Άσκηση 4 (7η Άσκηση εργαστηριακού οδηγού) Β Γυμνασίου

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΙΔΙΟΜΟΡΦΙΕΣ ΦΡΥΔΙΩΝ ΟΙ ΔΙΟΡΘΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΜΕ ΤΟ F.D.T. ΚΑΙ ΤΟ ΡΟΥΖ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΘΟΥΝ ΜΕ ΤΗ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΟΥ ΣΧΗΜΑΤΟΣ Η’ ΤΟΥ ΠΑΧΟΥΣ ΤΩΝ ΦΡΥΔΙΩΝ.
Advertisements

ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΦΥΤΩΝ Μεσογειακό κλίμα επικρατεί σε πέντε παραθαλάσσιες περιοχές της γης που βρίσκονται σε διαφορετικά σημεία, Μεσόγειος,
ΓΙΑ ΤΗ ΦΥΣΙΚΗ Β’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Εργαστηριακή Άσκηση 4 Μελέτη της Ευθύγραμμης Ομαλής Κίνησης.
 Ο ρόλος της διατροφής στην καθημερινή ζωή και την άσκηση.  Τι ιδιαίτερες ανάγκες έχετε.  Ο ρόλος των θρεπτικών συστατικών στη διατροφή και την άσκηση.
Αγγέλα Καλκούνη1 Ξύλινα Δάπεδα Διαδικασία Κατασκευής Ξύλινων Καρφωτών Δαπέδων.
ΥΛΙΚΑ:  2 κιλά περίπου άγρια χόρτα για πίτα, όχι για βράσιμο  Άνηθο  Κρεμμυδάκια φρέσκα  5 Αυγά  2 ντομάτες ώριμες  Ελαιόλαδο.
Αισθητήρια Όργανα και Αισθήσεις 1.  Σύστημα αισθητηρίων οργάνων: αντίληψη μεταβολών εξωτερικού & εσωτερικού περιβάλλοντος  Ειδικά κύτταρα – υποδοχείς.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΡΙΕΣ: ΓΡΑΒΑΝΗ ΓΕΩΡΓΙΑ ΚΑΙ ΜΥΡΣΙΑΔΗ ΕΙΡΗΝΗ.
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ αποβλΗτων Α. ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΤΗΝΟ-ΚΤΗΝΟΤΡΟΦΙΚΩΝ ΑΠΟΒΛΗΤΩΝ
Η ΜΕΤΡΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΖΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΒΑΡΟΥΣ. Τι είναι η μάζα ενός σώματος; Μάζα είναι το ποσό της ύλης που περιέχει ένα σώμα.
Φυσική Α γυμνάσιου. Φυσικά Φαινόμενα Έκρηξη ηφαιστείου Βροχή κεραυνός Έκρηξη ηφαιστείου Βροχή κεραυνός.
ΤΑ ΒΑΣΙΚΑ ΣΤΟ ΜΠΑΣΚΕΤ N. Apostolidis Ph.D.. ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΒΑΣΙΚΑ ΣΤΟ ΜΠΑΣΚΕΤ οι βασικές θέσεις & στάσεις οι μετατοπίσεις η αλλαγή κατεύθυνσης τα σταματήματα.
Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο Τμήμα Επιστήμης Διατροφής-Διατροφολογίας Πρακτική άσκηση στην Κοινότητα Δημοτικό Γυμναστήριο Πετρούπολης Ελεάνα Νικολάου Α.Μ
Δρ Θρασύβουλος Μανιός Αναπληρωτής Καθηγητής ΤΕΙ Κρήτης Τμήμα Τεχνολόγων Γεωπόνων Αρδεύσεις – Στραγγίσεις.
ΑΠΟΔΟΣΗ ΚΑΙ ΣΥΣΤΑΤΙΚΑ ΤΗΣ ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΣΤΟΝ ΗΛΙΑΝΘΟ ΓΑΡΥΦΑΛΛΙΑ ΡΑΓΚΟΥΣΗ ΕΠΙΒΛΕΠΟΝ ΜΕΛΟΣ ΔΕΠ: ΓΙΩΤΑ ΠΑΠΑΣΤΥΛΙΑΝΟΥ.
Αισθητήρια όργανα – αισθήσεις
…στη Χώρα των Αισθήσεων…
Εισηγητής: δρ. Χρήστος Λεμονάκης
ΔΙΠΛΟΘΛΑΣΤΙΚΟΤΗΤΑ.
Συστήματα θέρμανσης - Κατανομή της θερμότητας
Περιεχόμενα Εισαγωγή Είδη κίνησης Αρχή λειτουργίας μηχανισμών
