Ψηφιακeς ιδEες και αξIες

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
6 Η ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ: ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ, ΜΕΣΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΜΑΘΗΜΑ: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ.
Advertisements

“ Ἡ ἀ γάπη ἀ νυπόκριτος. ἀ ποστυγο ῦ ντες τ ὸ πονηρόν, κολλώμενοι τ ῷ ἀ γαθ ῷ, τ ῇ φιλαδελφί ᾳ ε ἰ ς ἀ λλήλους φιλόστοργοι, τ ῇ τιμ ῇ ἀ λλήλους προηγούμενοι.
Ελληνική Βιομηχανία: προς την οικονομία της γνώσης, ΤΕΕ, Αθήνα, 3-5 Ιουλίου 2006 The Knowledge Economy and Public Administration Dr. Costis Toregas George.
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΑνάπτυξη Εφαρμογών για την ΕΕΑ Διάλεξη 5: Ανάπτυξη Περιεχομένου 1/9 19/3/2015 Διάλεξη 5 Εργαλεία Συγγραφής Περιεχομένου Ανάπτυξη.
Translation Tips LG New Testament Greek Fall 2012.
ΗΥ Παπαευσταθίου Γιάννης1 Clock generation.
ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗΣ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ “Preparing Europe for Global Competition” THE NETWORK : The Patent and Trademark Offices.
Week 11 Quiz Sentence #2. The sentence. λαλο ῦ μεν ε ἰ δότες ὅ τι ὁ ἐ γείρας τ ὸ ν κύριον Ἰ ησο ῦ ν κα ὶ ἡ μ ᾶ ς σ ὺ ν Ἰ ησο ῦ ἐ γερε ῖ κα ὶ παραστήσει.
WRITING B LYCEUM Teacher Eleni Rossidou ©Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
COURSE CODE: DES-102 COURSE TITLE: DECORATION DRAWING TUTOR: DOMENICA RENKO SEMESTER: FALL 2010 PROJECT: 2 | hand-out: week 10 – hand-in: week 11 | duration:
Διοίκηση Τεχνολογίας Εργασία: “Sources of Innovation” Πρόγραμμα:MBA Part-Time.
Cicadas – the singing insects τζιτζίκια. „Singers” are only the male cicadas Τραγουδιστές είναι μόνο τα αρσενικά τζιτζίκια.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Θέματα Διδακτικής των Φυσικών Εννοιών Development of spatial thinking, geometry and physics. What can.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Εκπαιδευτικά Προγράμματα με Χρήση Η/Υ Ι ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ (Learning Theories and.
 Το παρόν εκπαιδευτικό υλικό υπόκειται σε άδειες χρήσης Creative Commons.  Για εκπαιδευτικό υλικό, όπως εικόνες, που υπόκειται σε άλλου τύπου άδειας.
Αριθμητική Επίλυση Διαφορικών Εξισώσεων 1. Συνήθης Δ.Ε. 1 ανεξάρτητη μεταβλητή x 1 εξαρτημένη μεταβλητή y Καθώς και παράγωγοι της y μέχρι n τάξης, στη.
ΕΥΡΩΠΑΪΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ. SCHOOLS OF EUROPEAN EDUCATION.
Στάδια εξέλιξης των συστημάτων ποιότητας. ΕΞΕΛΙΞΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗ ΕΛΕΓΧΟΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ.
Ψηφιακά Παιχνίδια και μάθηση Δρ. Νικολέτα Γιαννούτσου Εργαστήριο Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας.
Διαχείριση Διαδικτυακής Φήμης! Do the Online Reputation Check! «Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου 2015» Ε. Κοντοπίδη, ΠΕ19.
