ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟ : Πειραματικό ΓΕΛ. ΠΑΤΡΩΝ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Data released by the United States Environmental Protection Agency shows that somewhere between 500 billion and a trillion plastic bags are consumed worldwide.
Advertisements

Ο David Doubilet γεννήθηκε στη Νέα Υόρκη το 1946, και άρχισε καταδύσεις στην ηλικία των 8 ετών. Πέρασε 13 χρόνια φωτογραφίζοντας κατά μήκος των ακτών.
Στοιχεία από την Αμερικανική Εταιρεία περιβαλλοντικής Προστασίας δείχνουν ότι περίπου 500 δισεκατομμύρια έως ένα τρισεκατομμύριο πλαστικές σακούλες καταναλώνονται.
Μελέτες αποδεικνύουν ότι καταναλώνονται ανάμεσα σε 500 δισ και ένα τρις πλαστικές σακούλες σε ολόκληρο τον κόσμο. National Geographic News September 2,
Ερευνητική εργασία: «Μια τρύπα στο νερό» Υπεύθυνη καθηγήτρια: Χρύσα Προύσαλη Ιανουάριος – Μάϊος 2012.
ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ ΤΟΣΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ
«ΠΟΙΟΤΗΤΑ TV» Το πρόγραμμα του καναλιού μας. 08:00 –10:00 ΝΤΟΚΥΜΑΝΤΕΡ Στο σημερινό επεισόδιο, «Άνθρωποι και ζώα: ας μείνουμε μόνο φίλοι»
1 τρισεκατομμύριο 500 δισεκατομμύρια πλαστικές τσάντες καταναλώνονται παγκόσμια κάθε χρόνο. National Geographic News September 2, 2003.
Στοιχεία από την Αμερικανική Εταιρεία περιβαλλοντικής Προστασίας δείχνουν ότι περίπου 500 δισεκατομμύρια έως ένα τρισεκατομμύριο πλαστικές σακούλες καταναλώνονται.
Ο David Doubilet γεννήθηκε στη Νέα Υόρκη το 1946, και άρχισε καταδύσεις στην ηλικία των 8 ετών. Πέρασε 13 χρόνια φωτογραφίζοντας κατά μήκος των ακτών.
Λεσχη αναγνωσης Υπατια ελενα στροπωνιατη
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ Τμήμα Πολιτισμικής Τεχνολογίας & Επικοινωνίας ΑΞΗ ΧΡΙΣΤΟΦΙΑ Επιβλέπουσα Καθηγήτρια: Καβακλή Ευαγγελία Μεταπτυχιακή Διατριβή « Η αξιοποίηση.
FishBase Αναρωτηθήκατε ποτέ: - που και πόσο ζεί το γριβάδι? - πότε, που, σε ποιό μήκος και πόσα αβγά γεννά; - τι τρώει, ποιοί το τρώνε,
ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ 2 ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑΣ Σχολ. Έτος:
ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ – ΠΛΗΘΩΡΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΝΕΡΓΙΑ 9/24/ Υπολογισμός Εθνικής Παραγωγής Δρ. Γ. Καμπουρίδης.
Ζωολογία ΙΙ Ενότητα 2 η. Θηλαστικά Παναγιώτης Παφίλης, Επικ. Καθηγητής Σχολή Θετικών Επιστημών Τμήμα Βιολογίας.
Διάλεξη 6η Μορφωτική Τηλεόραση Η εκπαιδευτική τηλεόραση Διάλεξη 6η Μορφωτική Τηλεόραση Η εκπαιδευτική τηλεόραση Αναπ. Καθηγητής Γ. Πλειός.
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΠΟΥ ΑΛΛΑΞΑΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ 1 ο Γυμν. Φιλιππιάδας 1 Η φωτογραφία ως τέχνη Καλλιτεχνικά κινήματα που επηρέασαν τη φωτογραφία Η αισθητική της φωτογραφίας.
Πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης «Οικολογικά Σχολεία» Έλενα Περικλέους.
Δομικά Στοιχεία Πολυμέσων
Εισαγωγή στην Επιστήμη της Πληροφόρησης ΙΙ
ΜΑΚΡΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΙΑΛΕΞΗ 2η
Θέμα: ''Εγκλήματα κατά της ανθρωπότητας
Η επιχειρηματικότητα ως επιλογή καριέρας
Zωολογία ΙΙ Ενότητα 2η. Εργαστηριακή Άσκηση Συστηματικής Πτηνών
