Πάμε για ψώνια; (6) Βιβλίο σελ.48-50

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Triglianoi.gr Δημιουργήσαμε αυτή την παρουσίαση, ώστε τα μέλη μας να πάρουν μία σύντομη ιδέα, σχετική με την λειτουργία του φόρουμ μας.
Advertisements

Full moon (παρά 2 μέρες) Party 20/7/2013 (αλλά δε μας ενοχλεί καθόλου)
Δημιουργικές δραστηριότητες
Μια ιστορία ενδιαφέρουσα και για σκέψη.
ΤΑΞΗ Α’ Παιχνίδια που ταξιδεύουν Ανάπτυξη Γραπτού Λόγου
Ποιο δελτίο καιρού ταιριάζει
Ενότητα 20 Παραδοσιακά Επαγγέλματα
Κοίταξε προσεκτικά τα πόδια σου κάθε φορά που βγάζεις τα παπούτσια και τις κάλτσες για ύπαρξη ερυθρότητας ή δερματικών βλαβών. Αν δεις κάτι ανησυχητικό,
Ενότητα 6 Είμαστε έτοιμοι; Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
‘Aπιστος Σύντροφος ?.
Αυτό το ΤΑΝΤΡΑ ήρθε από την Ινδία. Δεν πειράζει αν είσαι ή οχι προληπτικός, αξίζει ο κόπος να διαβάσεις...OK? Αυτό είναι ένα Tantra Totem Nepalese για.
Για σου. Σε σκεπτόμουν όλη μέρα!!!
Μια ιστορία ενδιαφέρουσα και για σκέψη.
Σημειώσεις : Χρήστος Μουρατίδης
Μια ιστορία ενδιαφέρουσα και για σκέψη…. Φαντάσου ότι υπάρχει μια τράπεζα, η οποία κάθε μέρα καταθέτει στον λογαριασμό σου το ποσό των €. Αυτή.
Μαθαίνω τα οχήματα Πάμε!.
Επανάληψη στη γλώσσα Αυ Ευ Αγγίσταλη Ματίνα.
Γνωριμία με τον Ηλεκτρονικό Υπολογιστή
Μήλα και καμήλα Τα μήλα είναι πάνω στη μηλιά. Ένας παππούς τα κόβει και τα δίνει στο παιδί λέγοντας του: -Πάρε τα μήλα. -Τι είναι παππού; H καμήλα;
Χάσαμε την γάτα Σελ
Στο δρόμο για το σχολείο
Η Prince Entertainment παρουσιάζει Την Ιστορία του Πρίγκιπα Ιορδάνη και της Πριγκίπισσας Ιωάννας Σάββα.
Μαθηματικά Στ’ Δημοτικού
ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
12/ Θ 1 Ο ΟΛΟΗΜΕΡΟ Δ. Σ. Ν. ΠΕΡΑΜΟΥ Παλάζογλου Μαρία Ντελή Βασιλική Υψηλού Ελισάβετ.
Πρόγραμμα Εκδήλωσης «Άνοιξη της Ευρώπης¨ Μέσα από το πρόγραμμα Άνοιξη της Ευρώπης γνωρίσαμε καλύτερα τις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης και μας βοήθησε να.
Η γαλοπούλα.
Η γαλοπούλα.
Η περιληψη.
Κάντε κλικ για έναρξη… Τ Ο ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Κέντρο εντολών Χώρος γραφικών (σελίδα) Χώρος σύνταξης διαδικασιών.
Πως πέρασα το καλοκαίρι
 Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον:  Τεχνικές Διδασκαλίας.
ΟΤΑΝ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΠΑΡΕΙ ΦΩΤΙΑ ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ;
ΤΟ ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΜΕΝΟ ΒΙΒΛΙΟ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Ένα γράμμα για την Ιωάννα Χατσίκου Ιωάννα
Γερμανία Μαρία Γεωργίου. Δευτέρα Πρωινό ξύπνημα στην Γερμανία. Η Miriam(το κορίτσι που φιλοξενούσε εμένα,την Γεωργία και την.
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ Β’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Χρήστος Γεωργανάς Β’1Π.Γ.Ε.Σ.Σ
Εκπαιδευτικές τεχνικές Π.Απόστολος. Προσχολική ηλικία Της Εύας της αρέσουν οι δραστηριότητες του νηπιαγωγείου αλλά καμιά φορά κολλάει στην αγαπημένη της.
Ενισχυτική διδασκαλία
Τα σημεία στίξης Β΄τάξη.
Μεγαλώνω ένα κλάσμα, το μικραίνω ή φτιάχνω ισοδύναμό του.
που με δίδαξε η μαμά μου:
Πώς λέμε ΟΧΙ; Βιβλίο σελ.58-61
Ετοιμασίες για το ταξίδι (3)
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΤΟ ΛΕΝΕ ΑΓΑΠΗ. . .;
11/2/16 Aims Object and Numbers
Πώς λέμε ΟΧΙ; Βιβλίο σελ.62-63
Φτιάχνω διψήφιους αριθμούς με πρόσθεση ίδιων ή διαφορετικών αριθμών.
Πως φτιάχνουμε γραφική παράσταση
Η ιστορία της Κοκκινοσκουφίτσας
Πάμε για ψώνια; (2) Βιβλίο σελ.45
Πάμε για ψώνια; (2) Βιβλίο σελ.44
Βδομάδα 2_4/4/16 Στόχοι Daily routine.
Πάμε για ψώνια; (4) Βιβλίο σελ.46-47
Η καλύτερη Πρωτοχρονιά.
Πάμε για ψώνια; (5) Βιβλίο σελ.47
Describing past events Interview At a restaurant
Γνωρίζω καλύτερα τα αριθμητικά μοτίβα
Γραφή της πρόσθεσης με τη χρήση συμβόλων
Με το σεις και με το σας (3)
Παίζουμε παντομίμα; Χατσίκου Ιωάννα
Βδομάδα 12_16/6/16 Θέλω να …..
Βδομάδα 9_10/3/16 Στόχοι The weather.
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου
ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
Βολιβία Σούπερ αυτοκινητόδρομος.
Ένα κουίζ για την ασφάλεια στον ψηφιακό κόσμο
Για σου. Σε σκεπτόμουν όλη μέρα!!!
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Πάμε για ψώνια; (6) Βιβλίο σελ.48-50 Χατσίκου Ιωάννα http://taksiasterati.blogspot.gr/ εικόνες https://picasaweb.google.com/100930267368779151050

