2ο Λύκειο Πεύκης ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ -ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ «ΜΙΑ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ» ΤΑΞΗ/ΤΜΗΜΑ:Β3

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Μάθημα Επιλογής Α΄ Λυκείου: Ελληνικός και Ευρωπαϊκός Πολιτισμός
Advertisements

Δήμος Ιωαννιτών «Παροχή ηλεκτρονικών υπηρεσιών μέσω φορητών συσκευών και ασύρματων ευρυζωνικών δικτύων για τον πολίτη / επισκέπτη και το προσωπικό του.
Υπηρεσίες υψηλής ποιότητας σε παγκόσμιο επίπεδο. 2 Ο ρόλος της Morison International Πρόσβαση σε εκπαίδευση διεθνών προδιαγραφών Υποστήριξη των επιχειρηματικών.
Αχιλλέας Μητσός 1 Αχιλλέας Μητσός Η ιστορική διαδρομή του Ευρωπαϊκού Χώρου Έρευνας Μάρτιος 2013.
Β 4.2 Δυνάμεις στο εσωτερικό της Γης (ενδογενείς)
1 Ευρυζωνικές εμπειρίες στην Ένωση Μαστιχοπαραγωγών Χίου Χίος, 18 Ιαν 2006.
Έργα Πληροφορικής για τη Δημόσια Διοίκηση, τους Πολίτες και τις Επιχειρήσεις.
Cyta και Κοινωνική Δικτύωση Αλέκος Αλεξάνδρου. Περιεχόμενο  Υπηρεσίες για πρόσβαση στο διαδίκτυο  Υπηρεσίες κοινωνικής δικτύωσης  Ασφάλεια του διαδικτύου.
©2004 H+S Technology Solutions Ευρυζωνικές Υπηρεσίες στις Επιχειρήσεις Παρόν και Μέλλον Τριαντάφυλλος Σαραφίδης Ρίο, 18/05/05.
Τεχνολογίες Ευρυζωνικών Δικτύων
Οι νέες ψηφιακές υπηρεσίες σε μια σύγχρονη μητρόπολη Οι νέες ψηφιακές υπηρεσίες σε μια σύγχρονη μητρόπολη Αθήνα, 06 Οκτωβρίου 2010 Αθήνα, 06 Οκτωβρίου.
Δήμος Πύργου Ηλείας 04/11/2006 H FORTHnet μπροστά στο στοίχημα της ευρυζωνικότητας.
Τ εχνολογία WI-FI Εκπονήθηκε από: Ζλάτης Χρήστος Μωραΐτης Δήμος Παπαδοπούλου Μαρία.
BioMEMS-μTAS Νέοι ορίζοντες στο μTAS fabrication.
Ευρυζωνικότητα. Η επαναστατική νέα βασική υποδομή στην Ελλάδα – ΧΙΟΣ 18/1/2006 σελίδα 1 Ευρυζωνικότητα Η επαναστατική νέα βασική υποδομή στην Ελλάδα «Που.
Δρ. Ιωάννα Διαμαντή Γλαράκη PellaNet
Ανάπτυξη υπηρεσιών με χρήση ευρυζωνικών δικτύων
Συστήματα και Επιστήμη Γεωγραφικών Πληροφοριών ΔΕΥΤΕΡΗ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ Paul A. Longley, Michael F. Goodchild, David J. Maguire, David W. Rhind © 2005.
ΕΥΡΥΖΩΝΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΗ ΧΙΟ Μια ανασκόπηση στο παρελθόν Ένα κίνητρο για το μέλλον.
Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Κοινωνία της Πληροφορίας» και Ευρυζωνικότητα ΑΒΕΡΚΙΟΣ ΒΑΦΕΙΑΔΗΣ Ειδική Υπηρεσία Διαχείρισης του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Κοινωνία.
Ασφάλεια στο κινητό Ίντερνετ Τάσος Μαυρουδέας Υπ. Ασφάλειας Πληροφοριών ΟΤΕΝΕΤ Α.Ε.
Εξόρυξη Γνώσης Από Χωρικά Δεδομένα Φροντιστήριο Αγγελική Σκούρα
Accessing Nearby Copies of Replicated Objects in a Distributed Environment (ANCRODE algorithm) By C.Greg Plaxton, Rajmohan Rajaraman, Andrea W. Richa.