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ «ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ»
Ιχθυολογία Ενότητα 4η. Εργαστηριακή Άσκηση Eκτίμησης Ηλικίας Ιχθύων
Διαπολιτισμική Παιδαγωγική
Εφαρμογεσ τηλεματικησ στη διοικηση
Στρατηγική Επιχειρήσεων
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΘΕΜΑΤΟΣ
ΤΟΥΑΡΕΓΚ.
«Παραπέταξαν το Θεό και το Έθνος»
5o Λύκειο Ν.Σμύρνης Εργασία :Project
Η έννοια του τουρισμού Ο τουρισμός είναι αποτέλεσμα μεμονωμένης ή ομαδικής μετακίνησης ανθρώπων σε διάφορους τουριστικούς προορισμούς και η διαμονή τους.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ
ΣΕΞΙΣΜΟΣ - ΑΝΕΡΓΙΑ.
Ιστορική Εξέλιξη του Παγκόσμιου Ιστού
ΓΕΝΙΚΟ ΕΠΙΤΕΛΕΙΟ ΣΤΡΑΤΟΥ
ΟΙ 35 «ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ» ΠΟΥ ΣΑΣ ΑΡΕΣΑΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Παρουσίαση και Ανάλυση της Χρήσης του forum
Ινδιάνοι.
Ερευνητική εργασία: «Μια τρύπα στο νερό»
το ολοκαύτωμα του Διστόμου
2 Απριλίου Παγκόσμια μέρα για τον Αυτισμό
Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΛΛΙΩΣ ΕΙΡΗΝΗ ΔΡΟΣΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΚΟΡΦΙΑΤΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΖΑ ΖΑΦΕΙΡΑ
Διαχείριση Καινοτομιών
Διασυνδεδεμένα Δεδομένα για τον Σημασιολογικό Ιστό
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΚΩΦΟ ΠΑΙΔΙ
Κων/νος Καλέμης, Μαρία Αγγελική Καλέμη, Άννα Κωσταρέλου
Thessaloniki ' th National Selection Conference of EYP Greece
Sherlock Holmes, και διαχρονική αξία
Επιτροπή Αγώνων σε Δημόσιο Δρόμο και Βουνό
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΑΛΚ ΦΑΣΗ Α
Διδασκαλία με χρήση ηλεκτρονικού υπολογιστή και προβολέα Βασίλης Συμεωνίδης 3ο Γενικό Λύκειο Δράμας
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ
Στοιχεία από την Αμερικανική Εταιρεία περιβαλλοντικής Προστασίας δείχνουν ότι περίπου 500 δισεκατομμύρια έως ένα τρισεκατομμύριο πλαστικές σακούλες καταναλώνονται.
Α’ Μέρος: Νομικό πλαίσιο στην Κύπρο
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ
ناموضعیت به زبانی دیگر برگرفته از روش ارائه شده در کتاب
ΚΛΙΜΑΤΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΠΟΥ ΟΦΕΙΛΟΝΤΑΙ ΣΕ ΦΥΣΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΣ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΣΤΗ ΔΡΑΣΗ ΣΕΙΣΜΩΝ ΚΑΙ ΗΦΑΙΣΤΕΙΩΝ Σχολικό έτος
Παρουσίαση του νέου διδακτικού πακέτου
Ηλεκτρονικό κατάστημα Είδη πάρτυ – ιδέες για παιδικά πάρτυ
ΥΓΕΙΑ … Η κατάσταση της απόλυτης φυσικής, ψυχικής και κοινωνικής ευεξίας και όχι αποκλειστικά η απουσία νόσου ή αναπηρίας . (WHO, 2001, p.1) Σύμφωνα.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΘΕΜΑ: ΤΟ ΝΤΟΠΙΝΓΚ ΣΤΟΝ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ
Συνεκπαίδευση μαθητών σε τάξεις μεικτής ικανότητας
ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ: ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΕΦΕΥΡΕΣΗ
Παιδικά γάλατα Τάξη – τμήμα : Β3β
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟ : Πειραματικό ΓΕΛ. ΠΑΤΡΩΝ ΜΑΘΗΜΑ : Ερευνητική Εργασία Β΄ Τάξης 2016-2017

ΟΝΟΜΑ ΟΜΑΔΑΣ: PHOTO SPECIALISTS ΠΑΡΑΣΚΕΥΟΠΟΥΛΟΣ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ: κ. ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟΥ M., ΠΕ06

ΥΠΟΘΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΡΕΥΝΗΣΑΜΕ Φωτορεπορτάζ Φωτογραφία άγριας φύσης

ΤΑ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΜΑΣ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ Τι ονομάζουμε φωτορεπορτάζ; Ποιοι είναι οι πιο αντιπροσωπευτικοί φωτογράφοι και φωτογραφίες αυτού του είδους; Τι είναι η φωτογραφία άγριας φύσης; Ποιοι είναι οι κορυφαίοι φωτογράφοι και φωτογραφίες αυτού του είδους;

ΠΩΣ ΔΟΥΛΕΨΑΜΕ Αφού χωριστήκαμε σε 2 ομάδες των 2, μοιράσαμε τα ερωτήματα και αρχίσαμε την δουλειά. Δουλέψαμε ομαδικά στο σχολικό εργαστήριο και μερικές φορές ατομικά αλλά με συγκεκριμένες οδηγίες και σωστό πλάνο. Αξίζει να σημειωθεί πως υπήρξε άψογη συνεργασία μεταξύ των ατόμων καθ ‘ όλη την διάρκεια της εργασίας! Η Βικιπαίδεια ήταν η κύρια πηγή πληροφόρησής μας, χωρίς βέβαια να υποτιμηθούν οι υπόλοιπες πηγές (εγκυκλοπαίδειες, βιβλία και Διαδίκτυο). Έτσι καταφέραμε, και με τη βοήθεια της καθηγήτριάς μας, να συντονιστούμε όπως πρέπει και να βρει ο καθένας τον ρόλο του.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΟΡΙΣΜΟΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ ΕΙΔΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ ΟΡΙΣΜΟΣ ΦΩΤΟΡΕΠΟΡΤΑΖ ΚΥΡΙΟΙ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΙ ΦΩΤΟΡΕΠΟΡΤΑΖ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΤΟΥΣ ΟΡΙΣΜΟΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ ΑΓΡΙΑΣ ΖΩΗΣ ΚΥΡΙΟΙ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΙ ΤΟΥ ΕΙΔΟΥΣ

ΟΡΙΣΜΟΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ Με τον όρο φωτογραφία αναφερόμαστε στην τέχνη και επιστήμη της δημιουργίας οπτικών εικόνων μέσω της καταγραφής και αποτύπωσης του φωτός, με χρήση κατάλληλων συσκευών (φωτογραφικές μηχανές). Ετυμολογικά, η λέξη φωτογραφία είναι σύνθετη και προέρχεται από τις ελληνικές λέξεις φως και γραφή. Η φωτογραφία, πέρα από την τεχνολογική της διάσταση, αναγνωρίζεται ως ένα από τα ευρύτερα διαδεδομένα μέσα επικοινωνίας του 20ου αιώνα καθώς και ως μία μορφή τέχνης συγγενική με τη ζωγραφική.

ΕΙΔΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ Μπορούμε να διακρίνουμε μερικούς από τους σπουδαιότερους τομείς της φωτογραφίας: 1.Φωτοειδησεογραφία 2.Διαφημιστική φωτογραφία - φωτογραφία στούντιο 3.Αρχιτεκτονική φωτογραφία - Εσωτερικών Χώρων 4.Φωτογραφία τέχνης

ΟΡΙΣΜΟΣ ΦΩΤΟΡΕΠΟΡΤΑΖ Ονομάζουμε την κάλυψη ενός γεγονότος ή μίας είδησης με φωτογραφία ή και με βίντεο. Αποτελεί ένα από τα είδη της φωτογραφίας και χαρακτηρίζεται ανάλογα με το θέμα που καλύπτει. Τα χαρακτηριστικά του είναι: 1) Επικαιρότητα 2) Αντικειμενικότητα 3) Πολιτιστική διάθεση Το συστατικό της επιτυχίας είναι η ικανότητα του φωτορεπόρτερ να συλλάβει με ταχύτητα και ακρίβεια το θέμα που φωτογραφίζει.

