Εργασία Φυσικής.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΔΙΑΛΕΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΕΣΩΤΕΡΙΚΕΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΕΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑ 9 – ΕΠΙΛΟΓΗ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΚΟΥ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ ΧΑΜΗΛΗΣ ΤΑΣΕΩΣ – ΜΕΡΟΣ Γ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ: 1.Γραμμή.
Advertisements

6ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ: Διόρθωση γλεύκους και Αλκοολικός Τίτλος Οίνου ΤΕΙ ΚΡΗΤΗΣ – Σ.ΤΕ.Γ. ΤΜΗΜΑ ΦΥΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΜΑΘΗΜΑ: ΓΕΩΡΓΙΚΕΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΕΣ Εισηγητής: Δρ.
ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΦΥΤΩΝ Μεσογειακό κλίμα επικρατεί σε πέντε παραθαλάσσιες περιοχές της γης που βρίσκονται σε διαφορετικά σημεία, Μεσόγειος,
 Ο ρόλος της διατροφής στην καθημερινή ζωή και την άσκηση.  Τι ιδιαίτερες ανάγκες έχετε.  Ο ρόλος των θρεπτικών συστατικών στη διατροφή και την άσκηση.
1 Φοιτήτρια : ΓΙΑΛΙΤΑΚΗ ΕΙΡΗΝΗ Τμήμα : ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΖΩΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΥΔΑΤΟΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΩΝ Α.Μ. : B15939.
Αγγέλα Καλκούνη1 Ξύλινα Δάπεδα Διαδικασία Κατασκευής Ξύλινων Καρφωτών Δαπέδων.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΡΙΕΣ: ΓΡΑΒΑΝΗ ΓΕΩΡΓΙΑ ΚΑΙ ΜΥΡΣΙΑΔΗ ΕΙΡΗΝΗ.
Φυσική Α γυμνάσιου. Φυσικά Φαινόμενα Έκρηξη ηφαιστείου Βροχή κεραυνός Έκρηξη ηφαιστείου Βροχή κεραυνός.
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ Πρελορέντζου Μαρία (21128) 8 ος Παιδικός Σταθμός Δήμου Ελληνικού- Αργυρούπολης ( 25η οδός, πλατεία Αγίας Τριάδας )
Δρ Θρασύβουλος Μανιός Αναπληρωτής Καθηγητής ΤΕΙ Κρήτης Τμήμα Τεχνολόγων Γεωπόνων Αρδεύσεις – Στραγγίσεις.
ΕΝΟΤΗΤΑ 01 ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ Κανονισμοί λειτουργίας εργαστηρίου.
Στην άσκηση αυτή μετρούμε την πυκνότητα ρ του υλικού από το οποίο είναι φτιαγμένος ένας κύλινδρος. Η μέτρηση της πυκνότητας ρ θα γίνει με τη βοήθεια της.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Μεταλλικές Κατασκευές Ι Διδάσκων Δημ. Σοφιανόπουλος Αναπληρωτής Καθηγητής Μαρία Ντίνα, Πολ. Μηχ. MSc,
MSc in Management and Information Systems
Φυσικές ιδιότητες των υλικών
Διευθυντής Παιδιατρικής Κλινικής «Μποδοσάκειο» Νοσοκομείου Πτολεμαΐδας
Παραδόσεις εφαρμοσμένης Δασοκομικής
ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΠΑΘΗΣΕΩΝ ΤΟΥ ΟΥΡΟΠΟΙΟΓΕΝΝΗΤΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ
Επιμέλεια: Ελευθερία Φανουράκη
ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΑΚΟΥΣΤΙΚΗ επεξεργασία θέματος 2015
Μελέτη της Κίνησης μιας Φυσαλίδας σε Γυάλινο Σωλήνα
Δομή και λειτουργία νευρικών
Μέτρηση Μήκους – Εμβαδού - Όγκου
Μετουσίωση Πρωτεϊνών Επιμέλεια: Ηλίας Μαυροματίδης, ΕΚΦΕ Νέας Σμύρνης
ΔΥΝΑΜΕΙΣ αν.
Μέτρηση Βάρους – Μάζας - Πυκνότητας
Συνάντηση Επίδειξης Εργαστηριακών Ασκήσεων Ρευστών Φυσικής Γ Λυκείου
ΒΑΣΙΚΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣΜΑΤΑ
Μέτρηση όγκου Εργαστηριακή Άσκηση 1 B′ Γυμνασίου
Ο Κύκλος του Νερού (Φυσική) Μεταβιτσιάδου Ελένη Σελίδα 1
ΣΥΓΚΛΙΝΟΝΤΕΣ ΦΑΚΟΙ Εργαστηριακή Άσκηση 13 Γ′ Γυμνασίου
Απομόνωση νουκλεϊκών οξέων
ΤΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ
Χημική Αντίδραση Στέλλα Θεοδωράκη Άρτεμης Κατσάρη Ρομίνα Κάρκαλου
2.2.1– Μείγματα.
Απομόνωση νουκλεικών οξέων
ΚΑΤΑΚΛΙΣΗ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑΤΟΣ ΑΠΌ ΘΑΛΑΣΣΑ
Άσκηση 4 Πηγή ενέργειας για τη μυϊκή σύσπαση.
ΜΕΤΡΗΣΗ ΜΗΚΟΥΣ - ΕΜΒΑΔΟΥ – ΟΓΚΟΥ.
ΕΚΦΕ Ν. Σμύρνης Ιδέες για αξιολόγηση, Ασκήσεις – Προβλήματα – Εργασίες (Φ. Ε. 5) Ηλ. Μαυροματίδης.
ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ
Μέτρηση Βάρους-Μάζας-Πυκνότητας
ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΠΗΓΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
ΕΜΒΑΔΟΝ ΕΠΙΠΕΔΗΣ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑΣ
Εισαγωγικές γνώσεις.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΦΥΣΙΚΗΣ ΌΓΚΟΣ – ΜΑΖΑ- ΒΑΡΟΣ- ΠΥΚΝΟΤΗΤΑ 1.
Γνωριμία με το Σχολικό Εργαστήριο Φυσικών Επιστημών (μετρήσεις, αβεβαιότητα) Gastr CLUB α.
Μήκος κύκλου & μήκος τόξου
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΥΛΙΚΩΝ
ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΞΑΕΡΙΣΤΗΡΩΝ - ΑΠΟΡΡΟΦΗΤΗΡΩΝ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ… Β΄ Λυκείου 3ο ΓΕΛ Εχεδώρου.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΜΕΤΡΗΣΕΩΝ Ι
ΤΜΗΜΑ : Πρακτικών Ασκήσεων Διδασκαλίας (ΠΑΔ)
ΑΙΜΑ Με γυμνό μάτι φαίνεται σαν ένα απλό υγρό
ΑΜΠΕΛΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Βαθμονόμηση θερμομέτρου
Σπύρος Ευθυμιόπουλος Ιωάννα-Κατερίνα Αγγελή Αθηνά Μαρμάρη
ΓΡΑΜΜΕΣ - ΓΡΑΜΜΑΤΑ - ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ
بطاقات التعلمات للسنة الاولى متوسط ميدان المادة وتحولاتها
אורך, היקף, שטח ונפח.
ΤΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ
Μέτρηση εμβαδού Εργαστηριακή Άσκηση 1 B′ Γυμνασίου
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΣΤΟΧΟΣ Ο μαθητής να μπορεί να τοποθετεί ορθά τις διαστάσεις και κάμνει σωστή χρήση της κλίμακας.
Ұйымдастыру: Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру, олардың
Διδάσκουσα: Μπαλαμώτη Ελένη
          
