Η Ηλεκτρονική Μας Εφημερίδα

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ελληνογαλλική Σχολή Πειραιά «Ο Άγιος Παύλος» Τμήμα Γ1 Γυμνασίου Με τι θα ασχοληθούμε σήμερα…
Advertisements

Ευρωπαϊκή Επιτροπή Γενική Διεύθυνση Εκπαίδευσης & Πολιτισμού Η Ελληνική Υπηρεσία Υποστήριξης λειτουργεί από το Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων.
Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη
Τόποι, περιβάλλον και διαδίκτυο Η πρόταση ΤόΠΟΙ για το labs.opengov.gr Ημερίδα Εθνικό Ίδρυμα Ερευνών, Αθήνα,
Joomla.
Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο Υπηρεσία φιλοξενίας ιστοσελίδων Τι είναι; - Δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου (μαθητές, εκπαιδευτικοί,
Πανελλήνιο Ψηφιακό Αποθετήριο Μαθησιακών Αντικειμένων
WEB PAGE VIA WEEBLY. Α’ ΦΑΣΗ •Ενημέρωση Β’ ΦΑΣΗ •Συντονισμός Γ’ ΦΑΣΗ •Συλλογή και επεξεργασία πληροφοριών Δ’ ΦΑΣΗ •Υλοποίηση.
Ιδέες Συνεργασιών Η παρουσίαση αυτή απευθύνεται κυρίως στους χρήστες που έχουν εγγραφεί στην πλατφόρμα eTwinning αλλά δεν έχουν συνάψει ακόμα συνεργασία.
Εγκατάσταση & Διαχείριση
BLOGS ΚΑΙ WIKIS Εργαλεία WEB 2.0. Blogs  Το Βlog λέξη είναι η συντομευμένη εκδοχή του weblog.  Blog είναι το είδος της ιστοσελίδας, που συνήθως συντηρείται.
«ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ ΔΗΜΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ: ΣΕΛΙΔΑ»
ΤΑ ΒΟΤΑΝΑ ΚΑΙ ΟΙ ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΕΣ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
Τι είναι το Σχέδιο Εργασίας (Project) και τι μέθοδος Project;
Εποπτεύων καθηγητής: Κος Σαράντος Καπιδάκης
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΣΕ WEB SITE (CONTENT MANAGEMENT TOOL)
ΕΠ ΚτΠ – Μέτρο 1.2 «Εισαγωγή και Αξιοποίηση των Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση» Πράξη «Δράσεις Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών Πληροφορικής» Ανάδοχος: Ερευνητικό.
Ασύγχρονη Τηλεκπαίδευση
Δ΄Δ/ΝΣΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΘΗΝΑΣ
Η ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΗΛ. ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΚΑΙ Η ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
8oς Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Εκπαιδευτικών
Η Πύλη για τις Λαϊκές Βιβλιοθήκες Αθήνα 21Μαρτίου 2005 Ημερίδα για τις Λαϊκές Βιβλιοθήκες Βιβλιοθήκες και Κοινωνία της Πληροφορίας Πλήθος πληροφοριών (επιλογή.
Ε ΡΓΑΣΙΑ ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΙΚΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΘΕΜΑ : ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΙΚΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΕΡΓΑΣΤΗΚΑΝ ΟΙ : Εμμανουηλίδης Γεώργιος & Καρατζιούλας Κωνσταντίνος.
Ειδική Θεματική Δραστηριότητα Τμήμα Βπ– Τομέα Πληροφορικής 1 ου ΕΠΑΛ Λιβαδειάς Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί: Αθανασίου Παρασκευή ΠΕ19/ Σκίτσος Δημήτριος ΠΕ.
Mahara (e-portfolio) Ορφανάκης Βασίλης.
Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο και ηλεκτρονικά μαθητικά περιοδικά: Ευαναγνώσεις, το περιοδικό της Ευαγγελικής Σχολής Γεώργιος Β. Θώδης.
ΕΚΔΟΣΗ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΡΑΣΗΣ «ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΙΣ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ»
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
