Καράβια Χατσίκου Ιωάννα http://taksiasterati.blogspot.gr.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ειδικότερα ζητήματα Πρόσβασης τρίτου
Advertisements

ΜΑΚΙΓΙΑΖ.
ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΑΚΟΥ ΣΤΑΘΜΟΥ
Nacionalno računovodstvo
KVANTITATIVNE METODE U GRAĐEVINSKOM MENADŽMENTU
«Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΚΗΠΟΣ ΤΟΥ ΤΑΞΙΜΙΟΥ»
2. VAJA – sile ob dotiku in na daljavo
RADAR ZA PLOVILO ESMO Laboratorij za Sevanje in Optiko
תנועה הרמונית מטוטלת – חלק ב'.
Pasiruošimas “Elektros” skyriaus laboratoriniams darbams
הסקה על פרופורציה באוכלוסייה
ΧΡΗΣΤΟΓΛΟΥ ΙΩΑΝΝΗΣ ΓΕΝ
Κοινωνία, παραβατικές συμπεριφορές, πολιτική καταστολή
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΚΑΙ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΩΝ ΦΟΡΕΩΝ ΤΗΣ
ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΟΞΕΟΒΑΣΙΚΗΣ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑΣ
Επανάληψη.
ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΧΗΜΕΙΑ Εισαγωγή.
ΑΡΙΘΜΟΔΕΙΚΤΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ
Διαχείριση Κινδύνου* *Η σειρά παρουσιάσεων για το μάθημα «Διαχείριση Κινδύνου» βασίζεται στο σύγγραμμα των Σχοινιωτάκη, Ν., και Συλλιγάρδου Γ., «Διαχείριση.
ΣΑΕ ΙΙ – ΥΔΡΑΥΛΙΚΑ & ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
Εργασία στο μάθημα της Βιολογίας της Ά λυκείου του μαθητή Γεώργιου Μ.
Κεφάλαιο 6 οι φίλοι μας, οι φίλες μας
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΥΣ (Κ105)
Επαγγέλματα στο Βυζάντιο
Μορφές & Διαδικασίες Αξιολόγησης
ΗΛΕΚΤΡΟΜΥΟΓΡΑΦΗΜΑ.
Εισαγωγή στη Ρομποτική
Λέκτορας Κώστας Κορδάς Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Κάνε κλικ σε κάθε λέξη για να δεις τη σημασία
Μεσαιωνικό Κάστρο Λεμεσού
ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ 5Ο ΚΕΦ.
ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
Δρ. ΚΥΡΙΑΖΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Καδράκι ‘‘Ο Χριστός σώζει τον Πέτρο από τον καταποντισμό στα κύματα’’
Πυρηνική Φυσική και Φυσική Στοιχειωδών Σωματιδίων (5ου εξαμήνου, χειμερινό ) Τμήμα T3: Κ. Κορδάς & Χ. Πετρίδου Μάθημα 4 Mέγεθος πυρήνα Κώστας.
Η προβληματική των γενικών σκοπών και των ειδικών στόχων:
Σχεδιασμός και Οργάνωση του μαθήματος
Διαφορές και Ομοιότητες Κερδοσκοπικών και Μη Κερδοσκοπικών Οργανισμών
Put Options.
Χονδρός Παναγιώτης Σοφού Ειρήνη Μυρογιάννη Χρύσα Καλαϊτζή Κατερίνα
Εισηγητής: Ιωάννης Χρήστογλου Γεν. Διευθυντής Δ.Ε.Υ.Α. Κατερίνης
Καλαματα Η ιστορία της.
Ψηφιακές Επικοινωνίες Ι
Ψηφιακές Τηλεπικοινωνιές
Αθανάσιος Κ. Ρισβάς.
Η Γαλλική Επανάσταση.
ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΟ ΣΩΜΑ.
Η ΤΕΧΝΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΪΚΗ ΕΠΟΧΗ
Απέκκριση Οι δυο κύριες οδοί απομάκρυνσης των φαρμάκων από τον οργανισμό, είναι αφ ενός ο μεταβολισμός τους στο ήπαρ, που μόλις εξετάσαμε, και αφ ετέρου.
ΜΥΕ003-ΠΛΕ70: Ανάκτηση Πληροφορίας
Τα πολιτικά κόμματα Ορισμός: α) η κατάκτηση της πολιτικής εξουσίας, β) μόνιμη οργάνωση σε όλη την επικράτεια, γ) λαϊκή στήριξη Λειτουργίες: -α) ενοποίηση-εναρμονισμός.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Μύκητας Κεφίρ και Σπόροι Κεφίρ είναι το ίδιο πράγμα.
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ.
Το παιδί που πεθαίνει.
ΤΟ ΜΑΓΝΗΤΙΚΟ ΠΕΔΙΟ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΥΛΗ
Οργανική Χημεία Ενότητα 1: Χημεία του Άνθρακα Χριστίνα Φούντζουλα
Πεντηκονταετία π.Χ..
Ψηφιακές Τηλεπικοινωνιές
Σύντομη Παρουσίαση Τόμος 2. Κεφάλαιο 2 «Στοιχεία Επικοινωνίας»
Αρχαία Ολυμπία Μυρσίνη Μαλίογκα Ε΄
3.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών Τμ. Μηχανικών Πληροφορικής
ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ.
Μερκ. Παναγιωτόπουλος - Φυσικός
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΜΥΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
ΤΟ ΦΩΣ ΩΣ ΑΥΤΟΝΟΜΗ ΦΥΣΙΚΗ ΟΝΤΟΤΗΤΑ
Μάθημα: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Εισαγωγή στη Διοικητική Λογιστική
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Καράβια Χατσίκου Ιωάννα http://taksiasterati.blogspot.gr

