Δομημένος Προγραμματισμός

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ποιότητα και αποτελεσματικότητα στην εκπαίδευση. Παράγοντες που την επηρεάζουν Δρ Ειρήνη Ροδοσθένους, ΕΜΕ Φιλολογικών Μαθημάτων.
Advertisements

1 Η Σημερινή Κατάσταση της Κυπριακής Οικογένειας Κέντρο Ερευνών και Ανάπτυξης, Intercollege.
Ώσμωση και οι νεφροί Π. Δημητρίου Εργαστήριο Ιατρικής Φυσικής.
Συνοπτικό Πρόγραμμα Προετοιμασίας Ομάδων στο Ερασιτεχνικό Ποδόσφαιρο.
1 Οικονομικού Κλίματος & Προσδοκιών Αποτελέσματα Έρευνας: Δεκέμβριος 2015.
1 Διδακτικοί Στόχοι & Διδακτικός Σχεδιασμός Παλαιγεωργίου Γιώργος Τμήμα Μηχανικών Ηλεκτρονικών Υπολογιστών Τηλεπικοινωνιών και Δικτύων, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας.
ΔΙΑΤΑΡΑΧΈΣ ΔΙΑΤΡΟΦΉΣ Δήμητρα Παπαστεργίου Ψυχολόγος MSc 2015.
Αναλυτικό Πρόγραμμα Μαθηματικών Δείκτες Επιτυχίας – Δείκτες Επάρκειας.
+ ΠΑΘΗΣΕΙΣ ΓΑΣΤΡΕΝΤΕΡΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΑΝΤΩΝΙΑΔΟΥ ΚΑΛΛΙΟΠΗ ΜΑΙΕΥΤΗΡΑΣ - ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΟΣ.
Μεταρρύθμιση Φορολογίας Εισοδήματος. Νέες Κλίμακες Φορολογίας Εισοδήματος Το εισόδημα από μισθούς ( συντάξεις ) και επιχειρηματική δραστηριότητα φορολογείται.
Στρατηγικές επιβίωσης αποχωρισμένων αιτούντων άσυλο παιδιών στα κέντρα υποδοχής των νομών Λέσβου και Ιωαννίνων Χρύσα Γιαννοπούλου Τμήμα Βαλκανικών Σλαβικών.
1 FDL Group 1 ο Αγροτικό Συνέδριο Ναυτεμπορικής. 2 Τι είναι logistics ; Παγκόσμιος κύκλος εργασιών εταιρειών Logistics 2013 Ελληνικός Κ.Ε. εταιρειών Logistics.
ΚΟΙΝΩΝΙΚΉ ΨΥΧΟΛΟΓΊΑ ΣΤΆΣΕΙΣ Δήμητρα Παπαστεργίου Ψυχολόγος MSc Λάρισα.
Στοιχεία Ψυχοδυναμικής Θεωρίας Κομοτηνή 02 /10/201 2 Θεοφάνης Βορβολάκος Ψυχίατρος Λέκτορας ΔΠΘ.
1 ΝΕΟΠΛΑΣΙEΣ ΣΕ ΗΛΙΚΙΩΜΕΝΟΥΣ Χρήστος Ν. Χριστόπουλος, MD Ακτινοθεραπευτής - Ογκολόγος Ογκολογική Νοσηλευτική ΑΤΕΙ Πάτρας 2009.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ στο ΓΥΜΝΑΣΙΟ Γιώργος Σούλτης.
Οικονομικά Μαθηματικά
Φάκελος υλικού του (υποψήφιου) εκπαιδευτικού & επαγγελματική ανάπτυξη
θεματικεσ μαθηματοσ Είδη επιστημονικών μελετών
ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ: ΣΤΥΛΙΑΔΗ ΣΤΕΛΛΑ, ΜΒΑ
Λειτουργική ολοκλήρωση των πρωτεϊνών και επιλογή του προορισμού τους
Περιεχομενο σημερινου μαθηματοσ
Η καθιέρωση του σοσιαλισμού πριν το 1914
Εισαγωγή στην Κ.Δ. και ιστορία εποχής της Καινής Διαθήκης
ΣΗΜΕΙΩΤΙΚΗ ΣΧΕΤΙΚΟΤΗΤΑ: ΑΝΑΔΙΑΜΟΡΦΩΝΕΙ
Μαρία Σταυρινού Ιωάννης Παπαδόπουλος
Συνάντηση Επίδειξης Εργαστηριακών Ασκήσεων Ρευστών Φυσικής Γ Λυκείου
Νικήτας Σγούρος Μεταγλωττιστές Νικήτας Σγούρος
ΤΡΕΦΟΜΑΣΤΕ ΣΩΣΤΑ, ΖΟΥΜΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ!
Η χιονονιφάδα και το τρίγωνο του Pascal
ΓΛΩΣΣΕΣ & ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ
Προσαρμογές.
Ποιο είναι το κοινό χαρακτηριστικό στις φωτογραφίες;
Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ Τι είναι η πληροφορία
Η Νοτιοανατολική Ευρώπη υπό ξένη κυριαρχία
Η Νοτιοανατολική Ευρώπη υπό ξένη κυριαρχία ( )
Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Προγραμμάτων Σπουδών (ΔΕΠΠΣ) & Αναλυτικά Προγράμματα Σπουδών (ΑΠΣ) Τρύφων Μαυροπαλιάς.
Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον ΑΕΠΠ
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 4η (2016 – 17) Εξυπηρέτηση Πελατών Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης Τηλ.:
Γιατί τα πλοία επιπλέουν; Από τον Νεύτωνα στον Αρχιμήδη
θέμα: richard gloss το φαινομενο τησ διασπορασ
Διοίκηση ΜΜΕ και Επιχειρηματικότητα Διάλεξη 5η (2017 – 18) H Ελληνική Επιχειρηματικότητα: Η Περίοδος της Κρίσης Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
ΕΙΣΑΓΩΓΗ Ως ρευστά θεωρούμε τα σώματα εκείνα, τα οποία δεν έχουν δικό τους σχήμα, αλλά παίρνουν το σχήμα του δοχείου που τα περιέχει, τέτοια είναι τα υγρά.
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΜΟΝΤΕΡΝΑ ΠΟΙΗΣΗ VS ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗ ΠΟΙΗΣΗ.
ΣΥΝΟΡΑ ΚΑΙ ΜΟΡΦΕΣ ΕΤΕΡΟΤΗΤΑΣ κ. Αυδίκος Γρ. Ευάγγελος
Οικονομικού Κλίματος & Προσδοκιών
Επαναληπτική Διάλεξη (2017 – 18).
Συμβουλές για ένα υγιές βάρος
Απάτες στα Τρόφιμα και Ασφάλεια Τροφίμων Γιώργος Σάββα, Υγειονομικός Λειτουργός Υγειονομικές Υπηρεσίες, Ιατρικές Υπηρεσίες και υπηρεσίες Δημόσιας Υγείας,
Επιτροπή Αγώνων σε Δημόσιο Δρόμο και Βουνό
ΝΈΟ ΟΡΓΑΝΟΓΡΑΜΜΑ (ΙΑΝ14) VS. ΕΓΚΡΙΘΕΝ ΟΡΓΑΝΟΓΡΑΜΜΑ (ΑΥΓ13)
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
4ο Συνέδριο «Διδακτική της Πληροφορικής»
Νοσηλευτική φροντίδα ασθενών που βιώνουν Απώλεια, Θρήνο και Θάνατο
ΜΥΙΚΗ ΣΥΣΠΑΣΗ.
DIETARY GUIDELINES FOR AMERICANS
Ανιχνεύοντας τη ρητορική online πληροφοριών:
ΟΜΟΙΟΠΤΩΤΟΙ ΟΝΟΜΑΤΙΚΟΙ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΙ
Κοφινάς Γεώργιος Καρδιολόγος-Εντατικολόγος
Ευρωπαϊκή Πολιτική για τη Γνώση
Ζορμπάς – Καζαντζάκης Συναίσθημα – Λογική
6η Επιμορφωτική Διημερίδα Ζ’ ΕΝΩΣΗΣ
Βιωματική άσκηση λήψης απόφασης: 6 καπέλα σκέψης
ΜΑΘΗΜΑ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΝΕΟΤΕΡΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ-ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΗΘΙΚΗ Ζ΄ ΕΞΑΜΗΝΟΥ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΗΘΙΚΗΣ
ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΕΠΑΦΗΣ ΓΛΩΣΣΩΝ
Κεφάλαιο 2 Ξένιος Αντωνιάδης 6/12/2019.
Σεμινάριο -e – Τασούλα Βερβενιώτη
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Δομημένος Προγραμματισμός Διδακτικές οδηγίες Τ.Καράκιζα 30-10-08

