Κυκλοφοριακή Αγωγή Στο πρόγραμμα αυτό συμμετείχε το σχολείο μας (Ειδικό Κωφών & βαρήκοων Ιωαννίνων), καθώς και το Ειδικό Τυφλών Ιωαννίνων.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Advertisements

Σχεδιασμός προγραμμάτων πρόληψης στο σχολικό περιβάλλον
Β΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΟΛΟΣΣΙΟΥ
Νομισματικό Μουσείο της ΣΤ’ τάξης. Σκοποί Γνωστικοί Να γνωρίσουν τα παιδιά την έννοια του μουσείου και τη σπουδαιότητα του για τον πολίτη και το κοινωνικό.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ: ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ
Σχέδιο εργασίας “Παιδικά ατυχήματα”
Κατάθεση εμπειριών από την πρώτη χρονιά λειτουργίας:
Μια πόλη για τους πεζούς
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ «Ι.Μ.ΔΕΛΑΣΑΛ» - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ -
Μια παρουσίαση από τα παιδιά της Δ΄ τάξης
Σήματα οδηγών. Τα διάφορα σημεία όπου κυκλοφορούμε Δρόμος Πινακίδες κυκλοφορίας Διαγραμμίσεις Πεζοδρόμιο Ποδηλατόδρομος Φωτεινοί Σηματοδότες.
Κυκλοφοριακή Αγωγή.
«Προσέχω-κοιτώ-ασφαλώς κυκλοφορώ»
Γιατί ένα πολιτιστικό πρόγραμμα;. Τα Πολιτιστικά προγράμματα προϋπήρχαν του θεσμού. Θετικό γιατί υπάρχει ενδιαφέρον και παράδοση. Αρνητικό γιατί δεν είναι.
Δασκάλες: Βούλα Τζιαούρη
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ 3ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΙΝΔΟΥ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Παίζω, γελάω, περνάω όμορφα»
Δημοτικό Σχολείο Βραχναιίκων
Τίτλος εκπαιδευτικής δραστηριότητας: «Ασφαλής πλοήγηση στο Διαδίκτυο» Όνομα Εκπαιδευτικού: Μιχαηλίδης Θανάσης Σχολείο: Δ.Σ. Ερατεινού-Πετροπηγής- Ποντολιβάδου.
Δ΄Δ/ΝΣΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΘΗΝΑΣ
1.1 Τίτλος Διδακτικής Πρακτικής «Ψυχική Υγεία – Διαπροσωπικές σχέσεις»
2ο Δημοτικό Σχολείο Σιάτιστας
EDG220 C: Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές και εκπαιδευτική τεχνολογία Ακαδημαϊκό έτος: Υποχρεωτική εργασία: Τίτλος θεματικής ενότητας: Κυκλοφορώ με ασφάλεια.
Παρουσίαση θέματος από τη νηπιαγωγό
ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΑΥΡΟΥΔΗΣ ΠΡΟΔΡΟΜΟΣ ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟΥ ΑΝΘΟΥΛΑ.
«Μέσα στον δρόμο περπατώ,όταν ο κ. Κ.Ο.Κ. είναι εδώ!»
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ
Πρόγραμμα Αγωγής υγείας «περπατάω δεν τρέχω και ασφάλεια έχω»
Κ ΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΉ ΑΓΩΓΉ ! Αιμιλία Αριστείδου. Τις Τίνας της άρεσε πολύ να παίζει με τα παιχνίδια της στην αυλή του σπιτιού της. Όμως κάθε φορά που έβγαινε.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Κυκλοφορώ -πληροφορώ»
ΜΑΘΑΙΝΩ ΤΑ ΣΗΜΑΤΑ ΤΡΟΧΑΙΑΣ
Ιγ’ δημοτικο σχολειο παφου Προγραμμα «Νιωθω ασφαλησ στο σχολειo μου»
Πραγματοποιήθηκε από τους μαθητές του Στ1
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Οι Ποδηλάτρες…»
Σχολικό έτος ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΤΡΩΝ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας 1ο Δημοτικό Σχολείο Κάτω Αχαΐας
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ – ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ
Κατερίνα Θεοδοσέλη, Συντονίστρια Εθνικού Δικτύου Κυκλοφοριακής Αγωγής
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Κυκλοφορώ με ασφάλεια στο δρόμο»
Αποτελέσματα έρευνας Η έρευνα πραγματοποιήθηκε στις 14/2, 20/3, 27/3 του 2012 επί της Οδού Κων. Παλαιολόγου στην Σπάρτη. Στηρίχθηκε στην παρατήρηση της.
ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ Ε2 ΑΛΕΞΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ.
ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΩ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ΠΡΟΣΕΧΩ ΤΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΜΟΥ Τάξη Δ’
ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΘΑΛΑΣΣΟΥΔΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΟΣ ΠΕ10.50 ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ ΜΟΣΧΟΒΑ Γ.ΠΕ18.12-ΠΑΠΑΔΗΣ Δ.ΠΕ17.06.
Κυκλοφορώ με ασφάλεια Μαρία Παπαναστασίου- Λιάκου Εκπαιδεύτρια: Σωτηρούλα Γιασουμή ΑΜΜ04 Π3- ΦΟ5Δ
Η δική μας έρευνα για την κυκλοφοριακή αγωγή ξέρω Τι ξέρω Τι εφαρμόζω Γ –Δ τάξη.
Μελέτη και βελτίωση του πάρκου απέναντι από το σχολείο μας από τα παιδιά της Γ τάξης ( ) Οι εργασίες, οι σχετικές με το project, ξεκίνησαν με αφορμή.
Ο ΠΟΔΗΛΑΤΟΔΡΟΜΟΣ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ
Καλλιέργεια Οδικής Συνείδησης Υπό έμφαση στόχος για τη σχολική χρονιά
Μάριος Κουκουνάρας-Λιάγκης Μάθημα 6
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και εθισμός σε αυτά
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης Γ΄2
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης A΄1
Υπεύθυνες εκπ/κοί : Λασκαρίδου Μαγδαληνή – Τιουτιούφα Μαρία
Μαρία Ζερβού Σύμβουλος Προσχολικής Αγωγής Ν.Κέρκυρας
Μάθημα : project Θέμα : Πρόληψη ατυχημάτων στο σχολείο
Ο ΤΙΤΛΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΑΣ:
Όνομα: ????????????????? Θέμα: Κυκλοφοριακή αγωγή
Μετά το σχεδιασμό και την υλoποίηση των προγραμμάτων ΠΕ…
Γυμνάσιο Χαβαρίου Σχ. έτος:
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης Β΄1
Όνομα δασκάλου – Επίπεδο Χ
ΘΕΜΑ: «Οδηγοί και πεζοί προχωρούμε όλοι μαζί»
15 ο Νηπιαγωγείο Γαλατσίου Κόκκινο, πράσινο, … STOP! ο κύριος ΚΟΚ είναι εδώ Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Σχολ. Έτος
Εκπαιδευτικός: Μελέκ Ιμάμ Επ. Υπεύθυνη: Μαρία Ζωγραφάκη
Μελέτη αστικού περιβάλλοντος ΚΠΕ Μουζακίου
7 ο Νηπιαγωγείο Πατρών – Γεωργάκης Ολύμπιος
3/θ 45ο Νηπιαγωγείο Πατρών
44ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Κυκλοφοριακή Αγωγή Στο πρόγραμμα αυτό συμμετείχε το σχολείο μας (Ειδικό Κωφών & βαρήκοων Ιωαννίνων), καθώς και το Ειδικό Τυφλών Ιωαννίνων