Άσκηση 4 Πηγή ενέργειας για τη μυϊκή σύσπαση.
ΜΙΚΡΟΣΚΟΠΙΟ ΕΚΦΕ Καρδίτσας.
Μέτρηση πυκνότητας Εργαστηριακή Άσκηση 2 B′ Γυμνασίου
Σύλληψη-Εγκυμοσύνη-Τοκετός – Ανάπτυξη βρέφους
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Εργασία Φυσικής

ΜΕΤΡΗΣΗ ΒΑΡΟΥΣ – ΜΑΖΑΣ - ΠΥΚΝΟΤΗΤΑΣ Πείραμα 1ο ΜΕΤΡΗΣΗ ΒΑΡΟΥΣ – ΜΑΖΑΣ - ΠΥΚΝΟΤΗΤΑΣ

Έννοιες Και Φυσικά Μεγέθη Όγκος (v) :Ο όγκος, που ονομάζεται επίσης και χωρητικότητα, είναι η ποσότητα του χώρου που καταλαμβάνει ένα αντικείμενο, δηλαδή μετράει πόσο χώρο πιάνει ένα αντικείμενο. Μάζα (m) :Η μάζα ενός σώματος αποτελεί το μέτρο της αδράνειας του, δηλαδή μας δείχνει το μέγεθος της αντίδρασης ενός σώματος στην προσπάθεια αλλαγής της κινητικής του κατάστασης. Βάρος (w) :Βάρος ενός σώματος είναι η δύναμη με την οποία το έλκει η γή. Πυκνότητα (ρ) :Το πηλίκο m/v ονομάζεται πυκνότητα ενός υλικού που έχει μάζα m και όγκο v, συμβολίζεται με το γράμμα ρ δηλαδή ρ=m/v και δείχνει πόση μάζα σε g περιέχεται σε όγκο 1 cm3