7ο Ενιαίο Λύκειο Πειραιά ΕΠΕΑΚ ΙΙ – Γ΄ ΚΠΣ ΜΕΤΡΟ 2.4. – ΕΝΕΡΓΕΙΑ – ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΠΡΑΞΕΩΝ ε Έργο : «Εφαρμογή Προγραμμάτων Συμβουλευτικής και Επαγγελματικού.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Blogs ( ιστολόγια) To Blog or not to Blog? That is the question!! Ποιος μπορεί να έχει ιστολόγιο? Όλοι μας!! Είναι πολύ εύκολο! Γιατί να έχω ιστολόγιο?
Αποστόλης Καλέμας - Γιάννης Μόκιας Επιμόρφωση Β Επιπέδου ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ (BLOG) Blog = Web + Log =δικτυακή καταχώρηση.
Διδακτική προσέγγιση βασισμένη σε δραστηριότητες αξιοποιώντας το διαδίκτυο.
«Δράσεις κατά της βίας στο σχολείο την 6η Μαρτίου 2012» 70ο Γυμνάσιο Αθήνας.
Υποέργο 03: Επιμόρφωση Επιμορφωτών και Εκπαιδευτικών για την εφαρμογή του Προγράμματος Εκμάθησης της Αγγλικής Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών ΠΕΑΠ.
Δ΄ ΔIEYΘΥΝΣΗ Π.Ε. ΑΘΗΝΑΣ ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ
Καλέμας Απόστολος Επιμόρφωση Β Επιπέδου ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ (BLOG) Blog = Web + Log =δικτυακή καταχώρηση.
Τα blogs στην ζωή μας. Υπάρχουν πολλών ειδών ιστολόγια. Η πλειοψηφία τους είναι προσωπικά, όπου εκφράζονται καθαρά προσωπικές απόψεις και συνήθως ο συγγραφέας.
Τίτλος Δραστηριότητας
ΕΡΕΥΝ ΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ :ΗΜΕΡΙΔΑ
Τίτλος προγράμματος Αγωγής Σταδιοδρομίας : Δημιουργία μαθητικής εφημερίδας 1 Μαθητική εφημερίδα ΓΕΛ Σιδηροκάστρου efimeridapallatideio.wordpress.com.
Εκμετάλλευση υπηρεσιών Web 2.0 σε σχολικούς ιστοτόπους Παλάζης Βασίλης 3o Γυμνάσιο Μυτιλήνης.
Γ. Αλεξιάδης.  Εκπαιδευτική δραστηριότητα, κατά την οποία οι περισσότερες ή και όλες οι πληροφορίες που απαιτούνται για την επίλυση ενός προβλήματος.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
Τα καινοτόμα χαρακτηριστικά του Διαδικτύου και η ευρεία του αποδοχή από τις νεαρές ηλικίες καλλιέργησαν την ιδέα της αξιοποίησής του ως ένα εργαλείο στην.
Παρουσίαση στο Slideshare «Η ελληνική εκπαιδευτική blogoσφαιρα»
Ηλεκτρονικό Περιοδικό
ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ
Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: Δήμητρα Μυλωνάκη Τάξη: Δ1
Από τα Δεδομένα στην Πληροφορία………………….
Δημοτικό Σχολείο Καλαμωτής
Αντωνιάδου Σοφία Ζυγούρης Φώτης Καπουλίτσας Θανάσης
Αναστασία Γεωργιάδου Σχολική Σύμβουλος ΠΕ04
Ανάπτυξη τηλεματικών υπηρεσιών από το Παν
3ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής 2o Δημοτικό Σχολείο Κρύας Βρύσης Πέλλας “Η Τάξη του Μέλλοντος” Ηλεκτρονική Εφημερίδα.
Διαπεριφερειακό Θεματικό Δίκτυο «Ασφάλεια στο Διαδίκτυο»
Slideshare.
ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ 2ο Δημοτικό Σχολείο Βροντάδου
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
ΙΔΕΕΣ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
Διαδικασία/Βήματα υλοποίησης
Εννοιολογική Χαρτογράφηση
1ο Γυμνάσιο Μάνδρας Πρόγραμμα αγωγής σταδιοδρομίας
ΗΡΘΕ ΝΑ ΤΑΡΑΞΕΙ ΤΑ ΛΙΜΝΑΖΟΝΤΑ ΥΔΑΤΑ… ΤΗΣ ΜΑΘΗΤΙΚΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑΣ
«Βιβλιοθήκη ανοικτού εκπαιδευτικού λογισμικού ΠΣΔ:
Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: Δήμητρα Μυλωνάκη Τάξη: Δ1
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Η Ηλεκτρονική Μας Εφημερίδα

Η διαδικτυακή σχολική εφημερίδα Ο δημοσιογραφικός όμιλος σε συνεργασία με τη δημοσιογραφική ομάδα 2ου Γυμνασίου Χαριλάου και τους άλλους μαθητικούς ομίλους, παρουσιάζουν τα παραδείγματα της δουλειάς τους και των ενδιαφερόντων τους με την ηλεκτρονική τους εφημερίδα.

