Όνομα σχολείου Ημερομηνία

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Διονύσης Λαμπρινίδης & Μαρία Νέζη. Στο Βαρβάκειο Πειραματικό Γυμνάσιο τα τελευταία 3 χρόνια επιχειρούμε να εισάγουμε τεχνολογίες του web2 στην σχολική.
Advertisements

1 ο Εσπερινό ΕΠΑ.Λ Ξάνθης – Δημοκρίτου 27 τηλ: web:  Δευτεροβάθμιος Κύκλος Σπουδών Εσπερινό Επαγγελματικό.
ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΥΤΟΜΑΤΗΣ ΜΙΣΘΩΣΗΣ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΟΔΗΛΑΤΩΝ.
Μέσα μαζικής ενημέρωσης Παναγιώτης, Τζέλο Δημήτρης, Άγγελος.
Ομάδα Έργου Μάθηση 2.0 Επιστημονικά υπεύθυνος: Καθηγητής Μιχάλης Μεϊμάρης Αθήνα, Ιούνιος 2011 έργο Μάθηση 2.0 αξιοποίηση διαδικτυακών εργαλείων και κοινοτήτων.
Σεμινάριο & Υποχρεώσεις Μονάδα Αριστείας ΕΛ/ΛΑΚ ΤΕΙ Αθήνας Θερινό Σχολείο «Προγραμματισμός Arduino για έλεγχο του Diyiot- car & ανάπτυξη WEB περιβάλλοντος.
«Το μάρκετινγκ ξενοδοχειακών υπηρεσιών: η περίπτωση του Astir Egnatia Alexandroupolis» ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ Τμήμα Διοίκησης.
O.T.S. FORUM Εφαρμογή Διαχείρισης Έργων Εισηγητής: Σιάμμενου Γιούλη.
PUBMED ( Βιοϊατρικά περιοδικά Ελεύθερο.
Μακρόχρονη Διατήρηση Βάσεων Δεδομένων: Προβλήματα και Τεχνικές Γιάννης Κωτίδης Τμήμα Πληροφορικής, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και Μονάδα Ψηφιακής Επιμέλειας,
« Τοπική πλατφόρμα για την απασχόληση και την επιχειρηματικότητα νέων επιστημόνων ΤΕΙ/ΑΕΙ στην καινοτομία, και την καινοτομική επιχειρηματικότητα » Royal.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ - ΠΟΛΥΜΕΣΑ Δημήτριος Γ. Λιόβας.
Ο υπολογιστής στην εκπαίδευση. Η αναβάθμιση του μαθησιακού περιβάλλοντος στο σχολείο, με την αξιοποίηση των δυνατοτήτων των υπολογιστών, δεν είναι εύκολη.
Καλώς ήλθατε, μαθητές! Όνομα δασκάλου. Πρόγραμμα τάξης 8:15 - 9:00Το σχολείο ξεκινά, παίρνουμε παρουσίες 9: :00Ανάγνωση και έκθεση 10: :00Ορθογραφία.
Φυσική Β΄ Λυκείου Άσκηση 1 (άσκηση 4, εργ. οδ. Α΄ Λυκείου)
Το πλαίσιο Διαλειτουργικότητας της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης
Το Διαδίκτυο στο Μάθημα της Ξένης Γλώσσας
Πληροφορική & Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση
Διαχείριση Έργων Πληροφορικής
Η γλώσσα Logo Κάντε κλικ για να προσθέσετε σημειώσεις.
Βάσεις Δεδομένων και web-based Εφαρμογές
Ποιοι είμαστε Northwind traders
Bασιλεία Μαυρίδου, ΑΕΜ: 620 Βασιλική Τσολοπούλου, ΑΕΜ: 529
Εφαρμογεσ τηλεματικησ στη διοικηση
Προδιαγραφές Ευχρηστίας Ιστοχώρων Γενικές Αρχές και Σημεία Ελέγχου
ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
WEB 2.
επιδιωκόμενο παραγόμενο προϊόν επιδιωκόμενο παραγόμενο προϊόν
Παραγωγή Ηλεκτρονικού Προϊόντος – ψηφιακός πίνακας ανακοινώσεων
Σημείωση: Πρέπει να κάνετε μια δοκιμαστική εκτύπωση αυτών των καρτών σε κανονικό χαρτί, για να εξασφαλίσετε τη σωστή τοποθέτηση πριν από την.