Το μπαούλο άνοιξε… Τι κρύβει τελικά;

Ποιος είναι ο θησαυρός του Θείου Παύλου; Ακούμε προσεκτικά!

Ποιο είναι το αγαπημένο καράβι του θείου Παύλου; Βρες την απάντηση στο κείμενο και κύκλωσέ την.

Ποιο άρεσε περισσότερο στον Ορφέα; Βρες την απάντηση στο κείμενο και κύκλωσέ την.

Ποια πλοία είχαν ζωγραφισμένα μάτια στα πλαϊνά της πλώρης;

Τα πολεμικά αυτά πλοία τα χρησιμοποιούσαν οι αρχαίοι Έλληνες και ονομάζονταν τριήρεις.

Παρατηρείτε κάτι περίεργο; Τι λέει ο Μολύβιος;

αίμα , σχολείο , γιατροί , κούκος , αύρα , εύκολο Όπως έχουμε πει τα δίψηφα φωνήεντα αι , ει, οι, ου και οι συνδυασμοί αυ και ευ όταν τονίζονται , ο τόνος πάει στο δεύτερο γράμμα. αίμα , σχολείο , γιατροί , κούκος , αύρα , εύκολο

γαιδούρι ¨ Χρησιμοποιούμε λοιπόν δυο τελίτσες πάνω από το ι ή το υ. Τότε χρειαζόμαστε κάτι για να τα διαλύσουμε και να διαβάζονται χωριστά. Χρησιμοποιούμε λοιπόν δυο τελίτσες πάνω από το ι ή το υ. Οι τελίτσες αυτές λέγονται διαλυτικά. Μερικές φορές όμως τα δίψηφα αυτά διαβάζονται χωριστά και όχι μαζί. γαιδούρι ¨

Κοίτα κι εδώ: παιδάκια παϊδάκια φαί φαΐ αυπνία αϋπνία

Έχουμε δηλαδή : άι, έι, όι, όυ και άυ έυ Μερικές φορές αυτές οι τελίτσες δε χρειάζονται. Αυτό συμβαίνει όταν τονίζεται το πρώτο γραμματάκι από τα δίψηφα. Έχουμε δηλαδή : άι, έι, όι, όυ και άυ έυ νεράιδα , Μάιος , ρολόι , άυπνος

Βάζω διαλυτικά ή όχι; μαιντανός

Βάζω διαλυτικά ή όχι; τσάι

Βάζω διαλυτικά ή όχι; άυπνος

Βάζω διαλυτικά ή όχι; κοροιδεύω

Βάζω διαλυτικά ή όχι; λαική

Βάζω διαλυτικά ή όχι; γάιδαρος

Βάφω με κίτρινο όλες τις λέξεις με διαλυτικά.

Διαβάζουμε:

καΐκι εμπορικό υπερωκεάνιο

πλοίο κουπιά μηχανή

Είναι ένα πολύ μεγάλο πλοίο. Είναι ένα πολύ μεγάλο πλοίο.

Προσπάθησε να βρεις τις αντίθετες λέξεις. κοντινό χαμηλό καινούριους

Αντιστοιχίζω τα αντίθετα με τη βοήθεια της κυρίας Αντίθετης. φαρδύς σοβαρός άγριος γρήγορος τεμπέλης μακρινός αστείος κοντινός εργατικός στενός ήρεμος αργός

¨ ¨ ¨

Ανοίγουμε το κόκκινο τετράδιο της αντιγραφής. Θέλω να ταξιδέψω με ένα καΐκι. Αυτή θα είναι η ορθογραφία και η αντιγραφή μας.

Ο γρηγορότερος κερδίζει!!! Με αυτό το γράμμα θα πρέπει να βρούμε ένα όνομα , ένα ζώο κι ένα φυτό. Ένας θα διαλέξει ένα γράμμα της αλφαβήτας. Ονομάζεται ΟΝΟΜΑΤΑ, ΖΩΑ , ΦΥΤΑ Θέλετε να μάθουμε ένα καινούριο παιχνίδι;