«Επαγγελματικές Μονογραφίες» Υπεύθυνη καθηγήτρια: Μόσχου Σοφία

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Οδηγίες εισόδου στο πρόγραμμα τηλεδιασκέψεων μέσω της πρόσκλησης που θα έρθει στο σας.
Advertisements

Η ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ Ιδέες, φύση και τεχνολογία. Δρ. Κώστας Κυρίτσης Τμ. Χρημ/κής Ελεγκτικής ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ, Πρόγραμμα καινοτομία και επιχειρηματικότητα.
Διδάσκοντας Μαθηματικά με Δημιουργικότητα
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ
Στρατηγικές διδασκαλίας και σχεδιασμός μαθήματος
πως γράφουμε τη βιβλιογραφία στην εργασία μας
Πληροφορίες για τη διδασκαλία του μαθήματος «Πολιτική Οικονομία»
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΑ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑ ΜΑΘΗΣΗΣ
Νικολαϊδου Ηλέκτρα Πουράκη Ηλέκτρα
(ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΑΝΤΩΝΥΜΙΕΣ)
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
-Γειά σας, ενδιαφέρομαι για μια Barbie, για την κορούλα μου.
Διαχείριση διδακτικού χρόνου
ΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ Η ΦΟΙΤΗΤΙΚΗ ΖΩΗ
INTENTIONALITY AND WORD PROBLEMS IN SCHOOL DIALOGUE Alena Hospesova & Jarmila Novotna University of South Bohemia Charles University Prague.
Mελέτη VYMET: Μελέτη αποτελεσματικότητας και ασφάλειας του συνδυασμού εζετιμίμπης/σιμβαστατίνης έναντι ατορβαστατίνης, σε υπερλιπιδαιμικούς ασθενείς με.
The jobs Τα επαγγέλματα Στο κόσμο υπάρχουν διάφορα επαγγέλματα. Όπως 1.Η χορεύτρια 2.Ο ποδοσφαιριστής 3.Ο δικαστής 4.Ο μπασκετμπολίστας 5.Ο δάσκαλος.
Lesson 7: Breakfast I JSIS E 112: Elementary Modern Greek Sample of modern Greek alphabet, M. Adiputra,
Η δημιουργικότητα στη μάθηση Εργάστηκαν οι: Κωνσταντέλλου Μαρίνα Θεοτόκη Ελένη Ελευθερίου Κριστέλη Υπεύθυνη Καθηγήτρια:
CAVIN CARTER (13 Σεπτεμβρίου 1960 Γιοχάνεσμπουργκ - 27 Ιουλίου 1994 Γιοχάνεσμπουργκ)
Lesson 1a: Basic words, common objects JSIS E 111: Elementary Modern Greek Sample of modern Greek alphabet, M. Adiputra,
Δημιουργικότητα Η δημιουργικότητα ως μορφή αποτελεσματικής παιδαγωγικής διδασκαλίας Σοφία Ζακολίκου Α.Μ.: Μάθημα :Παιδαγωγική Ψυχολογία_Ιστορικό.
Ken Block (γεννημένος 21, Νοεμβρίου 1967) είναι επαγγελματίας οδηγός ράλι με το Hoonigan Racing Division, παλαιότερα γνωστή ως η Monster World Rally Team.
Lesson 11 GRE 101- GREEK ΜΑΘΗΜΑ 11.
321. Perathoraki Chryssoula & Mandilara Cristiana.
4 ο εργαστήριο: Είδη και Ποικιλίες Μανταρινοειδών Μεσογειακές Δενδρώδεις καλλιέργειες ΤΕΙ Κρήτης, Σ.ΤΕ.Γ. Τμήμα: Φ.Π. Εισηγητής: Δρ. Νίκη Ταβερναράκη.
Επιχειρηματικός Σχεδιασμός Τμ. Επιχειρηματικού Σχεδιασμού & Πληροφοριακών Συστημάτων Δρ. Απόστολος Ραφαηλίδης.
