Ι΄ ΔΙΕΘΝΕΣ ΠΑΝΙΟΝΙΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΚΕΡΚΥΡΑ Μάιος 2014

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ασύγχρονη Εκπαίδευση με Τ.Π.Ε. 4 ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής Φεβρουάριος 2012.
Advertisements

“Σταγόνες ζωής, Ιστορίες για το βιβλίο του ΕΝΟ”
ΠΗΝΕΛΟΠΗ GANDHI ΜΙΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΦΑΝΤΙΚΗ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΚΡΗΤΗΣ.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΡΑΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Ενότητα 13. Μες το Μουσείο Ανάπτυξη Γραπτού Λόγου: Γράφουμε λεζάντες
Socrates Comenius 1 Συνάντηση στο Βέλγιο – Antwerp 23 – 27 November Τίτλος προγράμματος: ¨Χρήση και εφαρμογές πληροφορικής τεχνολογίας στη διαδικασία μάθησης¨
ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΗΜΕΡΑ ΓΛΩΣΣΩΝ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΣΤ΄ ΤΑΞΗΣ.
Διοργανώνουμε ένα συνέδριο. ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ  Στόχοι: έρευνα, δημιουργικότητα, συνεργασία, ευρηματικότητα, παραγωγή έργου, ευθύνη, γνώσεις, αυτενέργεια. 
ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ
8ο Δ.Σ. Κορίνθου Νέα Προγράμματα Σπουδών
1ο Πρότυπο Πειραματικό Σχολείο Π.Τ.Δ.Ε Α.Π.Θεσσαλονίκης Ε2 Τάξη
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Παίζω, γελάω, περνάω όμορφα»
Άτυπη ομάδα νέων Καισαριανής
Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ-4ο ΓΕ.Λ. ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣ
ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΚΑΙ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (Υπουργική Απόφαση: Φ.353.1/324/105657/Δ1) Εκπαιδευτικοί Παράλληλης Στήριξης 1.
Γιάννης Μόκιας1 Δημιουργία ιστοσελίδων με το FrontPage 2003 Χρήσιμος οδηγός βήμα προς βήμα.
Γεωρ. Λασκαράκης Εισήγηση με θέμα
Τα πρώτα βήματα μιας κριτικής ανάγνωσης
«Εκπαίδευση Εκπαιδευτών ΙΕΚ ΠΑΤΡΑΣ» ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΩΝ ΕΝΟΤΗΤΩΝ
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Η ΥΓΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΖΩΗ ΚΑΙ ΧΑΡΑ
Συνάντηση γνωριμίας με τους γονείς της Α΄ Γυμνασίου, 20 Οκτωβρίου 2014.
Ερευνητικές εργασίες Πλαίσιο εφαρμογής. Πρακτικά ζητήματα, Ωρολόγιο Πρόγραμμα, Ωράριο, Δημιουργία τμημάτων ενδιαφέροντος Για τη διεξαγωγή των Ερευνητικών.
Δεύτερη συνάντηση Μάχιμων Εκπαιδευτικών ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ.
ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΦΙΛΟΛΟΓΩΝ Γυμνασίων Οκτώβριος 2007.
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΦΥΣΙΚΑ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΕΡΕΥΝΩ ΚΑΙ ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΩ Ε΄ & ΣΤ΄ΤΑΞΕΩΝ.
Τα άγρια ζώα της Ελλάδας
Tο project από τα μάτια των μαθητών  ΕΓΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΜΑΘΗΜΑ Tο σχολείο χώρισε τους μαθητές της Α’ Λυκείου σε 9 διαφορετικά project, ανάλογα με το.
«ΗΓΕΤΕΣ ΤΟΥ ΧΘΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΗΜΕΡΑ»
Η χρήση του Kidspiration στη Διδασκαλία της Ιστορίας
CALIFORNIA DIGITAL LIBRARY CALIFORNIA DIGITAL LIBRARY ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ» ΣΤ΄ ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΤ΄ ΕΞΑΜΗΝΟ Μαρία Καραδήμα Μαρία Καραδήμα.