Δρ. Αμανατίδου Ελισάβετ
Γυμνάσιο Νέας Κυδωνίας
Ο Παγκόσμιος Ιστός Φακίνος Αποστόλης 1.
Να φτιαχτεί διάγραμμα Gantt για project ανάπτυξης ηλεκτρονικού καταστήματος (e-shop) με τα ακόλουθα στοιχεία: Ανθρώπινο Δυναμικό : Παπαδόπουλος Γεώργιος,
110 ΓΕΛ ΠΑΤΡΑΣ Σχ. Έτος Τμήμα Α4 ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΚΑΙ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΟΥΣ ΕΦΗΒΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ.
Βάσεις Δεδομένων και web-based Εφαρμογές
Μάνος Σατόπουλος Συντάκτης λευκωμάτων και λάτρης των τεχνών
Εφαρμογές Πληροφορικής Κεφάλαιο 9
Στόχοι-Σκοποί: Ευαισθητοποίηση των μαθητών στις ήπιες μορφές ενέργειας
Πώληση ενός προϊόντος ή υπηρεσίας
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Ηλεκτρονικό Εμπόριο Επιχειρήσεων με Επιχειρήσεις, Β2Β
Διαδίκτυο Internet Διασύνδεση Δικτύων International Network
Σχεδιασμός και Ανάπτυξη Διαδικτυακών Εφαρμογών
7ο Γυμνάσιο Ηρακλείου Κρήτης
Υπηρεσίες και εφαρμογές Διαδικτύου
Η ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ Η ΚΙΝΗΤΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Τίτλος παρουσίασης εκπαίδευσης
ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟ Learning Apps
ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΕΣ ΤΕΧΝΕΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 1: Ο Υπολογιστής και η Επεξεργασία των Δεδομένων
Από τον Web 1.0 στον Web X
ΕΙΣΟΔΗΜΑ – ΔΑΠΑΝΕΣ ΝΟΙΚΟΚΥΡΙΩΝ
Ασφαλής πλοήγηση στο διαδίκτυο
Διαβάστε τα πάντα για αυτό Ειδήσεις του Microsoft SharePoint
Δομή και λειτουργία του ΕΠΕΣΠΠΕ
Αμαλία Κ. Ηλιάδη, φιλόλογος-ιστορικός, Δ/ντρια 3ου Γυμνασίου Τρικάλων
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΝΟΣΗΛΕΥΤΗ ΣΤΗΝ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΚΑΙ ΔΙΕΝΕΡΓΕΙΑ ΑΠΕΙΚΟΝΙΣΤΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ (CT, MRI) ΣΕ ΝΟΣΗΛΕΥΟΜΕΝΟΥΣ ΑΣΘΕΝΕΙΣ Μοδινού Όλγα1, Σκαραφίγκα Ιουλία2,
πολιτιστικό πρόγραμμα
Διαδίκτυο Internet Διασύνδεση Δικτύων International Network
ΤΙΤΛΟΣ ΤΗΣ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΣΑΣ
ΟΝΟΜΑ ΚΑΘΗΓΗΤΗ | ΑΡΙΘΜΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Καλώς ήλθατε, μαθητές! Όνομα δασκάλου.
Northwind traders Ποιοι είμαστε
Παίζω και μαθαίνω τους Κινέζικους αριθμούς Νίκος Πανουσόπουλος 3ο Γυμνάσιο Κορίνθου
Τίτλος παρουσίασης εκπαίδευσης
Διδάσκοντας Φυσικές Επιστήμες στο Καλλιτεχνικό Γυμνάσιο Αμπελοκήπων
“Τα εργαλεία του WEB 2.0 στα Φιλολογικά Μαθήματα ”
Programmable Logic Device PLD. Φύλλο δεδομένων (Data Sheet) των TTL ICs.
Παράδειγμα στόχος Έμπνευση Ενέργειες/εργασίες Πόροι Σκέψεις
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Όνομα σχολείου Ημερομηνία Επίσκεψη γνωριμίας Όνομα σχολείου Ημερομηνία

