Δομές Επανάληψης ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ AΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΣΤΡΑΦΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εισαγωγή στους Αλγόριθμους Ταξινόμησης
Advertisements

DATA MINING LECTURE 6 Mixture of Gaussians and the EM algorithm
Εισαγωγή στον Προγραμματισμό, Αντώνιος Συμβώνης, ΣΕΜΦΕ, ΕΜΠ, Slide 1 Εβδομάδα 9: Διανύσματα και λίστες.
1 Ολυμπιάδα Πληροφορικής Μάθημα 3. 2 Στόχοι μαθήματος Δομή Επανάληψης Εντολή while Εντολή for.
Παράδειγμα 1:Υπολογισμός αθροίσματος αριθμών με επαναληπτική εντολή : για...από...μέχρι(for ..to) Να βρεθεί και να εκτυπωθεί το άθροισμα των 100 ακεραίων.
Προγραμματισμός ΙΙ Διάλεξη #6: Απλές Δομές Ελέγχου Δρ. Νικ. Λιόλιος.
Προγραμματισμός PASCAL
1 Ολυμπιάδα Πληροφορικής Μάθημα 5. 2 Στόχοι μαθήματος Πίνακες 2 διαστάσεων.
Eντολες Επαναληψης - Βροχοι (repetition and loops)
Άσκηση 1. Θεωρούμε το ακόλουθο κομμάτι κώδικα int i,j; double result, a[110][4]; for(i=0; i
Eντολες Επαναληψης - Βροχοι (repetition and loops)
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ PASCAL ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΟΣ: ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΕ ΤΙΣ ΤΡΕΙΣ ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΕΣ.
Θεωρία Υπολογισμού Χρονική Πολυπλοκότητα και Μοντέλα.
ΜΑΘ3122/106 – Γλώσσα προγραμματισμού Ξενοφών Ζαμπούλης ΜΑΘ3122/106 – Γλώσσα προγραμματισμού Επανάληψη.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ Διδάσκοντες:Γιάννης Μαΐστρος Στάθης Ζάχος Νίκος Παπασπύρου
Ο Άνθρωπος είναι ένα ον το οποίο φτιάχνει πολιτισμό και έχει βαθύ στοχασμό, συναισθήματα και σεβασμό στη ζωή των άλλων. Ορισμός.
ΤΜΗΜΑ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ ΒΕΛΙΣΣΑΡΙΟΥ ΕΥΣΤΑΘΙΟΣ ΕΠΙΚΟΥΡΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟ ΕΤΟΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ «Εισαγωγή στον οντοκεντρικό προγραμματισμό (βασική εισαγωγή στο περιβάλλον εργασίας)» Ρουσσάκης Ιωάννης, ΤΕΙ Κρήτης,
Βασικές ένοιες Αντικειμενοστραφούς Προγραμματισμού - Μέθοδοι ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ AΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΣΤΡΑΦΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ (Διαφάνειες: ΧΟΧΟΛΗΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ Προσαρμογή 2014:
ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΣΤΡΑΦΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ Ευάγγελος Γ. Ούτσιος Θεόδωρος Γ. Λάντζος.
Δομές Επανάληψης ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ AΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΣΤΡΑΦΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΧΟΧΟΛΗΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ.
Εισαγωγή στον Προγ/μό Η/Υ
Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός Ι
Εισαγωγή στην Αριθμητική Ανάλυση Εισαγωγή στη MATLAB
