Η ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΤΗΣ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗΣ ΚΡΙΣΗΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ειδικότερα ζητήματα Πρόσβασης τρίτου
Advertisements

ΜΑΚΙΓΙΑΖ.
ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΑΚΟΥ ΣΤΑΘΜΟΥ
Nacionalno računovodstvo
KVANTITATIVNE METODE U GRAĐEVINSKOM MENADŽMENTU
«Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΚΗΠΟΣ ΤΟΥ ΤΑΞΙΜΙΟΥ»
2. VAJA – sile ob dotiku in na daljavo
RADAR ZA PLOVILO ESMO Laboratorij za Sevanje in Optiko
תנועה הרמונית מטוטלת – חלק ב'.
Pasiruošimas “Elektros” skyriaus laboratoriniams darbams
הסקה על פרופורציה באוכלוסייה
ΧΡΗΣΤΟΓΛΟΥ ΙΩΑΝΝΗΣ ΓΕΝ
Κοινωνία, παραβατικές συμπεριφορές, πολιτική καταστολή
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΚΑΙ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΩΝ ΦΟΡΕΩΝ ΤΗΣ
ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΟΞΕΟΒΑΣΙΚΗΣ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑΣ
Επανάληψη.
ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΧΗΜΕΙΑ Εισαγωγή.
ΑΡΙΘΜΟΔΕΙΚΤΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ
Διαχείριση Κινδύνου* *Η σειρά παρουσιάσεων για το μάθημα «Διαχείριση Κινδύνου» βασίζεται στο σύγγραμμα των Σχοινιωτάκη, Ν., και Συλλιγάρδου Γ., «Διαχείριση.
ΣΑΕ ΙΙ – ΥΔΡΑΥΛΙΚΑ & ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
Εργασία στο μάθημα της Βιολογίας της Ά λυκείου του μαθητή Γεώργιου Μ.
Κεφάλαιο 6 οι φίλοι μας, οι φίλες μας
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΥΣ (Κ105)
Επαγγέλματα στο Βυζάντιο
Μορφές & Διαδικασίες Αξιολόγησης
ΗΛΕΚΤΡΟΜΥΟΓΡΑΦΗΜΑ.
Εισαγωγή στη Ρομποτική
Λέκτορας Κώστας Κορδάς Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Κάνε κλικ σε κάθε λέξη για να δεις τη σημασία
Μεσαιωνικό Κάστρο Λεμεσού
ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ 5Ο ΚΕΦ.
ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
Δρ. ΚΥΡΙΑΖΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Καδράκι ‘‘Ο Χριστός σώζει τον Πέτρο από τον καταποντισμό στα κύματα’’
Πυρηνική Φυσική και Φυσική Στοιχειωδών Σωματιδίων (5ου εξαμήνου, χειμερινό ) Τμήμα T3: Κ. Κορδάς & Χ. Πετρίδου Μάθημα 4 Mέγεθος πυρήνα Κώστας.
Η προβληματική των γενικών σκοπών και των ειδικών στόχων:
Σχεδιασμός και Οργάνωση του μαθήματος
Διαφορές και Ομοιότητες Κερδοσκοπικών και Μη Κερδοσκοπικών Οργανισμών
Put Options.
Χονδρός Παναγιώτης Σοφού Ειρήνη Μυρογιάννη Χρύσα Καλαϊτζή Κατερίνα
Εισηγητής: Ιωάννης Χρήστογλου Γεν. Διευθυντής Δ.Ε.Υ.Α. Κατερίνης
Καλαματα Η ιστορία της.
Ψηφιακές Επικοινωνίες Ι
Ψηφιακές Τηλεπικοινωνιές
Αθανάσιος Κ. Ρισβάς.
Η Γαλλική Επανάσταση.
ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΟ ΣΩΜΑ.
Η ΤΕΧΝΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΪΚΗ ΕΠΟΧΗ
Απέκκριση Οι δυο κύριες οδοί απομάκρυνσης των φαρμάκων από τον οργανισμό, είναι αφ ενός ο μεταβολισμός τους στο ήπαρ, που μόλις εξετάσαμε, και αφ ετέρου.
ΜΥΕ003-ΠΛΕ70: Ανάκτηση Πληροφορίας
Τα πολιτικά κόμματα Ορισμός: α) η κατάκτηση της πολιτικής εξουσίας, β) μόνιμη οργάνωση σε όλη την επικράτεια, γ) λαϊκή στήριξη Λειτουργίες: -α) ενοποίηση-εναρμονισμός.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Μύκητας Κεφίρ και Σπόροι Κεφίρ είναι το ίδιο πράγμα.
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ.
Το παιδί που πεθαίνει.
ΤΟ ΜΑΓΝΗΤΙΚΟ ΠΕΔΙΟ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΥΛΗ
Οργανική Χημεία Ενότητα 1: Χημεία του Άνθρακα Χριστίνα Φούντζουλα
Πεντηκονταετία π.Χ..
Ψηφιακές Τηλεπικοινωνιές
Σύντομη Παρουσίαση Τόμος 2. Κεφάλαιο 2 «Στοιχεία Επικοινωνίας»
Αρχαία Ολυμπία Μυρσίνη Μαλίογκα Ε΄
3.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών Τμ. Μηχανικών Πληροφορικής
ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ.
Μερκ. Παναγιωτόπουλος - Φυσικός
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΜΥΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
ΤΟ ΦΩΣ ΩΣ ΑΥΤΟΝΟΜΗ ΦΥΣΙΚΗ ΟΝΤΟΤΗΤΑ
Μάθημα: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Εισαγωγή στη Διοικητική Λογιστική
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Η ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΤΗΣ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗΣ ΚΡΙΣΗΣ