 Λογικό συλλογισμό  Οργάνωση της διαδικασίας της διδασκαλίας  Έννοιες  Γνωστικό προϊόν  Συμβάλλει στην οργάνωση του περιεχομένου της διδασκαλίας 1.
[1] Στόχοι Να ορίσουμε τι είναι υπολογιστικό σύστημα και να απαριθμήσουμε τα στρώματά του. Να ορίσουμε τι είναι τα δεδομένα εισόδου, τι είναι το πρόγραμμα.
ΟΙ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΕΣ ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΜΦΥΛΙΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΕΠΙΚΑΘΟΡΙΣΜΟΙ ΤΗΣ ΜΝΗΜΗΣ Εισηγητής: Δρ. Π. Μουρατίδης.
Μάριος Κουκουνάρας-Λιάγκης Λέκτορας Διδακτικής των Θρησκευτικών
Οδηγός δημιουργίας ιστολογίου στο blogger.com
ΕΠΙΣΤΗΜΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ
Ένα επεισόδιο: Δεν έγραψα καλά στο διαγώνισμα …πήρα … - Αντιδρούμε όλοι οι γονείς/ή οι εκπαιδευτικοί με τον ίδιο τρόπο?
ΑΝΩΤΑΤΗ ΣΧΟΛΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Πρόγραμμα Ειδίκευσης στη Συμβουλευτική και τον Προσανατολισμό (ΠΕΣΥΠ) ΜΑΘΗΜΑ: ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΣΤΗ.
MAGIC BOOK UNIT 2 CAPTAIN COOK.
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΕ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Αθλητικός Τουρισμός Ο. Βρόντου
2η Κλινική Εντατικής Θεραπείας - «Αττικό» Νοσοκομείο
JSIS E 112: Elementary Modern Greek
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
Έρευνα Διαθεματικής Διδακτικής Πρότασης στο μάθημα της Άνωσης
Αλληλεπιδράσεις συγκινησιακών και γνωστικών διεργασιών
ΟΙΚΟΓΕΝΗΣ ΥΠΕΡΧΟΛΗΣΤΕΡΟΛΑΙΜΙΑ: ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ
Φύση της Δημιουργικότητας
Ιφιγένεια Βαμβακίδου, Καθηγήτρια Ιστορίας ΠΤΝ ΠΔΜ
Τρία χρόνια εφαρμογής της βιωματικής Άσκησης
Δημιουργικότητα και αποκλίνουσα σκέψη
Ο ΣΤΟΧΟΣ ΓΙΑ ΣΗΜΕΡΑ Να κατανοήσετε βασικούς όρους που σχετίζονται με την έννοια της δημιουργικότητας.
Εισαγωγή στις Κοινωνικές Επιστήμες
Up for a Game?. The Game is called: FIND 1. Find the Light- Cigarette!
Φυσική των Μελανών Οπών σε Ηλεκτρομαγνητικούς Κυματοδηγούς
Διοίκηση επιχειρήσεων
Νεοελληνικη γλωσσα β΄γυμνασιου: 4η ενοτητα
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
Προστασία Προσωπικών Δεδομένων
«Η ΤΡΑΓΩΔΙΑ ΤΩΝ ΚΟΙΝΩΝ» Δ/ντής Εσπερινού Γυμνασίου Λ.Τ. Καρδίτσας
Άννα Σπύρτου Παιδαγωγική Σχολή Φλώρινας
ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΤΕΙ ΚΡΗΤΗΣ
ΣΤΑΣΕΙΣ.
конец III – cередина VII в.
We can manipulate simple equations:
3Ω 17 V A3 V3.
Double-Angle and Half-Angle Formulas
Αν.Καθ.Παιδιατρικής-Παιδ.Νεφρολογίας ΑΠΘ Δ΄ Παιδιατρική Κλινική ΑΠΘ
Ο Karl Marx και η Πολιτική Οικονομία στην Ελλάδα Εκδήλωση Περιοδικού Ξενοφών, 3o Τεύχος Πανεπιστήμιο Πειραιά, Θεόδωρος Μαριόλης Τμήμα Δημόσιας.
Οδηγός δημιουργίας ιστολογίου στο blogger.com
ΡΥΘΜΙΣΤΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗΣ ΣΗΜΑΣΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

