Οδηγίες για τους Επιμορφούμενους

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
TeaCheRs 4 euRopE Primary School of Protoklisi Grade D Evros.
Advertisements

Ποιοτική μεθοδολογία έρευνας στη Διδακτική των Μαθηματικών Ενότητα 6: Η μελέτη της σχολικής τάξης Πόταρη Δέσποινα, Σακονίδης Χαράλαμπος Σχολή Θετικών επιστημών.
1o Γυμνάσιο Συκεών «Οδυσσέας Φωκάς» Comenius day for teachers.
KΥΠΡΙΑΚΟΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ CYPRUS CONSUMERS’ ASSOCIATION ΣΧΟΛΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΟΜΙΛΙΩΝ ׃ ΤΜΗΜΑ ΠΑΦΟΥ PROJECΤ: « Σεβασμός στον Πολίτη.
Ευρωπαϊκό Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα “Teachers 4 Europe” Εκπαιδευτικός : Τριανταφύλλου Μαρία 1 ο Πιλοτικό Ολοήμερο Δημοτικό Σχολείο Γιαννιτσών, Πέλλας Τάξη.
1 η Ομάδα, ‘’ Όξινη βροχή’’: Λεοντιάδης Γιάννης, Μάγειρα Γαρυφαλλιά, Κουμρίγια Βασιλική, Κυπαρρισόπουλος Γιώργος, Κατσικογιάννη Παναγιώτα.
Μάθημα: Ο εκπαιδευτικός ως ερευνητής και ως στοχαζόμενος επαγγελματίας Διδάσκουσα: Αυγητίδου Σοφία Εαρινό εξάμηνο Φοιτήτριες: Βράντση Μελπομένη.
"europe by easyJet" "Come on, let's fly!" "The web's favourite airline" "Where can we take you?"
Χρήση Κειμενογράφου & Μέγεθος Εργασίας Το μέγεθος της εργασίας θα πρέπει να προσεγγίζει τον προκαθορισμένο αριθμό λέξεων, με μια απόκλιση ± 15%. Δηλαδή,
ΥΠΕΡΤΡΟΦΙΑ ΠΡΟΣΤΑΤΗ. Τι είναι ο προστάτης και ποια η χρησιμότητα του; Ο προστάτης είναι ένας αδένας μεγέθους ενός καρυδιού και ανευρίσκεται μόνο στους.
Ο ρόλος του 3 ου πυλώνα στο νέο μοντέλο κοινωνικής προστασίας ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ ΑΝΤΩΝΑΚΗ Γενική Διευθύντρια Αθήνα, 30 Mαρτίου 2016 Labor & Insurance Μπορεί να.
Δημόσιες σχέσεις – Συμπεριφορά, δεοντολογία Διονύσης Ανανιάδης Δερματολόγος - Αφροδισιολόγος 11 ο Πανελλήνιο Συνέδριο Δερματολογίας Αφροδισιολογίας
Ντύνοντας … την παράδοση Φωτογραφικό υλικό από τις δραστηριότητες των παιδιών στο πρόγραμμα «Teachers 4 Europe» Έκτη τάξη, Δημοτικού Σχολείου Παπάδου Μάρτιος.
Τα γυναικεία γεννητικά όργανα διακρίνονται σε εσωτερικά και εξωτερικά. Εξωτερικά είναι το αιδοίο το οποίο αποτελείται από τα μεγάλα και μικρά χείλη εσωτερικά.
“Καλές πρακτικές και αξιοποίηση του υλικού του προγράμματος T4E” Χουλιάρα Ξανθή.
Φάκελος υλικού του (υποψήφιου) εκπαιδευτικού & επαγγελματική ανάπτυξη
Σχεδιασμός μαθήματος στο Λύκειο
Διδακτική της Πληροφορικής και των ΤΠΕ Μάθημα επιλογής ΣΤ’ εξάμηνο, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία, Πανεπιστήμιο.
Μαθησιακές δραστηριότητες και εμπλοκή
Οι Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ)
Διδακτική της Πληροφορικής
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ I
Διακυτταρική επικοινωνία
ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΗ ΠΑΡΑΛΥΣΗ Κ. Ασωνίτου.
Πρόγραμμα «Οδυσσέας»  Η Διαδραστική Τηλεδιάσκεψη στην Υπηρεσία του Σύγχρονου Σχολείου  Ομάδα…. Μέλη Ομάδας 1.Βαθρακογιάννη Μαρία: εκπαιδευτικός.
ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΚΥΡΟΥΣ ΔΙΑΙΤΗΣΙΑΣ
Ιστορία και εικονογραφημένο βιβλίο
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ( TEACHER’S PROFESSIONAL DEVELOPMENT AND PROFESSIONALISM Καθηγ. Σπύρος Κρίβας.
Μοντελοποίηση ταυτοτήτων - Παραγοντοποίηση
Η ανάπτυξη του κωφού παιδιού
“Μια εκπαιδευτική, κοινωνική, αναπτυξιακή πορεία
ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΤΟΥ ΑΝΑΔΥΟΜΕΝΟΥ ΓΡΑΠΤΟΥ ΛΟΓΟΥ
Σύρος, 2016.
Ατομικός Φάκελος Αξιολόγησης Νηπίου (Portfolio Assessment)
Θεοδώρα Μπάφα Ε2 1ο Πειραματικό Δημοτικό Θεσ/νικης
ΤΑ ΟΜΑΔΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ
Ενεργός Πολίτης Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Τοπικής Δημοκρατίας
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΗΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ Ι
5ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Μελετήστε το άρθρο και διαμορφώστε μια σύντομη παρουσίασή του στην τάξη (ερευνητικά ερωτήματα, μεθοδολογία/συμμετέχοντες, σύντομη παρουσίαση των αποτελεσμάτων)
3ο Γυμνάσιο Τούμπας Θεσσαλονίκης Προκοπίου Αικατερίνη Φιλόλογος
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΚΩΦΟ ΠΑΙΔΙ
Οικοδομώντας την αυτοεκτίμηση του παιδιού
Ανάπτυξη της γλώσσας Η ανάπτυξη της γλωσσικής ικανότητας περνάει από συγκεκριμένα στάδια απόκτησης γλωσσικών επιπέδων. Ο στόχος ενός παιδιού που μαθαίνει.
Οι γεωμετρικές πρόοδοι στην οργάνωση αθλητικών αγώνων:Ανάπτυξη εφαρμογής στη γλώσσα προγραμματισμού C. Σχολείο:Π.Σ.Π.Θ. Μαθητές: Τσαπκίνης Χρήστος Ευάγγελος.
Άλλα είδη παραπομπής και βιβλιογραφίας.
Επιτροπή Αγώνων σε Δημόσιο Δρόμο και Βουνό
ΑυτοχθονεΣ λαοΙ Δημοτικό Σχολείο Αγίων Τριμιθιάς Στ΄
Αμαλία Κ. Ηλιάδη, φιλόλογος-ιστορικός, Δ/ντρια 3ου Γυμνασίου Τρικάλων
TEACHERS 4 EUROPE «Οι Ολυμπιακοί Αγώνες από την αρχαία Ελλάδα στη σύγχρονη Ευρωπαϊκή Ένωση» Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Αρετή Αλμπανούδη.
Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου Γυμνάσιο ΛΤ Σικίνου
ΑΡΙΣΤΕΙΑ & ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Για να προσθέσετε αυτήν τη διαφάνεια στην παρουσίαση
Εργαστήριο Από την απλή παρατήρηση στην αξιοποίηση των στοιχείων της
Jeremy M. Berg et. al., ΒΙΟΧΗΜΕΙΑ, ΠΕΚ 2017,
THOMAS H. CORMEN, et al., ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΥΣ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΥΣ, Β΄ έκδοση, ΠΕΚ 2016,
برنامه ریزی کاربری اراضی شهری
Jeremy M. Berg et. al., ΒΙΟΧΗΜΕΙΑ, ΠΕΚ 2017,
Για να εισαγάγετε αυτή τη διαφάνεια στην παρουσίασή σας
Περιφερειακό Σύστημα Ακοής
Για να προσθέσετε αυτήν τη διαφάνεια στην παρουσίαση
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Για να εισαγάγετε αυτή τη διαφάνεια στην παρουσίασή σας
Ελληνική Ομοσπονδία Backgammon
THOMAS H. CORMEN, et al., ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΥΣ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΥΣ, Β΄ έκδοση, ΠΕΚ 2016,
Jeremy M. Berg et. al., ΒΙΟΧΗΜΕΙΑ, ΠΕΚ 2017,
2o ΗΜΕΡΗΣΙΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΑΓΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
Jeremy M. Berg et. al., ΒΙΟΧΗΜΕΙΑ, ΠΕΚ 2017,
Let’s create the biggest reading club in Europe
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Εισαγωγική Επιμόρφωση για την εκπαιδευτική αξιοποίηση ΤΠΕ (Επιμόρφωση Β1 Επιπέδου)   Οδηγίες για τους Επιμορφούμενους Προτεινόμενες δραστηριότητες στο μεσοδιάστημα: Συνεδρία 3 & 4 Συστάδα Β1.4: Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση Συνεδρία 3: Εισαγωγή στα Λογισμικά Παρουσίασης, στους Διαδραστικούς Πίνακες και τα Διαδραστικά Σχολικά Βιβλία Διεύθυνση Επιμόρφωσης & Πιστοποίησης Έκδοση 1η Φεβρουάριος 2017