ΣΚΟΠΟΣ Σκοπός της εργασίας είναι να κατανοήσουν οι μαθητές τα οικολογικά προβλήματα και την τοποθέτηση της εκκλησίας ενώπιον του οικολογικού προβλήματος με θεολογική υπευθυνότητα. Ακόμα, να συνειδητοποιήσο υν οι μαθητές ότι η αφετηρία του οικολογικού προβλήματος βρίσκεται στην τεχνολογία, αλλά η αιτία του εντοπίζεται στην ηθική. Ότι οφείλεται στην εσφαλμένη στάση του ανθρώπου απέναντι στη φύση που επείγει να αναθεωρηθεί στο φως του ήθους της εκκλησίας.

ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΟ: το πρώτο πρόβλημα της εποχής μας Η τεχνολογική αφετηρία του οικολογικού προβλήματος βρίσκεται στην τεχνολογία , αλλά η αιτία του εντοπίζεται στην ηθική. Η ρύπανση των θαλασσών Η μόλυνση της ατμόσφαιρας Η εξαφάνιση ειδών του ζωικού βασιλείου Οι κλιματολογικές ανωμαλίες (φαινόμενο του θερμοκηπίου κ.λπ. ) Η υπερθέρμανση του πλανήτη Η αύξηση της στάθμης των θαλασσών Τα ατυχήματα εργοστασίων παράγωγης πυρηνικής ενέργειας Όλα τα παραπάνω είναι μερικές όψεις του οικολογικού προβλήματος

