Πανεπιστήμιο Βόλου Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Κεφάλι γρύπα από χάλκινο τρίποδα 1ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσ/νίκης Δ2 - Γιώργος Καρανάσιος
Advertisements

Αρχαία διακόσμηση τρίποδο Οδυσσέας Ευστράτιος Ευάγγελος Σωτηριάδης Τσώτσης Πρώτο Πρότυπο πειραματικό σχολείο Θεσσαλονίκης Τάξη : Δ΄2 Σχολικό έτος
ΜΟΥΣΕΙΟΒΑΛΙΤΣΕΣ.
ΤΟ ΝΑΥΑΓΙΟ ΤΩΝ ΑΝΤΙΚΥΘΗΡΩΝ
Som 25 en 31. Som 25a Gegeven is ΔABC met A = 90°, C = 55°, AE ┴ BC en AD = BD Bereken A 1 In Δ ABD: A 1 = B (gelijkz. Δ) In Δ ABC: A 123 = 90°, C = 55°
Χρυσελεφαντινο αγαλμα της θεας Αρτεμις
Δια βίου εκπαίδευση Κ Β Κ Σ Μ Χ Μ Χ Κ Ά Ορισμός δια βίου εκπαίδευσης Η μαθησιακή δραστηριότητα με την οποία η εκπαίδευση θεωρείται ως μια μακροχρόνια.
Αλγόριθμοι - Τμήμα Πληροφορικής ΑΠΘ - 4ο εξάμηνο1 Αλγόριθμοι b b Σελίδα μαθήματος με ημερολόγιο, υλικό, βιβλιογραφία, ανακοινώσεις
Γιάννης Ρίτσος.
ΑΝΤΙΣΗΜΙΤΙΣΜΟΣ Καθηγητής : Γ. Καπετανάκης Μαθήτρια : Κωνσταντίνα Πολίτη Τμήμα : Γ ’3 Ημερομηνία : 22/11/2014.
Ασημένιος Ταύρος 1 Ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο ΘεσσαλονίκηςΔ2 Μαρία – Στεφανία Χατζηγρηγορίου
Ισλαμοφοβία, κυριολεκτικά σημαίνει ο φόβος για το Ισλάμ, τους Μουσουλμάνους και τα θέματα που αφορούν στο Ισλάμ.
Εισαγωγή στην Ζωοτεχνία
Πανεπιστήμιο Βόλου Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης «Αρχαία Ελληνική και Βυζαντινή Ιστορία και Πολιτισμός» Μάθημα 3 ο (Μυκηναϊκός Πολιτισμός – Γεωμετρική.
Φυσιολογία Ζώων και Ανθρώπου, Διάλεξη 4/ Σπύρος Ευθυμιόπουλος Δυναμικό ενέργειας ή δυναμικό δράσης.
1 Κεφάλαιο 2: Αποτίμηση του περιβάλλοντος : Οι έννοιες.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΥΔΑΤΟΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΩΝ ΚΑΙ ΑΛΙΕΥΤΙΚΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕΤΡΗΣΗ ΚΑΙ.
ΜΕΛΕΤΗ ΜΟΝΑΔΑΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΓΙΑ ΚΑΛΥΨΗ ΝΗΣΙΩΤΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ, ΒΑΣΙΣΜΕΝΗ ΣΕ ΑΠΕ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟΡΡΙΜΜΑΤΩΝ Επιμέλεια: Κοσμάς Πρόδρομος Επιβλέπων Καθηγητής:
1 Ηλεκτρονικό εμπόριο αγροτικών διατροφικών προϊόντων – ένα απαραίτητο εργαλείο δικτύωσης Ιωάννης Τσιφόρος Γενικός Διευθυντής ΠΑΣΕΓΕΣ ΠΑΣΕΓΕΣ Συνέδριο.
1 Η Έννοια του Κόστους και του Οφέλους στην Οικονομική του Περιβάλλοντος και των Φυσικών Πόρων Το κόστος στην οικονομική επιστήμη είναι, τις περισσότερες.
Φιλοσοφικές Σχολές της σκέψης Ιδεαλισμός Ρεαλισμός Πραγματισμός Υπαρξισμός Εποικοδομητισμός.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ-ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ POWER POINT ΔΗΜΟΥΡΓΙΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ : ΑΛΑΦΟΥΖΟΥ ΜΑΡΙΑΝΝΑ (Α1) ΑΡΓΥΡΟΣ ΠΕΤΡΟΣ (Α1) ΜΠΙΣΜΠΗ ΧΡΥΣΟΥΛΑ (Α2) ΦΥΤΡΟΥ ΕΜΜΑΝΟΥΕΛΑ (Α2) ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ.
Τ ΕΛΙΚΉ Ε ΞΈΤΑΣΗ Άντρη Τζιωνή. Ρ ΟΛΟΣ ΤΩΝ Π ΡΩΤΕΪΝΩΝ Βασικότερρο συστατικό κάθε ζωντανού οργανισμού Σκελετική διαμόρφωση του σώματος Σύνθεση ορμονών και.
