ΕΦΗΒΟΙ ΚΑΙ ΓΟΝΕΙΣ Βενιέρη Αθηνά Μπουζέλου Σταυρούλα

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ικανότητες Επικοινωνίας
Advertisements

Δ ι κ τ ύ ω σ η. Ορισμός Δικτύωσης  Η δικτύωση είναι μια διαδικασία που γεννιέται, αναπαράγεται και εξελίσσεται συνεχώς και περιλαμβάνει υπηρεσίες –
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012 Συνεργατική Διαχείριση Συγκρούσεων / Κρίσεων Γιάννης Ρουσσάκης.
The riverside school DESING FOR CHANGE Greece 2011 ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΕΦΑΡΜΟΖΩ ΜΟΙΡΑΖΟΜΑΙ Μια απλή διαδικασία που αποτελείται.
1.3 Ο κοινωνικός περίγυρος – Μορφές διαπροσωπικών σχέσεων
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ
Η φιλοσοφία του Pro-Skills
Κυριακή 30 Σεπτεμβρίου 2007 Βεύη Φλώρινας Βεύη Φλώρινας 2η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ2η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ.
Δημήτρης Λιάπης ΤΑΞΗ Β ο Γυμνάσιο Ηλιούπολης Καθηγητής: Δρ Ιωάννης Καρράς.
Ο Καθηγητής Διεθνών Επιχειρήσεων Θανόπουλος Γιάννης
Το μεγάλο ταξίδι προς την ανακάλυψη του εαυτού μας
ΓΛΩΣΣΟΜΑΘΕΙΑ ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΑΛΟΓΕΡΑΚΗΣ.
5Ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΕΡΚΥΡΑΣ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ Β’ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ
Η Καταξιωτική Διερεύνηση (Appreciative Inquiry)
ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΟΝ «ΔΙΑΛΟΓΟ»
ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΟΜΑΔΑ ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ 1 Η ΣΥΝΕΔΡΙΑ.
Μελετώντας το πρώτο διάγραμμα όλοι οι ερωτηθέντες απάντησαν ότι μέσα στην οικογένεια υπάρχει διάκριση σε όλους τους τομείς δήλωσαν περισσότεροι ότι.
Η επικοινωνία στις κοινωνικές ομάδες και στην εκπαίδευση
Το νέο Αναλυτικό Πρόγραμμα του ελληνικού Νηπιαγωγείου
ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΕΦΗΒΟΥ ΙΙ
Κριτική ανάγνωση κειμένων
ΕΝΗΛΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΟΜΕΝΟΙ
ΧΑΣΜΑ ΓΕΝΕΩΝ.
Ορισμός Μορφές Σημασία Αίτια κρίσης Προγονοπληξία Προοδοπληξία Στάση απέναντι στην παράδοση.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Ο ΕΦΗΒΟΣ ΚΑΙ Ο «ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΣ ΑΛΛΟΣ»
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ Γ’ Λυκείου
Η ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΤΩΝ ΝΗΠΙΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ.
ΔΙΑΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ
ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΙΚΗ ΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΟ ΕΦΗΒΟ ΑΓΟΡΙ - ΚΟΡΙΤΣΙ 5o γενικό λύκειο Ηρακλείου ΔΙΔ. ΕΤΟΣ: Β. ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ Ομάδα εργασίας Μάριος.
Ψυχολογία έφηβων Είμαι όμορφος; Είμαι άσχημος;
KOHLBERG ( )  Στηρίζεται σε πολύ μεγάλο βαθμό στη θεωρία της γνωστικής ανάπτυξης Piaget για να εξηγήσει την ηθική ανάπτυξη  Η ηθική λογική (reasoning)
Ψυχολογία των νέων 1)Η μετάβαση της παιδικής στην εφηβική ηλικία
ΘΕΜΑ : Υπάρχουν εξαρτημένοι χρήστες του διαδικτύου ; Ποιοι μπορούν να θεωρηθούν εξαρτημένοι από το διαδίκτυο, ποια είναι τα συμπτώματα, ποιες οι αιτίες.
ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ Η ΣΚΟΤΕΙΝΗ ΠΛΕΥΡΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ
Τεχνολογία ΛογισμικούSlide 1 Τεχνολογία Απαιτήσεων u Καθορίζει τι θέλει ο πελάτης από ένα σύστημα λογισμικού.
Οικογενειακές σχέσεις Ψυχολογική προσέγγιση
Ο ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΑΜΑΡΑΚΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ. ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΑΜΑΡΑΚΗΣ …
Είναι άδικο: M ία π ροσέγγιση της έννοιας της αδικίας μέσα από μια αφήγηση Νηπιαγωγός : Αμαλία Παππά 10 ο Ολοήμερο Νηπιαγωγείο Θήβας.
ORGANIZATIONAL BEHAVIOR I. Εισαγωγή στην Οργανωτική Συμπεριφορά (Κεφάλαιο 1) Με τι πιστεύετε ασχολείται το μάθημα της οργανωτικής συμπεριφοράς;
Πέτρος Ροδακινιάς, Σύμβουλος Επιχειρηματικότητας, ΜΟΚΕ ΠΘ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ, ΜΟΝΑΔΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ (ΜΟΚΕ) Συμβουλευτική Επιχειρηματικότητας.
Άποψη πρόσοψης Point Ν. Κόσμου
Ανακαλυπτική μάθηση Γνώση προϊόν του μαθητή Διαδικασία ανακάλυψης η έρευνα για τον εντοπισμό του ακαθορίστου Μέσα από τα ερεθίσματα που του δίνει ο εκπαιδευτικός.
Καλωσήρθατε!!!.
Θέμα 3ο Γονείς Εξάμηνο Ε΄.
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες και Δημόσιες Σχέσεις
Άποψη πρόσοψης Point Ν. Κόσμου
Δραματική Τέχνη στην Εκπαίδευση και Επιστήμες της Αγωγής
(απόσπασμα από δοκίμιο του Νίκου Δήμου)
Διεπιστημονική Προσέγγιση στη Φροντίδα Υγείας
Διαπολιτισμική Νοσηλευτική Το Μοντέλο της Πολιτισμικής Ικανότητας
Εκπαιδεύοντας τον παππού στο διαδίκτυο
Piaget Ο Piaget υπήρξε υποστηρικτής της ελευθερίας και του σεβασμού του παιδιού από τους ενήλικες, της άμεσης δημοκρατίας στο σχολείο, της ηθικής ισότητας.
Θεματικη εβδομαδα «Σώμα και Ταυτότητα»
Επίλυση Συγκρούσεων στον Εργασιακό Χώρο των Εκπαιδευτικών με την Αξιοποίηση της Εκπαιδευτικής Τεχνικής Παιχνίδι Ρόλων.
ΑΝΤΩΝΙΑ ΠΑΠΑΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ
1. «Αμφιβολίας Εγκώμιον», του Νίκου Δήμου
Εφηβεία: Περίοδος κρίσης και εμπειριών..
Διδακτικοί στόχοι Το κεφάλαιο αυτό θα σε βοηθήσει να κατανοήσεις ότι κάθε κοινωνία οργανώνεται με βάση συγκεκριμένους κοινωνικούς κανόνες, οι οποίοι προσδιορίζουν.
Ερευνητική Εργασία στην Θεματική Ενότητα Κοινωνικές και Ανθρωπιστικές Επιστήμες με θέμα “Χάσμα Γενεών και Τεχνολογία”
Φιλια! Φιλία ονομάζεται η σχέση μεταξύ δύο ή περισσότερων ανθρώπων, με κύριο χαρακτηριστικό την αμοιβαία πλατωνική αγάπη, αφοσίωση και κατανόηση, χωρίς.
Μεθοδολογικά εργαλεία για το μάθημα της Πληροφορικής
Αποτελεσματικός εκπαιδευτικός και αποτελεσματική διδασκαλία
Γονείς και Πανελλήνιες Εξετάσεις
Εφηβεία Επιμέλεια: Πετράκου Ελένη.
1o Λύκειο Ελευσίνας Πρόγραμμα Σχολικής Διαμεσολάβησης: 4ος χρόνος !
Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων
Γονικά Χαρακτηριστικά Αναπληρωτής Καθηγητής
ΜΝΗΜΗ: ΣΥΓΚΡΑΤΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΚΛΗΣΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΦΗΒΟΙ ΚΑΙ ΓΟΝΕΙΣ Βενιέρη Αθηνά Μπουζέλου Σταυρούλα Σκόρδος Εμμανουήλ Χαιριστανίδου Παναγιώτα Ομάδα: «ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ»