Ελληνικό Αναπηρικό Κίνημα & Οικονομική Κρίση Φ. Ζαφειροπούλου Ε.Σ.Α.μεΑ. The Greek Disability Movement & Financial Crisis F. Zafeiropoulou NCDP.
From Applying Theory to Theorising Practice Achilleas Kostoulas Epirus Institute of Technology.
Guide to Business Planning The Value Chain © Guide to Business Planning A principal use of value chain analysis is to identify a strategy mismatch between.
Guide to Business Planning The Value System © Guide to Business Planning The “value system” is also referred to as the “industry value chain”. In contrast.
Μαθαίνω με “υπότιτλους”
Αντισταθμιστική ανάλυση
Διασφάλιση των κανόνων του ελεύθερου ανταγωνισμού στον τομέα των ΜΜΕ
Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας
SPACE “Exploring the City surrounding our Prison: a glimpse from Inside to the Outside.” SDE DIAVATON.
Ερωτήσεις –απαντήσεις Ομάδων Εργασίας
Φάσμα παιδαγωγικής ανάπτυξης
Jane Austen Pride and Prejudice (περηφάνια και προκατάληψη)
Αντίληψη Αντίληψη του φυσικού κόσμου που μας περιβάλλει, μέσω του νευρικού μας συστήματος (sensory perception). Η αντίληψη αποτελεί δημιούργημα του εγκεφάλου.
Στάδια εξέλιξης των συστημάτων ποιότητας
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ Μάριος Κουκουνάρας-Λιάγκης
Μη Γραμμική Θεωρία Ελαστικής Ευστάθειας: Θεμελιώδες Υλικό
Ψηφιακeς ιδEες και αξIες
“PROBLEM SOLVING AND DECISION MAKING”
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Class X: Athematic verbs II
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Διοίκηση Απόδοσης Επιχειρηματικών Διαδικασιών
ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Συνοδευτική Επιστολή COVER LETTER What is it? - Τι είναι αυτό;
Μουσενίκας Δημήτριος Βλάχος Χριστόδουλος
Example Rotary Motion Problems
Το ιερό δισκοπότηρο της ΙΕ γλωσσολογίας
Αντίληψη αντίληψη του φυσικού κόσμου που μας περιβάλλει, μέσω του νευρικού μας συστήματος αποτελεί δημιούργημα του εγκεφάλου και άρα τα χαρακτηριστικά.
CYPRUS RHEUMATOLOGY SOCIETY
Μία πρακτική εισαγωγή στην χρήση του R
Postgraduate Courses related to Clinical Criminology and Legal Psychology - Italy WE CAN – ΜΠΟΡΟΥΜΕ! Cyberbullying – Κυβερνοεκφοβισμός Δίκτυο Δράσης για.
Ρόλος, Εκπαίδευση και Πιστοποίηση DPO
Find: φ σ3 = 400 [lb/ft2] CD test Δσ = 1,000 [lb/ft2] Sand 34˚ 36˚ 38˚
Ενημέρωση για eTwinning
aka Mathematical Models and Applications
GLY 326 Structural Geology
ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ ΠΟΙΟΣ? Όμως ναι.... Ένα σκάφος
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΜΟΆΙ;.
3Ω 17 V A3 V3.
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
Εθνικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης Faceforward … into my home!
Erasmus + An experience with and for refugees Fay Pliagou.
Ευρωπαϊκή ΄Ενωση.
Class X: Athematic verbs II © Dr. Esa Autero
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ψηφιακeς ιδEες και αξIες Θεόδωρος Σκαλτσάς