«Επαγγελματικές Μονογραφίες» Υπεύθυνη καθηγήτρια: Μόσχου Σοφία Γυμνάσιο Φούστανης Πρόγραμμα Αγωγής Σταδιοδρομίας Σχολικό έτος:2014-2015 Τάξη Γ’ «Επαγγελματικές Μονογραφίες» Υπεύθυνη καθηγήτρια: Μόσχου Σοφία

Οι συμμετέχοντες στο πρόγραμμα Γ1 Βρασίδου Χρυσούλα Γάτσος Αποστόλης Δημάκη Καλλιόπη Δημητρίου Χρήστος Δουλιόγλου Δέσποινα Ελευθεριάδου Αναστασία Ζουνίδου Αικατερίνη Ιωαννίδης Γρηγόριος Καραηλία Βαλασία Κόκκα Πασχαλίνα Όρλη Θεοδώρα Μπέντσης Ανδρέας Νικολαϊδου Ελένη Νύχτας Ιωάννης Γ2 Ουργαντζόγλου Αρσένιος Παρούτογλου Κυριάκος Παρούτογλου Μαρία Πετρόπουλος Μενέλαος Πετρούση Σρεφανία Ποζίνης Πέτρος- Ραφαήλ Πούντου Μαρία Σιδεράς Δημήτριος Σιδηρόπουλος Σάββας Στόικος Ιωάννης του Δημητρίου Στόικος Ιωάννης του Πέτρου Τζεμολάρι Αλέξανδρος Τραϊανός Θωμάς Χωλίδης Ειρήναρχος

ποιο δρόμο θα ακολουθήσω Χάρη στον ΣΕΠ ξέρω ποιο δρόμο θα ακολουθήσω Μακάρι νάξερα πού πάω..... Tι είναι ο ΣΕΠ;

Στόχος του Επαγγελματικού Προσανατολισμού να βοηθήσει τους μαθητές να λάβουν εκπαιδευτικές αποφάσεις για να σχεδιάσουν την επαγγελματική τους πορεία Να διευκολύνει την μετάβαση από την υποχρεωτική εκπαίδευση του γυμνασίου σ΄ένα χώρο που θα επιλέξουν μόνοι ανάλογα με τις επαγγελματικές προτιμήσεις τους

Ειδικότερα Να πληροφορηθούν έγκυρα και έγκαιρα για τις σπουδές, τα επαγγέλματα και την αγορά εργασίας. Να μάθουν πώς να αναζητούν, να αξιολογούν και να αξιοποιούν τις πληροφορίες, με βάση την προσωπική και επαγγελματική τους ανάπτυξη. Να διερευνήσουν τα χαρακτηριστικά της προσωπικότητάς τους, τα ενδιαφέροντά , τις ικανότητες-δεξιότητές και τις αξίες τους, ώστε να κάνουν τις επιλογές που τους ταιριάζουν.  Να διευκολυνθούν στη διαδικασία λήψης απόφασης, σύμφωνα με τις πληροφορίες που έχουν συγκεντρώσει για τις εκπαιδευτικές τους επιλογές και τις επαγγελματικές τους προοπτικές.

