Ο ΡΟΛΟΣ ΜΑΘΗΤΗ ΚΑΙ ΚΑΘΗΓΗΤΗ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Σεμινάρια Επιθεωρητών Σεπτεμβρίου Σχολική χρονιά
Advertisements

Οι εκπαιδευτικοί: Τουλιόπουλος Φώτης
ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ Ο σύγχρονος άνθρωπος πρέπει συνεχώς να αποφασίζει και να ελίσσεται σε διαρκώς μεταβαλ .κόσμο.Έχει μεγαλύτερο εύρος επιλογών.
Όλοι μπορούμε να λύσουμε τα προβλήματά μας συζητώντας !
 eTwinning Οι συμμετοχές του Ομίλου μας Οι μαθητές σ αυτήν την συνεργασία, βοηθούμενοι από τους καθηγητές τους σχεδιάζουν ένα μάθημα χρησιμοποιώντας την.
ΤΑ ΚΙΝΗΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΜΑΣ
ΟΡΙΣΜΌΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΘΥΤΕΣ ΘΥΜΑΤΑ ΘΕΑΤΕΣ
Δημοτικό Σχολείο Βραχναιίκων Σχολικό Έτος
Δασκάλες: Βούλα Τζιαούρη
1. Πιστεύετε ότι υπάρχουν διακρίσεις σε σχέση με:.
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΕΑΣ ΚΑΡΒΑΛΗΣ Δ2΄ ΤΑΞΗ
ΘΕΜΑ : « Διαπροσωπικές σχέσεις των νέων»
 Από τους μαθητές του 1 ου Γυμνασίου Δράμας.
Quatuor Squilla Θέμα: "Πώς επηρέασε η χρήση της κινητής τηλεφωνίας τις διαπροσωπικές σχέσεις και ποια νέα ήθη και γλώσσα εισήγαγε στη σύγχρονη καθημερινότητα;"
Το αγαπημένο μου μάθημα
ΑΤΟΜΙΚΟΣ ΦΑΚΕΛΟΣ ΜΑΘΗΤΗ – ΦΑΚΕΛΟΣ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΜΑΘΗΤΗ
Η ΜΟΝΗ ΜΑΣ ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΙΔΙΟΙ Τέσσερα παιδιά από την Στ τάξη των Εκπαιδευτηρίων Χουρδάκη παρουσιάζουν.
Μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο: Ανάπτυξη ουσιαστικής συνεργασίας ανάμεσα στους γονείς και τους εκπαιδευτικούς Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών.
ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ Γ’ Λυκείου
2ο Πανελλήνιο Συνέδριο Συμβουλευτικής Ψυχολογίας (23-26 Νοεμβρίου 2006) Ανακοίνωση του Στέφανου Χρ. Κουμαρόπουλου Δρ. Παν. Αθηνών Υπευθύνου Συμβουλ. Σταθμού.
ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΙΚΗ ΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΟ ΕΦΗΒΟ ΑΓΟΡΙ - ΚΟΡΙΤΣΙ 5o γενικό λύκειο Ηρακλείου ΔΙΔ. ΕΤΟΣ: Β. ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ Ομάδα εργασίας Μάριος.
Γυμνάσιο-Λύκειο Γραβιάς «Ο λόγος στους μαθητές»
Φυλλο του Καθηγητη. Teacher’s Age Ποιο ειναι το αντικειμενο διδασκαλιας σας?
ΜΑΘΗΜΑ 4ο (Κοινωνικές ομάδες)
5 ο Γυμνάσιο Γαλατσίου Ενημέρωση Γονέων 21/9/2011.
Κατερίνα Θεοδοσέλη, Συντονίστρια Εθνικού Δικτύου Κυκλοφοριακής Αγωγής
Πόσο Ελεύθερες είναι οι Προσωπικές Επιλογές μας
33ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΕΙΡΑΙΑ
 Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον:  Τεχνικές Διδασκαλίας.
ΦΙΛΙΑ ΕΙΝΑΙ… ΑΠΌ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Α΄ ΤΑΞΗΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΣΚΖ.
Διδακτική Πληροφορικής
Τίτλος Προγράμματος: Eκπαίδευση με στόχο την ειρήνη
ΒΟΛΤA στις ΓΕΙΤΟΝΙΕΣ του ΚΟΣΜΟΥ
“ΕΓΩ, Ο AΛΛΟΣ, Ο ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΣ … ΖΟΥΜΕ ΜΑΖΙ”
Στόχος του μαθήματος είναι να γνωρίσουν οι φοιτητές την Ειδική Αγωγή και να εξοικειωθούν με τις ποικίλες εκπαιδευτικές προσαρμογές που απαιτούνται σε κάθε.
Κοινωνική Ένταξη: Αποδέξου με, όπως είμαι Επιμέλεια: Εκπαιδευτήρια Ν. Μπακογιάννη ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΑΡΑΤΖΑΣ ΕΛΕΟΝΩΡΑ ΣΚΟΥΜΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΓΑΚΗ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΚΑΡΑΛΗΣ ΝΙΚΟΣ.
Εργασία της ομάδας Εφήβων Συμβούλων Συνήγορου του Παιδιού Πρώτη περίοδος: Ιανουάριος – Μάρτιος 2009 ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ Το δικαίωμα έκφρασης.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ στο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ Γιώργος Σούλτης.
ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΑΝΝΑ ΓΑΛΟΥΠΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΤΑΠΑΝΑ ΣΤΑΜΑΤΙΑ.
Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη : από το θρανίο και το έδρανο στην κοινωνική-οικονομική αρένα Δημήτριος Καλαϊτζίδης Δρ Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης-Σχολικής.
Αντικείμενο και κλάδοι της Παιδαγωγικής Επιστήμης.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
Bullying.
Μάθημα: Ιστορία και πολιτισμός Ιστορία και πολιτισμός στην εκπαίδευση Etta R. Hollins Κεφάλαιο 8: Μετασχηματισμός της επαγγελματικής πρακτικής Διδάσκον:Α.Ανδρέου.
Αγγελος Βαλλιανατος Σχολικος Συμβουλος ΠΕ01
4Ο ΨΗΦΙΑΚΟ ΜΑΘΗΤΙΚΟ ΦΕΣΤΙΒΑΛ «ΣΧΕΣΕΙΣ ΓΟΝΕΩΝ – ΜΑΘΗΤΩΝ»
ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΤΗΤΑ
Το ερωτηματολόγιο για το σχολικό εκφοβισμό ως μέσο ευαισθητοποίησης και κινητοποίησης όλου του σχολείου 1ο Γυμνάσιο Πεύκης Υπεύθυνη καθηγήτρια: Μαρία.
Παρουσίαση στο μάθημα «Διγλωσσία και εκπαίδευση»
«Αυτοαντίληψη, επικοινωνία και συνεργατικότητα στο σχολικό περιβάλλον»
Το σχολείο που ήταν οι δικοί μου, το σχολείο που είμαι και το σχολείο που θα ήθελα να είμαι. Ο σκοπός αυτής της ερευνητικής εργασίας είναι οι μαθητές.
(Απαντήσεις σελ βιβλίου)
ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
2ο Δημοτικό Σχολείο Ασπροπύργου
Περιγραφή Εκπαιδευτικός, ενόψει του Σαββατοκύριακου, έχει μεταβεί στο νησί όπου είναι η μόνιμη κατοικία του. Τη Δευτέρα, τηλεφωνεί στο Διευθυντή και του.
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
Προσωπική Εκπαιδευτική Θεωρία
Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΩΣ ΚΟΙΝΟΝΙΚΟΠΟΙΗΤΙΚΟΣ ΦΟΡΕΑΣ
Ο κοινωνικός περίγυρος - Μορφές διαπροσωπικών σχέσεων.
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ-ΓΟΝΕΩΝ Γιαλυράκη Πόπη Σύμβουλος Ψυχικής Υγείας(Msc), Play Therapist Θεραπεύτρια ζευγαριών (ICEEFT), Εκπαιδεύτρια ομάδων γονέων(Gordon-Fillial)
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΚΑΙ ΘΕΟΛΟΓΟΣ. Ερωτηματολόγιο 278 μαθητές Β και Γ Λυκείου (Απρίλιος – Μάιος 2018)
Συνεργασία νηπιαγωγείου -οικογένειας
Ερευνα για την σχολικη βια
2ο Γυμνάσιο Άνω Λιοσίων «Σχολική Διαμεσολάβηση»:
2ο Γυμνάσιο Καλλίπολης Σχολική & Κοινωνική Ζωή
Προσωπική Εκπαιδευτική Θεωρία
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ 1ου ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ
Παραπρόγραμμα / Λανθάνον ή κρυφό ΑΠ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ο ΡΟΛΟΣ ΜΑΘΗΤΗ ΚΑΙ ΚΑΘΗΓΗΤΗ Στην αρχή της σχολικής ζωής, το παιδί είναι πολύ πιο ευάλωτο καθώς αφήνει την οικογένεια του και εντάσσεται στο σχολικό σύνολο. Το σχολείο θα πρέπει να είναι ευχάριστο καθώς αποτελεί πια το φυσικό περιβάλλον κάθε παιδιού. Οι καθηγητές αποτελούν βασικό ρόλο σε αυτό καθότι ασκούν επιρροή στους μαθητές καθημερινά.