Εναλλακτικά επιχειρηματικά μοντέλα για την ανάπτυξη ασύρματων δικτύων στους Δήμους Πέτρος Καβάσαλης ATLANTIS Group Πέτρος Καβάσαλης ATLANTIS Group ΚΕΔΚΕ.
Εξόρυξη Γνώσης Από Χωρικά Δεδομένα
Η ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΣΤΗΝ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ
Δήμος Ιωαννιτών «Παροχή ηλεκτρονικών υπηρεσιών μέσω φορητών συσκευών και ασύρματων ευρυζωνικών δικτύων για τον πολίτη / επισκέπτη και το προσωπικό του.
Μοντέλα χρήσης ευέλικτων ασυρματικών δικτύων
Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Κοινωνία της Πληροφορίας» και Ευρυζωνικότητα ΠΕΛΚΑ ΛΙΝΑ Ειδική Υπηρεσία Διαχείρισης του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Κοινωνία.
Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Κοινωνία της Πληροφορίας» και Ευρυζωνικότητα ΑΒΕΡΚΙΟΣ ΒΑΦΕΙΑΔΗΣ Διαχειριστική Αρχή για την Κοινωνία της Πληροφορίας Καλάβρυτα,
Andreas Papamichael Christos Constantinou George Nikolaides Attribution.
Ανάπτυξη ευρυζωνικών υποδομών Web: Google: protianet Skype: protianet Tηλ: 801.
Ασύρματα δίκτυα στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Κοινωνία της Πληροφορίας» ΑΒΕΡΚΙΟΣ ΒΑΦΕΙΑΔΗΣ ΕΥΔ ΕΠ Κοινωνία της Πληροφορίας Αθήνα,
Ευρυζωνικά δίκτυα – επικοινωνίες : Τρέχουσα κατάσταση και οι προοπτικές τους στην περιφερειακή ανάπτυξη Καθ. Σωκράτης Κ. Κάτσικας ΓΓ Επικοινωνιών Υπουργείο.
Έργα Πληροφορικής για τους Πολίτες, τις Επιχειρήσεις και τη Δημόσια Διοίκηση.
Study visit Νο 92 Participant: Martinou Sotiria School Adviser at Primary School at the 4th Region of Crete at Regional Directorate of Primary Education.
Προώθηση της ευρυζωνικότητας στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας Μάνος Ρουμελιώτης Επικ. Καθηγητής Επιστημονικός υπεύθυνος έργου.
Β 4.3 Οι δυνάμεις που διαμορφώνουν το ανάγλυφο της γης
H FORTHnet μπροστά στο στοίχημα της ευρυζωνικότητας
Της μαθήτριας του Α4 Χάλια Μαρίας του 1ου Γυμνάσιου Άργους.
Ε ΥΡΥΖΩΝΙΚΟΤΗΤΑ : Π ΡΟΩΘΗΣΗ, Ε ΠΙΔΕΙΞΗ, Σ ΤΡΑΤΗΓΙΚΗ, Β ΕΛΤΙΣΤΕΣ Π ΡΑΚΤΙΚΕΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΠΑΠΠΑΣ, Δ/ΝΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΠΡΕΒΕΖΑΣ ΝΟΜΑΡΧΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΠΡΕΒΕΖΑΣ.
Κεφ. 8. ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ, Η ΓΙΟΡΤΗ ΤΗΣ ΕΝΑΝΘΡΩΠΙΣΗΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ
Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Κοινωνία της Πληροφορίας» και Ευρυζωνικότητα
Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Κοινωνία της Πληροφορίας» και Ευρυζωνικότητα ΑΒΕΡΚΙΟΣ ΒΑΦΕΙΑΔΗΣ Ειδική Υπηρεσία Διαχείρισης του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Κοινωνία.
Σελίδα 1 Ο Επισκέπτης στην Πόλη μας: Ευρυζωνικές Υπηρεσίες για τον Επισκέπτη, και όχι μόνο.. Αμαλιάδα 14/12/2005 Δημήτρης Κόλλιας Διευθυντής Τμήμα Έρευνας.