Ανακαλύπτω τον εαυτό μου Πληροφόρηση Υγιεινή και ασφάλεια Ο κόσμος της εργασίας Ανακαλύπτω τον εαυτό μου Συνήθεις μύθοι για την επαγγελματική σταδιοδρομία ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ Πληροφόρηση Λήψη απόφασης Υγιεινή και ασφάλεια εκπαιδευτικό σύστημα

Τι είναι οι επαγγελματικές μονογραφίες Σύντομες περιγραφές επαγγελμάτων που δίνουν: τον ορισμό τους, τον τύπο της εκπαίδευσης που προυποθέτουν, τις δεξιότητες που απαιτούνται για την άσκησή τους, τις εργασιακές τους συνθήκες, την προοπτική εξέλιξης το περιβάλλον απασχόλησης

Στόχοι του Προγράμματος Να ερευνήσουν τα διάφορα επαγγέλματα που τους ενδιαφέρουν Να συλλέγουν πληροφορίες και να ασκηθούν στη κριτική ανάγνωση τους Να συντάσσουν επαγγελματικές μονογραφίες Να συνδέουν τα επαγγέλματα με τον τρόπο ζωής που συνεπάγονται Να συνειδητοποιήσουν τις κλίσεις και να αναπτύξουν τις δεξιότητές τους Να γνωρίσουν τις αλλαγές στο εργασιακό περιβάλλον που επιφέρουν παράγοντες όπως η εξέλιξη στην τεχνολογία Να πάρουν συνεντεύξεις από επαγγελματίες Στόχοι του Προγράμματος

Τρόπος προσέγγισης του θέματος 1ο στάδιο Ομαδική εργασία: συνεντεύξεις από τους καθηγητές του σχολείου, ηχογραφήσεις 2ο στάδιο Ατομική εργασία: συνέντευξη από επαγγελματίες της επιλογής τους από το κοινωνικό ή φιλικό τους περιβάλλον 3ο στάδιο Ατομική εργασία: έρευνα στο διαδίκτυο, συγκέντρωση πληροφοριών για διάφορα επαγγέλματα και σύνταξη μονογραφίιών

Θεματικοί άξονες του προγράμματος Toμείς επαγγελμάτων (π.χ ιατρικά , αθλητικά, στρατιωτικά, αγροτικά επαγγέλματα) Σύγχρονο εργασιακό περιβάλλον Μορφές απασχόλησης Επαγγελματικές συνθήκες Δικαιώματα και υποχρεώσεις εργαζομένων Τυπικά και ουσιαστικά προσόντα Επιλογη επαγγέλματος Οικονομική κρίση και επαγγελματα Πως επηρεάζει το επάγγελμα τη ζωή μας Αυτογνωσία και αυτοεκτίμηση Κοινωνικά οφέλη της εργασίας

Αποτελεί μια από τις δυσκολότερες αποφάσεις ειδικά για τα νέα άτομα. Γίνεται ακόμη πιο δύσκολη μέσα στο περιβάλλον της οικονομικής κρίσης που βιώνουμε. Nα θυμάστε δεν υπάρχει μόνο ένα επάγγελμα που να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις μας και στα ενδιαφέροντά μας.

Αυτογνωσία για τον τύπο της προσωπικότητας, τα ενδιαφέροντα, τις προτιμήσεις, τις κλίσεις, τα ταλέντα, τις επιδόσεις, τις ικανότητες και τις δεξιότητες. Προοπτικές των επαγγελμάτων των συνθηκών και αμοιβών εργασίας. Οικογενειακά και οικονομικά δεδομένα. Εκπαιδευτικά δεδομένα. Τυχαίοι παράγοντες.

Υπάρχουν επαγγέλματα και δραστηριότητες που όχι μόνο αντέχουν στην κρίση, αλλά πάνε καλύτερα από ότι τα προηγούμενα χρόνια.