Διευθυντής Παιδιατρικής Κλινικής «Μποδοσάκειο» Νοσοκομείου Πτολεμαΐδας
Αερισμός θερμοκηπίων Τ.Ε.Ι. ΛΑΡΙΣΑΣ Σ.ΤΕ.Γ
Παραδόσεις εφαρμοσμένης Δασοκομικής
Συνταγεσ δρυμου ΜΥ.ΛΕ., ΜΥ.ΛΕ. που γυρίζεις…!
ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΑΚΟΥΣΤΙΚΗ επεξεργασία θέματος 2015
Μελέτη της Κίνησης μιας Φυσαλίδας σε Γυάλινο Σωλήνα
ΒΑΡΥΤΗΤΑ ΜΕΤΣΙΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑ Η ΒΑΡΥΤΗΤΑ 1.
Το φάσμα του λευκού φωτός
Εξίσωση αρμονικού κύματος (Κυματοσυνάρτηση)
Μέτρηση Μήκους – Εμβαδού - Όγκου
ΔΥΝΑΜΕΙΣ αν.
Μέτρηση Βάρους – Μάζας - Πυκνότητας
Κεκλιμένο Επίπεδο Και Τριβή
Υπολογισμός της σταθεράς του ελατηρίου
Πως σχεδιάζουμε δυνάμεις
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ(6)
ΣΥΓΚΛΙΝΟΝΤΕΣ ΦΑΚΟΙ Εργαστηριακή Άσκηση 13 Γ′ Γυμνασίου
Ο άνθρωπος πάντα αισθανόταν εγκλωβισμένος στη γη…
Διαφορές μάζας - βάρους
Δύναμη και κίνηση Γιατί το κιβώτιο σταματά;
ΜΥΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ & ΜΥΙΚΟΣ ΙΣΤΟΣ
Νόμος του Hooke.
Ήλιος Απόσταση από τη Γη : 1A.U. Ακτίνα : 6,966x10E8 m
Συγχώνευση.
Μέτρηση Βάρους-Μάζας-Πυκνότητας
Αντωνοπούλου Ελεονώρα ΑΜ Δ201721
ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΜΑΝΤΖΙΟΥ Α.Μ:Δ201603
Συνέντευξη με μια ομάδα μαθητών
Άσκηση 3 Σώμα μάζας m=2kg ηρεμεί σε οριζόντιο επίπεδο. Κάποια στιγμή ασκούνται ταυτόχρονα στο σώμα δύο δυνάμεις F1=10N και F2=5N, όπως φαίνεται στο σχήμα.
Μήκος κύκλου & μήκος τόξου
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΥΛΙΚΩΝ
ΕΠΕΙΓΟΥΣΑ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ - ΜΕΘ
Отпор кретању тела.
ΑΜΠΕΛΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Μορφολογική μελέτη ΑΣΑ Δήμου Σύρου
Αποτελέσματα μορφολογικής μελέτης σύστασης ΑΣΑ Δήμου Σύρου
ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΘΕΡΜΟΔΥΝΑΜΙΚΗ
Γαριπίδης Ιορδάνης Βιολόγος 3ο ΓΕΛ Χαϊδαρίου
ΝΟΜΟΣ ΤΟΥ HOOK Εργαστηριακή άσκηση 7
ΕΠΙΜΗΚΥΝΣΗ (χρήση αντισταθμιστή)
العنوان الحركة على خط مستقيم
هيدرومتري 1- وسايل لازم 2- شرح آزمايش 3- جداول و محاسبات
ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ ΚΤΙΡΙΩΝ ΕρΓΑΣΤΗΡΙΟ 2018
ΑΣΚΗΣΗ 4: Θεμελιώδης Νόμος της Μηχανικής
Μέτρηση εμβαδού Εργαστηριακή Άσκηση 1 B′ Γυμνασίου
Υπολογισμός της σταθεράς του ελατηρίου
ΕΛΕΓΧΟΙ ΟΡΑΤΟΤΗΤΑΣ Επιμήκης αίθουσα με κλειστή σκηνή
1ος νΟμος του ΝεΥτωνα Αν η συνισταμένη των δυνάμεων που ασκούνται σε ένα σώμα είναι ίση με μηδέν (ΣF=0N) τότε το σώμα ή θα ηρεμεί (υ=0) ΣF= 0 F υ=0 B.
Διατροφικές διαταραχές και νοσηλευτική παρέμβαση
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Άσκηση 4 (7η Άσκηση εργαστηριακού οδηγού) Β Γυμνασίου ΝΟΜΟΣ ΤΟΥ HOOK