Ανάπτυξη της Ευρυζωνικότητας από το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Κοινωνία της Πληροφορίας» ΣΤΕΛΙΟΣ ΧΡΙΣΤΑΚΟΣ Προϊστάμενος της Διαχειριστικής Αρχής για την.
Εργασία Μεταπτυχιακών Φοιτητών Θέμα: WISP Business Plan Build a Service – Bring the Money Επιστημονικός Υπεύθυνος: Καθηγητής Λ. Μεράκος Συντονιστής Εργασίας:
Δημοτικά Ασύρματα Δίκτυα (Wireless Municipal Networks): Πού είμαστε; Πέτρος Καβάσαλης Θοδωρής Εμμανουηλίδης Πέτρος Καβάσαλης Θοδωρής Εμμανουηλίδης Προώθηση.
L. Andrea Syngrou 190, 17671Kallithea Athens Facebook: egg YouTube: theeggr.
1 Η ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ. 2 Η Λειτουργία της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης Φορείς και εμπλεκόμενοι στην Η.Δ. Τύποι Η.Δ. Στάδια Εξέλιξης.
Με ένα «ΚΛΙΚ» στον ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗ One “CLICK” to KAZANTZAKIS Βλαχοκυριάκου Φωτεινή Εκπαιδευτικός ΠΕ17.04 Msc Ηλεκτρονική Μάθηση Παντελάκη Ελευθερία Εκπαιδευτικός.
Αγγελική Παπαγεωργίου Δρ. Βυζαντινής Ιστορίας Η άνοδος ενός υποτελούς: η πορεία της Σερβίας προς την αυτοκρατορία ( )
Ζωική Ποικιλότητα Ενότητα 5. Ιχθυοπανίδα Ρόζα Μαρία Τζαννετάτου Πολυμένη, Επίκουρη Καθηγήτρια Σχολή Θετικών Επιστημών Τμήμα Βιολογίας.
Ο Μπενίτο Μουσολίνι (Benito Amilcare Andrea Mussolini) (29 Ιουλίου 1883– 28 Απριλίου 1945) ήταν Ιταλός πολιτικός, ιδρυτής και ηγέτης του φασιστικού κόμματος.
Ενότητα 2: HTML – Hypertext Markup Language. Φώτης Κόκκορας, Καθηγητής Εφαρμογών, Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε., T.E.I. Θεσσαλίας Προγραμματισμός Εφαρμογών.
Δίκτυα Οπτικών Ινών στην Ελλάδα: Παρελθόν, Παρόν και Μέλλον Χρήστος Μπούρας Καθηγητής Τμήμα Μηχανικών Η/Υ & Πληροφορικής, Πανεπιστήμιο Πατρών, και Ινστιτούτο.
Η οροφή της Capella Sistina, Michelangelo, , Βατικανό ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΣΜΟΣ ΜΕΡΟΣ Δ’
Πρόγραμμα Συνεργασίας ( Π.Σ.) Interreg V-A Πρόγραμμα Συνεργασίας
Π.Μ.Σ Μάθημα: Δίκαιο Καταστάσεως Αλλοδαπών
ΠΛΑΚΟΣΤΡΩΣΕΙΣ-ΠΡΟΒΟΛΕΣ -ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ
ΠΕΤΡΟΛΟΓΙΑ ΜΑΓΜΑΤΙΚΩΝ & ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΜΕΝΩΝ ΠΕΤΡΩΜΑΤΩΝ
Η Ευρυζωνικότητα στην ΠΔΕ «Που είμαστε και πού πρέπει να πάμε»
ΠΡΟΓΝΩΣΗ GPI-ΑΓΚΥΡΟΒΟΛΗΜΕΝΩΝ ΠΡΩΤΕΪΝΩΝ
Σχέδιο: © Λίλα Σιμιτζή/ ΟΡΝΙΘΟΛΟΓΙΚΗ
Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Κοινωνία της Πληροφορίας» και Ευρυζωνικότητα
Photo © Andrea Bonetti/WWF Greece
ΜΕΛΕΤΗ ΓΙΑ ΤΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΤΗΣ ΚΕΔΕ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΔΡΑΣΕΩΝ «Σχέδιο θέσεων για την διαχείριση.
by Andreas Greinacher, and Sixten Selleng
Net neutrality στο διαδίκτυο/ Κανονισμόσ ΕΕΤΤ Ανοικτού διαδικτύου(Εξειδίκευση θεμάτων Καν.(ΕΕ) 2015/2120) ΠΜΣ Ανταγωνισμού και Άυλων Αγαθών
Χαρίκλεια Τσαλαπάτα 30/9/2019
Μεταγράφημα παρουσίασης:

2ο Λύκειο Πεύκης ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ -ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ «ΜΙΑ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ» ΤΑΞΗ/ΤΜΗΜΑ:Β3 Υπεύθυνη καθηγήτρια: Σπαθοπούλου Ελεονώρα

Ευαισθητοποιημένοι από την επικαιρότητα και αναλογιζόμενοι τον πόνο των ανθρώπων που αναγκάστηκαν να εγκαταλείψουν την πατρίδα για να επιβιώσουν θέλαμε να ερευνήσουμε τις αιτίες που προκάλεσαν την προσφυγιά, τις συνθήκες που επικρατούν στις εμπόλεμες χώρες της Ανατολής και την αντιμετώπιση του ζητήματος του προσφυγικού από τους Έλληνες. ενεργοποιηθήκαμε και διεξάγοντας έρευνα για τις στάσεις της τοπικής κοινότητας των μαθητών και των οικογενειών τους. Προβήκαμε σε βιωματικές δράσεις που μπορούν να αποτελέσουν πηγή ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για εμάς και την τοπική κοινότητα.

Μετανάστευση είναι η μετακίνηση ανθρώπων σε μία χώρα της οποίας δεν έχουν την ιθαγένεια, προκειμένου να εγκατασταθούν εκεί, ιδιαίτερα ως μόνιμοι κάτοικοι ή μελλοντικοί πολίτες της χώρας. Οι κυριότεροι παράγοντες μετακίνησης πληθυσμών εντοπίστηκαν να είναι το περιβάλλον οι γεωγραφικές συνθήκες, η έλλειψη τροφής λόγω αύξησης του πληθυσμού, η θρησκευτική καταδίωξη τα πολιτικά κίνητρα, τα οικονομικά αίτια οι πολεμικές συγκρούσεις.

Προσφυγιά Η Ελληνική Πολιτική για τους Πρόσφυγες Πρόσφυγας ορίζεται εκείνος που αναγκάζεται ή εξαναγκάζεται να εγκαταλείψει την πατρίδα του ή τον τόπο της μόνιμης κατοικίας του και να καταφύγει σε μια ξένη χώρα. Η Ελληνική Πολιτική για τους Πρόσφυγες • Η Ελληνική Ακτοφυλακή έχει σώσει πάνω από 90.000 συνανθρώπους μας τους τελευταίους μήνες. • Η ανταπόκριση των τοπικών κοινωνιών στο δράμα των προσφύγων/μεταναστών αποτελεί πραγματικό παράδειγμα μεγαλείου ανθρώπινης ψυχής. • Μόνο τον Νοέμβριο του 2015, από τις 54.000 καταγραφές που έγιναν σε Κέντρα Καταγραφής (hotspots) στην Ευρώπη, οι 51.300 έγιναν στην Ελλάδα. • Πάνω από ένα 1,5 δισ. ευρώ υπολογίζονται οι πρωτογενείς δαπάνες οι σχετικές με διαχείριση προσφυγικών/μεταναστευτικών ροών, σε ένα κράτος υπό ταυτόχρονη πρωτοφανή δημοσιονομική προσαρμογή και χωρίς να υπολογίζονται οι έμμεσες δαπάνες και τα διαφυγόντα κέρδη εξ αιτίας της κρίσης.

Συρία πριν και μετά τον πόλεμο Συρία πριν και μετά τον πόλεμο Πριν τον πόλεμο : Οι κυριότερες ασχολίες των κατοίκων της Συρίας ήταν η γεωργία και η κτηνοτροφία. Στη βιομηχανία τη μεγαλύτερη οικονομική σπουδαιότητα εμφάνιζε ο τομέας ειδών διατροφής, καθώς και οι τομείς της υφαντουργίας, της υαλουργίας και της βυρσοδεψίας. σημαντικός τομέας της οικονομίας αποτελούσε και η διύλιση πετρελαίου και φυσικού αερίου. Σήμερα : η οικονομία της Συρίας – μιας χώρας η οποία συνεχίζει να σπαράσσεται από έναν τετραετή εμφύλιο πόλεμο – συρρικνώνεται με ταχύ ρυθμό. Η βιομηχανική και η αγροτική της παραγωγή έχει κατακρημνιστεί. Οι τρεις στους τέσσερις Σύρους ζούσαν υπό συνθήκες ένδειας στα τέλη του 2013. Σχεδόν οι μισοί από τους 20 εκατ. Σύρους, πολλοί εκ των οποίων εκτοπίστηκαν εντός της χώρας ή έγιναν πρόσφυγες, επιβιώνουν σε συνθήκες απόλυτης φτώχειας,

ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ 1. Διερεύνηση γνώσεων και Στάσεων με τη χρήση Ερωτηματολογίων 2. Επίσκεψη σε χώρο φιλοξενίας προσφύγων και πραγματοποίηση Συνέντευξης- Μη Δομημένη Παρατήρηση

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ EΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ Δηλωσαν 1