Απαιτούμενα Όργανα και Υλικά

Δυναμόμετρο

Ζυγός

Ογκομετρικός Κύλινδρος

Ορθοστάτης, Ράβδοι Στήριξης, Άγκιστρα, Σύνδεσμοι

Βαρίδια

Νερό-Πλαστελίνη

Πειραματική Διαδικασία Μέτρηση m βαριδιού με βάση την ένδειξη του δυναμόμετρου. Μέτρηση m βαριδιού με βάση την ένδειξη του ζυγού. Μέτρηση m ογκομετρικού κυλίνδρου. Μέτρηση m νερού και κυλίνδρου. Μέτρηση m νερού.

Πίνακας Α Μάζα Βαριδιού (Δυναμόμετρο) : 153 Μάζα Βαριδιού (Δυναμόμετρο) : 153 Μάζα Βαριδιού (Ζυγός) : 151 Μάζα Ογκομετρικού Κυλίνδρου : 36 Μάζα Νερού Και Κυλίνδρου : 97 Μάζα Νερού : 61

Πείραμα 2ο Μέτρηση της d Υγρών Σωμάτων Πειραματική Διαδικασία Ζυγίσαμε τον ογκομετρικό κύλινδρο 2)Ρίξαμε μέσα στον κύλινδρο νερό και σημειώσαμε τον όγκο του 3)Ζυγίσαμε τον κύλινδρο μαζί με το νερό και υπολογίσαμε την m του περιεχόμενου νερού 4) Βρήκαμε την ρ του νερού

Πυκνότητα Νερού (g/cm3) Πίνακας Β Μάζα Ογκομετρικού Κυλίνδρου (g) - 36 Mάζα Ογκομετρικού κυλίνδρου και νερού - 97 Μάζα Νερού (g) m=mολ-mκυλίνδρου 61 Όγκος Νερού (cm3) - 63 Πυκνότητα Νερού (g/cm3) d= m/v 0,98

Πείραμα 3ο Μέτρηση της πυκνότητας Στερεών Σωμάτων Πειραματική Διαδικασία 1) Χρησιμοποιήσαμε 5 όμοιους ράβδους πλαστελίνης. Κόψαμε κάθε ράβδο ακριβός στην μέση. Φτιάξαμε 4 μπαλάκια πλαστελίνης διαφορετικών μαζών, πλάθοντας αντίστοιχα μια, δύο, τρεις και τέσσερις μισές ράβδους. Ζυγίσαμε κάθε μπαλάκι και γράψαμε την τιμή της μάζας του στον πίνακα Γ.

α) το βαρύτερο β) το ελαφρύτερο γ) έχουν την ίδια d Απάντηση: το γ 2) Ερώτηση Πάνω Στο Πείραμα: Πιο από τα τέσσερα μπαλάκια έχει μεγαλύτερη d? α) το βαρύτερο β) το ελαφρύτερο γ) έχουν την ίδια d Απάντηση: το γ

Μπαλάκι 1 Μπαλάκι 2 Μπαλάκι 3 Μπαλάκι 4 Μάζα (m) 32 gr 28,5 gr 20 gr Πίνακας Γ Μπαλάκι 1 Μπαλάκι 2 Μπαλάκι 3 Μπαλάκι 4 Μάζα (m) 32 gr 28,5 gr 20 gr 27 gt Όγκος ( v) 80 ml 70 ml 53 ml 68 ml Πυκνότητα d = m / v 0,4 gr / ml 0,4 gr / ml 0,3 gr / ml 0,3 gr / ml

Το διάγραμμα m – v

Σχόλια - Συμπεράσματα Στα 3 αυτά πειράματα μάθαμε να χρησιμοποιούμε τα απαραίτητα όργανα για την μέτρηση του βάρους (W) , της πυκνότητας (d) και του όγκου (V) διάφορων σωμάτων. 19

Ομάδα τρελό-Αινστάιν Κίτη Χριστίνα Κόλλια Ιόλη Μανδράκου Γιώτα