ΒΙΒΛΙΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Σελίδες 2ο Κεφάλαιο - Παράγραφο 2.7 ΔΟΜΗ ΕΠΙΛΟΓΗΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Γεωργαλλίδης Δημήτρης Καθηγητής Πληροφορικής
Advertisements

Τι σημαίνει το ρήμα scratch;
Δομές Διακλάδωσης Μην ελπίζεις ότι θα ξεφύγεις αν κάνεις κάποιο κακό. Γιατί κι αν ξεφύγεις απ’ τη προσοχή των άλλων, θα υποπέσεις στην αντίληψη της συνείδησής.
Εντολες Επιλογης (Selection)
Βρόχος με συνθήκη εισόδου στη C, οδηγούμενος από μετρητή: for
Δομές Διακλάδωσης «εάν ης φιλομαθής, έσει πολυμαθής» Ισοκράτης
ΕΛΕΓΧΟΣ ΡΟΗΣ ΜΑΘΗΜΑ 4. ΑΚΟΛΟΥΘΙΑΚΗ ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΠΡΟΤΑΣΕΩΝ ΠΡΟΤΑΣΗ Α ΠΡΟΤΑΣΗ Β ΠΡΟΤΑΣΗ Γ ………………. ΠΡΟΤΑΣΗ n ΠΡΟΤΑΣΗ Α ΠΡΟΤΑΣΗ Β ΠΡΟΤΑΣΗ Γ ………………. ΠΡΟΤΑΣΗ n.
Γνωριμία με το Scratch.
Β΄ ΓΕΛ ΕισΑρχΕπ Η/Υ παρ – 2.2.5
Τι θα κάνουμε Στο υπάρχον σενάριο θα προστεθούν 3 λειτουργίες : Όταν το αυτοκίνητο βρίσκεται εκτός πίστας η μέγιστη δυνατή μονάδα μετατόπισής του θα μειώνεται.
1. Εκφράσεις (βλ. βιβλίο, σελ )
ΒΡΟΧΟΙ ΜΑΘΗΜΑ 5. ΒΡΟΧΟΙΒΡΟΧΟΙ Ο Βρόχος (loop) αποτελείται από προτάσεις επανάληψης. Οι προτάσεις επανάληψης είναι οι προτάσεις που επαναλαμβάνουν ένα.
Η αλληλουχία των ενεργειών δεν είναι πάντα μία και μοναδική!!!
Β΄ ΓΕΛ ΕισΑρχΕπ Η/Υ παρ – 2.2.5
ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΑΛΓΟΡΙΘΜΩΝ
Μεταβλητές – εντολές εκχώρησης- δομή ακολουθίας
Eντολες Επαναληψης - Βροχοι (repetition and loops)
Γεωργαλλίδης Δημήτρης Καθηγητής Πληροφορικής
Eντολες Επαναληψης - Βροχοι (repetition and loops)
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ Συγγραφείς Α.Βακάλη Η. Γιαννόπουλος Ν. Ιωαννίδης Χ.Κοίλιας Κ. Μάλαμας Ι. Μανωλόπουλος Π. Πολίτης Γ΄ τάξη.
Δομή επανάληψης Η δομή επανάληψης είναι μια ολοκληρωμένη πρόταση η οποία περικλείει μια συνθήκη και μια ομάδα εντολών, οι οποίες εκτελούνται, όσο ικανοποιείται.
Επανάληψη.
Δομή επιλογής Η δομή επιλογής είναι μια ολοκληρωμένη πρόταση η οποία περικλείει μια συνθήκη και δύο ομάδες εντολών, από τις οποίες θα εκτελεστούν, η μεν.
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ PASCAL ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΟΣ: ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΕ ΤΙΣ ΤΡΕΙΣ ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΕΣ.
ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΑΛΓΟΡΙΘΜΩΝ
Γλώσσα Προγραμματισμού LOGO
1 Α. Βαφειάδης Αναβάθμισης Προγράμματος Σπουδών Τμήματος Πληροφορικής Τ.Ε.Ι Θεσσαλονίκης Μάθημα Προηγμένες Αρχιτεκτονικές Υπολογιστών Κεφαλαίο Δεύτερο.
Εντολές Επιλογής και Αποφάσεων
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Τι είναι αλγόριθμος
1 Α. Βαφειάδης Αναβάθμισης Προγράμματος Σπουδών Τμήματος Πληροφορικής Τ.Ε.Ι Θεσσαλονίκης Μάθημα Προηγμένες Αρχιτεκτονικές Υπολογιστών Κεφαλαίο Δεύτερο.
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Θεσσαλίας Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός Ι Ενότητα 4: Συμβολοσειρές και Δομές Ελέγχου. Διδάσκων: Νικόλαος Θ Λιόλιος,
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ Διδάσκοντες:Γιάννης Μαΐστρος Στάθης Ζάχος Νίκος Παπασπύρου
Καθηγητής Νίκος Λορέντζος Προγραμματισμός & Εφαρμογές Υπολογιστών Κωδικός Μαθήματος: 2890 Κωδικός Διαφανειών: MKT130 Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα.
