Aπαντήστε σε τρείς από τις παρακάτω ερωτήσεις

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ειδικότερα ζητήματα Πρόσβασης τρίτου
Advertisements

ΜΑΚΙΓΙΑΖ.
ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΑΚΟΥ ΣΤΑΘΜΟΥ
Nacionalno računovodstvo
KVANTITATIVNE METODE U GRAĐEVINSKOM MENADŽMENTU
«Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΚΗΠΟΣ ΤΟΥ ΤΑΞΙΜΙΟΥ»
2. VAJA – sile ob dotiku in na daljavo
RADAR ZA PLOVILO ESMO Laboratorij za Sevanje in Optiko
תנועה הרמונית מטוטלת – חלק ב'.
Pasiruošimas “Elektros” skyriaus laboratoriniams darbams
הסקה על פרופורציה באוכלוסייה
ΧΡΗΣΤΟΓΛΟΥ ΙΩΑΝΝΗΣ ΓΕΝ
Κοινωνία, παραβατικές συμπεριφορές, πολιτική καταστολή
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΚΑΙ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΩΝ ΦΟΡΕΩΝ ΤΗΣ
ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΟΞΕΟΒΑΣΙΚΗΣ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑΣ
Επανάληψη.
ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΧΗΜΕΙΑ Εισαγωγή.
ΑΡΙΘΜΟΔΕΙΚΤΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ
Διαχείριση Κινδύνου* *Η σειρά παρουσιάσεων για το μάθημα «Διαχείριση Κινδύνου» βασίζεται στο σύγγραμμα των Σχοινιωτάκη, Ν., και Συλλιγάρδου Γ., «Διαχείριση.
ΣΑΕ ΙΙ – ΥΔΡΑΥΛΙΚΑ & ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
Εργασία στο μάθημα της Βιολογίας της Ά λυκείου του μαθητή Γεώργιου Μ.
Κεφάλαιο 6 οι φίλοι μας, οι φίλες μας
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΥΣ (Κ105)
Επαγγέλματα στο Βυζάντιο
Μορφές & Διαδικασίες Αξιολόγησης
ΗΛΕΚΤΡΟΜΥΟΓΡΑΦΗΜΑ.
Εισαγωγή στη Ρομποτική
Λέκτορας Κώστας Κορδάς Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Κάνε κλικ σε κάθε λέξη για να δεις τη σημασία
Μεσαιωνικό Κάστρο Λεμεσού
ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ 5Ο ΚΕΦ.
ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
Δρ. ΚΥΡΙΑΖΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Καδράκι ‘‘Ο Χριστός σώζει τον Πέτρο από τον καταποντισμό στα κύματα’’
Πυρηνική Φυσική και Φυσική Στοιχειωδών Σωματιδίων (5ου εξαμήνου, χειμερινό ) Τμήμα T3: Κ. Κορδάς & Χ. Πετρίδου Μάθημα 4 Mέγεθος πυρήνα Κώστας.
Η προβληματική των γενικών σκοπών και των ειδικών στόχων:
Σχεδιασμός και Οργάνωση του μαθήματος
Διαφορές και Ομοιότητες Κερδοσκοπικών και Μη Κερδοσκοπικών Οργανισμών
Put Options.
Χονδρός Παναγιώτης Σοφού Ειρήνη Μυρογιάννη Χρύσα Καλαϊτζή Κατερίνα
Εισηγητής: Ιωάννης Χρήστογλου Γεν. Διευθυντής Δ.Ε.Υ.Α. Κατερίνης
Καλαματα Η ιστορία της.
Ψηφιακές Επικοινωνίες Ι
Ψηφιακές Τηλεπικοινωνιές
Αθανάσιος Κ. Ρισβάς.
Η Γαλλική Επανάσταση.
ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΟ ΣΩΜΑ.
Η ΤΕΧΝΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΪΚΗ ΕΠΟΧΗ
Απέκκριση Οι δυο κύριες οδοί απομάκρυνσης των φαρμάκων από τον οργανισμό, είναι αφ ενός ο μεταβολισμός τους στο ήπαρ, που μόλις εξετάσαμε, και αφ ετέρου.
ΜΥΕ003-ΠΛΕ70: Ανάκτηση Πληροφορίας
Τα πολιτικά κόμματα Ορισμός: α) η κατάκτηση της πολιτικής εξουσίας, β) μόνιμη οργάνωση σε όλη την επικράτεια, γ) λαϊκή στήριξη Λειτουργίες: -α) ενοποίηση-εναρμονισμός.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Μύκητας Κεφίρ και Σπόροι Κεφίρ είναι το ίδιο πράγμα.
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ.
Το παιδί που πεθαίνει.
ΤΟ ΜΑΓΝΗΤΙΚΟ ΠΕΔΙΟ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΥΛΗ
Οργανική Χημεία Ενότητα 1: Χημεία του Άνθρακα Χριστίνα Φούντζουλα
Πεντηκονταετία π.Χ..
Ψηφιακές Τηλεπικοινωνιές
Σύντομη Παρουσίαση Τόμος 2. Κεφάλαιο 2 «Στοιχεία Επικοινωνίας»
Αρχαία Ολυμπία Μυρσίνη Μαλίογκα Ε΄
3.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών Τμ. Μηχανικών Πληροφορικής
ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ.
Μερκ. Παναγιωτόπουλος - Φυσικός
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΜΥΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
ΤΟ ΦΩΣ ΩΣ ΑΥΤΟΝΟΜΗ ΦΥΣΙΚΗ ΟΝΤΟΤΗΤΑ
Μάθημα: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Εισαγωγή στη Διοικητική Λογιστική
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Aπαντήστε σε τρείς από τις παρακάτω ερωτήσεις Γράψτε την διχλωρο-ισοπροτερενόλη. Η ένωση αποτελεί την μητρική μιας ομάδας κεντρικά δρώντων φαρμάκων (ποια είναι αυτή η ομάδα). Περιγράψτε, δείχνοντας τις θέσεις εισαγωγής των δομικών στοιχείων που επηρεάζουν τη θεραπευτική δράση και πώς την επηρεάζουν, συνοπτικά. (1,0 μονάδα) Ποιό είναι το μόριο, σε ποια κατηγορία φαρμάκων ανήκει, ποια είναι η δράση του. Εξηγείστε τα δομικά στοιχεία που αναγνωρίζετε και τον ρόλο τους. (1,0 μονάδα). Ποιά ένωση χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά διαδερμικά για την παρασυμπαθομιμητική της δράση. Γράψτε τη σύνθεση της. (1,0 μονάδα) Αναφέρετε δύο β1 εκλεκτικούς αδρενεργικούς ανταγωνιστές. Με ποιο ιδιαίτερο δομικό στοιχείο σχετίζεται η εκλεκτικότητα τους. Γράψτε τις δομές του και την σύνθεση ενός. (1,0 μονάδα)