Εξωτερικα αγαθα - αριστοτελης How external are the ‘external goods’? To what are they external? To the soul? To moral action? To the moral goodness achieved through moral action? Virtue happens in the soul. Moral character that is good, and hence actions are good, not vice versa. Εξωτερικα αγαθα - αριστοτελης

Εξωτερικα αγαθα - αριστοτελης So how are goodness of character, in the soul, and moral action, in the world, related? Virtues are a certain type of disposition in the moral agent, which cause actions. Goodness of character causes its manifestation in action. The internal is manifested in the external. Then what is external about the external? This does not help us understand the sense in which the external is external. Εξωτερικα αγαθα - αριστοτελης

To understand the relation of the manifestation of goodness to the external goods, let us look at the contemporary theory of the Extended Mind. Extended mind The main criterion that Clark and Chalmers list for classifying the use of external objects during cognitive tasks is that the external objects must function with the same purpose as the internal processes. The notebook qualifies as such because it is constantly and immediately accessible to Otto, and it is automatically endorsed by him. It is arbitrary to say that the mind is contained only within the boundaries of the skull. the extended mind

What is the relation between mind, body, environment? Mind and environment are a coupled system. They are a cognitive system of their own. This coupling grounds the extension of the mind into the external world. Clark and Chalmers: "The major burden of the coupling between agents is carried by language...Indeed, it is not implausible that the explosion of intellectual development in recent evolutionary time is due as much to this linguistically-enabled extension of cognition as to any independent development in our inner cognitive resources." The extended mind

Some external goods are clearly instrumental, as e. g. wealth Some external goods are clearly instrumental, as e.g. wealth. They are causally involved in the manifestation of the good moral actions. But other external goods are more elusive, ontologically. Alva Noe. Enactive perception. Moral virtues of the soul are enactively realisable. They are realised in action. Extended Mind Criterion: the external objects must function with the same purpose as the internal processes. E criterion is satisfied in Aristotle’s ethics: the purpose of moral actions is the same as the purpose of moral dispositions in the soul – the attainment of the good. The enactive mind

Extended enactive soul The goodness of the instrumental external goods can be readily understood through the extended mind model, and in particular the enactive model of the mind, applied to the activity of a virtuous soul: the goods make possible the manifestation of the virtues namely, the virtuous activity of the soul. To what, then, are external goods external? The soul is extended to them through the manifestation of the virtues. Aristotle’s conception of the enactive soul does not support a sharp distinction between internal and external. I believe there is a causal continuum of instrumental factors, some of which are more internal and some more external to virtuous activity, depending on how replaceable they are. Bodily features are hardly replaceable, but instruments and equipment are. Extended enactive soul

Artefacts embodying extended enactive values Ο Λαοκόων και οι Γιοί του Το θέμα αυτού του συναρπαστικού γλυπτού είναι «ο σεβασμός προς τα θεία». Όλες οι διαφορετικές αρχαίες ερμηνείες τού αποδίδουν κάποιο είδος προδοσίας και αναμέτρησης με τον θείο νόμο. Στο Μουσείο, η εικόνα αυτή θα οδηγεί διαδραστικά τον επισκέπτη σε ιδέες διαφόρων αρχαίων Ελλήνων φιλοσόφων σχετικά με την σταθερότητα του ηθικού χαρακτήρα δια μέσου των αιώνων ΄ ανθρώπινες αξίες εναντίον θεϊκών αξιών΄ και την αξία του κολασμού και της τιμωρίας στα αρχαία ηθικά συστήματα. Artefacts embodying extended enactive values

Το Μουσείο των Ιδεών θα σχεδιασθεί γύρο από δύο χώρους: ● Χώρος Κινήτρων ● Χώρος Διερεύνησης Το Μουσειο των Ιδεων

Ο Χωρος των Κινητρων

Ο Χωρος Κινητρων

Χωρος Διερευνησης

Van Gogh Alive. Cleveland Museum of Art. 9/11 Memorial Museum NY Van Gogh Alive. Cleveland Museum of Art. 9/11 Memorial Museum NY Architecture Exhibit San Francisco 9/11 Memorial Museum - NY Architecture Exhibit San Francisco

Λυκειον αριστοτελη και Ωδειον Αθηνων

Χωρος Κινητρων και Εισοδος

Χωρος Διερευνησης

Παραδειγματα της συμβολικης και συγκινησιακης εικονογραφησης του Μουσειου, για να ελκυει, παροτρυνει και να εκθετει ιδεες

Παραδειγματα της συμβολικης και συγκινησιακης εικονογραφησης του Μουσειου, για να ελκυει, παροτρυνει και να εκθετει ιδεες

Παραδειγματα της συμβολικης και συγκινησιακης εικονογραφησης του Μουσειου, για να ελκυει, παροτρυνει και να εκθετει ιδεες

Παραδειγματα της συμβολικης και συγκινησιακης εικονογραφησης του Μουσειου, για να ελκυει, παροτρυνει και να εκθετει ιδεες