Οι καθηγητές με τους μαθητές τους πρέπει να έχουν μία καλή και αμφίδρομη σχέση, να μπορούν να επικοινωνούν, να συνεργάζονται, να σέβεται ο ένας τον άλλο και να υπάρχει εμπιστοσύνη μεταξύ τους για να γίνεται ευχάριστο το μάθημα. Η συμπεριφορά ανάμεσα τους θα πρέπει να είναι στάση ζωής και όχι προσποίησης.

Περίπου οι μισοί μαθητές αντιμετωπίζουν προβλήματα με τους καθηγητές τους. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα τη δυσαρέσκεια του μαθήματος. Μερικές φορές γίνονται διάφορες διακρίσεις ανάλογα με την καταγωγή, τον τρόπο σκέψης, την εξωτερική εμφάνιση, το φύλο και τον χαρακτήρα τους. Μπορεί ακόμα να είναι λίγο περισσότερο αυστηρός με κάποιον αναλόγως με την συμμετοχή και την παρουσία του μέσα στο μάθημα, αλλά ακόμα και με την διάθεση του ίδιου του καθηγητή.

Όπως ο καθηγητής ασκεί επιρροή στα παιδιά αυτό συμβαίνει και αντίθετα Όπως ο καθηγητής ασκεί επιρροή στα παιδιά αυτό συμβαίνει και αντίθετα. Κάθε μαθητής έχει διαφορετική άποψη για τον κάθε καθηγητή, ανάλογα με το μάθημα που διδάσκει.

Για να υπάρξει μία υγιής σχέση θα πρέπει να το συζητήσουν και να βρουν μία λύση...

ΣΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑΝ... ΑΡΒΑΝΙΤΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΚΙΚΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣ ΚΟΤΙΝΗ ΔΙΟΝΥΣΙΑ ΛΙΑΛΙΑΡΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ-ΑΘΑΝΑΣΙΑ