ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 5 ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ (Τ.Ε.Ι.) ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 5 ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΚΑΙ ΣΗΜΑΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ & ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ
ΣΥΓΓΕΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ ΕΜΠΟΡΙΚΩΝ ΣΗΜΑΤΩΝ
ΠΡΟΪΟΝΤΙΚΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΕΜΠΟΡΙΚΕΣ & ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΕΣ ΤΕΧΝΗΣ & ΨΥΧΑΓΩΓΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΑΘΛΗΣΗΣ ΚΑΙ ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΑΝΑΨΥΧΗΣ ΙΔΙΩΤΙΚΕΣ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΠΡΟΪΟΝΤΙΚΟΥ ΧΑΡΤΟΦΥΛΑΚΙΟΥ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ
ΠΡΟΒΟΛΗ ΤΟΥ ΓΕΓΟΝΟΤΟΣ ΕΝΤΥΠΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΜΕΣΑ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ ΒΑΣΕΙΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΧΡΗΣΤΩΝ ΧΟΡΗΓΟΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΠΑΝΟ, ΠΡΟΣΠΕΚΤ
ΠΡΟΒΟΛΗ ΤΟΥ ΓΕΓΟΝΟΤΟΣ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΕΜΦΑΣΗ ΣΤΗΝ ΕΠΑΦΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ/ΧΡΗΣΤΕΣ ΕΜΦΑΣΗ ΣΤΟΥΣ ΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΕΠΩΝΥΜΙΕΣ ΜΕ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΦΥΣΙΟΓΝΩΜΙΑ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΜΥΝΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΣΥΜΒΟΛΩΝ
ΣΥΜΒΟΛΑ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ
ΣΥΜΒΟΛΑ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ
ΣΥΜΒΟΛΑ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ
ΣΥΜΒΟΛΑ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ
BΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ Getz, D. (2008). Defining Event Tourism; Event Tourism: Definition, Evolution and Research, Tourism Management, 29, 403-428. Βασιλειάδης, Χ. (2014). «Διαχείριση Μάρκετινγκ Γεγονότων και Εκδηλώσεων». Θεσσαλονίκη: Εκδόσεις Πανεπιστημίου Μακεδονίας Getz, D. (2005). “Event Management and Event Tourism”. New York: Cognizant.