Το Σχολείο μας

Αίτια επιλογής του θέματος Φέτος (2011-2012) στην τάξη μας και συγκεκριμένα στο μάθημα του πρώτου τεύχους της Γλώσσας μου είχαμε το μάθημα «Ασφαλώς κυκλοφορώ» Τα πολλά τροχαία ατυχήματα Εκτός από τα Γραμματικά φαινόμενα που διδάχτηκαν βάλαμε και τους παρακάτω στόχους.

Στόχοι 1 Στόχοι και σκοποί 1 Στόχοι και σκοποί 1 Δημιουργία παιδαγωγικού κλίματος ελευθερίας – επικοινωνίας μαθητών. Ευαισθητοποίηση μαθητών για το θέμα. Σύνδεση του σχολείου με τα προβλήματα και την κοινωνική ζωή. Να συνειδητοποιήσουν οι μαθητές το ρόλο τους και τη δύναμή τους ως ενεργοί πολίτες, μέσα από τις διαδικασίες επαφής τους με τους άλλους φορείς. Επιμέρους στόχοι Ανθρώπινη ασφάλεια.

Στόχοι 2 Στόχοι και σκοποί 2 Να μάθουμε μερικά από τα σήματα του Κ.Ο.Κ, τα οποία συναντάμε στους δρόμους που κυκλοφορούμε. Όπως: (STOP, προσοχή κυκλοφορούν πεζοί, Κόκκινος ή Πράσινος σηματοδότης (Γρηγόρης, Σταμάτης) Προσοχή Σχολείο,….. Να μάθουμε να περνάμε από τις διαβάσεις πεζών. (Αυτό το κάναμε και βιωματικά όταν πηγαίναμε εκδρομές με τα πόδια, ή κάναμε επισκέψεις σε χώρους δουλειάς διαφόρων επαγγελματιών,…) Να βαδίζουμε πάντα πάνω στο πεζοδρόμιο. Όταν μπαίνουμε μέσα στο αυτοκίνητο πρέπει να βάζουμε τη ζώνη ασφαλείας και να καθόμαστε στο πίσω κάθισμα. Πώς πρέπει να συμπεριφερόμαστε όταν κάνουμε ποδήλατο. ……………………………………………………………….