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΟΡΓΑΝΑ ΚΑΙ ΥΛΙΚΑ Βαρίδια μάζας 50g, 100g, 150g Ελατήριο Βάση στήριξης, σταυρός (2) Ορθοστάτης ενός μέτρου Ορθοστάτης ως 30cm ή άγκιστρο Κανόνας 1m Δυναμόμετρο (κατάλληλο να ζυγίσει 1 σταυρό) Διαλέγουμε μάζες βαριδιών ανάλογα με τα ελατήρια και τα βαρίδια που διαθέτει το εργαστήριό μας Ο οδηγός προτείνει μάζες των 250g, 500g, 1Kg αλλά για τα περισσότερα ελατήρια δεν εξυπηρετούν

Πειραματική Διαδικασία Κρεμάμε το ελατήριο από τον ορθοστάτη και προσαρτούμε το βαρίδι που το συνοδεύει για να ανοίξουν οι σπείρες και να μην έρχονται σε επαφή μεταξύ τους. Το μήκος που έχει το ελατήριο θα αντιπροσωπεύει το αρχικό μήκος του ελατηρίου. (Αν δεν έχουμε τέτοιο βαρίδι προσαρτούμε τη μάζα των 100 ή 150g) Προσθέτουμε διαδοχικά βαρίδια των 50g Συμπληρώνουμε τον αντίστοιχο πίνακα και κατασκευάζουμε τη γραφική παράσταση δύναμης -επιμήκυνσης

Σχεδιάζουμε την καλύτερη ευθεία F(N) Δl(cm) Σχεδιάζουμε την καλύτερη ευθεία Σχολιάζουμε τη μαθηματική σχέση μεταξύ δύναμης και επιμήκυνσης Υπολογίζουμε την κλίση κλίση = N/m Παρατηρούμε ότι σύμφωνα με το νόμο του Hook F=k·ΔL Εξηγούμε ότι η κλίση είναι η σταθερά του ελατηρίου Ο νόμος του Hook για το ελατήριο που χρησιμοποιήσαμε εκφράζεται με τη σχέση F= ·ΔL Οπότε με τη βοήθεια του ελατηρίου και του κανόνα, έχουμε τη δυνατότητα να μετράμε δυνάμεις.

Κρεμάμε κάτι αγνώστου βάρους, όπως ένας σύνδεσμος και μετράμε την επιμήκυνση του ελατηρίου ΔL (ο οδηγός προτείνει το βιβλίο φυσικής αλλά δεν είναι βολικό) Υπολογίζουμε το βάρος του από τη γραφική παράσταση Μπορούμε να υπολογίσουμε το βάρος του και από τη σχέση F=k·ΔL, εφόσον το k προέκυψε από τη γραφική παράσταση Μετράμε το βάρος του συνδέσμου με το δυναμόμετρο και συγκρίνουμε Ζητάμε από τους μαθητές να μας πουν με ποια διαδικασία βαθμονομείται ένα δυναμόμετρο