Η θεωρία επιλογών καταναλωτή κεφάλαιο 21 Copyright © 2001 by Harcourt, Inc. All rights reserved. Requests for permission to make copies of any part of.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ & ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΖΩΗΣ ΤΜΗΜΑ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ: ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ.
1-2- مقدمه در اين قسمت تاثير عواملي که قيمتها و مقادير کالاهاي فروخته شده را تعيين مي کنند، تحليل خواهد شد. عوامل تعيين کننده قيمت و مقدار به دو طبقه.
Σέρρες ΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΜΕΘΟΔΟΣ Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να περιγράψει τον τρόπο με τον οποίο το ηλεκτρονικό εμπόριο εφαρμόζεται από τις τράπεζες.
Κύκλος.
ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΜΟΣ.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών Τμ. Μηχανικών Πληροφορικής
Holmberg Ingrid: The creation of the Ancient Greek Epic Cycle
Copyright © 2010 Pearson Education, Inc. Publishing as Prentice Hall
Πέμπτο μάθημα Ψηφιακά Ηλεκτρονικά.
Ανάλυση Νεκρού Σημείου
Copyright © 2010 Pearson Education, Inc. Publishing as Prentice Hall
Μπότσια Boccia.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Προγραμματισμός και Εφαρμογές Η/Υ (Ε)
ΣΠΗΛΑΙΟΓΡΑΦΙΕΣ GRAFITI
Αποκωδικοποιητές είσοδοι έξοδοι x y z e0 e1 e2 e3 e4 e5 e6 e7
Θεωρία αριθμών: Διαιρετότητα και πρώτοι αριθμοί
Ηλεκτρονικό Εμπόριο Επιχειρήσεων με Επιχειρήσεις, Β2Β
Βασικός Μηχανισμός Διωστήρα-Στοφάλου.
OlympiaCos b.c. Παρουσίαση της ομάδας μπάσκετ του Ολυμπιακού!!!!
Κεφάλαιο 2 Ανάλυση αγοράς για δραστηριότητες ηλεκτρονικού εμπορίου
ΙΣΤΟΡΙΑ ΔΙΚΑΙΟΥ ΝΟΜΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΕΚΠΑ
Χειμερινό εξάμηνο 2017 Τρίτη διάλεξη
Ενότητα No 1 : Marketing/Προώθηση & Ηλεκτρονικό εμπόριο
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΟ ΜΗΤΡΩΟ
Εισαγωγή στην Οδύσσεια (3)
ΧΡΟΝΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΕΡΓΩΝ
المستقيمات الهامة في مثلث
المثلث القائم الزاوية والدائرة
النسبة الذهبية العدد الإلهي
مدرس: جواد اسماعیل زاده موسسه آموزش عالی خاوران
לוגיקה למדעי המחשב1.
حساب المحيطات و المساحات و الحجوم
B.Elangovan.M.Sc.,M.Ed.,M.Phil., PHSS, Kanchipuram.
Passive Voice GRK 102.
Өнөөдрийн хичээлд амжилт хүсье!
Φυσιολογία Ζώων και Ανθρώπου, Διάλεξη 3/ Σπύρος Ευθυμιόπουλος
Αρχες διοικησησ & διαχειρισησ εργων
Εργαστήρια Πληροφορικής Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Μετρητές
ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΡΓΩΝ
Εισαγωγή στην Οδύσσεια (3)
Ηλεκτρονικά βιβλία ΑΑΔΕ τι είναι, πως λειτουργούν, ποιος είναι ο σκοπός τους Αύγουστος 2019.
St. Viator Mathematics Curriculum
Constructing a Triangle
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Πανεπιστήμιο Βόλου Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης «Αρχαία Ελληνική και Βυζαντινή Ιστορία και Πολιτισμός» Μάθημα 2ο (Μέση και Ύστερη Εποχή του Χαλκού) (Μινωϊκός – Υστεροκυκλαδικός πολιτισμός) Διδάσκουσα Φλώρα Καραγιάννη Δρ Αρχαιολόγος

