Τεχνικά Θέματα Πωλήσεων και Προδιαγραφές Υλικού και Λογισμικού

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΙΔΡΟΥΝ ΣΤΗ ΖΗΤΗΣΗ ΤΩΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ
Advertisements

Στρατηγική Προώθησης.
Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης
Polyxeni Παρασκευή και πώληση φυσικών καλλυντικών
ΠΡΟΒΟΛΗ IV Φαίδων Θεοφανίδης
Κεφάλαιο 7: Ηλεκτρονικό Εμπόριο (Η.Ε) 7.1 Η έννοια και το περιεχόμενο του Η.Ε 7.2 Τα επίπεδα διάκρισης του Η.Ε 7.3 Οι επιπτώσεις του Η.Ε στον χώρο των.
Εισαγωγή στη Διαφήμιση
ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Ειδικά θέματα Οικονομικής Ανάπτυξης : Επιχειρηματικότητα
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ Msc Αντωνία Μανιάτη.
Μικροδιδασκαλία: Παρουσίαση Επιχειρηματικού Σχεδίου με τίτλο:……
ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑ: ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΗ ΓΙΑ ΑΡΤΟΠΟΙΕΙΟ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΕΙΟ
Επιχειρηματική ιδέα Ευκαιρίες από το περιβάλλον (πόροι) Φυσικοί πόροι Ανθρωπογενείς πόροι Προσωπικές ικανότητες, δεξιότητες κλπ. ΓνώσειςΔεξιότητεςΕμπειρίεςΆλλα…
Πίστη πελατών και στρατηγική προϊόντος
Ηλεκτρονικό εμπόριο. Τι ειναι τι ηλεκτρονικό εμπόριο... Η αγορά απο το διαδίκτυο, η εξηπηρέτηση και η συναλλαγή μέσω του υπολογιστή μας.
Ο.Σ.Σ. 1: «ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ»
1o ΕΠΑ.Λ. ΡΕΘΥΜΝΟΥ Όλγα Πατραμάνη Η τουριστική αγορά.
1η ΠΑΔ: 1ο ΙΕΚ Ηρακλείου Ειδικότητα:
Μάθημα: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Διδάσκων: Θεοφανίδης Φαίδων Ώρες Γραφείου: Παρασκευή 10:00-12:00, Γραφείο 515, 5ος Όροφος -Βιβλίο Μαθήματος: Εισαγωγή.
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Το Περιβάλλον Του Αθλητικού Οργανισμού
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 07/05/2004.
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΑΝΑΨΥΧΗΣ
ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ και οι επιδράσεις του…. Ορισμός: Ηλεκτρονικό εμπόριο είναι η πραγματοποίηση εμπορικών συναλλαγών (αγορών προϊόντων, υπηρεσιών ή.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Διαδικασία Καθορισμού Τιμής Πώλησης Αγαθού ή Υπηρεσίας
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ «ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΠΡΙΣΜΑ Α.Ε.» Φοιτήτρια: Μαίρη Παπαδοπούλου ( Α.Μ. 8240) Επιβλέπων:
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και Μάρκετινγκ Όνομα : Χατζηπαυλίδης Ανέστης
ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
ΑΡΧΕΣ MARKETING ΟΙ ΤΟΜΕΙΣ & ΟΙ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΜΚΤ
Προώθηση / Επικοινωνία
ΤΕΙ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ - ΤΡΟΦΙΜΩΝ Εισήγηση 1 η Δρ. Δημήτριος Π. Πετρόπουλος Οικονομολόγος.
1 Διάλεξη 11 η (2015 – 16) Τεχνικές άμεσης επικοινωνίας και Ψηφιακό Μάρκετινγκ.
Επιχειρηματικό Σχέδιο Ελαστικότητα Ζήτησης Επιχειρηματικό Σχέδιο.
Πρόγραμμα Εταιρικής Ταυτότητας Διάλεξη 2. Στελέχη που ασχολούνται… Μικρομεσαίες επιχειρήσεις ▫ Ομάδα από 4-6 άτομα διαφόρων τμημάτων και ένα ανώτατο στέλεχος.
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις Διάλεξη 1 η Το Συνολικό Επικοινωνιακό Πλέγμα στον Τουρισμό.
à Δρ. Δέσποινα Καραγιάννη, ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ.
ΤΕΙ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΤΑΥΤΟΠΟΙΗΣΗ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ Εισήγηση 4 η Δρ. Δημήτριος Π. Πετρόπουλος Οικονομολόγος.
Μάρκετινγκ Τουριστικών Επιχειρήσεων Διάλεξη 7 η Δημιουργία Νέων Τουριστικών Προϊόντων.
ΣΧΈΔΙΟ ΜΆΡΚΕΤΙΝΓΚ Το όνομά σας. Σύνοψη αγοράς  Αγορά : Παρελθόν, παρόν και μέλλον  Εξετάστε τις αλλαγές στο μερίδιο της αγοράς, την ηγεσία, τους πρωταγωνιστές,
Γεωργία Κωνσταντίνου, Διευθύντρια Προγραμμάτων Επιχειρηματικότητας
Οδηγός Παρουσίασης Επιχειρηματικής Ιδέας
Διοίκηση ΜΜΕ και Επιχειρηματικότητα Διάλεξη 7η ( ) Αναπτύσσοντας το κατάλληλο μείγμα και σχέδιο μάρκετινγκ Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
ΤΕΙ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΑΓΟΡΑ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
Στρατηγική Προώθησης.
Επιχειρησιακή Στρατηγική
Επιχειρησιακή Στρατηγική
Μάρκετινγκ Αθλητισμού & Αναψυχής
Διάλεξη 10η: Διανομή του Προϊόντος (Κανάλια Διανομής)
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ
κεφαλαιο 2 το περιβαλλον
Ανάπτυξη στρατηγικής του προϊόντος
Ομφάκινον Ομφάκινον.
MARKETING 3η διαλεξη – το μιγμα μαρκετινγκ – η τιμη
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ
Τσίτσκαρη Ε. ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ… Τσίτσκαρη Ε.
PROJECT Β! ΛΥΚΕΙΟΥ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
Τεχνικά Θέματα Πωλήσεων και Προδιαγραφές Υλικού και Λογισμικού
ΤΟ ΜΕΙΓΜΑ ΤΟΥ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Το Viral Marketing και τα Καταστήματα Λιανικής του Μέλλοντος
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Εισαγωγή στο μάθημα Τεχνικά Θέματα Πωλήσεων και Προδιαγραφές Υλικού Λογισμικού.
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
Πίστη πελατών και στρατηγική προϊόντος
Cannes 2016 winner campaigns Glade Uni-Noodle Hermes 2015 case study
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 5η (2018 – 19) Συζήτηση πάνω στην Εργασία του Μαθήματος Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Τεχνικά Θέματα Πωλήσεων και Προδιαγραφές Υλικού και Λογισμικού

ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ Αγορά (Market): το σύνολο των συναλλαγών που μπορούν να γίνουν ανάμεσα σε όσους πουλάνε (προμηθευτές) και σε όσους αγοράζουν (καταναλωτές) προϊόντα ή υπηρεσίες ενός κλάδου.

ΠΡΟΪΟΝΤΑ –ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ Προϊόντα: έχουν φυσική- υλική υπόσταση (όγκο, βάρος, σχήμα π.χ. οι οθόνες) Υπηρεσίες: είναι άυλες (π.χ. η παροχή εκπαίδευσης σε πελάτες)

ΜΟΡΦΕΣ ΕΜΠΟΡΙΟΥ ΛΙΑΝΙΚΟ εμπόριο: πωλήσεις προϊόντων/υπηρεσιών απευθείας στους καταναλωτές (πχ καταστήματα που πωλούν υπολογιστές/λογισμικό) ΧΟΝΔΡΙΚΟ εμπόριο: πωλήσεις προϊόντων/υπηρεσιών σε επιχειρήσεις που μεταπωλούν τα προϊόντα σε καταναλωτές

ΚΥΚΛΟΣ ΖΩΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ Ο κύκλος ζωής ενός προϊόντος είναι η περίοδος από την εισαγωγή του προϊόντος στην αγορά μέχρι την τελική απόσυρσή του και είναι χωρισμένος σε 4 φάσεις.

Φάσεις κατά την εταιρεία Boston Consulting Group (BCG)

1ο Στάδιο-(Ερωτηματικό ?) : To προϊόν δεν είναι γνωστό στην αγορά και οι πωλήσεις του είναι ακόμη χαμηλές.

2ο Στάδιο-(Αστέρι – Star) : Το προϊόν έχει αρχίσει να γίνεται γνωστό στην Αγορά και οι πωλήσεις του αυξάνονται ραγδαία.

1ο Στάδιο (Ερωτηματικό – Question mark) : Το προϊόν ΔΕΝ είναι προς στιγμήν γνωστό στην Αγορά και οι πωλήσεις του είναι ακόμα χαμηλές. Άρα δεν είναι σίγουρο ότι θα έχει εμπορική επιτυχία στην Αγορά (Ερωτηματικό).