Προβλεπόμενη συνεργασία με άλλους φορείς Δήμος Ιωαννιτών Σύλλογος Γονέων & κηδεμόνων Δ.Σ Κωφών & Βαρήκοων. Ειδικό Τυφλών Ιωαννίνων. Προβλεπόμενη διάρκεια. Δε θέσαμε χρονικό περιθώριο.

Μεθοδολογία Χρησιμοmοιήσαμε τη μέθοδο Επίλυσης Προβλημάτων. Δραστηριότητες (Επίσκεψη στο Πάρκο Κυκλοφοριακής Αγωγής) Επισκεφτήκαμε καταστήματα, που πουλάνε μέσα μεταφοράς π.χ. αυτοκίνητα, ποδήλατα, …..)

Το πρόγραμμά μας χωρίστηκε σε Δύο Κύκλους.

Πρώτος κύκλος Έρευνα Δράσης Αφού διαβάσαμε τα κείμενα από το βιβλίο «η Γλώσσα μου» Ασφαλώς κυκλοφορώ, μιλήσαμε για τα μέσα κυκλοφορίας. Στεριάς Θάλασσας Αέρα

Στη συνέχεια μιλήσαμε για το πώς ερχόμαστε στο Σχολείο μας. Συνδέσαμε το μάθημα και με τα Μαθηματικά (μέτρηση αποστάσεων, πόση ώρα χρειαζόμαστε για να έρθουμε στο σχολείο,….) Συνδέσαμε το μάθημα με το Εμείς και ο Κόσμος (Βρήκαμε στο χάρτη τον τόπο καταγωγής μας και ο τόπος που βρίσκεται το σχολείο μας, Μιλήσαμε επίσης με τι μέσα μπορούμε να μετακινηθούμε για να πάμε π.χ. από τα Ιωάννινα στην Κέρκυρα,….)

Σύνδεση με άλλα μαθήματα Συνδέσαμε το μάθημα και με τα Μαθηματικά (μέτρηση αποστάσεων, πόση ώρα χρειαζόμαστε για να έρθουμε στο σχολείο,….) Συνδέσαμε το μάθημα με το Εμείς και ο Κόσμος (Βρήκαμε στο χάρτη τον τόπο καταγωγής μας και ο τόπος που βρίσκεται το σχολείο μας, Μιλήσαμε επίσης με τι μέσα μπορούμε να μετακινηθούμε για να πάμε π.χ. από τα Ιωάννινα στην Κέρκυρα,….) Μιλήσαμε για την προστασία του Περιβάλλοντος (καυσαέρια,…)

Δεύτερος Κύκλος Έρευνα Δράσης Δεύτερος Κύκλος Έρευνα Δράσης Επισκεφτήκαμε το Πάρκο Κυκλοφοριακής Αγωγής της πόλης μας. Επισκεφτήκαμε καταστήματα, που πουλάνε μέσα μεταφοράς π.χ. αυτοκίνητα, ποδήλατα, …..) Ακολουθούν φωτογραφίες από την επίσκεψη στο Πάρκο Κυκλοφοριακής Αγωγής

Πηγαίνοντας στο Πάρκο Κυκλοφοριακής Αγωγής

Καθόμαστε για να ακούσουμε τι θα μας πουν οι υπεύθυνοι του Πάρκου Κυκλοφοριακής Αγωγής

Οι αστυνομικοί μας μιλούν για τα σήματα

Η αστυνομικός εξηγεί στην πράξη αυτά που μας είπαν προηγουμένως

Η αστυνομικός δείχνει στους μαθητές μας πως πρέπει να περνάμε απέναντι στο δρόμο.

Δε σταματάμε στη μέση του δρόμου αν μας πέσει κάποιο αντικείμενο. Δε σταματάμε στη μέση του δρόμου αν μας πέσει κάποιο αντικείμενο.

Συμπεριφερόμαστε ως οδηγοί κάνοντας ποδήλατο.

Και οι εκπαιδευτικοί κάνουν ποδήλατο

Η Λογοθεραπεύτρια του σχολείου μας με μαθήτρια του σχολείου μας.

Ξεκούραση στην παιδική χαρά κάνοντας κούνια και άλλα παιχνίδια.

Εδώ το πρόγραμμά μας ολοκληρώθηκε. Ήταν για όλους μας μια ευχάριστη εμπειρία. Περάσαμε ευχάριστες στιγμές.