Σχεδιασμός των Μεταφορών

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Start Το τελικό σχήμα του λαβύρινθου length = 4. start Κατασκευή Κατασκευάζουμε πρώτα το κελί start.
Advertisements

Δομές Δεδομένων στο Λ.Π.. Λίστες Λίστα είναι ένας όρος –Οι όροι αυτοί ορίζονται με τη βοήθεια μιας συνάρτησης: [ ] σταθερά για κενή λίστα – nil [t1| l]
Θεωρία Υπολογισμού Πεπερασμένα Αυτόματα. Η κλάση των κανονικών γλωσσών είναι κλειστή ως προς την ένωση.
By Joanna P. CAN OR CAN’T.
AFFIRMATIVE NEGATIVE QUESTIONS CAN ( = M ΠΟΡΩ ΝΑ...) CANNOT ( =ΔΕΝ M ΠΟΡΩ ΝΑ...) ΠΩΣ ΕΚΦΡΑΖΟΥΜΕ IKANOTHTA/ANIKANOTHTA ΣΤΑ ΑΓΓΛΙΚΑ.
ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ. Πλοίο Ορισμός: Είναι μία ειδική κατασκευή (ναυπήγημα) σχεδιασμένη για να κινείται με ασφάλεια στο νερό. Κατά τον Κώδικα Ιδιωτικού.
10. Αισθητήρια όργανα - Αισθήσεις Βιολογία Α’ Λυκείου.
ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΚΥΗΣΗΣ ΦΟΙΤΗΤΡΙΑ ΡΟΥΣΣΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ.
Π ΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ Δ ΥΤΙΚΗΣ Μ ΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ & ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ Θεωρία Σημάτων και Συστημάτων 2013 Μάθημα 2 ο Δ. Γ. Τσαλικάκης.
Εμφιαλωμένο νερό 1.Διαχείρηση πηγών 2.Κόστος 3.Ποιότητα και ασφάλεια για τον καταναλωτή 4.Το εμφιαλωμένο νερό στην Ελλάδα Περιβαλλοντικό Πρόγραμμα-Απόστολος.
Τεχνική Γεωλογία Επιτόπου δοκιμές διαπερατότητας Νικόλαος Σαμπατακάκης Σχολή Θετικών Επιστημών Τμήμα Γεωλογίας.
Ψηφιακή Μετάδοση Αναλογικών Σημάτων Τα σύγχρονα συστήματα επικοινωνίας σε πολύ μεγάλο ποσοστό διαχειρίζονται σήματα ψηφιακής μορφής, δηλαδή, σήματα που.
Κλεάνθης Συρακούλης ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΡΓΩΝ (Υ103)
ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ Τμήμα Τεχνολόγων Περιβάλλοντος Περιβαλλοντική Βιολογία Βιομόρια – Noυκλεϊκά οξέα & Υδατάνθρακες Περιβαλλοντική Βιολογία Βιομόρια – Noυκλεϊκά.
1 Διεθνή Λογιστικά Πρότυπα Συμμετοχές - Χρεόγραφα Χύτης Ευάγγελος Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
“ Πίνοντας ήλιο κορινθιακό ” Οδυσσέας Ελύτης Μουσική : Chopin Nocturne op.9 No.2 - Andante.
Η ΧΕΛΩΝΑ …ΚΙ Ο ΛΑΓΟΣ Ξέρεις ποιος ήταν ο λαγός; Ο αγώνας του λαγού και της χελώνας Η χελώνα ξεπερνάει το λαγό Το πάθημα του λαγού Η μεταμέλεια του λαγού.
Κοινή Γεωργική Πολιτική και αγορές: τάσεις και προκλήσεις 1 ο Αγροτικό Συνέδριο Ναυτεμπορικής Η ελληνική γεωργία σε κρίσιμο σταυροδρόμι Αθήνα, 23 Μαρτίου.
Αλγόριθμοι Ταξινόμησης – Μέρος 4
ΜΥΥ105: Εισαγωγή στον Προγραμματισμό
Εκπαίδευση Microsoft® Office Access 2007
Εισαγωγή στην Αριθμητική Ανάλυση Εισαγωγή στη MATLAB
Πρόγραμμα κατάρτισης „Lifestyle επιχειρηματικότητα για τους ενήλικους εκπαιδευομένους “ Τρίτη συνάντηση Το έργο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη.
