Oι άνθρωποι καθημερινά ελπίζουν…

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε»
Advertisements

Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΥΟ ΔΟΝΤΙΟΥ ΠΙΚΙ - ΠΙΚΙ.
Όταν ο Θεός έφτιαξε τη γυναίκα εργαζόταν
Κανόνες χρήσης του Διαδικτύου για μαθητές
Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΜΑΣ «Η ΦΩΝΗ ΤΩΝ ΜΙΚΡΩΝ ΕΡΕΣΙΩΤΩΝ»
ΤΑ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ ΤΗΣ ΕΛΠΙΔΑΣ
TO ΛΕΥΚΩΜΑ ΜΑΣ !!!!!!!!!.
Τα τέσσερα κεριά….
6ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΙΛΙΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΟΥΚΛΟΘΕΑΤΡΟ ‘’ΠΙΝΟΚΙΟ’’
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 Εισαγωγή στην έννοια του Αλγόριθμου και τον Προγραμματισμό 1.1 Τι είναι ‘πρόβλημα’ 1.2 Τι είναι ‘Αλγόριθμος’
Το κοριτσάκι με σπίρτα.
Ο ΦΟΙΒΟΣ, Ο ΑΪ ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΑΙ ΟΙ ΒΟΗΘΟΙ ΤΟΥ
Το θαύμα της γέννησης Η ιστορία ενός παιδιού.
Έχεις δύο επιλογές! από το
Αν μ’αγαπάς κι ειν’ όνειρο
 ΜΑΡΙΑ XATΖΗΚΑΛΛΙΑ  ΤΑΞΗ Β2  ΕΤΟΣ  ΜΑΘΗΜΑ ΙΛΙΑΔΑ –ΣΕΛΙΔΑ45, ΑΣΚΗΣΗ 2δ 1 ZAΡΚΟΓΙΑΝΝΗ ΕΥΑ.
Βρεφική Ηλικία E- portofolio. Εν δράση Είμαι η φοιτήτρια Βαιοπούλου Ευαγγελία- Ευσταθία και πραγματοποίησα την πρακτική μου άσκηση στον χώρο του παιδικού.
Ο Πάνος στη «Στοιχειωμένη αίθουσα» δήλωσε για τον Ιορδάνη: «Αυτός έχει τσακωθεί με τη Γραμματική, όπως και με κάθε άλλο μάθημα εκτός από τα Μαθηματικά.
Το Τουβλο.
Διαφορετικότητα 4ο Δημοτικό Σχολείο Ελληνικού Ομάδα: Δανάη Φαλέκα
O ΠΡΙΓΚΙΠΑΣ ΚΑΙ Η ΡΕΝΕΣΜΗ
Το φαινόμενο του Bullying έχει πάρει τεράστιες διαστάσεις. Αυτή η σύντομη παρουσίαση φτιάχτηκε με σκοπό να ευαισθητοποιήσει τον κόσμο που άπραγος βλέπει.
Η Γ΄ τάξη του 4ου Γυμνασίου Χίου γράφει χαϊκού. Αν και βρέχει αν και φυσάει στον ουρανό υπάρχουν αστέρια.
Το θαύμα της γέννησης Η ιστορία ενός παιδιού
1ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΡΔΙΑΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Ε΄ ΤΑΞΗ
Σ ΄ αγαπώ Είσαι για μένα το πιο τρελό μου όνειρο.
Η γνώση μας βοηθά να κατανοήσουμε τις δυνάμεις μας, τις δημιουργικές τάσεις και τις δυνατότητες μας. Επίσης τις αδυναμίες ,τα πάθη μας και τις αρνητικές.
Καλή διασκέδαση. Η πάπια που ψήθηκε Κάποτε, σε μία μακρινή λίμνη, υπήρχε μία πάπια που αποφάσισε να βρει την τύχη της μακριά από το σπίτι της και τους.
ΠΑΝΕΜΟΡΦΗ ΧΛΩΡΙΔΑ. Σε μας το ανθρώπινο είδος αρέσει να αναφερόμαστε συχνά στις καλές μας και στις κακές μας μέρες, και το αντίστοιχο στο γένος Syringa.
Μια φορά κι έναν καιρό, σε ένα συννεφιασμένο ανοιξιάτικο δειλινό, το φεγγάρι μας ξεκίνησε για τη γνωστή του διαδρομή.
TO ΛΕΥΚΩΜΑ ΜΑΣ !!!!!!!!!.
ΦΙΛΙΑ Σε μια αληθινή φιλία, βρίσκομαι μαζί με τον άλλο άνθρωπο για να μοιραστούμε την ίδια τη ζωή, τις χαρές και τις λύπες της. Ο αληθινός φίλος είναι.
Μια βόλτα στο θέατρο Σπύρος Ρουμελιώτης Α’3.
Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ Στις μέρες μας, λίγοι είναι οι άνθρωποι που διακατέχονται από πραγματική αγάπη προς τους συνανθρώπους τους. Η ΑΓΑΠΗ όμως, είναι ένα.
Ουράνιο τόξο.
Εργασίες των μαθητών της Γ΄3 στο κείμενο ″ Το χαρούμενο λιβάδι ″
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΣ ΑΓΩΝΑΣ…..ΑΓΩΝΑΣ ΖΩΗΣ!