Η Θεολογική υπέρβαση του οικολογικού προβλήματος Η εκκλησία τοποθετείται με θεολογική υπευθυνότητα ενώπιον του οικολογικού προβλήματος. Το οικολογικό πρόβλημα είναι ηθικό ζήτημα και όχι τεχνικό θέμα γι αυτο η εσφαλμένη στάση του ανθρώπου επείγει να αναθεωρηθεί στο φως του ήθους της εκκλησιάς. Η φύση δεν είναι κτήση του ανθρώπου , κτήμα και ατομική ιδιοκτησία του .Η Γή και το περιβάλλον δεν μας ανήκουν αλλά το έχουμε δανειστεί από τα παιδιά μας . Η φύση είναι κτίση του θεού και εμείς είμαστε διαχειριστές , οικονόμοι , εργαζόμενοι και φύλακες της φύσης . Η λατρευτική πράξη της εκκλησιάς με το μυστήριο της Θείας Ευχαριστίας εμπνέει οικολογικό ήθος . Η ασκητική παράδοση ενσαρκώνει το οικολογικό ήθος της Θείας Ευχαριστίας στην εκκλησία μέχρι σήμερα. Η ασκητική μπορεί να γίνει στάση ζωης όλων μας με τον ανάλογο σεβασμό προς την υλική δημιουργία , με την αυτάρκεια και την ολιγάρκεια .

Μέτρα προστασίας περιβάλλοντος Η οικολογική συνειδητοποίηση Μέτρα προστασίας του περιβάλλοντος από την βιομηχανία ( αντιρρυπαντικά φίλτρα , ανακύκλωση , οικολογική διαφήμιση ). Νόμοι με οικολογικό πνεύμα από την πολιτεία Ενεργός συμμετοχή παιδείας και Μ.Μ.Ε. Απομένουν να γίνουν πολλά ακόμη βήματα για να μπορέσει ο άνθρωπος να συνειδητοποιήσει από την οικολογία ότι επιβίωση είναι συμβίωση : δεν ζούμε μόνοι αλλά ζούμε όλοι μαζί.

ΟΙΚΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ Ο οικονομικός ορθολογισμός της οικονομίας της αγοράς αποκλείει τη λογική και τα αναπαραγωγικά του σχήματα τόσο την υπόλοιπη ανθρώπινη δραστηριότητα όσο και τη φύση.

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΓΙΟΥ

Ποσο ανακυκλώνει η οικογένεια σας;

Τι ανακυκλώνει η οικογένειά σας;

Με ποιο τρόπο ανακυκλώνει η οικογένειά σας;

Την τελευταία εβδομάδα πόσα από τα ακόλουθα υλικά έχουν ανακυκλωθεί στο σπίτι σας;

Ποιες διευκολύνσεις - εγκαταστάσεις νομίζετε ότι θα πρέπει να προβλεφθούν για τα σπίτια;

Πόσο συχνά παίρνετε μέρος σε εκδηλώσεις για τη διατροφή άγριων ζώων το χειμώνα;

Πόσα απειλούμενα είδη υπάρχουν στην περιοχή σας;

Με ποιο τρόπο υποστηρίζετε τις οικολογικές οργανώσεις;

Πώς μπορείτε να αξιολογήσετε τις γνώσεις σας σχετικά με τη βιοποικιλότητα στην περιοχή σας;

Τι είδους φυσικά αποθέματα (προστατευμένες περιοχές), υπάρχουν στην περιοχή όπου ζείτε;

Εάν επρόκειτο να αγοράσετε ένα καινούριο σπίτι, τι θα ήταν σημαντικότερο για εσάς;

Το σύστημα θέρμανσης στο σπίτι σας λειτουργεί με ... Το σύστημα θέρμανσης στο σπίτι σας λειτουργεί με ...

Το σύστημα θέρμανσης στο σχολείο/εργασία σας λειτουργεί με ...

Ποια είναι η πιο σοβαρή αιτία της ατμοσφαιρικής ρύπανσης;

Ποια εποχή του χρόνου νιώθετε την ατμοσφαιρική ρύπανση περισσότερο;

Πώς ενημερώνεστε για την ατμοσφαιρική ρύπανση;

Πώς πηγαίνετε στη δουλειά / σχολείο σας;

Πόσο συχνά χρησιμοποιείτε τα μέσα μαζικής μεταφοράς;

Από τις παρακάτω επιλογές, ποιά αντιπροσωπεύει καλύτερα την πόλη σας;