Γ΄ γυμνασίου ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Προσωπικές δεξιότητες
Advertisements

Η ανάγκη Η ιδέα Η πρόταση Η ευκαιρία
Eπιμέλεια Τίκβα Χριστίνα
«ΣΧΕΣΕΙΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ & ΑΛΛΑΓΗΣ. ΤΟ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ ΑΛΛΑΓΩΝ ΣΑΝ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ
Ανώτερες Τεχνικές Πωλήσεων
Αναγνώριση της Ευκαιρίας Η μετάλλαξη του ερευνητικού αποτελέσματος σε οικονομικό Δρ. Ηρακλής Ι. Γωνιάδης Οικονομολόγος/ Επιχειρηματίας 1.
H διαδικασία ανάπτυξης λογισμικού. Tι θα γνωρίσουμε •Τις φάσεις ανάπτυξης του λογισμικού. •Γιατί χρειάζεται να γίνει ανάλυση του προβλήματος. •Τι θα πρέπει.
Οικιακή οικονομία Γιατί? Καθηγήτρια: Αποστολοπούλου Μαρία- Βενετία.
ΚΡΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΣΚΕΨΗ Σεμινάρια Φεβρουαρίου 2009 Μ. Τορτούρης
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Φυσική Άσκηση & Υγεία»
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΗΣ ΕΥΡΥΤΕΡΗΣ ΕΝΝΟΙΑΣ ΤΟΥ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΠΤΥΧΗ ΤΟΥ Κάππας Κων/νος Επιμορφωτής ΤΠΕ -
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
Ηλεκτρονικά και Τεχνολογία Ελέγχου
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 13 (ηλεκτρονικό εμπόριο,θέματα ασφαλείας,εργασία,ατομικά στοιχεία) ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ:4/10/05 ΤΜΗΜΑ: Β7 Ρενταρή Αγγέλα Τούλια Ζωή Τρίγκα Αργυρούλα Τσορμπατζόγλου.
1.2 ΠΑΡΑΓΩΓΗ- ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ
Τεχνολογία B΄ Γυμνασίου
Ο ρΟλοΣ και η συνεισφορΑ των γραφιστΩν προς την αειφορΙα
Βασιλική Παλαπέρη Μαριέττα Ματζαβέλα
Ικανότητες και δεξιότητες.
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Φαρμακευτικής Παπαπαναγιώτου Σταυρούλα Παπαπαναγιώτου Βασιλική.
Οργανόγραμμα ομίλου ΕΛΒΑΛ
Το νέο Αναλυτικό Πρόγραμμα του ελληνικού Νηπιαγωγείου
Δύσκολες Συμπεριφορές στο Σχολείο.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Ασφάλεια Διαδικτύου Το Διαδίκτυο είναι σήμερα καθημερινό εργαλείο στη ζωή μας: για την αναζήτηση πληροφοριών, για επικοινωνία, για αγορές, για ψυχαγωγία.
ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΠΡΟΣΩΠΟΥ Ι - Το περιβάλλον εργασίας
Αλέξης Κόκκος. 1. Επικοινωνία στη μητρική γλώσσα 2. Επικοινωνία στις ξένες γλώσσες 3. Μαθηματική ικανότητα και βασικές ικανότητες στην επιστήμη και την.
ΠΑΧΥΣΑΡΚΙΑ Ομάδα 1 ΡΟΥΣΣΟΥ ΕΛΕΟΝΩΡΑ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑ
ΣΧΕΔΙΑΣΗ & ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΣΤ. ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ – ΘΡ. ΤΣΙΑΤΣΟΣ Θέματα Σχεδίασης Μέρος 2ο Χρηστοκεντρική & Συμμετοχική Σχεδίαση.
Δεν γράφουμε προγράμματα δίνουμε λύσεις… ΙΤ as a Service.
ΘΕΜΑ : Υπάρχουν εξαρτημένοι χρήστες του διαδικτύου ; Ποιοι μπορούν να θεωρηθούν εξαρτημένοι από το διαδίκτυο, ποια είναι τα συμπτώματα, ποιες οι αιτίες.
Η αρχή της προφύλαξης Κίμων Χατζημπίρος
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
ΓΡΑΠΤΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
 Το project με το οποίο ασχοληθήκαμε ονομάζεται «παιχνίδι της γνώσης». Χωριστήκαμε σε ομάδες όπου η κάθε μία ασχολήθηκε με ένα ξεχωριστό διδασκόμενο μάθημα.