Δ1Δ1.  Γεννήθηκε το 1842 στη Τήνο  Παιδί φτωχής οικογένειας ξυλουργού  Το 1850 η οικογένειά του έρχεται στην Αθήνα  17 ετών φοιτά στη Σχολή Καλών.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα “Εμπιστεύομαι – Δεν εμπιστεύομαι” Μαθαίνω να ζω με τους άλλους 6 ο Δημοτικό Σχολείο Μοσχάτου Τάξεις Δ1 & Δ2 Σχολικό έτος
Αγαπημένο μου παιδί....
Oι άνθρωποι καθημερινά ελπίζουν… ελπίζουν να δουν το φως μέσα στο σκοτάδι, να βιώσουν τη χαρά μέσα στη λύπη, να ανταμώσουν τη λύτρωση μέσα από τον αγώνα.
Η ζωή σε άλλους τόπους Αιολική γη Ηλίας Βενέζης. 2 Σμύρνη-Στίχοι τραγουδιού Σμύρνη Μουσική: Α. Καλδάρας Στίχοι Πυθαγόρας Τραγούδι: Γ. Νταλάρας Η Σμύρνη.
Ομάδα Διαμεσολάβησης Συνομηλίκων 1 ου ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΒΡΙΛΗΣΣΙΩΝ.
Μια φορά πήγαινα από το σπίτι στην γιαγιά μου και δεν έβλεπα κάτω στο πεζοδρόμιο. Του παγωτατζή χάλασε το φορτηγό του, είχα λίγα λεφτά και αγόρασα ένα.
« ένα άλλο πιθανό … τέλος ». Την κρίσιμη μέρα τύλιξε τα παπούτσια, τα πήρε στο σπίτι και τα έκρυψε. Προς το απόγευμα έβαλε τα καλά του, ετοιμάστηκε και.
«Η ιστορία μιας μαύρης γάτας» 2 ο Δημοτικό Σχολείο Αλμυρού Συνεργάστηκαν οι μαθητές της ΣΤ΄ τάξης: Ξένια-Βερονίκη Μπέσα Κλεβίσα Κέρτσι Γεωργία.
Εκπαιδευτική εκδρομή Στ΄ τάξης του 3 ου Δημοτικού Σχολείου Τήνου Με την έναρξη της σχολικής χρονιάς όλα τα παιδιά της τάξης ονειρευόμασταν την εκπαιδευτική.
«DIFRIENDS» Κατερίνα Μαρία-Αγγελική Βασιλική Ανδριάνα Σενάριο για το μάθημα της Γλώσσας Υπεύθυνη Καθηγήτρια: Κ. Κατερίνα Νικολοπούλου.
ΤΟ ΑΣΧΗΜΟΠΑΠΟ σε νέες περιπέτειες
Ένα παραμύθι για το διαδικτυακό εκφοβισμό
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΣ ΑΓΩΝΑΣ…..ΑΓΩΝΑΣ ΖΩΗΣ!
4Ο ΨΗΦΙΑΚΟ ΜΑΘΗΤΙΚΟ ΦΕΣΤΙΒΑΛ «ΣΧΕΣΕΙΣ ΓΟΝΕΩΝ – ΜΑΘΗΤΩΝ»
Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ Στις μέρες μας, λίγοι είναι οι άνθρωποι που διακατέχονται από πραγματική αγάπη προς τους συνανθρώπους τους. Η ΑΓΑΠΗ όμως, είναι ένα.
Βιωματική Δράση Α΄Τάξης 2ου Γυμνασίου Πεύκης
ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ –ΖΩ-ΥΠΑΡΧΩ
Oι άνθρωποι καθημερινά ελπίζουν…
ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΜΟΥ!!! Είναι δικαίωμά μου;
Αγαπημένο μου παιδί....
To test της κουνιάδας.
Κείμενα Νεοελληνικής Λογοτεχνίας Γιάννης Μαγκλής Συνέντευξη από τον νέο στρατιώτη Υπεύθυνη καθηγήτρια: Καλλιόπη.
Το Τουβλο.
Το Τουβλο.
ΕΙΡΗΝΗ ΠΑΥΛΑΚΟΥ E’2 16/19/15.
1.Βλέπω στα μάτια σου τη θλίψη. Νοιώθω την τελευταία σου χαρά.
Ωσάν κι αυτή που μού ‘λαχε δεν είδα Όμορφη και παράξενη πατρίδα,
Ωσάν κι αυτή που μού ‘λαχε δεν είδα Όμορφη και παράξενη πατρίδα,
ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: Κ. Καπετανάκης Δημήτρης Μπεκιάρης ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ 3
Όνομα μαθητή: Ελισσάβετ Δουλοπούλου
«Παιδική Συναυλία» Οι φωτισμοί και τα χρώματα του πίνακα "περιλούζουν" έξι παιδικές μορφές και μία νεαρή κοπέλα, που πιθανόν είναι η μητέρα του μικρότερου.
Νηπιαγωγείο Κ. Μαζαρακίου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Oι άνθρωποι καθημερινά ελπίζουν… ελπίζουν να δουν το φως μέσα στο σκοτάδι, να βιώσουν τη χαρά μέσα στη λύπη, να ανταμώσουν τη λύτρωση μέσα από τον αγώνα τους. Κάποιοι, περιμένουν αυτή τη στιγμή για χρόνια πολλά… Οι μαθητές μας γράφουν και προσεύχονται για αυτούς.

