύεις. Η αγάπη και η πίστη αποτελούν την κινητήρια δύναμη να κάνεις οτιδήποτε πραγματικό, όπως διαφαίνεται άλλωστε από το παράδειγμα του οικολόγου που κατάφερε να πείσει τους κατοίκους ενός χωριού να φυτέψουν δέντρα και να τα μεγαλώσουν με αγάπη και φροντίδα.

ΑΓΑΠΑΣ ΤΗ ΖΩΗ ΑΓΑΠΑΣ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