Γενικά ζητήματα Το βασικό πρόβλημα του μαθήματος είναι το διδακτικό εγχειρίδιο Ασάφειες – Αντιφάσεις - Κενά Προκαλούν αμηχανία στον διδάσκοντα και σύγχυση στον μαθητή Ψευδοκώδικας ή/και Pascal; Έλλειψη κεντρικών οδηγιών και προηγούμενης εμπειρίας ως πανελλαδικά εξεταζόμενου μαθήματος – του χρόνου θα μιλάμε με νέα δεδομένα

Για τη θεωρία Η βασική ιδέα και οι ορισμοί ανά παράγραφο και κεφάλαιο: να προκύπτουν από συζήτηση-ερωτήσεις και να δίνονται γραπτά Τα παράπλευρα μπλε Οι ειδικοί σκοποί = κριτήρια θεμάτων Οι ερωτήσεις στο τέλος κάθε κεφαλαίου Οι ασκήσεις του βιβλίου Οι διαφορές με το ΑΕΠΠ: να μην εμπλακούν οι μαθητές

Οι ασκήσεις Προβλήματα της καθημερινότητας των μαθητών Να μην είναι μαθηματικά προβλήματα και να μην προαπαιτούν –κατά το δυνατόν- μαθηματικές γνώσεις. Να είναι πολλά ως εφαρμογή των βασικών δομών με δεδομένη την έλλειψη παραδειγμάτων

