Σταθερά ΚΕΣΠΕΜ Ιάσμου Εκπαιδευτικός: Μελέκ Ιμάμ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
39ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
Advertisements

Νομισματικό Μουσείο της ΣΤ’ τάξης. Σκοποί Γνωστικοί Να γνωρίσουν τα παιδιά την έννοια του μουσείου και τη σπουδαιότητα του για τον πολίτη και το κοινωνικό.
1ο Νηπ/γείο Βραχναιίκων, τμ.Α2. Υπεύθυνη εκπ/κός Ανδριάνα Καρρά
ΤΟΜΑΣ ΤΟ ΤΡΕΝΑΚΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΤΑΞΙΔΙ
ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΓΥΡΩ ΜΑΣ (αντιμετωπίζοντας τις κρίσεις που
Τίτλος υλοποιημένης Θεματικής Ενότητας: Όλα τα παιδιά του Κόσμου Χρειάζονται Δασκάλους.
Πληροφορίες στο διαδίκτυο. Δραστηριότητα: Ας βοηθήσουμε τη Γεωργία και τον Παντελή.
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε»
Πώς τα απλά μαθηματικά μπορούν να εξηγήσουν «μαγικά κόλπα»;
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Ρητορικοί Αγώνες» Σχ. έτος
Ενότητα 2 Το ποτάμι τρέχει να συναντήσει τη θάλασσα
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΝΩ ΑΛΙΣΣΟΥ ΤΑΞΗ Ε’
Πολιτιστικό Πρόγραμμα
Μια βόλτα στο θέατρο Σπύρος Ρουμελιώτης Α’3.
Τα μεγαλύτερα ποτάμια και οι μεγαλύτερες λίμνες της Γης
Διδακτική Πληροφορικής Ενότητα 3: Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση. Διδάσκων: Γεώργιος Σούλτης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής, Τεχνολογικής.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Αναγνώριση, έκφραση, χειρισμός συναισθημάτων»
3 η διδασκαλία. Παραγοντοποίση- Χρήση ταυτοτήτων- Επίλυση εξισώσεων Τάξη: Γ’ Γυμνασίου Αριθμός Μαθητών: 28.
Περιφερειακό Δημοτικό Σχολείο Μουταγιάκας 3ο Συνέδριο Ελληνικών Α΄ τάξης Ενότητα 7: Καράβια Μάθημα: Ένα γράμμα για την Ιωάννα Παρουσίαση από τις δασκάλες:
Η συλλογιστική για το σχεδιασμό. Για το μάθημαΙ  « Παραδοτέα :  Ασκήσεις  Σχεδιασμός και κατασκευή ενός λογισμικού με το Αβάκιο  Ένα κείμενο
Μαρία Στυλιανού Στ’3 Δημοτικό Σχολείο Άγιου Σπυρίδωνα !!
ΔΙΕΚ ΑΡΓΟΥΣ Τμήμα : Θρησκευτικός Τουρισμός 2016 Αλεξάνδρα Σπ. Μπίσκου.
Σταθερά ΚΕΣΠΕΜ Κομοτηνής Εκπαιδευτικός: Κυριακή Ζαφείράκη Επιστημονική Υπεύθυνη: Μαρία Ζωγραφάκη Επόπτρια: Μαρία Γραμματίκα Τάξη: Στ Αριθμός Παιδιών:
Σταθερά ΚΕΣΠΕΜ Κομοτηνής
Περιφερειακά ΚΕ.Σ.Π.Ε.Μ. Σαπών
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
-ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ- ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΡΑΒΑΝΗΣ
ΔΕΚΑΡΧΟ ΝΟΜΟΥ ΞΑΝΘΗΣ Εκπαιδευτική Ομάδα: Αβραάμ Ιντζεβίδης
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΝΤΙΡΡΙΟΥ
Μ. Δέρειο Νομού Έβρου Νετσμεττήν Πίσκα ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ:
ΚΕΣΠΕΜ ΝΟΜΟΥ ΞΑΝΘΗΣ Εκπαιδευτική Ομάδα: Ταξίδου Δήμητρα & Σίμογλου Αθανασία Επιστημονική Υπεύθυνη : Μαρία Ζωγραφάκη Επόπτρια: Λένα Παπαδοπούλου.