Συμπεράσματα Συνέντευξης Λαμβάνοντας υπόψη ότι η συνέντευξη, ως μέθοδος συλλογής δεδομένων, είναι υποκειμενική τα συμπεράσματα μας θα έπρεπε να διασταυρωθούν και από συνεντεύξεις με Αφγανούς φιλοξενούμενους του κέντρου, κάτι που για εμάς ήταν αδύνατον λόγω της έλλειψης σχετικής άδειας. Ωστόσο, η συνέντευξη πιστεύουμε μας βοήθησε να κατανοήσουμε τον τρόπο προσέγγισης που επιθυμούν οι ίδιοι ο πρόσφυγες να έχουμε απέναντί τους και που οφείλει να βασίζεται πάνω από όλα στις ανθρώπινες σχέσεις σεβασμού της αξιοπρέπειας των συνανθρώπων μας που δοκιμάζονται. Συμπεράσματα, επίσης μπορούν να εξαχθούν και από την επίσκεψή μας στον χώρο φιλοξενίας προσφύγων στο Γαλάτσι.

Συμπεράσματα από την Επίσκεψη στο Χώρο Φιλοξενίας Παρότι δεν μας επετράπη καμία επαφή με τους προσφυγές, καθώς η είσοδος στο εσωτερικό του γυμναστηρίου και οι φωτογραφίες απαγορεύονταν, με βάση τα δικά μας κριτήρια μπορούμε να μαρτυρήσουμε ότι οι προσφυγές εκεί φαίνονται πολύ ευχαριστημένοι. Κατά τη διάρκεια της παραμονής μας στον χώρο αρκετοί έπαιζαν ποδόσφαιρο και όπως πληροφορηθήκαμε γίνονται συχνά εκδηλώσεις και συναυλίες.

Εκθέτοντας, τέλος, το έργο που προέκυψε από την όλη έρευνα αναλογιζόμαστε τι είναι τελικά αυτό που αποκομίσαμε από την εμπειρία. Αν και αρχικά, αποπειραθήκαμε να φωτογραφίσουμε το χώρο φιλοξενίας προσφύγων στο Γαλάτσι, δεν κατέστη δυνατό. Η αρχική απογοήτευσή μας για το ότι δεν μας επετράπη να φωτογραφίσουμε τους πρόσφυγες, έγινε στη συνέχεια κατανόηση για τον τρόπο προσέγγισης που θα έπρεπε να υιοθετήσουμε. Οι πρόσφυγες έχουν φωτογραφηθεί, ξανά και ξανά και ο πόνος τους δεν «περνά» πλέον στο κοινό μέσα από τις τηλεοράσεις του βραδινού προγράμματος. Αποφασίσαμε λοιπόν να προσεγγίσουμε βιώνοντας τα συναισθήματα που θα έπρεπε να βίωναν αυτοί οι άνθρωποι μέσα από την «μίμηση» με την έννοια που της απέδιδαν ο Σωκράτης και ο Πλάτωνας. Μια «μίμηση» ανθρώπινων πράξεων και συναισθημάτων που ελπίζουμε να «περάσει» και σε εσάς και να σας αγγίξει.

ΒΙΝΤΕΟ ΚΑΙ ΘΕΑΤΡΙΚΟ Κατά τη διάρκεια του προγράμματος βιωματικής δράσης και πέρα από τις ερευνητικές μας διερευνήσεις, είχαμε την ευκαιρία να διευρύνουμε τις γνώσεις μας πάνω στο θέμα με ποικίλους τρόπους. Πρώτον αναζητήσαμε στο διαδίκτυο άρθρα σχετικά με: τον πόλεμο την μετακίνηση των προσφύγωνμε την μεταχείριση που έχουν στα κέντρα υποδοχής φωτογραφικό υλικό που αποτυπώνουν την απόγνωση των ανθρώπων αυτών Δεύτερον, παρακολουθήσαμε διάφορα βίντεο και ταινίες σχετικές με τη μετανάστευση τα όποια στη συνέχεις μας παρακίνησαν να συνθέσουμε και ένα δικό μας βίντεο με φωτογραφίες του Andrea Bonetti στη Λέσβο, που βρήκαμε από τις αναζητήσεις μας στο διαδίκτυο και κείμενα του συνόλου της τάξης συνοδευόμενα από μουσική. Τρίτον, καταγράψαμε τις σκέψεις μας στο χαρτί υποδυόμενοι τους προσφυγές δημιουργώντας ο καθένας μας την δική του ιστορία. Στη συνεχεία απομονώσαμε αποσπάσματα από την κάθε ιστορία και οργανώσαμε ένα θεατρικό με παράλληλες ιστορίες 5 προσφύγων.