Γεωλογία – Γεωγραφία Β ΄ Γυμνασίου
Τίτλος Δραστηριότητας
7o Δημοτικό Σχολείο Αγίου Δημητρίου
Σεμιναριο 9 σεπτεμβριου 2014
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΥΛΙΚΟΥ & ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ Β’ ΕΠΑΛ Οδυσσέας Λεβαντής-Μέλος Ομάδας Συγγραφής.
Χρησιμοποιώντας τις ΤΠΕ στα φιλολογικά μαθήματα: ένα σχέδιο διδασκαλίας στη Νεοελληνική Γλώσσα της Γ‘ Γυμνασίου Άννα Αγγελοπούλου.
Ι΄ ΔΙΕΘΝΕΣ ΠΑΝΙΟΝΙΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΚΕΡΚΥΡΑ 6 η -7 η Συνάντηση Οκτώβριος 2013.
Δεκαπενθήμερο Ενημέρωσης για την Πρόσβαση στην Εκπαίδευση, Οκτωβρίου 2015 « Εκπαιδευτικό υλικό και εφαρμογές για μαθητές με αναπηρία » Κ. Μπούκουρας.
Ι΄ ΔΙΕΘΝΕΣ ΠΑΝΙΟΝΙΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΚΕΡΚΥΡΑ Μάιος ΕΙΣΗΓΗΤΕΣ Κοκκινομηλιώτη Ελένη Μαθητές Γ΄ τάξης Γυμνασίου Κασσιώπης.
Οι φάροι μας ενώνουν! 14 ο Δημοτικό Σχολείο Ρεθύμνου.
ΜΠΑΤΖΙΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ Α.Μ Φοιτήτρια ΤΕΦΑΑ Κομοτηνής στο Μ.Π.Σ. «Άσκηση και Ποιότητα Ζωής» Κατεύθυνση ː «Πρόληψη- Παρέμβαση- Αποκατάσταση» Μάθημα ː.
ΕΝΝΟΙΕΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Ι Μάθημα 1 ο Διδάσκει : Βασίλης Τσελφές.
 Στόχος της παρουσίασης αυτής είναι η εξοικείωση με τον Ηλεκτρονικό Κατάλογο της Βιβλιοθήκης προκειμένου να αναζητήσουμε ένα τεκμήριο από τη συλλογή.
Αφήγηση Παράδειγμα ανάλυσης. Παράγοντες επιλογής Ένα βασικός παράγοντας, για να επιλέξω να γίνω εκπαιδευτικός ήταν ότι και οι δύο μεγαλύτερες αδελφές.
ΔΗΜΟΣ ΒΥΡΩΝΑ «Στο βλέμμα του Μπάιρον»
1 ο Γυμνάσιο Ρέντη Πρόγραμμα μαθημάτων της Γ! Τάξης.
Παρατηρήσεις 1ης Εργασίας – Οδηγίες Εκπόνησης 2ης Εργασίας
ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ ΚΩΦΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΤΗΣ ΕΠΑΡΧΙΑΣ ΛΕΥΚΩΣΙΑΣ Χριστίνα Γιασεμή Ειδική.
Διδακτική της Πληροφορικής
Πλαίσιο για την δημιουργία ενός επιτόπιου πειραματικού ηχομουσείου
Η προσθήκη της Τεχνολογίας στα μαθήματα που περιλαμβάνονται στο Γενικό Μέσο Όρο, μεγέθυνε την αξία της δίκαιης και αντικειμενικής αξιολόγησης των μαθητικών.
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΠΟΛΥΜΕΣΙΚΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ
Ενότητα 2:Η παρέα Μάθημα:Τάσος το σαλιγκάρι Ι ΄Δημοτικό Λεμεσού (ΚΑ) Θεοδούλου Αφροδίτη Θεοδούλου Αφροδίτη Χατζηκυπρή Εύα Χατζηκυπρή Εύα.
Εισήγηση Δρ. Δ. Δαποντας.
ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Τι σήμερα, τι αύριο, τι τώρα…
Κοκκινομηλιώτη Ελένη Μαθητές Γ΄ τάξης Γυμνασίου Κασσιώπης
Μικροχώρι Νομού Ξάνθης Επιστημονική Υπεύθυνη: Αλεξάνδρα Ανδρούσου
Ι΄ ΔΙΕΘΝΕΣ ΠΑΝΙΟΝΙΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΚΕΡΚΥΡΑ 3η Συνάντηση Οκτώβριος 2013
Διαδικασία/Βήματα υλοποίησης
ΑΝΤΙΛΟΓΙΕΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Η χρήση του Kidspiration στη Διδασκαλία της Ιστορίας
Μικροχώρι Νομού Ξάνθης Επιστημονική Υπεύθυνη: Αλεξάνδρα Ανδρούσου
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΛΕΩΝΙΔΙΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ
Τίτλος με διάταξη εικόνων
1/θ Νηπιαγωγείο Ριόλου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ι΄ ΔΙΕΘΝΕΣ ΠΑΝΙΟΝΙΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΚΕΡΚΥΡΑ Μάιος 2014 Ι΄ ΔΙΕΘΝΕΣ ΠΑΝΙΟΝΙΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΚΕΡΚΥΡΑ Μάιος 2014