Συστήματα Αυτομάτου Ελέγχου Ι
ΚΑΡΔΙΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟΑΝΟΣΑ ΝΟΣΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΣΥΝΔΕΤΙΚΟΥ ΙΣΤΟΥ
Ασκήσεις Κεφάλαια
Θεωρία και σύγκριση. Θεσμική προσέγγιση.
Version
novoril® FRESH Ουδέτερο καθαριστικό γενικής χρήσης
Usenet.
ΕΠΙΛΟΓΗ ΥΛΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
ΤΟ ΑΠΛΟ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΚΥΚΛΩΜΑ
and he will flee from you.
Σχεδιασμός των Μεταφορών
Παρουσίαση Προβλημάτων Msc , μαθηματικού Κοσόγλου Ιορδάνη
Ολική ανάκλαση ή ολική εσωτερική ανάκλαση, ονομάζεται το φαινόμενο κατά το οποίο ένα διαδιδόμενο κύμα ανακλάται κατά 100% προσπίπτοντας σε επιφάνεια που.
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ Ανακύκλωση απορριμμάτων είναι η διαδικασία με την επαναχρησιμοποίηση και την επανεπεξεργασία εν μέρει ή ολικά οτιδήποτε αποτελεί έμμεσα ή άμεσα.
Καρκίνος χοληδόχου κύστεως
«Νοῦς ὑγιής ἐν σώματι ὑγιεῖ» «Ευ αγωνίζεσθαι» «Ευ ζην»
Example Rotary Motion Problems
Κεντρική κυβέρνηση – Περιφερειακή Διοίκηση στην Ελλάδα:
Ατμοσφαιρική ρύπανση.
Ενότητα Β: Βοηθήματα Σχεδιασμού & Λήψης Αποφάσεων
بسم الله الرحمن الرحيم.
JANUARYFEBRUARYMARCHAPRILMAY BASIC CHEVRON PROCESS SMARTART Consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore Event Title Consectetur.
Σ΄ενοχλεί κάτι? Εχεις κάποιο πρόβλημα?
Νοσηλευτική φροντίδα ασθενών με καρκίνο
Κινήσεις και γραφικές παραστάσεις
سیگنالها و سیستمها بابک اسماعیل پور.
Stability Theory of Structures
” قالوا سبحانك لا علم لنا إلا ما علمتنا أنك أنت العليم الحكيم “
Νοσηλευτική Φροντίδα ασθενών με προβλήματα από το ουροποιητικό
Παντείου Πανεπιστημίου
ΕΛΛΕΙΨΟΕΙΔΕΣ ΤΩΝ ΔΕΙΚΤΩΝ
Σ΄ενοχλεί κάτι? Εχεις κάποιο πρόβλημα?
Κεφάλαιο 1ο Το άτομο Το άτομο είναι το πιο μικρό κομμάτι ενός στοιχείου. Στο κέντρο βρίσκεται ο πυρήνας με τα πρωτόνια p+, που είναι θετικά φορτισμένα.
ΔΙΠΛΗ ΔΙΑΘΛΑΣΗ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ
CIRCLES Arc Length, Sectors, Sections.
Γ2 Σοφία Χαντζή.
Πηγή συνεχούς ρεύματος τροφοδοτεί ωμικό φορτίο μέσω διακόπτη συνεχούς ρεύματος αποτελούμενο από θυρίστορ με παραμετρικά στοιχεία Us = 1 V και Rd =0,03.
Τίτλος Μαθήματος Ενότητα 1: Γενικά περί λογικού προγραμματισμού
Deriving the equations of
6η Επιμορφωτική Διημερίδα Ζ’ ΕΝΩΣΗΣ
ναρκωτικα Μάθημα : Project Υπεύθυνη καθηγήτρια : Μαρία Κολιού
გრაფები. ცნებები და განსაზღვრებები.
ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΡΓΩΝ
Case Study The Slowdown Experiment
Sample Slide Random Slides From This PowerPoint Show
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Σχεδιασμός των Μεταφορών Ενότητα #10.2: Καταμερισμός στο δίκτυο (δημόσιες συγκοινωνίες) με το πρόγραμμα EMME/2 Δρ. Ναθαναήλ Ευτυχία Πολυτεχνική Σχολή Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών

Περιεχόμενα ενότητας Στοιχεία εισαγωγής (μεταφορικά μέσα, οχήματα δημοσίων συγκοινωνιών, συγκοινωνιακές γραμμές, τμήματα κτλ). Εξισώσεις χρόνου. Επιλογή διαδρομής. Πληροφόρηση κατά τη διαδρομή. Καταμερισμός στο δίκτυο.

Στοιχεία εισαγωγής κεντροειδή, κόμβοι τμήματα στροφές μεταφορικά μέσα οχήματα δημόσιων συγκοινωνιών συγκοινωνιακές γραμμές (γραμμές - τμήματα)

Μεταφορικά μέσα Κύρια μεταφορικά μέσα - όπως λεωφορείο, μετρό, τραίνο, τραμ κλπ - διάφοροι τύποι οχημάτων Βοηθητικά μεταφορικά μέσα - όπως πεζοί, τροφοδοτικές γραμμές χρόνος = μήκος*60/ταχύτητα ή χρόνος = παράμετρος * πολλαπλασιαστή

Οχήματα δημόσιων συγκοινωνιών Όχημα που χρησιμοποιείται από μία συγκοινωνιακή γραμμή Ένα όχημα αντιστοιχεί σε ένα μόνο μεταφορικό μέσο Χαρακτηριστικά οχημάτων: - μέγεθος στόλου - χωρητικότητα οχήματος (καθήμενοι - σύνολο) - λειτουργικό κόστος (ανά ώρα) - λειτουργικό κόστος (ανά μήκος) - κατανάλωση ενέργειας (ανά ώρα) - κατανάλωση ενέργειας (ανά μήκος) Συντελεστής μετατροπής σε ΜΕΑ

Συγκοινωνιακές γραμμές Γενικές πληροφορίες - χρονικός διαχωρισμός αφίξεων (σε λεπτά) - ταχύτητα (χρησιμοποιείται όπου δεν υπάρχει αντίστοιχη εξίσωση ή όπου δεν είναι διαθέσιμος ο χρόνος διαδρομής ΙΧ) Δρομολόγιο - τμήματα κατά σειρά - path = yes ή no Στοιχεία τμημάτων

Τμήματα Στοιχεία τμημάτων - κόμβος αρχής I και κόμβος τέλους J - εξίσωση υπολογισμού χρόνου διαδρομής - χρόνος στάσης για εξυπηρέτηση επιβατών dwt = 0.75 dwt = *2 (2 λεπτά ανά μονάδα μήκους) dwt = #0.5 (στάση μόνο ΌΧΙ επιβίβαση ή αποβίβαση) dwt = <1 (επιβίβαση μόνο) dwt = >0.5 (αποβίβαση μόνο) dwt = +0.0 (αποβίβαση και επιβίβαση) - layover: χρόνος στάσης στο τέλος της διαδρομή ή σε κόμβο - 3 στοιχεία ορισμένα από το χρήστη us1, us2, us3

