Το περιβάλλον και οι γύρω μου: Ενδιαφέρομαι-Ενεργώ-Ευαισθητοποιώ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
CLASS 6B Οι απόψεις των παιδιών για τα ζώα και οι τρόποι
Advertisements

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
39ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
Δημοτικό σχολείο Χρυσελεούσας (Κ.Β)
Αποτελέσματα έρευνας για την απόκτηση βασικών δεδομένων
Ας διοργανώσουμε ένα πάρτι...
Πρόγραμμα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης
Δασκάλες: Ολυμπία Κουκουμά
Μια εργασία των μαθητών της Στ τάξης
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΠΡΟΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Ποιός κάνει λάθος;.
ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ Δημοτικό Λεμεσου κ.΄β Εκπαιδευτικη ερευνα
Έρευνα για το Βιβλίο Δημοτικό Σχολείο Αλάμπρας Σχολική χρονιά
ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΑΥΛΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
«Προσέχω-κοιτώ-ασφαλώς κυκλοφορώ»
Δασκάλες: Βούλα Τζιαούρη
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ 3ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΙΝΔΟΥ
Ασφάλεια στο Διαδίκτυο
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕCOMOBILITY. ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΠΟΣΟΣΤΑΕΡΩΤΗΣΗ 1 Με τι συνηθίζετε να πηγαίνετε στο σχολείο; Α) με τα πόδια Β) με το αυτοκίνητο Γ) με λεωφορείο.
ΚΟΙΝΑ ΟΛΟΗΜΕΡΑ ΤΜΗΜΑΤΑ 4ου & 22ου ΔΗΜ. ΣΧ. ΕΥΟΣΜΟΥ
Πρόγραμμα Αγωγής υγείας «περπατάω δεν τρέχω και ασφάλεια έχω»
ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΕΥΝΑ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ TMHMA ΣΤ2
Η ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΤΩΝ ΝΗΠΙΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ.
Η ΕΡΕΥΝΑ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΔΙΚΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας
Το πέρασμα από την πρώτη τριετία στη δεύτερη
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΡΙΟΛΟΥ
Πραγματοποιήθηκε από τους μαθητές του Στ1
Μέθοδος Project Επιλογή του θέματος. Χωρισμός σε υποθέματα
Μαθητές και Facebook 2 ο Γυμνάσιο Ευόσμου Σιώσιος Γεώργιος, Σταματίου Εύα, Στεφανίδης Παύλος, Τασέλη Άσπα, Τέκου Αναστασία, Τσαγκουρίδης Ηλίας, Τσιάβος.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Οι Ποδηλάτρες…»
Σχολικό έτος ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΤΡΩΝ
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Α΄ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ ΤΜΗΜΑ 2. ΘΕΜΑ:ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΚΤΙΡΙΟ ΤΟΥ ΕΥΚΛΕΙΔΗ -ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ-ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ.
ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΕΥΝΑ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ TMHMA ΣΤ2
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Μεσογειακή διατροφή, για μια καλύτερη ζωή»
Κατερίνα Θεοδοσέλη, Συντονίστρια Εθνικού Δικτύου Κυκλοφοριακής Αγωγής
ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΕΥΝΑ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ TMHMA ΣΤ2
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Κυκλοφορώ με ασφάλεια στο δρόμο»
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Οι μαθητές της Ε’ δημοτικού εργάστηκαν ….. για το καλό του πλανήτη μας! Ο πλανήτης κινδυνεύει… πρέπει να δράσουμε!!!
Κοινωνικές και Οικονομικές Διαστάσεις της Διατροφής των παιδιών στο Σχολείο Στ’ Τάξη του 7 ου Δημοτικού Σχολείου Καρδίτσας.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Αναγνώριση, έκφραση, χειρισμός συναισθημάτων»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Γερά Δόντια… Καλύτερη Υγεία»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Καούρες μας, ξινίλες μας και σκορδοκαΐλες μας…» Σχολικό έτος ο Νηπιαγωγείο Πατρών.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Μια τάξη να μας χωρά …»
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΤΟΥΣ Δήμητρα Σκιάνη Νίνα Καλύβα Μαργαρίτα Δουκάκη Άννα.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ- ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
OIKOΓΕΝΕΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ – ΒΙΟΛΟΓΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ 14 ο μαθητικό συνέδριο με θέμα περιβαλλοντικές, κοινωνικές και οικονομικές πτυχές της αειφορίας «Αυτός ο κόσμος.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ Γ2 τάξη Δημοτικού Σχολείου Αρναίας
Ερωτηματολόγιο Α.Κί.ΔΑ για τις βασικές πρόνοιες ενός Νέου Σχεδίου Αξιολόγησης Απόψεις Εκπαιδευτικών.
Καλωσήρθατε!!!.
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ «ΠΡΑΣΙΝΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ» «ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΣ» Νικολακοπούλου Κατερίνα.
Το ερωτηματολόγιο για το σχολικό εκφοβισμό ως μέσο ευαισθητοποίησης και κινητοποίησης όλου του σχολείου 1ο Γυμνάσιο Πεύκης Υπεύθυνη καθηγήτρια: Μαρία.
Στα πλαίσια της ενότητας της Γλώσσας «Ατυχήματα» και της θεματικής ενότητας των Μαθηματικών «Συλλογή και επεξεργασία δεδομένων», αποφασίσαμε να εκπονήσουμε.
Μαθαίνω να χρησιμοποιώ με ασφάλεια το διαδίκτυο
Κλιματική αλλαγή 1o Γυμνάσιο Χολαργού Τίτλος Έρευνας:
Υπεύθυνες εκπ/κοί : Λασκαρίδου Μαγδαληνή – Τιουτιούφα Μαρία
33o Δημοτικό Σχολείο Πάτρας Παιδαγωγική συνάντηση: «Δε φοβάμαι στο σχολείο» Εκπαιδευτική έρευνα Οι γονείς του 33ου Δημοτικού Σχολείου εκφράζουν τις απόψεις.
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
Μάθημα : project Θέμα : Πρόληψη ατυχημάτων στο σχολείο
Σχεδιασμός και υλοποίηση προγραμμάτων ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ και ΥΓΕΙΑΣ
Κυκλοφοριακή Αγωγή Στο πρόγραμμα αυτό συμμετείχε το σχολείο μας (Ειδικό Κωφών & βαρήκοων Ιωαννίνων), καθώς και το Ειδικό Τυφλών Ιωαννίνων.
795. Πρακτική άσκηση σε σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσησ
10ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής
Σύγχρονης Διαδικτυακής Κοινωνίας
Ποιός κάνει λάθος;.
ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΧΡΗΣΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΔΙΚΤΥΩΝ
ΧΡΗΣΗ ΠΟΔΗΛΑΤΟΥ ΣΤΙΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ; ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΜΕΙΩΣΟΥΜΕ
Μελέτη αστικού περιβάλλοντος ΚΠΕ Μουζακίου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Το περιβάλλον και οι γύρω μου: Ενδιαφέρομαι-Ενεργώ-Ευαισθητοποιώ Το περιβάλλον και οι γύρω μου: Ενδιαφέρομαι-Ενεργώ-Ευαισθητοποιώ Η έρευνα πραγματοποιήθηκε από τα παιδιά των Στ΄ τάξεων του Β΄ Δημοτικού Σχολείου Ιδαλίου Σχολική χρονιά 2016-2017