Μαθητές Γ΄ τάξης Γυμνασίου Κασσιώπης ΕΙΣΗΓΗΤΕΣ Μαθητές Γ΄ τάξης Γυμνασίου Κασσιώπης Κοκκινομηλιώτη Ελένη [Εκπαιδευτικός Γυμνασίου Κασσιώπης]

Τίτλος εισήγησης «Η Κέρκυρα από το χθες στο σήμερα μέσα από τις ηχογραφήσεις μαθητών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.»

Περίληψη (5-6 γραμμές) Είμαστε όλοι συνοδοιπόροι σε έναν τόπο, στον οποίο κάποιοι ήχοι παραγκωνίζονται & κάποιοι επικαλύπτονται. Τι συνδέει μια αφήγηση από ένα διήγημα του Κωνσταντίνου Θεοτόκη με τα σημερινά καντούνια της Πόρτα Ρεμούντας; Πώς θα γνωρίσουν οι μαθητές τους ήχους – ορόσημα του τόπου τους; Ηχογραφώντας & φτιάχνοντας μουσικές συνθέσεις από το χθες στο σήμερα. Ποια είναι η σημασία του να διατηρηθούν οι ήχοι μέσα στο ηχοτοπίο που ζούμε καθημερινά; Ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα που φιλοδοξεί να συνδυάσει την παράδοση με την ακουστική οικολογία, την λογοτεχνία με τη μουσική, θα πραγματοποιηθεί από μαθητές της Γ΄ Γυμνασίου με στόχο την ένταξη των μαθητών στην τοπική κοινωνία μέσα από την δική τους εισήγηση.  

Λέξεις κλειδιά [Θα μας οδηγήσουν στο ΤΙ ψάχνω & ΠΩΣ θα το βρω! ] Λέξεις κλειδιά [Θα μας οδηγήσουν στο ΤΙ ψάχνω & ΠΩΣ θα το βρω! ] Σημειώστε:

ΣΥΝΕΔΡΙΟ & Θέματα που θα θίξουμε στην πορεία της εργασίας μας ΣΥΝΕΔΡΙΟ & Θέματα που θα θίξουμε στην πορεία της εργασίας μας Τι είναι ένα συνέδριο. Ποιοι είναι οι Στόχοι του - Ποιοι τους καθορίζουν Πώς επιλέγονται τα άτομα που συμμετέχουν σε αυτό. Τι είναι; Πώς γίνεται μια ΕΙΣΗΓΗΣΗ & γιατί; Οι δικοί μας στόχοι.

Τρόποι εργασίας - προετοιμασίας Καθορισμός ομάδων. Συγκεκριμενοποίηση καθηκόντων στην κάθε ομάδα. Καθορισμός συνδετικών κρίκων των ομάδων. Μέθοδοι Έρευνας. [πώς ψάχνω/πού] Τρόποι εργασίας. Αποφάσεις που πρέπει να πάρουμε πριν την έναρξη των εργασιών.