Εξισώσεις χρόνου timau χρόνος ΙΧ στο τμήμα length μήκος τμήματος speed αρχική ταχύτητα συγκοινωνιακής γραμμής veh τύπος οχήματος για τη γραμμή ul1, ul2, ul3 στοιχεία χρήστη τμήματος us1, us2, us3 στοιχεία χρήστη συγκοινωνιακού τμήματος ut1, ut2, ut3 στοιχεία χρήστη συγκοινωνιακής γραμμής

Παραδείγματα εξισώσεων χρόνου Συναρτήσει χρόνων ΙΧ - timau - timau + 2.15 * length - timau + 2.1 * length * sqrt (timau/length) - timau * 1.5 Συναρτήσει ταχύτητας - length * 60/25 - length * 60/(speed * 0.75) - length * 60/ul1 - length * 60/ut2 Συναρτήσει γνωστού χρόνου (σταθερού) - ul3 - us1

Σχέσεις με συγκοινωνιακό δίκτυο Συνεισφορά στην κυκλοφοριακή συμφόρηση οι εξισώσεις χρόνου διαδρομής των ΙΧ λαμβάνουν υπόψη τους τα οχήματα ΔΣ (κωδικός volad) Επίδραση της συμφόρησης στην ταχύτητα των μέσων ΔΣ οι εξισώσεις χρόνου διαδρομής των ΔΣ λαμβάνουν υπόψη τους το χρόνο διαδρομής των ΙΧ (κωδικός timau)

Επιλογή διαδρομής Α Β Χ Υ 25 λεπτά κόκκινη 7 λεπτά πράσινη 6 λεπτά Χρονικός διαχωρισμός κόκκινη 12 λεπτά πράσινη 12 λεπτά μπλε 30 λεπτά μαύρη 6 λεπτά κυανή 6 λεπτά 6 λεπτά 4 λεπτά Β 10 λεπτά 4 λεπτά μαύρη Χ μπλε 12 λεπτά κυανή Υ

Πληροφόρηση κατά τη διαδρομή Πληροφορία σε κόμβο - ποια γραμμή φτάνει πρώτη - υπάρχει όχημα που ακολουθεί - εναπομείναντα χρόνο διαδρομής ΕΜΜΕ/2 --> ποια γραμμή φτάνει πρώτη Πληροφορία σε όχημα - σχετικά με τα άλλα οχήματα από οπτική εικόνα ΕΜΜΕ/2 --> καμία

Χρήσιμες εξισώσεις Χρόνος αναμονής στον κόμβο I 1/2 Σ (συχνοτήτες) Πιθανότητα αποχώρησης από κόμβο I στη γραμμή l 0 όταν η l δεν είναι ελκυστική συχνότητα της l Σ (συχνοτήτες) όταν η l είναι ελκυστική βέλτιστη στρατηγική --> ελάχιστος αναμενόμενος χρόνος διαδρομής συχνότητα = 1/χρονικός διαχωρισμός

Στον κόμβο Υ Αν η μπλε γραμμή φτάνει στη στάση τώρα Αν ο επιβάτης είναι ήδη σε όχημα της μπλε γραμμής

Στον κόμβο Χ Αν η πράσινη γραμμή φτάνει στη στάση τώρα Αν ο επιβάτης είναι ήδη σε όχημα της πράσινης γραμμής

Στον κόμβο A Αν η κόκκινη γραμμή φτάνει στη στάση τώρα

Βέλτιστη στρατηγική για κόμβο Β Στον Α Στον Χ Στον Υ

Καταμερισμός στο δίκτυο Η ζήτηση καταμερίζεται σε τμήματα που ανήκουν στη βέλτιστη στρατηγική ο αλγόριθμός ξεκινά με τους μακρύτερους κόμβους από τον προορισμό και ωθούν τους φόρτους προς αυτόν ο φόρτος καταμερίζεται μεταξύ των ελκυστικών γραμμών αντίστροφα ανάλογα προς το χρονικό τους διαχωρισμό

Αποτέλεσμα Κόμβος Α Κόμβος Χ Κόμβος Υ