Πώληση ενός προϊόντος ή υπηρεσίας Υπότιτλος
Κάντε μια σύντομη παρουσίαση του εαυτού σας και των συναδέλφων σας. Δώστε μια γενική περιγραφή των προϊόντων ή των υπηρεσιών που παρέχει η εταιρεία σας. Παράδειγμα: Η εταιρεία Trey Research προσφέρει ολοκληρωμένες λύσεις για τον στρατηγικό σχεδιασμό αγοράς, από συνολικές αναφορές επιχειρηματικής ευφυΐας ως τη στοχευμένη ανάλυση αγοράς. Εισαγωγή
Επιχειρηματικές ευκαιρίες Καθορίστε τις ανάγκες και τις απαιτήσεις των πελατών όπως τις έχετε διαπιστώσει. Παράδειγμα: Η Contoso Ltd. έχει πολλά νέα προϊόντων σε φάση έρευνας και ανάπτυξης που έχουν προγραμματιστεί για βγουν στην αγορά το ΟΕ [ημερομηνία]. Τώρα είναι η στιγμή: να προσδιορίσετε την αγορά-στόχο για αυτά τα προϊόντα. να κατανοήσετε πώς μπορείτε να τα τοποθετήσετε στην αγορά. να προσδιορίσετε τους ανταγωνιστές και την επιτυχία τους. Εξετάστε το ενδεχόμενο της συνεχούς υποστήριξης για να σας βοηθήσει να ανταποκρίνεστε στις αλλαγές στην αγορά σας. Επιχειρηματικές ευκαιρίες
Τα προϊόντα και οι υπηρεσίες μας Λίστα με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που παρέχει η εταιρεία σας που θα βοηθήσουν τον πελάτη να επιτύχει του στόχους του. Παράδειγμα: Χρησιμοποιώντας μια ποικιλία μεθόδων έρευνας, η Trey Research μπορεί να παρέχει υποστήριξη στους εξής τομείς: Στρατηγικές εισόδου στην αγορά Εισαγωγή προϊόντων και εμπορικής επωνυμίας Δεδομένα ανταγωνισμού Ανάλυση της αγοράς, αναθεώρηση και παρακολούθηση Τα προϊόντα και οι υπηρεσίες μας
Σύγκριση κόστους Σημειώστε τα οικονομικά οφέλη για τον πελάτη. Σημειώστε τα οικονομικά οφέλη για τον πελάτη. Συγκρίνετε το κόστος του προϊόντος ή της υπηρεσίας σας με έναν ή περισσότερους ανταγωνιστές. Υπηρεσία προσαρμοσμένης έρευνας Κόστος Trey Research* Κόστος εταιρείας A* Ανάλυση εισόδου στην αγορά X Συγκριτική αξιολόγηση του κλάδου Τιμές και ανάλυση εμπορικής επωνυμίας Πρόβλεψη και σχεδιασμός Συνδρομητική υπηρεσία έρευνας Αναφορές κλάδου αγοράς σχετικά με τους καταναλωτές Online καθολική βάση δεδομένων επιχειρηματικής ευφυΐας Σύγκριση κόστους * Το κόστος της υπηρεσίας προσαρμοσμένης έρευνας εξαρτάται από την εμβέλεια του έργου
Δυνατά σημεία Δίκτυο ερευνών Αγορές βιομηχανίας και τεχνολογίας Καταναλωτικά προϊόντα και υπηρεσίες Διαρκή αγαθά Ηλεκτρονικά Υπηρεσίες υγείας Τρόφιμα Δίκτυο ερευνών Καθολικά δεδομένα Συγκριτική αξιολόγηση Πληροφορίες εμπορικών επωνυμιών Τάσεις Αγορές βιομηχανίας και τεχνολογίας Οικονομικά Μέσα μαζικής ενημέρωσης Μηχανήματα Εμπόριο Υπηρεσίες B2B Δυνατά σημεία
Βασικά πλεονεκτήματα του προϊόντος ή της υπηρεσίας Συνοψίστε τα βασικά πλεονεκτήματα που παρέχεται από το προϊόν ή την υπηρεσία που προωθείτε. Παράδειγμα: Η επένδυση στην έρευνα αγοράς είναι μια επένδυση στην επιτυχία του προϊόντος σας. Γνωρίστε τον πελάτη σας Γνωρίστε τον ανταγωνισμό Η επιλογή της κατάλληλης χρονικής στιγμής είναι εξαιρετικά σημαντική Παρακολούθηση και προσαρμογή Βασικά πλεονεκτήματα του προϊόντος ή της υπηρεσίας
Περιγράψτε τα επόμενα βήματα για την παραγγελία ή την αγορά των προϊόντων ή των υπηρεσιών σας. Παράδειγμα: Για την προμήθεια έρευνας από την Trey Research: Καθορισμός του έργου Πρώτα, θα συναντηθούμε μαζί σας για να καθορίσουμε το έργο σας. Υποβολή μιας πρότασης για έρευνα Στη συνέχεια, θα σας υποβάλουμε μια πρόταση για να την αξιολογήσετε. Έναρξη της έρευνας Όταν η πρόταση εγκριθεί, θα συγκροτήσουμε μια έμπειρη ομάδα για τη διεξαγωγή της έρευνάς σας και την ανάλυση των αποτελεσμάτων. Παροχή συνεχούς υποστήριξης Θα συνεχίσουμε να εργαζόμαστε μαζί σας αφού σας παραδώσουμε την αναφορά, ώστε να αξιοποιήσετε όσο το δυνατόν περισσότερο τα αποτελέσματα της έρευνας. Επόμενα βήματα
Στοιχεία επικοινωνίας Παρέχετε στοιχεία επικοινωνίας για το βασικό προσωπικό της εταιρείας σας. Παρέχετε πληροφορίες για το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο και την τοποθεσία Web, αν είναι απαραίτητο. Στοιχεία επικοινωνίας