Νεοανακτορική περίοδος: οικονομία εργαστήρια εξειδικευμένης παραγωγής εντός των ανακτόρων ανεπεξέργαστη πρώτη ύλη έλεγχος της διακίνησης και διάθεσης του χαλκού και ανεξάρτητη παραγωγή (π.χ. κεραμική) ορισμένα αντικείμενα συνδέονται μόνο με την αριστοκρατία: σφραγιδόλιθοι (έλεγχος της συγκέντρωσης ή της διακίνησης διαφόρων προϊόντων) Νεοανακτορική περίοδος: οικονομία

Υστεροκυκλαδική περίοδος ~1750– 1050 BC ΥΚ Ι ~1750-1600 BC ΥΚ ΙΙ ~1600-1500 BC ΥΚ ΙΙΙ ~1500-1050 BC ΥΚ Ι (~1750-1600 BC): οργανωμένη ανοικοδόμηση μεγάλης κλίμακας, οχυρώσεις, παρουσία κεραμικής και άλλων αντικειμένων της ΥΜ ΙΑ, έκρηξη ηφαιστείου Θήρας Φυλακωπή

Η έκρηξη του ηφαιστείου της Θήρας σεισμός μερική καταστροφή του οικισμού στο Ακρωτήρι (διαπιστώθηκε αρχαιολογικά) συστηματική ανακατασκευή (γκρέμισμα ημικατεστραμμένων κτισμάτων, ξαναχτίσιμο, διακόσμηση εντός των σπιτιών, μεταφορά ερειπίων σε μια άκρη) η ανακατασκευή αυτή διακόπηκε από την έκρηξη του ηφαιστείου, η οποία δεν έγινε μεμιάς: α) πρώτα έγινε μιας μικρής κλίμακας έκρηξη, που σκέπασε τον οικισμό με λεπτό στρώμα ελαφρόπετρας (κίσσηρις) β) οι κάτοικοι μάλλον εγκατέλειψαν τον οικισμό παίρνοντας τα πολυτιμότερα αντικείμενα (ο υπόλοιπος εξοπλισμός των σπιτιών βρέθηκε ανέγγιχτος και δεν βρέθηκαν νεκροί όπως στην περίπτωση της Πομπηίας) γ) μια δεύτερη έκρηξη του ηφαιστείου ήταν ισχυρότερη και εκτόξευσε παχύτερο στρώμα κισσήρεως δ) η τελική έκρηξη που ακολούθησε σε μικρό χρονικό διάστημα παρήγαγε στρώμα τέφρας άνω των 5m και ογκόλιθους βασάλτη.

Η έκρηξη του ηφαιστείου της Θήρας Η έκρηξη του 1926 Σταδιακή διαμόρφωση της καλντέρας

Ακρωτήρι ~10 στρέμματα έχουν ανασκαφεί διαφοροποιήσεις στο εσωτερικό του οικισμού, καθώς κάποια συγκροτήματα ξεχωρίζουν και είναι ανεξάρτητα (π.χ. η Δυτική Οικία) πολύχωρα κτίσματα, με αρκετά κανονικό σχέδιο και σαφή τρόπο κατασκευής πυκνή διάταξη σπιτιών, διώροφα ή τριώροφα σπίτια, χωρίς εσωτερικές αυλές, με πόρτες σε δρόμους ή πλατείες στο ισόγειο αποθήκες και εργαστήρια, στον όροφο χώροι διαμονής και υποδοχής

Ακρωτήρι

Ακρωτήρι

Ακρωτήρι

Ακρωτήρι

Ακρωτήρι

Ακρωτήρι

Ακρωτήρι

Ακρωτήρι

Ακρωτήρι

Ακρωτήρι