Τα παιδιά δουλεύουν μόνα τους. Μόλις τελειώσουν διορθώνουμε όλοι μαζί.

αυλή αυλός Αύγουστος

αυτοκράτορας αυτοκίνητο αυτοκόλλητο

ευλογία Ευρώπη ευγενικός

ευχή ευτυχία ευχαριστώ

Βλέπετε κάποιο σημαδάκι που δεν το συναντήσαμε φέτος ακόμα; Για κοιτάξτε εδώ.

Το σημαδάκι αυτό λέγεται ενωτικό , γιατί ενώνει τις λέξεις Το σημαδάκι αυτό λέγεται ενωτικό , γιατί ενώνει τις λέξεις. Είναι το σημαδάκι που χρησιμοποιούμε και στο συλλαβισμό.

Μπορείτε να καταλάβετε γιατί το χρησιμοποιούμε; Τι κάνουμε λοιπόν; Κόβουμε τη λέξη εκεί που τελειώνει η συλλαβή , βάζουμε ενωτικό και συνεχίζουμε στην επόμενη σειρά. Πολύ σωστά! Κάποιες φορές φτάνουμε στο τέλος της σειράς χωρίς να έχουμε τελειώσει τη λέξη μας. Μπορείτε να καταλάβετε γιατί το χρησιμοποιούμε;

Ποιο λάθος βλέπουμε εδώ; Όπως ξέρουμε , δε γράφουμε στο περιθώριο. Θα πρέπει να χωρίσουμε λοιπόν με το ενωτικό σωστά τις λέξεις που βγαίνουν έξω και να συνεχίσουμε από κάτω. Ποιο λάθος βλέπουμε εδώ; Όπως ξέρουμε , δε γράφουμε στο περιθώριο. Σήμερα το βράδυ θα κοιμηθώ στο σπίτι της γιαγιάς.

Έτσι δεν είναι πιο σωστά; Σήμερα το βρά- δυ θα κοιμηθώ στο σπίτι της γιαγιάς.

Ξαναγράψτε σωστά από κάτω πώς θα έπρεπε να είναι γραμμένη η φράση. _____θα περιμένουμε ________________________________________

_____ χθες το απόγευμα ________________________________________ Κάντε κι εδώ το ίδιο. _____ χθες το απόγευμα ________________________________________

_____με το ποδήλατο ________________________________________ Κάντε κι εδώ το ίδιο. _____με το ποδήλατο ________________________________________

Μπορείτε να διορθώσετε το λάθος του Σίμου; Ο Σίμος χρησιμοποίησε το ενωτικό αλλά έκανε ένα λάθος. Ποιο είναι αυτό; Τις λέξεις τις κόβουμε εκεί που τελειώνει και η συλλαβή τους και όχι ενδιάμεσα. _____από το μεσ-_____ ημερι _______________ ____________________ με-ση-μέ-ρι

τσά-ντα Εδώ; _____με την τσάν-_____ τα του.______________ ____________________ τσά-ντα

φρου-τοσαλάτες έ-χουν δρο-σερό ψυγεί-ο