3ο Στάδιο-(Αγελάδα – Cash Cow) Οι πωλήσεις είναι σταθερές και δεν πρόκειται να ανέβουν παραπάνω.

4ο Στάδιο(Γέρικο Σκυλί – Old Dog) ‘Εχει χαθεί το αγοραστικό ενδιαφέρον και οι πωλήσεις μειώνονται δραματικά (μέχρι να μηδενιστούν). Το προϊόν έχει παλιώσει, ή έχει αντικατασταθεί από καλύτερα. Στο τέλος της φάσης αυτής το προϊόν αποσύρεται από την Αγορά.

Το Μείγμα Μάρκετινγκ (Marketing Mix) Η παραδοσιακή σχολή Marketing επικεντρώνεται σε 4 χαρακτηριστικά γνωστά ως τα 4 P: •        Product (Προϊόν) •        Price (Tιμή) •       Promotion (Προώθηση , Διαφήμιση) •        Place (Διανομή, Τόπος)

Η λέξη ΜΕΙΓΜΑ προσδιορίζει ότι οι 4 αυτοί παράγοντες λειτουργούν ως συγκοινωνούντα δοχεία. Κάθε μεταβολή σε κάποιο από αυτά τα στοιχεία επηρεάζει τα υπόλοιπα:

1. Product (Προϊόν) • Ποιότητα • Σχέδιο/ μεγέθη/ χρώμα Αφορά τον προσδιορισμό, την επιλογή και την ανάπτυξη του προϊόντος, με στόχο την ικανοποίηση των αναγκών του καταναλωτή. Τα κύρια στοιχεία που διαμορφώνουν την πολιτική προϊόντος είναι: Τεχνικά χαρακτηριστικά/ Προδιαγραφές •        Ποιότητα •        Σχέδιο/ μεγέθη/ χρώμα •        Eμπορικό σήμα - Μάρκα •        Xρηστικότητα •        Συσκευασία •        Εξυπηρέτηση μετά την πώληση •        Εγγύηση •        Πολιτική επιστροφών

2. Price (Τιμή) • Εκπτώσεις • Άλλα κίνητρα • Όροι πληρωμής/τρόποι Αφορά τον καθορισμό των τιμών και της τιμολογιακής πολιτικής, λαμβάνοντας υπόψη τις προσδοκίες του καταναλωτή, τον ανταγωνισμό και το κόστος παραγωγής. Τα κύρια στοιχεία που περιλαμβάνει είναι: •        Τιμοκατάλογος •        Εκπτώσεις •        Άλλα κίνητρα •        Όροι πληρωμής/τρόποι

3. Promotion (Προώθηση)   Διαφήμιση (π.χ. τηλεόραση, ραδιόφωνο, τύπος, υπαίθρια διαφήμιση) Δημοσιότητα και Δημόσιες σχέσεις (δελτία τύπου, ομιλίες, χορηγίες, δωρεές κ.α.)    Προώθηση πωλήσεων (κουπόνια, εκπτώσεις, δείγματα, επιδείξεις, εκθέσεις, διαγωνισμοί, κ.α.) Προσωπική πώληση    Άμεσο και αλληλεπιδραστικό μάρκετινγκ (άμεση επικοινωνία με τον καταναλωτή π.χ. μέσω τηλεμάρκετινγκ, ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, διαδικτύου, κινητού τηλεφώνου).

4. Place (Διανομή-Τόπος) Τα κύρια σημεία που διαμορφώνουν την πολιτική διανομής είναι:         Γεωγραφική Κάλυψη •        Μέθοδοι διανομής •        Σημεία πώλησης •        Μεταφορά •        Αποθήκευση •        Αποθέματα

Νεοφυείς Επιχειρήσεις (start-up companies) στο χώρο της πληροφορικής Είναι μικρές εταιρείες, με μεγάλη ανάπτυξη , που δραστηριοποιούνται στην έρευνα και στην εφαρμογή Νέων Τεχνολογιών και Ιδεών. Σκοπός τους είναι να ανακαλύπτουν και να διαχέουν Υπηρεσίες και Καινοτομίες για την Επιχειρηματικότητα στον τομέα της Πληροφορικής και των Νέων Τεχνολογιών. Γι’ αυτό το λόγο δίνονται κίνητρα και παροχές σε νέους σε όλη την Ευρωπαϊκή Ένωση να μελετήσουν, να αναπτύξουν και να δραστηριοποιηθούν εμπορικά, πάνω σε καινοτόμα προϊόντα ή υπηρεσίες (π.χ.ανάπτυξη on-line εφαρμογών για κινητά τηλέφωνα σε τομείς της υγείας, των μεταφορών, ψυχαγωγίας κ.α.).