…. Μόλις άνοιξα τα μάτια η γιαγιά μου ήταν ήδη στο δωμάτιό μου χαμογελαστή όπως πάντα σαν να ήξερε ότι ήθελα να της μιλήσω. Της τα είπα όλα. Της είπα πως θεωρώ άδικο για τους Έλληνες οι οποίοι κουράστηκαν κι έριξαν κόπο και ιδρώτα για να φτιάξουν αυτές τις όμορφες αδελφές, τώρα να μην μπορούν να τις καμαρώσουν όλες μαζί. Επίσης είναι θλιβερό για μια μάνα, όπως η Ελλάδα να χάνει το ένα της παιδί. Πάλι δεν κρατήθηκα και ξέσπασα σε κλάματα .Η γιαγιά, σκούπισε τα δάκρυά μου και με το νεύμα της κατάλαβα πως συμφώνησε μαζί μου.

Ήταν σαν να ένιωσε περήφανη για την εγγονή της. …Άραγε πως να αισθάνεται η Καρυάτιδα στο Βρετανικό μουσείο μόνη της μακριά από τις αδελφές της .Φαντάζομαι κάτι παρόμοιο με την αδερφή μου και με πιάνουν τα κλάματα .Η Καρυάτιδα πλάστηκε από ελληνικά χέρια και αγαθά και είναι παράξενο έως και άσχημο να βρίσκεται στην Αγγλία Πότε...πότε θα επιστρέψει. Γιατί δεν κάνουμε κάτι να τη πάρουμε εμείς; γιατί τόση αδικία...; ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΑΚΟΜΑ ΤΗ ΛΥΤΡΩΣΗ ΤΗΣ! << MHNYMA ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΑΣ >> (απόσπασμα) ΒΙΚΥ ΜΠΑΚΑΛΟΥΔΗ (ΓΕΛ. ΒΑΣΙΛΙΚΟΥ)

ΤΟΛΙΝΑ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ (ΓΕΛ. ΒΑΣΙΛΙΚΟΥ)

ΕΛΕΝΗ ΧΑΡΙΤΟΥ (ΓΕΛ. ΒΑΣΙΛΙΚΟΥ)

ΡΑΦΑΕΛΛΑ ΧΑΛΔΑΙΟΥ. (ΓΕΛ.ΑΜΑΡΥΝΘΟΥ)

Oι μαθητές του Γ.Ε.Λ της Μυκόνου ,<<φωτογραφίζουν>> την αισιοδοξία, τη χαρά , τη δημιουργία, τη ζωή.

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΝΤΙΑΝΑ ΡΑΚΟΒΙΤΣ ΠΡΟΥΣΙ ΡΕΤΖΙΝΑ(Γ.Ε.Λ. Μυκόνου)

Οι μαθητικές ομάδες που συμμετέχουν στη δημιουργία της εφημερίδας μας, ανήκουν στα σχολεία (με αλφαβητική σειρά): ΓΕΛ. ΑΜΑΡΥΝΘΟΥ (υπεύθυνη καθηγήτρια: Φραγκομανώλη Σταυρούλα) ΓΕΛ. ΒΑΣΙΛΙΚΟΥ ( υπεύθυνη καθηγήτρια: Κατσαρού Βασιλική) ΓΕΛ. ΜΥΚΟΝΟΥ (υπεύθυνος καθηγητής: Μεταξάς Παναγιώτης)