Το θέμα της δραστηριότητας είναι «Το ταξίδι στην Αγγλία» . Συνεδρία 3&4 Ομάδα 1 – Δραστηριότητα 1: Να δημιουργήσετε μια δραστηριότητα , για τη διδασκαλία μιας θεματικής ενότητας ή έννοιας (κλάδος ΠΕ60) με την αξιοποίηση του διαδραστικού πίνακα χρησιμοποιώντας το διαδίκτυο ή κάποια από τα εργαλεία του διαδραστικού πίνακα. Γράψτε την άποψή σαςγια την προστιθέμενη αξία της παραπάνω προσέγγισης (έως 200 λέξεις) και μαζί με το σχέδιο της διδακτικής παρέμβασης, (μορφή ppt, έως 10 διαφάνειες, αναρτήστε τα στο «χώρο αποστολής αρχείων ασύγχρονων δραστηριοτήτων , Μεσοδιάστημα: Συνεδρία 3&4». Θα παρουσιάσω την υλοποίηση μιας δραστηριότητας στο πλαίσιο του προγράμματος Τ4Ε με την αξιοποίηση διαδραστικού πίνακα. Το θέμα της δραστηριότητας είναι «Το ταξίδι στην Αγγλία» . Γενικός Σκοπός της δραστηριότητας είναι: Να γνωρίσουν τα παιδιά τα κύρια αξιοθέατα, την σημαία, καθώς και τραγούδια και ομαδικά παιχνίδια των παιδιών της ηλικίας τους σε χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης και μέσα από τη γνωριμία αυτή να αντιληφθούν την έννοια της ευρωπαϊκής κοινότητας. Επιμέρους στόχοι είναι: Να γνωρίσουν την Ευρώπη μέσα από τον χάρτη της και να αντιληφθούν ότι είναι ένα σύνολο πολλών χωρών. Να αναγνωρίσουν την Αγγλία, στον χάρτη της Ευρώπης. Να ακούσουν, να μιλήσουν και να ξεχωρίσουν λίγες λέξεις, ανάλογα με τη χώρα από όπου προέρχονται (εδώ η Αγγλία) και να μάθουν μικρούς διαλόγους επικοινωνίας. Η προστιθέμενη αξία της προσέγγισης είναι: 1 Τα παιδιά θα δείξουν μεγάλο ενδιαφέρον στην αναζήτηση πληροφοριών μέσα από το διαδίκτυο. Η διαδραστική παρουσίαση θα τους δώσει τη δυνατότητα αλλά και το κίνητρο να χρησιμοποιήσουν το ποντίκι και να αντιληφθούν την αμεσότητα των πληροφοριών που παρέχει το διαδίκτυο. Επιπλέον με διαμορφωμένες ερωτήσεις μέσω υπερσυνδέσμων μπορούν να αξιολογήσουν τις γνώσεις τους και να τις ανατροφοδοτήσουν.