Διδάσκων: Δρ. Τσίντζα Παναγιώτα
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ (Α.Ε.Π.Π.)
Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός ΙΙ
ΤΕΧΝΙΚΕΣ Αντικειμενοστραφουσ προγραμματισμου
ΤΕΧΝΙΚΕΣ Αντικειμενοστραφουσ προγραμματισμου
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Π Ι Ν Α Κ Ε Σ (arrays) ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ
Η γλώσσα Logo Κάντε κλικ για να προσθέσετε σημειώσεις.
Γυμνάσιο Νέας Κυδωνίας
Καθορίζουν το είδος των υπό δημιουργία περιπτώσεων ελέγχου.
Εφαρμογές Υπολογιστών
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ-ΣΤΑΘΕΡΕΣ -ΕΚΦΡΑΣΕΙΣ
ΤΕΧΝΙΚΕΣ Αντικειμενοστραφουσ προγραμματισμου
Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός ΙΙ
Εισαγωγή στον Προγ/μό Υπολογιστών
for (παράσταση_1; παράσταση_2; παράσταση_3)
Βασικές ένοιες Αντικειμενοστραφούς Προγραμματισμού
Δομές διακλάδωσης, επαναλήψεις, μέθοδοι
Ταξινόμηση Ορισμός: Δοθέντων των στοιχείων a1,a2,… ,an η ταξινόμηση συνίσταται στην αντιμετάθεση της θέσης των στοιχείων ώστε να τοποθετηθούν με μια νέα.
Εισαγωγή στον Προγ/μό Η/Υ
Τεχνολογία και Προγραμματισμός Υπολογιστών
Ενότητα 2: Κινητική Κώστας Παπαδημητρίου Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών
Συμβουλές για επιτυχημένες παρουσιάσεις στο PowerPoint
Aλγόριθμος Floyd Βρίσκει τα μήκη των συντομότερων μονοπατιών για κάθε ζεύγος κορυφών ενός προσανατολισμένου γραφήματος με βάρη. Βασική Ιδέα του Αλγόριθμου.
ΟΠΑ -Τεχνολογία Λογισμικού – Εμμ. Γιακουμάκης
Λειτουργικά Συστήματα και Ασφάλεια Πληροφοριακών Συστημάτων Επαναφορά Συστήματος σε προηγούμενη κατάσταση λειτουργίας (σημείο επαναφοράς) Αντίγραφο.
Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός ΙΙ
Πρότυπα Προγραμματισμού
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2 ΒΑΣΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΗΣ JAVA
ΓΛΩΣΣΕΣ & ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Ειδικά Θέματα στον προγραμματισμό Υπολογιστών
Αρχή συστήματος συντεταγμένων: Το σημείο 0,0,0 (x, y, z)
Οικιακή Οικονομία Α’ Γυμνασίου Μάθημα 6ο. Διδάσκων καθηγητής
Κεφάλαιο 7 10/11/2018 Ξένιος Αντωνιάδης.
ΤΕΧΝΙΚΕΣ Αντικειμενοστραφουσ προγραμματισμου
الباب الرابع : الارتباط و الانحدار الخطي البسيط
Ιστορικός Άτλας Centennia
Φυσική για Μηχανικούς Ενέργεια Συστήματος
Δομές ροής προγράμματος
Λήψη Αποφάσεων και Συναρτήσεις Ελέγχου
ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΛΚΟΟΛ 2018
Δημοτικό Σχολείο Λυκαβηττού (Κ.Α’ )
Stack[ ] Queue[ ] 7 9 本試卷全部試題均須回答。
ΑΣΚΗΣΕΙΣ C.
ΑΣΚΗΣΕΙΣ.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Δομές Επανάληψης ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ AΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΣΤΡΑΦΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ (Διαφάνειες: ΧΟΧΟΛΗΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ Προσαρμογή 2014: Κώστας Στάμος)