Η σημασία της εργασίας

Η εργασία μας, ο επαγγελματικός μας προσανατολισμός μπορεί να ταυτιστεί με: τον σχεδιασμό της ζωής μας επηρεάζει την προσωπικότητά μας τον τρόπο που ζούμε στην καθημερινότητά μας τις προσωπικές μας επιλογές την οικογενειακή και κοινωνική μας ζωή

Η εργασία προσφέρει στον άνθρωπο την δυνατότητα να εξασφαλίσει όλα εκείνα τα αναγκαία στοιχεία που συμβάλουν στην ικανοποίηση των βιοτικών και κοινωνικών του αναγκών. Η εργασία συντελεί στην πνευματική του ανάπτυξη Η εργασία συντελεί στην ανάπτυξη της κοινωνικότητας Η εργασία φέρνει τους ανθρώπους σε επικοινωνία

Μέσα από την Εργασία αναδεικνύονται τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά ενός ατόμου, οι ικανότητες και οι δεξιότητες του. Το άτομο εξελίσσεται. Επιτυγχάνεται η κοινωνική αναγνώριση, η ικανοποίηση προσωπικών φιλοδοξιών και η σύναψη κοινωνικών σχέσεων.

Ανακαλύπτοντας τον “μοναδικό” εαυτό μου Προσωπικές και επαγγελματικές αξίες Ενδιαφέροντα και ασχολίες Κλίσεις, ταλέντα, ικανότητες Δεξιότητες-κλειδιά και δεξιότητες ζωής Ιδιαίτερα χαρακτηριστκά

...και το τελικό προϊόν μας: Ένας μικρός οδηγός 36 επαγγελμάτων με συνεντεύξεις και μονογραφίες

Επαγγέλματα που καλύψαμε: 1.Αγροτης 10.Διακοσμητης 19.Μουσικος 28.Φυσιοθεραπευτης 2.Ακροβατης 11.Δασοφυλακας 20.Κτηνιατρος 29.Στρατιωτικος 3.Αξιωματικος Στρατου Ξηρας 12.Αρτοποιος 21.Καθηγητης ξενων γλωσσων 30.Σιδηρουργος 4.Αεροπορος 13.Αγιογραφος 22.Λογιστης 31.Υλοτομος 5.Αστυνομικος 14.Ζαχαροπλαστης 23.Μαθηματικος 32.Πυροσβεστης 6.Γραμματεας 15.Ηλεκτρολογος αυτοκινητων 24.Φυσικος 33.Κοσμηματοπωλης 7.Γυμναστης 16.Ηθοποιος 25.Φαρμακοποιος 34.Οικονομολογος 8.Δασκαλος Ειδικης Αγωγης 17.Καρδιολογος 26.Φωτογραφος 35.Αεροσυνοδος 9.Δικηγορος 18.Κτηνοτροφος 27.Φιλολογος 36.Θεολογος

Άλλες δραστηριότητες στα πλαίσια του προγράμματος: Επίσκεψη στο ΚΤΕΟ Παρουσίαση του εκπαιδευτικού προγράμματος του ΕΠΑΛ Επισκέψη στην Αμερικάνικη Γεωργική Σχολή Παρουσίαση του εκπαιδευτικού προγράμματος του ΓΕΛ

Τι αποκομίσαμε από αυτό το πρόγραμμα Αποκτήσαμε δεξιότητες όπως: αναζήτησης πληροφοριών στο διαδίκτυο αξιολόγησης και αξιοποίησης πληροφοριών ενεργού ακρόασης και συνεργασίας λήψης απόφασης και ανάληψης πρωτοβουλίας επικοινωνίας και ευελιξίας παρουσίασης των εργασιών μας ..και απολαύσαμε την εμπειρία παίζοντας τους “μικρούς ρεπόρτερ”

...and remember... ..

“Αν κάνεις αυτό που αγαπάς μια ώρα σου φαίνεται σαν πέντε λεπτά , αν κάνεις κάτι που δεν ταιριάζει στο πνεύμα σου τα πέντε λεπτά τα νιώθεις σαν μια ώρα” Ken Robinson.

Ευχαριστούμε πολύ για την προσοχή σας!!!