Συναποφάσεις 1ης-2ης συνάντησης Συναποφάσεις 1ης-2ης συνάντησης. Σημείωση: Οι ομάδες δύναται να τροποποιηθούν ανάλογα τις ανάγκες μας! [ΟΜΑΔΕΣ] – Εργασίες 1η : ηχογράφηση 2η: σύνθεση 3η: συγγραφή 4η: έρευνα [Θεοτόκης/ήχοι/ Διηγήματα] 5η : παρουσίαση 6η: Ανάρτηση σημειώσεων – οδηγιών στην ιστοσελίδα του σχολείου, στον ηλεκτρονικό πίνακα της τάξης

Πρόταση Σημειώστε εδώ τις δικές σας ιδέες & προτάσεις!

Θέματα που περιέχονται στην εργασία μας Βήματα – Μαθήματα- Διάρκεια Θέματα που περιέχονται στην εργασία μας Βήματα – Μαθήματα- Διάρκεια 1. Ακουστική Οικολογία - Εισαγωγή Τι είναι, ποιος εισήγαγε τον όρο, τι κρατάμε για την παρουσίασή μας, πώς θα μας επηρεάσει. Διάρκεια: 2 μαθήματα 2. Επίδειξη του προγράμματος “Compose with Sounds” ή άλλο προγράμματος σύνθεσης ηλεκτρονικής Μουσικής Διάρκεια: 1μάθημα 3. Μαθαίνουμε το πρόγραμμα Διάρκεια: 1 δίμηνο [τέλη Νοεμβρίου] [τεχνικές σύνθεσης-γνωριμία με την ηλεκτροακουστική μουσική] 4. Ηχογράφηση ήχων 5. Σύνθεση έργων μέσω του προγράμματος διάρκειας ως 3΄. Διάρκεια: 1 τρίμηνο [τέλη Μαρτίου] [επιλογή τελικής σύνθεσης]

Θέματα που περιέχονται στην εργασία μας Βήματα – Μαθήματα- Διάρκεια Θέματα που περιέχονται στην εργασία μας Βήματα – Μαθήματα- Διάρκεια 6. Γνωριμία με την Κέρκυρα του Κωνσταντίνου Θεοτόκη Διάρκεια: 2 μαθήματα [ΚΝΛ] [ανακάλυψη ήχων του παρελθόντος μέσα από τη γραφή του Κ.Θ.] → [αναζήτηση αποσπασμάτων με ήχους μέσα από τα κείμενα του] 7. Ήχοι του χθες [στο σήμερα]: ντοπιολαλιές Διάρκεια: 1 μάθημα Ήχοι του σήμερα 8. Συγγραφή εργασίας Διάρκεια: 1 μήνας [Μάρτιος] 9. Επιμέλεια Διάρκεια: 1μήνας [Απρίλιος] 10. Παρουσίαση – Γενική πρόβα - Στήσιμο ήχου . . . Διάρκεια: 2μαθήματα

Άμεσοι επιδιωκόμενοι στόχοι από την εφαρμογή του προγράμματος προστασία - συμπεράσματα του ηχητικού περιβάλλοντος μας από ..τους ήχους του σήμερα! της ακοής μας της ηχητικής συνύπαρξής τους της παραμονής των ήχων του παρελθόντος Άλλοι: συμπληρώστε τις σκέψεις σας!

Προκύπτοντα Ζητήματα Σημειώστε ό,τι πιστεύετε ό,τι πρέπει να συζητήσουμε, ό,τι σας απασχολεί ή σας δυσκολεύει, ώστε να το συζητήσουμε στο επόμενο μάθημα!

Επόμενα Βήματα 1. Επιλέξτε ομάδα 2. Σκεφθείτε ήχους που υπήρχαν στην περιοχή που μένετε από πολύ παλιά.. ή στην Κέρκυρα γενικότερα.. 3. Αρχίστε να ηχογραφείτε σε πειραματικό στάδιο. Άλλο: προσθέστε.. Τα λέμε στο μάθημα!