Βρόχοι for Βρόχοι for for(x = αρχική τιμή; συνθήκη; προσαύξηση x) Ορισμός for(x = αρχική τιμή; συνθήκη; προσαύξηση x) επανέλαβε αυτό όσο ισχύει η συνθήκη; { επανέλαβε αυτά όσο ισχύει η συνθήκη; } for(x1 = ατ1, x2 = ατ2, ...; συνθήκη;προσαύξηση x1, προσαύξηση x2, ... ) επανέλαβε αυτό όσο ισχύει η συνθήκη for(;;) { ατέρμονος βρόχος }

Βρόχοι for Παραδείγματα for (int i = 1; i <= 3; i++) System.out.println(i); Επιστρέφει σε διαφορετικές γραμμές: 1 2 3 for (int i = 0,int j = 0; i < 3; i++, j+=5) System.out.println("i = " + i + " and j = "+ j); Επιστρέφει: i = 0 and j = 5 i = 1 and j = 10 i = 2 and j = 15

Βρόχος while Ορισμός while(συνθήκη) επανέλαβε αυτό όσο ισχύει η συνθήκη; { επανέλαβε αυτά όσο ισχύει η συνθήκη; }

Βρόχοι while Παράδειγμα int x = 0; while (x<=3) { System.out.println(x++); } System.out.println(x); Επιστρέφει: 0 1 2 3, το x = 4

Βρόχος do while Ορισμός do επανέλαβε αυτό όσο ισχύει η συνθήκη; { επανέλαβε αυτά όσο ισχύει η συνθήκη; }

Βρόχοι do while Παράδειγμα int x = 0; do { System.out.println(x++); } while (x<=3); Επιστρέφει: 0 1 2 3, το x = 4

ΑΣΚΗΣΗ 1 Να γραφεί πρόγραμμα σε Java (IteratedCalculations.java) στο οποίο να υπολογίζονται και να τυπώνονται οι εξής εκφράσεις: sum1 = 1+2+3+….+N sum2=1-1/2+1/3-1/4+1/5-1/6….+- 1/N fact =1*2*3*…N όπου Ν ακέραιος αριθμός πού δίνεται σαν είσοδος

ΑΣΚΗΣΗ 2 Γράψετε ένα πρόγραμμα σε java με όνομα FindMaxWithWhile που αναγνωρίζει τον πιο μεγάλο αριθμό σε μια σειρά ακέραιων αριθμών. Η σειρά δίνεται από την είσοδο και τερματίζεται με την τιμή 0. π.χ. Enter series: 2 4 5236 6 31 978 5555 23 0 5555 Να γίνει χρήση της δομής while

ΑΣΚΗΣΗ 3 Γράψετε ένα πρόγραμμα σε java με όνομα FindMaxWithDoWhile που αναγνωρίζει τον πιο μεγάλο αριθμό σε μια σειρά ακέραιων αριθμών. Η σειρά δίνεται από την είσοδο και τερματίζεται με την τιμή 0. π.χ. Enter series: 2 4 5236 6 31 978 5555 23 0 5555 Να γίνει χρήση της δομής do while

ΑΣΚΗΣΗ 4 Γράψετε ένα πρόγραμμα σε java με όνομα DrawRectangular που θα παίρνει ως είσοδο 2 θετικούς ακεραίους αριθμούς x,y που αναπαριστούν αντίστοιχα το πλάτος και ύψος ενός παραλληλόγραμμου.Να τυπώνεται το παραλληλόγραμμο στην έξοδο χρησιμοποιώντας το σύμβολο «*». Παράδειγμα: Για είσοδο x=10,y=5 αντίστοιχα θα πρέπει να τυπώνεται: ********** * *

ΑΣΚΗΣΗ 5 Σε μια κινηματογραφική αίθουσα υπάρχουν συνολικά 100 θέσεις. Για να κάνουν κρατήσεις θέσεων, οι θεατές επικοινωνούν με την έκδοση εισιτηρίων και ενημερώνονται για το αν υπάρχουν κενές θέσεις στην αίθουσα. Να γραφεί πρόγραμμα σε java με όνομα ΒοοκSeats που να λαμβάνει σαν είσοδο τον αριθμό των θέσεων που θέλει να κλείσει κάθε φορά ένας θεατής και αν υπάρχουν διαθέσιμες θέσεις τότε να εμφανίζεται ο αριθμός των θέσεων που παραμένουν κενές μετά την κράτηση, ο συνολικός αριθμός κρατήσεων μέχρι εκείνη τη στιγμή και οι θέσεις της τελευταίας κράτησης. Σε περίπτωση που ο αριθμός των θέσεων που θέλει κάποιος θεατής είναι μεγαλύτερος από τις διαθέσιμες θέσεις τότε να εμφανίζεται o μέγιστος αριθμός θέσεων στις οποίες μπορεί να κάνει κράτηση και να τον ρωτά αν συμφωνεί. Αν ο θεατής απαντήσει θετικά τότε να γίνεται η κράτηση και το πρόγραμμα να τερματίζεται εμφανίζοντας το πλήθος κρατήσεων που έγιναν και το μήνυμα ότι η αίθουσα είναι πλήρης. Το πρόγραμμα θα τερματίζεται μόνο όταν η αίθουσα είναι πλήρης.