Η διαδικτυακή σχολική εφημερίδα Η ιστοσελίδα μας δημιουργήθηκε με σκοπό να ενημερώσει τους μαθητές, τους εκπαιδευτικούς, τους γονείς, αλλά και όποιον άλλον την επισκεφτεί, για θέματα που αφορούν τις δραστηριότητες μας στο σχολείο αλλά και τις εξωσχολικές δραστηριότητες.

Μεθοδολογία Οι μαθητές στο σχολείο μας έχουν διάφορα ενδιαφέροντα γι’ αυτόν ακριβώς τον λόγο αποφάσισαν να δημιουργήσουν κάποιους ομίλους. Οργανώθηκαν και η κάθε ομάδα ανέλαβε την αναζήτηση πληροφοριών και τη συλλογή υλικού. Τα σύνολο των μαθητών, δια αντιπροσώπων μαθητικών δράσεων, έδρασε σαν συντακτική ομάδα με την οργάνωση των άρθρων σε θεματικές ενότητες

Η συντακτικής ομάδα την επεξεργασία και αποδοχή των άρθρων. Μεθοδολογία Κάποιοι μαθητές αναλαμβάνουν το ρόλο της συντακτικής ομάδας, του κατασκευαστή ιστοσελίδας και του δημοσιογράφου. Οι δημοσιογράφοι αναλαμβάνουν ευθύνη της μεταφοράς των δράσεων των μαθητών μέσω των παραπάνω θεματικών ενοτήτων, ως περιεχόμενο του δικτυακού τόπου. Η συντακτικής ομάδα την επεξεργασία και αποδοχή των άρθρων. Οι κατασκευαστές της ιστοσελίδας τοποθετούν τα θέματα σε κατηγορίες στην ηλεκτρονική εφημερίδα

Η υλοποίηση της εφημερίδας έγινε με ανοιχτά λογισμικά όπως το Wordpress. Η επικοινωνία επιτυγχάνεται δια ζώσης και μέσω Φόρουμ http://mylessonplan.net/smf/.

Το μενού χωρίζεται στις εξής κύριες κατηγορίες: Θεματολογία Τα θέματα της ιστοσελίδας βρίσκονται χωρισμένα σε κατηγορίες σύμφωνα με το περιεχόμενό τους για να διευκολύνουμε τους αναγνώστες να περιηγηθούν στην ιστοσελίδα. Το μενού χωρίζεται στις εξής κύριες κατηγορίες:

Το σχολείο μας

Τα νέα μας

Δράσεις

Πληροφορική

Games –from http://studio.code.org/c/66997897

Δραστηριότητες

1η ΘΕΣΗ ΣΕ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΜΠΑΣΚΕΤ

Εκπαίδευση

Σύνδεσμοι Χρήσιμα links

Χάρτης

Επικοινωνήστε μαζί μας

Σχεδιασμός Στήσαμε τη διαδικτυακής εφημερίδας μας , σε WordPress και ασχοληθήκαμε με την εμφάνισή του. Ανάμεσα στα «θέματα» του WordPress, επιλέξαμε το θέμα με τη η δωρεάν έκδοση ΜΗ Magazine lite, κατάλληλη για online περιοδικά, δυναμικές ειδήσεις, ιστοσελίδες και blogs. «κατηγορίες», που υποστηρίζονται από αυτό.

Σχεδιασμός Αν και το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο παρέχει σε όλα τα σχολεία δυνατότητα αυτοματοποιημένης δημιουργίας δικτυακού τόπου, λόγω του θέματος, σε αυτή τη φάση αποφασίσαμε να το εγκαταστήσουμε http://mylessonplan.net/wordpress/. Σε δεύτερη φάση με τη διαδικασία «Εξαγωγή» σε αρχείο xml θα μεταφέρουμε στο ΠΣΔ σε πρότυπο συμβατό με το «θέμα» μας.

Thank you for paying attention