Μαθαίνω να χρησιμοποιώ με ασφάλεια το διαδίκτυο
Τα παιδιά κι ένα σεντούκι
ΣΚΑΛΩΜΑ ΝΟΜΟΥ ΡΟΔΟΠΗΣ KINHTA ΚΕΣΠΕΜ
Μάνταινα Νομού Ξάνθης Εκπαιδευτική ομάδα: Γεωργία Πατρωνίδου
Κινητά ΚΕΣΠΕΜ Μειονοτικό Σχολείο: Δαρμένης Εκπαιδευτική ομάδα: Βάρναλη Σοφία & Χουσείν Χατζή Χαλήλ Αριθμός μαθητών:15 κορίτσια:10 αγόρια:
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και εθισμός σε αυτά
Εκπαιδευτική ομάδα: Αλεξάνδρα-Ιωάννα Βερέττα Νετζμεττήν Πίσκα
Αγιοχώρι Νομός Ροδόπης
Κινητά ΚΕΣΠΕΜ Μειονοτικό Σχολείο Άνω Βυρσίνης
5o ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΟΣΜΟΥ ΜΑΘΗΜΑ: ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΘΕΜΑ: ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ Βασίλης Κ. Λευτέρης Μ . Γκόρικ Χ.
ΕΣΟΧΗ ΝΟΜΟΥ ΡΟΔΟΠΗΣ ΚΙΝΗΤΑ ΚΕΣΠΕΜ
Ο ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΣΚΙΩΝ
Κινητά ΚΕΣΠΕΜ Μειονοτικό Σχολείο Αγιοχωρίου
Πρότυπο Πειραματικό 2/Θ ΔΣ Πανεπιστημίου Πατρών
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ: ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΛΥΚΟΥ ΣΤΕΛΛΑ ΒΙΔΟΥΡΑ ΙΡΦΑΝ ΚΟΥΡΟΥ
ΚΙΝΗΤΑ ΚΕΣΠΕΜ 2013 – 2014 ΑΜΑΡΑΝΤΑ ΝΟΜΟΥ ΡΟΔΟΠΗΣ
ΚΙΝΗΤΑ ΚΕΣΠΕΜ σχολική χρονιά
ΚΙΝΗΤΑ ΚΕΣΠΕΜ 2013 – 2013 ΣΜΙΓΑΔΑ ΝΟΜΟΥ ΡΟΔΟΠΗΣ
Κινητά ΚΕΣΠΕΜ Δαρμένη Νομού Ροδόπης
ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΓΥΡΩ ΜΑΣ (αντιμετωπίζοντας τις κρίσεις που
Περιφερειακά ΚΕ.Σ.Π.Ε.Μ. Σαπών
ΔΕΚΑΡΧΟ Ν. ΞΑΝΘΗΣ ΚΙΝΗΤΑ ΚΕΣΠΕΜ Εκπαιδευτική ομάδα: Ανέτα Θεοδωρίδου
Τα μεγαλύτερα ποτάμια και οι μεγαλύτερες λίμνες της Γης
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Περπατώντας στα σοκάκια της Πάτρας … Τι εκπλήξεις με περιμένουν;» Σχ. Έτος Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: Αντιγόνη Κριπαροπούλου.
Μικροχώρι Νομού Ξάνθης Επιστημονική Υπεύθυνη: Αλεξάνδρα Ανδρούσου
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου
Εκπαιδευτικός: Μελέκ Ιμάμ Επ. Υπεύθυνη: Μαρία Ζωγραφάκη
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Ταξίδι στη βιβλιοχώρα» Σχ. έτος
ΣΥΛΛΟΓΗ ΠΟΙΗΜΑΤΩΝ Οι μαθητές του ΣΤ2.
Κινητά ΚΕΣΠΕΜ Τέμενος Νομού Ξάνθης
Επιστημονική υπεύθυνη: Αλεξάνδρα Ανδρούσου Επόπτης: Σταύρος Σταύρου
Μικροχώρι Νομού Ξάνθης Επιστημονική Υπεύθυνη: Αλεξάνδρα Ανδρούσου
ΚΙΝΗΤΑ ΚΕΣΠΕΜ Μελίβοια Νομού Ξάνθης
Ασφάλεια διαδικτύου Gaming
Ασφάλεια των Συσκευών-Ασφαλής χρήση του κινητού τηλεφώνου
Μαθητικο ςυνεδριο-καλες πρακτικες πληροφορικης
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΗΣΙΟΥ ΕΔΕΣΣΑΣ ΠΕΛΛΑ
Γεια σας! Τι κάνετε, ελπίζω να είστε όλοι καλά!
1/θ Νηπιαγωγείο Ριόλου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Σταθερά ΚΕΣΠΕΜ Ιάσμου Εκπαιδευτικός: Μελέκ Ιμάμ Επιστημονική Υπεύθυνη: Μαρία Ζωγραφάκη Επόπτρια: Μαρία Γραμματίκα

