3η Συνάντηση Ομάδας Γονέων

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Διακήρυξη των Δικαιωμάτων του Παιδιού
Advertisements

ΑΡΜΟΝΙΑ ΣΩΜΑΤΟΣ - ΝΟΥ –ΨΥΧΗΣ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΓΙΟΓΚΑ
Τσικαλάκη Ιωάννα Δρ Κοινωνιολογίας της Εκπαίδευσης
ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ Ο σύγχρονος άνθρωπος πρέπει συνεχώς να αποφασίζει και να ελίσσεται σε διαρκώς μεταβαλ .κόσμο.Έχει μεγαλύτερο εύρος επιλογών.
Προσωπικές δεξιότητες
αποτελούν, για κάθε χώρα, δείκτες «Πολιτισμού και Ανάπτυξης»
ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ
Χάρτης Δικαιωμάτων του Παιδιού στο Νοσοκομείο
Διεπαγγελματική μάθηση στόχοι?
1.3 Ο κοινωνικός περίγυρος – Μορφές διαπροσωπικών σχέσεων
ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ Μαρια Κουτάτζη ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012.
Η Ψυχολογία της άθλησης μελετά τον άνθρωπο και τη συμπεριφορά του σε σχέση με την άθληση. Εφαρμόζεται σε συμβουλευτικό επίπεδο (σε αθλητικούς ομίλους ή.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ
Προσωποκεντρική Θεωρία (Client-centered theory)
5ο ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Ευδοξία Παναγιωτίδου Ψυχολόγος Α’ ΚΕΔΔΥ Θεσσαλονίκης Τρίτη,
ΚΑΠΝΙΣΜΑ; ΌΧΙ ΕΜΕΙΣ! SİGARA MI? BİZDEN UZAK!
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΤΑΣΕΩΝ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ μμμμμμμμμμμμμμμ.
Ψυχολογία Φυσικής Αγωγής ΜΚ 208, Διάλεξη 12
ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ
Δύσκολες Συμπεριφορές στο Σχολείο.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΑ ΠΛΑΤΩΝ Συνεργατική Δημιουργία Τέχνης για την Μείωση της Περιθωριοποίησης.
ΘΕΩΡΙΑ ΑΝΑΓΚΩΝ Abraham Maslow
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
6.1. Δικαιώματα και υποχρεώσεις
Εποπτεία και διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού
Αθλητισμός και γυναίκες. Ομοιότητες ανάμεσα σε αθλητές των δύο φύλων Ισχυρά παρακινούμενοι και προσανατολισμένοι στην επίτευξη Ισχυρά παρακινούμενοι και.
Η Σύμβαση για τα Δικαιώματα του Παιδιού
ΜΑΘΗΜΑ 4ο (Κοινωνικές ομάδες)
Ψυχολογία των νέων 1)Η μετάβαση της παιδικής στην εφηβική ηλικία
Ο ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟΣ ΨΥΧΟΛΟΓΟΣ. Ρόλος και Λειτουργίες  Θεραπευτικός ή αποκατάστασης  Προληπτικός  Εκπαιδευτικός.
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Η γραφική ε π ικοινωνία στο Αναλυτικό π ρόγραμμα Μάντολε Ειρήνη Σύμβουλος Σχεδιασμού και Τεχνολογίας Δημοτικής Εκπαίδευσης.
Τίτλος Προγράμματος: Eκπαίδευση με στόχο την ειρήνη
ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ Ο σύγχρονος άνθρωπος πρέπει συνεχώς να αποφασίζει και να ελίσσεται σε διαρκώς μεταβαλ .κόσμο.Έχει μεγαλύτερο εύρος επιλογών.
“ΕΓΩ, Ο AΛΛΟΣ, Ο ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΣ … ΖΟΥΜΕ ΜΑΖΙ”
Ενσυναίσθηση, συναισθηματική νοημοσύνη και ο ρόλος της στην νοσηλευτική φροντίδα.
«Οι Αρχές της διαφοροποιημένης παιδαγωγικής
ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ
Δημιουργία κινήτρων στην εκπαίδευση
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 11
Σακελλαρίου Μαρία, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
Ερμηνευτική προσέγγιση
ΔΙΑΛΕΞΗ 5η Συνηγορία Υπευθυνότητα/ευθύνη Συνεργασία Στάση φροντίδας
Συμβουλευτική κοινωνικά ευάλωτων ομάδων
Βιολογία Γυμνασίου.
Υγεία και Ευεξία Μαθητών/τριών
Μάθηση σημαίνει τροποποίηση συμπεριφοράς & σχηματισμό συνηθειών
Αρχές Οργάνωσης και διοίκησης επιχειρήσεων , 1ο εξάμηνο
ΕΓΩ - ΕΝΑΣ ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ
Μάθημα: Πολιτική Παιδεία
ΜΑΘΗΜΑ: ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΣΥ.Π. Π.Ε.ΣΥ.Π. .
Εξελικτικές Μαθησιακές Δυσκολίες
(Απαντήσεις σελ βιβλίου)
ΧΑΡΙΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Επιμέλεια: Γρηγοριάδου Σοφία Ζέκιος Γεώργιος
Ο σκοπός της Κοινωνικής και Πολιτικής Αγωγής στην εκπαίδευση είναι:
Ομαδα: …? (Β2) Μαριάννα Αδαμάκη Δήμητρα Ζιώγα Γιώργος Κόκκινος
Φιλια! Φιλία ονομάζεται η σχέση μεταξύ δύο ή περισσότερων ανθρώπων, με κύριο χαρακτηριστικό την αμοιβαία πλατωνική αγάπη, αφοσίωση και κατανόηση, χωρίς.
Ο κοινωνικός περίγυρος - Μορφές διαπροσωπικών σχέσεων.
Εφηβική ηλικία Ποιος είμαι Με ποιους είμαι
Αναλυτικό Πρόγραμμα Προσχολικής Αγωής
Η ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΣΗΜΕΡΑ
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ-ΓΟΝΕΩΝ Γιαλυράκη Πόπη Σύμβουλος Ψυχικής Υγείας(Msc), Play Therapist Θεραπεύτρια ζευγαριών (ICEEFT), Εκπαιδεύτρια ομάδων γονέων(Gordon-Fillial)
Πολιτική Παιδεία Α’ Λυκείου Διδάσκων: Κοψιδάς Οδυσσέας
Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων
ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ
11 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2016 ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ
– Η ταυτότητα του ρόλου του φύλου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