Η δραστηριότητα είναι μέρος του σχεδίου εργασίας με θέμα: «ΤΑ ΟΜΑΔΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ. ΜΙΚΡΟΙ ΤΑΞΙΔΙΩΤΕΣ ΤΡΑΓΟΥΔΟΥΝ ΤΗΝ ΚΑΛΗΜΕΡΑ!» Υλοποιήθηκε για το πρόγραμμα: TEACHERS 4 EUROPE 2016-2107   ΜΑΓΔΑΛΗΝΗ ΤΣΙΟΤΣΙΟΥ, Νηπιαγωγός ΠΕ60, 53Ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΠΑΤΡΑΣ 1Ο ΠΡΩΙΝΟ ΤΜΗΜΑ (20 ΝΗΠΙΑ & 5 ΠΡΟΝΗΠΙΑ) Επιβλέπων πρεσβευτής: Κος ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΑΝΑΡΙΩΤΗΣ, Σχολικός Σύμβουλος 4ης Εκπαιδευτικής Περιφέρειας Π.Ε. ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ

ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ και δημιουργία ρουτίνας Θεωρητικό υπόβαθρο στην υλοποίηση αυτής της σειράς δραστηριοτήτων ήταν η θεωρία του Διδακτικού Συμβολαίου και η εφαρμογή των παραμέτρων του Διδακτικού Χρόνου στην μαθησιακή διαδικασία και την διασύνδεση των γνώσεων που αποκτιούνταν σε κάθε δραστηριότητα (Brousseau, G., et Centeno, J. (1992). Chevallard, Y. (1986). Σύμφωνα με τον Chevallard ο διδακτικός χρόνος είναι ένας χρόνος που κατασκευάζεται από τον δάσκαλο . Δεν αποτελεί το σύνολο της διδακτικής λειτουργίας αλλά είναι ο κατευθυντήριος άξονάς της. Ο δάσκαλος τον τροφοδοτεί εισάγοντας, ανάμεσα σε χρονικά διαστήματα, ένα νέο « αντικείμενο γνώσης». Η δημιουργία μιας ρουτίνας στην πρώτη φάση της εργασίας έγινε το σημείο αναφοράς για τα παιδιά ως προς την αναζήτηση συγκεκριμένων πληροφοριών για την ολοκλήρωση κάθε δραστηριότητας. Η ρουτίνα ήταν αρχικά η αναζήτηση της χώρας στον χάρτη, η αναγνώριση της σημαίας της, η περιήγηση με τη βοήθεια του διαδικτύου στα αξιοθέατα και τα φυσικά τοπία της, η εκμάθηση ενός τραγουδιού με θέμα «Καλημέρα» από την επιλεγμένη χώρα, η αναφορά σε φράσεις και λέξεις γνωριμίας στην γλώσσα της χώρας αυτής, η προετοιμασία για ένα φανταστικό ταξίδι.

ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ Ε.Ε ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ Ε.Ε  Καλημέρα σας! Είμαι η Κυρία Ευρωπαϊκή Ένωση! Ας αρχίσουμε το ταξίδι μας από την Αγγλία!

…και η αρχή του ταξιδιού. Το φανταστικό ταξίδι στην Αγγλία! Ας ανακαλύψουμε την Αγγλία στον χάρτη της Ευρώπης!

Μπράβο! Αυτή είναι η Αγγλία!

Λάθος. Προσπάθησε πάλι!

Ποια είναι η σημαία της Αγγλίας;

Σωστά!

Προσπάθησε πάλι!

Πως λέμε «καλημέρα» στα αγγλικά; Ας τραγουδήσουμε!

Bye! Το τέλος του ταξιδιού μας! Στην επόμενη παρουσίαση θα μάθουμε για το Μπιγκ Μπεν!