Κεσπέμ: Ιάσμου Μαθητές: 9 Τμήμα:ΣΤ’1 Κεσπέμ: Ιάσμου Μαθητές: 9 (7 κορίτσια & 2 αγόρια)

Ο τρίτος ποταμός, μετά τον Έβρο και τον Δούναβη, που γνωρίσαμε στον Σεβντά ήταν το δέλτα του Οκαβάγκο. Συζητήσαμε για τις ορολογίες δέλτα και όχθη και σκεφτήκαμε ποιες άλλες, που αφορούν τους ποταμούς, γνωρίζουμε (κοίτη, εκβολές). Αφού εξηγήσαμε τις άγνωστες λέξεις, χρησιμοποιήσαμε τον παγκόσμιο χάρτη για να βρούμε την Αφρική και στη συνέχεια την Μποτσουάνα. Για την Μποτσουάνα είπαμε με ποιες χώρες συνορεύει, ενώ για την Αφρική γράψαμε από ποιους ωκεανούς περιβάλλεται.

Προκειμένου να μάθουμε περισσότερα για το δέλτα του Οκαβάγκο… Ψάξαμε στο Google και είδαμε πολλές φωτογραφίες Παρακολουθήσαμε μικρά βιντεάκια

Αφού λοιπόν είδαμε τόσα πράγματα για το δέλτα του Οκαβάγκο, αποφασίσαμε να ετοιμάσουμε ένα ταξίδι στη Μποτσουάνα, για να τον επισκεφτούμε. Σαν πρώτο βήμα ορίσαμε την ημερομηνία του ταξιδιού. Ύστερα σκεφτήκαμε και αποφασίσαμε ποια μεταφορικά μέσα θα χρησιμοποιήσουμε. Φτιάξαμε εισιτήρια για καθένα από αυτά. Έπειτα, ψάξαμε στο διαδίκτυο και είδαμε τι καιρό θα κάνει τις ημερομηνίες που θα είμαστε στην Μποτσουάνα και φτιάξαμε ένα δελτίο καιρού.

Ετοιμάσαμε μία λίστα με τα πράγματα που θα πάρουμε μαζί μας. Συλλέξαμε πληροφορίες από Βικιπαίδεια για τη χώρα (νόμισμα, κατοίκους, άγρια φύση, οικονομία) Ετοιμάσαμε μία λίστα με τα πράγματα που θα πάρουμε μαζί μας. Εκτυπώσαμε τον χάρτη της Μποτσουάνας για να μπορέσουμε να τον συμβουλευτούμε καθ’ όλη τη διάρκεια του ταξιδιού.

Αφού τοποθετήσαμε όλα αυτά που ετοιμάσαμε στη βαλίτσα μας, ήμασταν πλέον έτοιμοι να ξεκινήσουμε το ταξίδι. … και επειδή ένα από τα μεταφορικά μέσα που θα χρησιμοποιούσαμε για το ταξίδι ήταν το αεροπλάνο, αποφασίσαμε να κάνουμε μία δραματοποίηση σ’ αυτό το μεταφορικό μέσο. Έτσι κάποια παιδιά υποδύθηκαν το ρόλο της αεροσυνοδού ενώ τα υπόλοιπα των επιβατών. Αφού προηγήθηκε η καθοδήγηση για μία ασφαλή πτήση από τις αεροσυνοδούς, ακολούθησαν οι διάλογοι αεροσυνοδών- επιβατών.