Βασικός σταθμός στον προγραμματισμό της ύλης Βασικός σταθμός στον προγραμματισμό της ύλης Μέχρι τα Χριστούγεννα να έχουν ολοκληρωθεί οι βασικές δομές σε ψευδοκώδικα και Pascal (κεφάλαια 1,2,3,4,8,9,10,11). Ο ρόλος της pascal είναι για να εμπεδώσει ο μαθητής στο εργαστήριο ότι μαθαίνει στην τάξη

Προτάσεις διδακτικών οδηγιών 1 Εντολές σελ 25 Η αυστηρότητα του αλγόριθμου vs ΑΕΠΠ Ο αλγόριθμος θα ξεκινά με το Αρχή και θα τελειώνει με το Τέλος, χωρίς τη λέξη Αλγόριθμος (ακολουθούμενο με κάποιο όνομα όπως στην ΑΕΠΠ) Πουθενά δεν αναφέρει κάτι άλλο.

Προτάσεις διδακτικών οδηγιών 2 Για την εισαγωγή των δεδομένων χρησιμοποιούμε αποκλειστικά τον τρόπο που αναφέρεται στο βιβλίο δηλαδή : Διάβασε τα δεδομένα: μεταβλητή1, μεταβλητή2, κλπ

Προτάσεις διδακτικών οδηγιών 3 Για την εντολή εκχώρησης θα διδάξουμε τα ρήματα Βάλε ή Αντικατέ(ά)στησε και θα αναφέρουμε ότι μπορούμε επίσης να χρησιμοποιήσουμε ή το = ή το ←, τα οποία αναφέρονται σε παραδείγματα, λογικά διαγράμματα κλπ. Μπορούμε να προτείνουμε στους μαθητές τη χρήση του = ή του ← για συντομία, αλλά οφείλουν να γνωρίζουν και τους 3 τρόπους και κατά καιρούς πρέπει να επανερχόμαστε.

Προτάσεις διδακτικών οδηγιών 4 .   Για αριθμητικές πράξεις θα διδάξουμε και τα ρήματα που αναφέρονται (πρόσθεσε κλπ) αλλά και τους τελεστές +, -, *, / τους οποίους χρησιμοποιεί στις σελίδες 24, 27, 28, 31 Για διευκόλυνση στην πράξη χρησιμοποιούμε τους τελεστές αλλά πρέπει να υπενθυμίζουμε περιοδικά και τα ρήματα

Προτάσεις διδακτικών οδηγιών 5 Στην εντολή ΑΝ καλό είναι να χρησιμοποιούμε το Αρχή και Τέλος για να δηλώνουμε την αρχή και το τέλος μίας ομάδας εντολών. Αν η εντολή μετά την αλήθεια ή το ψεύδος της συνθήκης είναι μία τότε (σύμφωνα με το βιβλίο) μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε την εσοχή ως μέσο για να ξεχωρίσουμε την εντολή από την επόμενή της που δεν σχετίζεται με το Αν. Άρα θα έχουμε μία σύνταξη της μορφής : Αν συνθήκη Τότε    Αρχή       Εντολές    Τέλος    Αλλιώς    Αρχή       Εντολές    Τέλος

Προτάσεις διδακτικών οδηγιών 6 Όπως προκύπτει από τον πίνακα σελ. 25, η χρήση του Αρχή-Τέλος είναι καλό να χρησιμοποιείται σε κάθε περίπτωση που θέλουμε να οριοθετήσουμε εντολές, όπως πχ στην επανάληψη: Επανάλαβε εφόσον    Η συνθήκη είναι αληθής    Αρχή       Εντολή-1          ….          ….       Εντολή-ν    Τέλος

Προτάσεις διδακτικών οδηγιών 7 Για τις Εντολές Εμφάνισε / Εκτύπωσε (ή Τύπωσε) ας χρησιμοποιούμε αντίστοιχα το πλάγιο παραλληλόγραμμο και το σχήμα για την εκτύπωσε που έχει στη σελίδα 26 αναλόγως αν ζητείται να εμφανίζουμε ή να εκτυπώνουμε. Στα λογικά διαγράμματα παρατηρούμε ότι όταν διαβάζει ονόματα μεταβλητών ή υπολογίζει κάτι έχει τα ονόματα των μεταβλητών δεξιά από τα αντίστοιχα σχήματα. Προτείνω να τοποθετούνται μέσα στα σχήματα. Ο κύκλος που δηλώνει σημείο διακλάδωσης πρέπει να χρησιμοποιείται όπως το κάνει στις σελ 29, 31, 32

…και λοιπές εκκρεμότητες Λογικοί τελεστές ή εμφωλευμένες εντολές; Η για και οι περιορισμοί (βήμα) – αναγκαστικά χρησιμοποιούμε άλλες εντολές επανάληψης Πολλαπλή επιλογή Διαγράμματα ροής – με βάση την επιστημονική μας γνώση Περιοχή μνήμης: πολύγωνα-αυθαιρεσία

Το ζητούμενο? Οι μαθητές να μπορούν να…..