Οι προβληματισμοι μας Α) Θα εξετάσουμε το περιβάλλον στο οποίο αναπτύσσονται οι συγκρούσεις. Β) Θα εξετάσουμε τα αίτια των συγκρούσεων αυτών. Γ) Θα παρουσιάσουμε το φαινόμενο «χάσμα των γενεών» και τις αιτίες του. Δ) Θα προτείνουμε τρόπους για μια αποτελεσματική διαχείριση των συγκρούσεων.

-διαμόρφωση προσωπικότητας -αποδοχή από το φιλικό περιβάλλον Συγκρούσεις εφήβων-γονέων Οι έφηβοι θέλουν: -ανεξαρτοποίηση -διαμόρφωση προσωπικότητας -αποδοχή από το φιλικό περιβάλλον -αμφισβήτηση των αντιλήψεων και ιδεών που επικρατούν -δημιουργία ενός διαφορετικού καλύτερου κόσμου

Οι γονείς: -επιβάλλουν τον δικό τους τρόπο σκέψης -απαιτούν την εκπλήρωση των ονείρων τους -δεν συζητούν -δεν κατανοούν -δεν βοηθούν στην επίλυση προβλημάτων

Χάσμα γενεών -διαφορετικές αντιλήψεις -εμμονή σε παγιομένες ιδέες -νοσταλγική απεικόνιση του παρελθόντος -συντηρητισμός Οι γονείς -δημοκρατικό περιβάλλον -τεχνολογική πρόοδος -κρίση αξιών -απογοήτευση Οι έφηβοι

-αμοιβαίες υποχωρήσεις Τρόποι εξομάλυνσης -αλληλοσεβασμός -αγάπη -κατανόηση -αμοιβαίες υποχωρήσεις

Η εφηβεία είναι το κύριο αίτιο συγκρούσεων παιδιών-γονέων; Σε ποιο βαθμό οι έφηβοι συγκρούονται με τους γονείς τους; Α. ΝΑΙ : 69 Β. ΟΧΙ : 44 Α. πολύ : 25 Γ. ελάχιστα : 7 Β. αρκετά : 78 Δ. καθόλου : 3

Υπάρχει επικοινωνία και ουσιαστικός διάλογος μεταξύ γονέων και εφήβων; Πώς θα σταματήσουν οι συγκρούσεις μεταξύ γονέων και εφήβων; Α. πολύ : 20 Β. αρκετά : 44 Γ. ελάχιστα : 43 Δ. καθόλου : 6 Α. Ουσιαστικός διάλογος : 22 Β. Περισσότερος χρόνος από τους γονείς : 5 Γ. Περισσότερη διάθεση παιδιών να ακούνε : 13 Δ. Όλα τα παραπάνω : 73