3η Συνάντηση Ομάδας Γονέων ΑΝΑΓΚΕΣ 3η Συνάντηση Ομάδας Γονέων 18/01/2016 Καλομενίδου Όλγα 1

Συμπεριφορά Στόχοι Στάσεις Κίνητρα Ανάγκες Βαθύτερες δομές της προσωπικότητας 2

ΘΕΩΡΙΕΣ ΚΙΝΗΤΡΩΝ Α. Θεωρίες προσωπικότητας Θεωρία επίτευξης Θεωρίας ιεράρχησης αναγκών Β. Γνωστικές θεωρίες Θεωρία προσδοκίας Θεωρία ισότητας Γ. Συμπεριφορικές θεωρίες Θεωρίας στοχοθέτησης Θεωρία ενίσχυσης 3

Η θεωρία της επίτευξης Murray (1938) • Φιλοδοξίας (επίτευξη, επίδειξη, αναγνώριση) (απόκτηση, διατήρηση, κατασκευή) • Υλιστικές • Επιρροής (κυριαρχία, πειθώ, άμυνα, προστασία) • Στάτους (αντίδραση, υπεραμύνομαι, αποφεύγω) (σύνταξη, παιχνίδι, βοήθεια, απόρριψη) • Στοργής • Πληροφορίας (αναζήτηση, παροχή, κατανόηση) 4

Η θεωρία της ιεραρχίας των αναγκών Maslaw (1970) 5

Θεωρία αυτό - πραγμάτωσης 1. Cognitive Evaluation Theory (CET)  2. Organismic Integration Theory (OIT) 3. Causality Orientations Theory (COT), 4. Basic Psychological Needs Theory (BPNT)  5. Goal Contents Theory (GCT),  6. Relatedness,

Θεωρία αυτό - πραγμάτωσης 7

Οι 9 σημαντικότερες ανάγκες Jose & Lena Stevens, Pivotal Resources and JP Van Hulle Michael Education Foundation 8

Να έχεις (αντικείμενα) Ανάγκηᅣᄆᄡ Να είσαι (ιδιότητες) Να έχεις (αντικείμενα) Να κάνεις (πράξεις) Συντήρηση Φυσική και ψυχική υγεία Τροφή, στέγη, εργασία Τρέφεσαι. Ντύνεσαι, ξεκουράζεσαι, δουλεύεις Προστασία Φροντίδα, προσαρμοστικότητα, αυτονομία Κοινωνική ασφάλεια, σύστημα υγείας, εργασία Συνεργάζεσαι, σχεδιάζεις, φροντίζεις, βοηθάς Αγάπη Σεβασμός, χιούμορ, γενναιοδωρία, ευαισθησία Φίλους, οικογένεια, σχέση με τη φύση Μοιράζεσαι, φροντίζεις, εκφράζεις αισθήματα Κατανόηση Κριτική ικανότητα, περιέργεια, διαίσθηση Μόρφωση, δασκ εκπαιδευτικές πολιτικές Αναλύεις, μελετάς, ερευνάς, σκέφτεσαι Συμμετοχή Δεκτικότητα, αφοσίωση, χιούμορ Ευθύνες, υποχρεώσεις, εργασία, δικαιώματα Συνεργάζεσαι, διαφωνείς, εκφράζεις γνώμη Διασκέδαση Φαντασία, ηρεμία, αυθορμητισμό Παιχνίδια, πάρτυ, ηρεμία Ονειροπολείς, θυμάσαι, χαλαρώνεις, διασκεδάζεις Δημιουργία Φαντασία, θάρρος, εφευρετικότητα, περιέργεια Ικανότητες, δεξιότητες, εργασιακές τεχνικές Εφευρίσκω, κατασκευάζω, σχεδιάζω, συνθέτω, μεταφράζω, εργάζομαι Ταυτότητα Αίσθηση ότι ανήκεις, σταθερότητα, αυτοεκτίμηση Γλώσσα, θρησκεία, εργασία, έθιμα, αξίες, νόρμες Γνωρίζω τον εαυτό μου, ωριμάζω, δεσμεύομαι Ελευθερία Αυτονομία, πάθος, αυτοεκτίμηση, ανοιχτό μυαλό Ίσα δικαιώματα Διαφωνείς, διαλέγεις, ρισκάρεις, αναπτύσσεις επίγνωση

Ανθρώπινη κλίμακα Ανάπτυξης (Human Scale Development) - Manfred Max-Neef

https://en.wikipedia.org/wiki/Fundamental_human_needs

ΤΕΛΟΣ 12

1 Accepted 2 Believed in 3 Cared about 4 Forgiven 5 Loved 6 Safe 7 Supported 8 Trusted 9 Understood 10 Valued 13