ΦΑΣΗ ΕΡΕΥΝΑΣ – Α’ Προβληματισμός: Εντοπισμός προβλήματος: Αιτίες: Θέματα που αντιμετωπίζουμε σχετικά με το περιβάλλον στο οποίο ζούμε και επηρεάζουν την υγεία και ασφάλειά μας ως μαθητές του «Β’ Δημοτικού Σχολείου Ιδαλίου» Εντοπισμός προβλήματος: Έξω από την είσοδο του σχολείου, κυρίως το μεσημέρι κατά την αποχώρηση των παιδιών. Αιτίες: Πολλά αυτοκίνητα παρκάρουν στα πεζοδρόμια και τη διάβαση πεζών με κίνδυνο ατυχήματος. Δημιουργείται ηχορύπανση στην περιοχή του σχολείου. Προκαλείται ρύπανση της ατμόσφαιρας λόγω καυσαερίων με σοβαρές συνέπειες στην υγεία μας. Συχνά παρατηρούνται διαπληκτισμοί μεταξύ των οδηγών.

ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΟ ΦΑΚΟ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ…

ΦΑΣΗ ΕΡΕΥΝΑΣ – Β’ Προβληματιστήκαμε για την πορεία της έρευνάς μας…εκφράσαμε τις απόψεις μας σε μορφή ιδεοθύελλας και τις καταγράψαμε: Ενημέρωση Συνθήματα Παρατήρηση Διερεύνηση Παρουσίαση Θεατρικό Φωτογράφιση

ΦΑΣΗ ΕΡΕΥΝΑΣ – Γ’ Καταγράψαμε τον τρόπο προσέλευσης και αποχώρησης των παιδιών του σχολείου μας κατά τμήμα, συμπληρώνοντας το πιο κάτω έντυπο: Τάξεις Αυτοκίνητο Πόδια Μοτοσυκλέτα Άλλο Α΄1 Α΄2 Β΄1 Β΄2 Γ΄1 Γ΄2 Δ΄1 Δ΄2 Ε΄1 Ε΄2 Στ΄1 Στ΄2 Σύνολο