ΚΥΡΙΟΙ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΙ ΦΩΤΟΡΕΠΟΡΤΑΖ Σπουδαίοι φωτορεπόρτερ είναι: 1) Η Μάργκαρετ Μπέργκ - Χουάιτ 2) Ο Άλφρεντ Άιζενσταιν 3) Ο Πήτερ Στάκπουλ 4) Ο Άντρε Κερτές 5) Ο Ανρί Καρτιέ – Μπρεσόν (είχε δηλώσει πως ‘’η φωτογραφική μου μηχανή είναι προέκταση του ματιού μου’’)

Ο ΑΝΡΙ ΚΑΡΤΙΕ – ΜΠΡΕΣΟΝ

ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

ΟΡΙΣΜΟΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ ΑΓΡΙΑΣ ΖΩΗΣ Με τον όρο "άγρια ζωή" εννοούμε τα είδη πανίδας και χλωρίδας που ζουν και αναπαράγονται ελεύθερα στη φύση, πέρα από κάθε είδους ανθρώπινο έλεγχο.  Η φωτογραφία φύσης για να είναι δημιουργική και να έχει αισθητικό αποτέλεσμα, απαιτεί προσήλωση και υπομονή. Είναι μοναχική ασχολία και όχι δραστηριότητα κοινωνικοποίησης, όπως πολύ συχνά η παρατήρηση πουλιών. Στην φωτογραφία άγριας ζωής ακόμα και δύο άτομα είναι πολλά. Άλλωστε τα άγρια ζώα πλησιάζονται δυσκολότερα από πολύ κόσμο. Αλλά και η κορυφαία κατηγορία φωτογραφίας φύσης, η φωτογραφία τοπίου, χρειάζεται έμπνευση που σαφώς προϋποθέτει ησυχία και αυτοσυγκέντρωση.

ΚΥΡΙΟΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ ΤΟΥ ΕΙΔΟΥΣ Ο Tim Laman είναι φωτορεπόρτερ της άγριας ζωής. Έζησε τα παιδικά του χρόνια στην Ιαπωνία, όπου είχε άμεση πρόσβαση σε βουνά και ωκεανούς, είχε έντονο ενδιαφέρον για την εξερεύνηση της φύσης, τόσο πάνω όσο και κάτω από το νερό. Ο Tim πήγε πρώτα στα τροπικά δάση του Βόρνεο το 1987 και η περιοχή Ασίας-Ειρηνικού ήταν το επίκεντρο για την επιστημονική έρευνα και τη φωτογραφία του από τότε. Η πρωτοποριακή έρευνά του στο τροπικό δάσος στο Βόρνεο τον οδήγησε σε ένα διδακτορικό από το Χάρβαρντ και στο πρώτο άρθρο που έκανε το National Geographic, το 1997.

Από τότε, έχει ασκήσει το πάθος του για την εξερεύνηση σε άγρια ​​μέρη και προσπαθεί συνεχώς να βρει τι θέτει σε κίνδυνο την άγρια ​​ζωή ώσπου έγινε ένας τακτικός συνεργάτης του National Geographic. Έχει 21 άρθρα στο ενεργητικό του μέχρι σήμερα, το σύνολο των οποίων είχαν ένα μήνυμα προστασίας. Μερικά έχουν επικεντρωθεί σε απειλούμενα είδη όπως ουραγκοτάγκους, ή Hornbills, ενώ άλλα, όπως μια σειρά από άρθρα σχετικά με τη διατήρηση της Διεθνούς Βιοποικιλότητας ,έχουν τονίσει τις περιοχές κάτω από έντονη πίεση.

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ Ο διαγωνισμός για τον «Wildlife Photographer of the Year» συνέβη για πρώτη φορά το 1965, όταν το περιοδικό BBC ασχολήθηκε με τα ζώα. Υπήρχαν τρεις κατηγορίες διαγωνισμού με περίπου 500 συμμετέχοντες. Από τότε, γίνεται κάθε χρόνo και μεγαλώνει σε συμμετοχές όσο περνάει ο καιρός.

Το 1984 το Μουσείο Φυσικής Ιστορίας ενεπλάκη ώστε να δημιουργήσει τον ανταγωνισμό, όπως είναι σήμερα. Πλέον υπάρχουν χιλιάδες συμμετοχές από 100 σχεδόν χώρες παγκοσμίως. Οι νικητήριες εικόνες εμφανίζονται στην ιστοσελίδα του διαγωνισμού, στο περιοδικό BBC Wildlife και σε διεθνείς δημοσιεύσεις. Ως αποτέλεσμα, οι φωτογραφίες προβάλλονται σε εκατομμύρια ανθρώπους.

ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

ΤΟ ΤΕΧΝΗΜΑ ΜΑΣ: Κολάζ

ΕΥΧΑ