Η γραφική ε π ικοινωνία στο Αναλυτικό π ρόγραμμα Μάντολε Ειρήνη Σύμβουλος Σχεδιασμού και Τεχνολογίας Δημοτικής Εκπαίδευσης.
Mathematics in the streets and in the schools Terezinha Nunes Carraher, David William Carraher and Analucia Dias Schliemann Καλογεράκης Γιώργος Δ
Αντιμετώπιση Μαθησιακών Δυσκολιών στα Μαθηματικά
Γυμνάστρια\Γυμναστής Ορισμός: Ο γυμναστής φροντίζει για την σωματική άσκηση και καλή φυσική κατάσταση των αθλητών ή άλλων ατόμων, προτείνοντας και εφαρμόζοντας.
Η συλλογιστική για το σχεδιασμό. Για το μάθημαΙ  « Παραδοτέα :  Ασκήσεις  Σχεδιασμός και κατασκευή ενός λογισμικού με το Αβάκιο  Ένα κείμενο
Διάλεξη 9 η ( ) Καινοτομία στον τουρισμό: Από την θεωρία στην πράξη Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Aθήνα,16 Νοεμβριου Η Στρατηγική της Έξυπνης Εξειδίκευσης Συνδέει: την έρευνα και καινοτομία με την οικονομική ανάπτυξη με νέους τρόπους όπως είναι.
1 Μάρκετινγκ Προϊόντων Υψηλής Τεχνολογίας : Διοίκηση Προϊόντων Υ/Τ Δρ. ΙΩΑΝΝΗΣ ΤΣΙΑΜΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ.
Επωνυμία εταιρείας Επιχειρησιακό σχέδιο. Δήλωση αποστολής Δηλώστε ξεκάθαρα την μακροπρόθεσμη αποστολή της εταιρείας σας. –Δοκιμάστε να χρησιμοποιήσετε.
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΒΟΗΘΩΝ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΩΝ. Για να αποκτήσεις γνώσεις, να εξασκηθείς και να πάρεις πτυχίο Βοηθού Βρεφονηπιοκόμου πρέπει να επιλέξεις σπουδές στο.
ΑΓΟΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ – ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ 11/14/ Κοινωνία στην Οικονομία της Γνώσης.
Αγορά Εργασίας - Καινοτομία στην Οικονομία της Γνώσης
Παραδοσιακά Παιχνίδια
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Η βιομηχανία στον 21ο αιώνα
Επιχειρηματικότητα και Οικονομικό Περιβάλλον
Επωνυμία εταιρείας Επιχειρησιακό σχέδιο.
Εφαρμογές Πληροφορικής
ΟΡΙΣΜΟΙ Επιστήμη Το σύνολο συστηματικών και επαληθεύσιμων γνώσεων, καθώς και η έρευνα αυστηρώς καθορισμένων πεδίων του επιστητού με συγκεκριμένες και.
Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ
Δάσκαλος στην… πρίζα ή όχι;
Ερευνητική Εργασία. Στη πόλη μας ο τουρισμός αποτελεί μία από τις σημαντικότερες οικονομικές δραστηριότητες και κατέχει κυρίαρχη θέση στον τριτογενή τομέα.
Θεματικη εβδομαδα «Σώμα και Ταυτότητα»
ΤΑ 8 ΘΑΝΑΣΙΜΑ ΑΜΑΡΤΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΜΑΣ
Ορισμός και σημασία της τεχνολογίας
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΒΟΗΘΩΝ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΩΝ
Η δουλειά των ονείρων μου…
Δύο πρωτότυπα προβλήματα από το σχολικό βιβλίο της Ά Γυμνασίου
ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΠΙΛΥΣΗΣ Στην τεχνολογική εκπαίδευση, η διδασκαλία μέσω επίλυσης προβλημάτων έχει γίνει το επίκεντρο των διδακτικών.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Υπό την φοιτήτρια: ΒΑΛΙΕΒΑ ΖΑΡΗΝΑ (Α.Μ. 8464)
τον αριθμό των πηγών (ένα ή πολλαπλά κείμενα)
Μυοσκελετικά προβλήματα Φυσικοθεραπεία
Γεύση και Ζωή.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Γ΄ γυμνασίου ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ και ΕΡΕΥΝΑ Γ΄ γυμνασίου ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ

H αντιμετώπιση προβλημάτων Η έρευνα και η ανάπτυξη Οι ανακαλύψεις - οι καινοτομίες Ο πειραματισμός στην επίλυση προβλημάτων

H αντιμετώπιση προβλημάτων Η επιδιόρθωση προβλημάτων στοχεύει στο ερώτημα: γιατί το σύστημά μου δεν λειτουργεί σωστά; Το πρόβλημα μπορεί να είναι ένα απλό λάθος: πχ ένα σπασμένο σύρμα, μια καμένη ασφάλεια, ή ένας κακός διακόπτης Οι καλοί επιδιορθωτές είναι : συστηματικοί στην απάλειψη πιθανών εξηγήσεων, και εστιάζουν στην πηγή του προβλήματος.

Η έρευνα και η ανάπτυξη είναι πολύ ευρύτερη από την επιδιόρθωση προβλημάτων. Βελτίωση και απαλοιφή σφαλμάτων πριν να γίνει το προϊόν έτοιμο για την αγορά. Σε περίπτωση ατελειών στη σχεδίαση, αυτές χρειάζεται να ερευνηθούν, να αναλυθούν, να γίνει επανασχεδίαση, και να διορθωθούν. Πρέπει να είναι αξιόπιστο, ασφαλές, και να έχει εμφάνιση αγοράς. Ερευνάται η αξία του στην κοινωνία, ή το δυναμικό του να βλάψει το περιβάλλον.

Οι ανακαλύψεις - οι καινοτομίες Η εφεύρεση ασχολείται με το άγνωστο και με αυτό που δεν έχει ακόμη δοκιμαστεί. Η εφεύρεση είναι μια διαδικασία να έρθουν στην επιφάνεια νέες ιδέες, ενώ η σχεδίαση αναφέρεται στην εφαρμογή αυτών των ιδεών. Η εφεύρεση είναι μια βελτίωση σε ένα προϊόν που υπάρχει, σε ένα σύστημα, ή σε μια μέθοδο με την οποία γίνεται κάτι. Η δημιουργικότητα είναι κεντρικό θέμα στη διαδικασία της εφεύρεσης και της καινοτομίας. Όλα τα τεχνολογικά προϊόντα και συστήματα, πρώτα υπήρχαν στην ανθρώπινη φαντασία.

Ο πειραματισμός στην επίλυση προβλημάτων Έρευνα και πειραματισμός (Τεχνολογία Γ γυμν.) Χρησιμοποιείται με ένταση στις επιχειρήσεις και τη βιομηχανία για να προετοιμασθούν προϊόντα και συστήματα για την αγορά. Μπορεί να προσφέρει τις γνώσεις για να δημιουργηθεί μια εφεύρεση ή μια καινοτομία.

Έρευνα τεχνολογικών προβλημάτων Τα τεχνολογικά προβλήματα πρέπει να ερευνηθούν πριν λυθούν. Όταν εμφανίζεται ένα πρόβλημα, είναι απαραίτητο πρώτα να μάθουμε αρκετά σχετικά με αυτό, για να αποφασίσουμε την καλύτερη μορφή μεθόδου επίλυσης προβλημάτων που θα χρησιμοποιήσουμε.

Δεν είναι όλα τα προβλήματα τεχνολογικά ή δεν μπορούν να λυθούν όλα τα προβλήματα Η τεχνολογία δεν μπορεί προσφέρει χρήσιμες λύσεις σε όλα τα προβλήματα ή να καλύψει κάθε ανθρώπινη ανάγκη ή «θέλω». Αντίθετα, ορισμένα προβλήματα αντιμετωπίζονται καλύτερα με μη τεχνολογικές λύσεις:

Μη τεχνολογικές λύσεις: Η ανακύκλωση για να περιορισθεί η ρύπανση και να εξοικονομηθούν πλουτοπαραγωγικοί πόροι, είναι μια λύση συμπεριφοράς, παρά ένα τεχνολογικό πρόβλημα. Στον τομέα της υγείας, υγιεινές πρακτικές στη καθημερινή ζωή, όπως είναι η καλή διατροφή και η κανονική άσκηση, μπορούν συχνά να λύσουν προβλήματα που η χειρουργική και τα φάρμακα δεν μπορούν

Διεπιστημονική προσέγγιση Πολλά τεχνολογικά προβλήματα απαιτούν διεπιστημονική προσέγγιση. Εξαιτίας της φύσης ενός προβλήματος, μπορεί να απαιτείται ένα μεγάλο εύρος γνώσης.

Η έρευνα και η ανάπτυξη ενός νέου VIDEO GAME για παράδειγμα μπορούσε να ωφεληθεί από γνώση Προγραμματισμού – μαθηματικών Γραφικών Φυσιολογίας (για παράδειγμα χρόνο αντίδρασης και συντονισμός χεριού με το μάτι), Ψυχολογίας (για παράδειγμα διάρκεια προσοχής και μνήμη)