ΠΡΟΣΕΛΕΥΣΗ ΚΑΙ ΑΠΟΧΩΡΗΣΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ ΚΑΤΑ ΤΜΗΜΑ Τάξεις Αυτοκίνητο Πόδια Μοτοσυκλέτα Άλλο Α΄1 15 2 Α΄2 16 Β΄1 23 Β΄2 20 3 Γ΄1 18 4 Γ΄2 19 Δ΄1 Δ΄2 Ε΄1 1 Ε΄2 Στ΄1 Στ΄2 Σύνολο 218

ΠΡΟΣΕΛΕΥΣΗ ΚΑΙ ΑΠΟΧΩΡΗΣΗ ΤΟΥ ΣΥΝΟΛΟΥ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ

ΦΑΣΗ ΕΡΕΥΝΑΣ – Δ’ Μοιράσαμε το πιο κάτω ερωτηματολόγιο στο κάθε παιδί εμπλέκοντας τόσο τους μαθητές όσο και τους γονείς τους στην όλη διαδικασία:

ΦΑΣΗ ΕΡΕΥΝΑΣ – Ε’ Συγκεντρώσαμε τα ερωτηματολόγια, χωριστήκαμε σε ομάδες και καταγράψαμε τις πληροφορίες που πήραμε από το κάθε τμήμα ξεχωριστά. Στη συνέχεια τις καταγράψαμε σε ένα συγκεντρωτικό έντυπο…

ΠωΣ ανταποκριθηκε το καθε τμημα του σχολειου στην ερευνα μαΣ με αριθμουΣ Τάξεις Πεζοδρό- μια Πεζοδρό -μια και διαβάσεις Τροχονό-μοι Διαβάσεις Και τα τρία Πεζοδρόμια και τροχονόμοι Τροχονό-μοι και διαβάσεις Δεν μου επιτρέ-πουν Δεν απάντη-σαν σωστά Δεν έφεραν το ερωτημα-τολόγιο Α΄1 2 8 1 6 Α΄2 3 7 5 Β΄1 Β΄2 9 4 Γ΄1 Γ΄2 Δ΄1 Δ΄2 Ε΄1 Ε΄2 Στ΄1 10 Στ΄2 Σύνολο 76 14 64 13 52

Πως ανταποκριθηκαν στο συνολο τουΣ οι μαθητεΣ του σχολειου στην ερευνα μαΣ με αριθμουΣ και ποσοστα

Ανακαλυψαμε οτι σχεδον τα μισα παιδια του σχολειου μας θα πηγαινοερχονταν στο σχολειο πεζα κατω απο προϋποθεσειΣ!

Ανακαλυψαμε οτι σχεδον τα μισα παιδια του σχολειου μαΣ θα πηγαινοερχονταν στο σχολειο πεζα κατω απο προϋποθεσειΣ!

Παραλληλα ανακαλυψαμε και αλλουΣ αποτρεπτικουΣ παραγοντεΣ που δεν ειχαμε λαβει υποψη στην αρχη της ερευναΣ μαΣ…

«Είναι πολύ μακριά το σπίτι μας από το σχολείο»

«Δεν μπορώ να έρχομαι στο σχολείο πεζός γιατί μένω σε άλλο χωριό»

«…ακόμα λόγω ηλικίας»

«Έχει αποσταλεί αυτή η έρευνα και πριν 5 χρόνια και δεν έγινε τίποτα»

Μετα τη μελετη των αποτελεσματων αποφασισαμε τα εξηΣ: Να ενημερώσουμε τα παιδιά και το προσωπικό του σχολείου μας. Να ζητήσουμε απόψεις από όλους τους μαθητές του σχολείου. Να δημοσιεύσουμε την έρευνά μας στην τοπική εφημερίδα. Να αναρτήσουμε την έρευνα στην ιστοσελίδα του σχολείου μας. Να οργανωθούμε και να διαμαρτυρηθούμε έξω από το σχολείο, το μεσημέρι, την ώρα αποχώρησης. Να παρουσιάσουμε την έρευνα στα παιδιά των Στ΄ τάξεων του Α΄και Γ΄ Δημοτικού Ιδαλίου.

ΕισηγησειΣ Να φτιαχτούν όπου χρειάζεται διαβάσεις και πεζοδρόμια. Να διορθωθούν κατεστραμμένα πεζοδρόμια. Να μπουν περισσότερες απαγορευτικές πινακίδες για στάθμευση αυτοκινήτων. Να κλαδευτούν όπου χρειάζεται, δέντρα που παρεμποδίζουν τους πεζούς ή την ορατότητα. Να υιοθετηθεί ο θεσμός του σχολικού λεωφορείου. Να επεκταθούν οι ποδηλατοδρόμοι προς το σχολείο. Να προσληφθεί τροχονόμος στην είσοδο του σχολείου.

Σας ευχαριστούμε για την προσοχή σας!