1 Η ΓΙΑ ΚΑΙ Η ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ Η δομή Για περιέχει 3 τμήματα (εντολές) που εκτελούνται αυτόματα(εσωτερικά στη Για) Για i από 1 μέχρι 100 i ← 1 i
Για μτ από ατ μέχρι ττ [με_βήμα β] εντολές Τέλος_επανάληψης : περιοχή εντολών μτ : η μεταβλητή της οποίας η τιμή θα περάσει από την αρχική.
Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον
Δομή Επιλογής Χρησιμοποιείται σε προβλήματα όπου χρειάζεται να ληφθούν κάποιες αποφάσεις με βάση κάποια δεδομένα κριτήρια. Περιλαμβάνει τον έλεγχο κάποιας.
Βρόχος Do … Loop Σκοπός Μαθήματος Χρήση Do… Loop για την εκτέλεση μιας ομάδας εντολών μέχρι να εκπληρωθεί μια συγκεκριμένη συνθήκη.
ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ ΛΥΣΗ
ΔΟΜΗ ΑΠΛΗΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΑΝ συνθήκη_ισχύει ΤΟΤΕ εντολές ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
Επιλέγοντας… Αν θέλουμε να γράψουμε έναν αλγόριθμο που να τον εκτελεί ένα μικρό παιδί, ώστε να διασχίσει με ασφάλεια το δρόμο, πρέπει να συμπεριλάβουμε.
ΔΟΜΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ «ΓΙΑ» Για μτ από ατ μέχρι ττ [με_βήμα β] εντολές Τέλος_επανάληψης : περιοχή εντολών μτ : η μεταβλητή της.
Οι διάφορες εκδοχές της
Ενότητα 5 : Δομές Ελέγχου της γλώσσας PHP Ιωάννης Τσούλος
Τ.Ε.Ι. Κρήτης Τμ. Μηχανικών Πληροφορικής Αρχιτεκτονική Υπολογιστών
Γεωργαλλίδης Δημήτρης
Μανασσάκης Βασίλης Καθηγητής Πληροφορικής
ΜΟΡΦΕΣ ΔΟΜΩΝ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
Αν συνθήκη_ισχύει τότε εντολές Τέλος_Αν
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Επανάληψη.
Κίνηση στο Scratch.
Τελεστές και ή όχι Για την εκτέλεση αριθμητικών πράξεων
Δομημένος Προγραμματισμός - Κεφάλαιο 4 - Ανάπτυξη αλγορίθμων
8.2 Η Δομή Επανάληψης Μέχρις_ότου
Παρουσίαση Τίτλος Δευτερεύων τίτλος παρουσίασης
ΕΙΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ
Δομή Επιλογής Μάθημα 4ο Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον Τάξη Γ Οικονομίας & Πληροφορικής Θετικών Σπουδών 2ο Γενικό Λύκειο Αλιβερίου |
Μανασσάκης Βασίλης Καθηγητής Πληροφορικής
ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Εβδομάδα 12: Ανασκόπηση.
Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον ΑΕΠΠ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΩΝ Η/Υ
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ - VARIABLES
ΘΕΜΑ : ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ LOGICATOR ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 1 περίοδος.
Ενότητα Γ7.3.8(Προβλήματα Ακολουθιακής Δομής )
1Εντολή Δείξε
Κυριάκου Νικόλαος Πληροφορικής ΠΕ-20
24/2/2019 Αλγοριθμική Σκέψη, Προγραμματισμός και Σύγχρονες Εφαρμογές Πληροφορικής(Δύο Περίοδοι) Ενότητα Α7.2.Μ1-Μ2 (Πώς Δημιουργούμε Ένα Πρόγραμμα για.
24/2/2019 Αλγοριθμική Σκέψη, Προγραμματισμός και Σύγχρονες Εφαρμογές Πληροφορικής(Δύο Περιόδοι) Ενότητα Α7.2.M5-M6 (Πώς Δημιουργούμε Ένα Πρόγραμμα για.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΒΙΒΛΙΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Σελίδες 195-197 2ο Κεφάλαιο - Παράγραφο 2.7 ΔΟΜΗ ΕΠΙΛΟΓΗΣ Η δομή αυτή δίνει τη δυνατότητα στον υπολογιστή να αποφασίζει αν θα εκτελέσει κάποιες εντολές ή όχι ΤΕΛΕΣΤΕΣ ΣΥΝΘΗΚΩΝ Εντολή στο scratch ΣΥΝΘΗΚΗ Χ >0 ΕΝΤΟΛΕΣ που εκτελούνται μόνο αν η συνθήκη ισχύει (ΑΛΗΘΗΣ) ΕΝΤΟΛΕΣ που εκτελούνται μόνο αν η συνθήκη δεν ισχύει (ΨΕΥΔΗΣ)

ΒΙΒΛΙΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Σελίδες 195-197 2ο Κεφάλαιο - Παράγραφο 2.7 ΔΟΜΗ ΕΠΙΛΟΓΗΣ Η δομή αυτή δίνει τη δυνατότητα στον υπολογιστή να αποφασίζει αν θα εκτελέσει κάποιες εντολές ή όχι Εντολή στο scratch ΣΥΝΘΗΚΗ : Χ > Ψ ΕΝΤΟΛΕΣ που εκτελούνται μόνο αν η συνθήκη ισχύει (ΑΛΗΘΗΣ) ΕΝΤΟΛΕΣ που εκτελούνται μόνο αν η συνθήκη δεν ισχύει (ΨΕΥΔΗΣ)

ΕΝΤΟΛΕΣ που εκτελούνται μόνο αν η συνθήκη ισχύει (ΑΛΗΘΗΣ) ΒΙΒΛΙΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Σελίδες 195-197 2ο Κεφάλαιο - Παράγραφο 2.7 ΔΟΜΗ ΕΠΙΛΟΓΗΣ Η δομή αυτή δίνει τη δυνατότητα στον υπολογιστή να αποφασίζει αν θα εκτελέσει κάποιες εντολές ή όχι Εντολή στο scratch ΣΥΝΘΗΚΗ : Χ < 100 ΕΝΤΟΛΕΣ που εκτελούνται μόνο αν η συνθήκη ισχύει (ΑΛΗΘΗΣ)

ΒΙΒΛΙΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Σελίδες 195-197 2ο Κεφάλαιο - Παράγραφο 2.7 ΔΟΜΗ ΕΠΙΛΟΓΗΣ Η δομή αυτή δίνει τη δυνατότητα στον υπολογιστή να αποφασίζει αν θα εκτελέσει κάποιες εντολές ή όχι ΣΥΝΘΗΚΗ : Χ < 100 Εντολή στο scratch ΕΝΤΟΛΕΣ που εκτελούνται μόνο αν η συνθήκη ισχύει (ΑΛΗΘΗΣ) ΕΝΤΟΛΕΣ που εκτελούνται μόνο αν η συνθήκη δεν ισχύει (ΨΕΥΔΗΣ)

ΒΙΒΛΙΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Σελίδες 195-197 2ο Κεφάλαιο - Παράγραφο 2.7 ΔΟΜΗ ΕΠΙΛΟΓΗΣ Η δομή αυτή δίνει τη δυνατότητα στον υπολογιστή να αποφασίζει αν θα εκτελέσει κάποιες εντολές ή όχι Εντολή στο scratch ΤΕΛΕΣΤΕΣ ΣΥΝΘΗΚΩΝ