Αναφέρετε ένα παράδειγμα μιας ένωσης-φαρμάκου που ενώνεται μη αντιστρεπτά με τους α-αδρενεργικούς υποδοχείς και περιέχει χλώριο. Γράψτε την σύνθεση του. (1,0 μονάδα)

Γράψτε την β-φαινυλ-αιθυλαμίνη Γράψτε την β-φαινυλ-αιθυλαμίνη. Η ένωση αποτελεί την μητρική μιας ομάδας κεντρικά δρώντων φαρμάκων (ποια είναι αυτή η ομάδα). Περιγράψτε, δείχνοντας τις θέσεις εισαγωγής των δομικών στοιχείων που επηρεάζουν τη θεραπευτική δράση και πώς την επηρεάζουν, συνοπτικά. (1,0 μονάδα)

Γράψτε την σύνθεση ενός αναστολέα της λιποξυγονάσης (1,0 μονάδα) Ποιός είναι ο νευρομεταβιβαστής των χολινεργικών συνάψεων. Να γραφεί η δομή του και η αδρανοποίηση του. Αναφέρετε πιθανούς τρόπους παράτασης της δράσης του (χημικές τροποποιήσεις). Γράψτε τη σύνθεση του μορίου που χορηγείται επιλεκτικά για την θεραπεία της ήπιας άνοιας. (1,0 μονάδα). Σε ποιες περιπτώσεις βρίσκουν θεραπευτική εφαρμογή οι αντιχολινεργικές ενώσεις. Ποιά πρότυπη αντιμουσκαρινική ένωση γνωρίζετε (όνομα). Ποια είναι η κύρια διαφορά της σκοπολαμίνης από τα άλλα αντιμουσκαρινικά. Γράψτε την σύνθεση του βρωμιούχου κλιδινίου. (1,0 μονάδα) Αναφέρετε ένα παράδειγμα μιας ένωσης-φαρμάκου που συμπεριφέρεται σαν ψευδής νευρομεταβιβαστής. Γράψτε την σύνθεση του. Προτείνετε την μικρότερη δομική αλλαγή στο μόριο που δεν θα αλλάξει την δράση του. (1,0 μονάδα)