Γονείς, καλώς ήρθατε! Καλωσορίστε τους γονείς στην τάξη σας. Απαριθμήστε τους στόχους για την επίσκεψη γνωριμίας: Να βοηθήσετε τους γονείς να κατανοήσουν την εργασία που θα κάνει το παιδί τους στη διάρκεια της σχολικής χρονιάς. Να εξηγήσετε τις προσδοκίες που έχετε από το παιδί τους. Να μοιραστείτε πληροφορίες σχετικά με το πώς οι γονείς μπορούν να υποστηρίξουν τη μάθηση του παιδιού τους.

Στόχοι διδακτέας ύλης Περιγράψτε τι θα μελετήσουν οι μαθητές στη διάρκεια της σχολικής χρονιάς, συμπεριλαμβανομένων των συνολικών σχεδίων και στόχων της διδακτέας ύλης. Συμπεριλάβετε ένα αναλυτικό, πολύχρωμο πρόγραμμα μαθημάτων για να το πάρουν μαζί τους οι γονείς. Προτείνετε τρόπους με τους οποίους οι γονείς μπορούν να βοηθήσουν το παιδί τους να μάθει, όπως το να διαβάζουν μαζί 20 λεπτά την ημέρα. Χρησιμοποιήστε περισσότερες από μία διαφάνειες για να καλύψετε αυτές τις πληροφορίες.

Δραστηριότητα στην τάξη Προσκαλέστε τους γονείς να πάρουν μέρος σε μια δραστηριότητα και, στη συνέχεια, συζητήστε για αυτή. Μερικές ιδέες: Να λύσουν ένα πρόβλημα αριθμητικής, όπως ο υπολογισμός του αριθμού των φασολιών σε ένα βάζο. Να γράψουν ένα γράμμα ενθάρρυνσης προς το παιδί τους. Να παίξουν ένα "κυνήγι θησαυρού" όπου θα πρέπει να ανακαλύψουν εργασίες του παιδιού τους, τα αγαπημένα του βιβλία, καθώς και μηνύματα από το παιδί τους.

Πληροφορίες τάξης Εξηγήστε πώς θα αξιολογούνται και θα βαθμολογούνται οι μαθητές. Πείτε στους γονείς πότε θα λαμβάνουν ελέγχους και αναφορές προόδου. Περιγράψτε την ποσότητα των εργασιών για το σπίτι που μπορούν να περιμένουν οι μαθητές. Δώστε ένα ημερολόγιο με προσεχή συμβάντα, όπως εκπαιδευτικές επισκέψεις και συναντήσεις γονέων.

Κανόνες τάξης Εξηγήστε ποια συμπεριφορά περιμένετε στην τάξη σας. Οι κανόνες της τάξης μπορεί να περιλαμβάνουν τα παρακάτω: Να σέβεστε τους άλλους. Να είστε υπεύθυνοι. Να ακολουθείτε τις οδηγίες. Να είστε στην ώρα σας. Να είστε οργανωμένοι. Να παίρνουν πρωτοβουλίες. Να είστε προετοιμασμένοι.

Πολιτικές σχολείου Εξηγήστε πώς το σχολείο αντιμετωπίζει τα ακαδημαϊκά προβλήματα και τα προβλήματα συμπεριφοράς. Περιγράψτε τις πολιτικές του σχολείου σχετικά με την αργοπορία, τις απουσίες και την πειθαρχία. Δώστε πληροφορίες πολιτικής σχετικά με: Κλείσιμο σχολείου εξαιτίας κακών καιρικών συνθηκών και άλλων λόγων. Διαδικασίες έκτακτης ανάγκης. Μεταφορά. Εξωσχολικές δραστηριότητες. Εθελοντική εργασία.

Πάρτε μέρος! Αναφέρετε ευκαιρίες για τους γονείς να συμμετάσχουν σε εθελοντικά προγράμματα, σε επιτροπές και στο σύλλογο γονέων. Δώστε φόρμες εγγραφής για τους γονείς που ενδιαφέρονται να βοηθήσουν στη διοργάνωση γιορτών ή ειδικών εργασιών για την τάξη σας.

Ερωτήσεις; Δεχτείτε ερωτήσεις από τους γονείς. Ζητήστε από τους γονείς να συμπληρώσουν ένα ερωτηματολόγιο σχετικά με το παιδί τους. Ζητήστε τους να περιγράψουν τους τομείς στους οποίους θα ήθελαν να δουν το παιδί τους να βελτιώνεται. Ζητήστε τους να περιγράψουν την προσωπικότητα, τα ενδιαφέροντα και τα ταλέντα του παιδιού τους.

Σημειώσεις ακροατηρίου Μεταφράστε τις σημειώσεις ακροατηρίου για τους γονείς για τους οποίους τα Αγγλικά δεν είναι μητρική γλώσσα. Οι σημειώσεις ακροατηρίου μπορούν να περιλαμβάνουν: Μια λίστα με αριθμούς τηλεφώνου, διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και διευθύνσεις τοποθεσιών Web του σχολείου. Αντίγραφα των πολιτικών της τάξης και του σχολείου. Μια λίστα των υλικών που θα χρειαστούν τα παιδιά για την τάξη.