ΠANEΠIΣTHMIO AIΓAIOY ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΑΝΑΘΕΣΗ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ & ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ
Advertisements

ΚΕΦΑΛΑΙΟΥΧΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ 4 ο Πακέτο Σημειώσεων Εισηγήτρια : Δοξαστάκη Κάλλια 4 ο Πακέτο Σημειώσεων Εισηγήτρια : Δοξαστάκη Κάλλια.
Ελεγκτικό Συνέδριο Δημοσιονομική ευθύνη αιρετών οργάνων Ο.Τ.Α. α΄ βαθμού Δημοσιονομική ευθύνη αιρετών οργάνων Ο.Τ.Α. α΄ βαθμού Μαρία – Ευαγγελία Καλλιτσιώτη.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΛΑΡΙΣΑΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ – ΤΜΗΜΑ ΔΑΣΟΠΟΝΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΦΥΣΙΚΟΥΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ Εργαστήριο : Δασοκομίας και Δασικής.
ΕΝΝΟΙΑ & ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΚΟΣΤΟΥΣ ΕΝΝΟΙΑ & ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΚΟΣΤΟΥΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΚΟΣΤΟΥΣ Τ.Ε.Ι. ΚΡΗΤΗΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΚΟΣΤΟΥΣ.
Η ΑΚΡΟΠΟΛΗ ΑΘΗΝΩΝ ΜΑΡΙΑ ΠΗΓΗ Δ2’. ΑΚΡΟΠΟΛΗ ΕΡΕΧΘΕΙΟ ΝΑΟΣ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ ΝΙΚΗΣ ΠΡΟΠΥΛΑΙΑ ΠΑΡΘΕΝΩΝΑΣ ΧΑΛΚΟΘΗΚΗ ΝΑΟΣ ΤΟΥ ΔΙΑ.
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΩΝ ΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ (Ιούνιος 2011) Περιεχόμενο και καινοτόμα στοιχεία του νέου Προγράμματος Σπουδών Λογοτεχνίας στην υποχρεωτική Εκπαίδευση.
ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗ ΣΕ ΔΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ Εισηγητές: - Κωνσταντίνος Μπλάγας, Δ/νων Σύμβουλος ΔήμοςΝΕΤ - Καλλιόπη Παπαδοπούλου, Νομική Σύμβουλος ΔήμοςΝΕΤ.
«Διγλωσσία και Εκπαίδευση» Διδάσκων: Γογωνάς Ν. Φοιτήτρια: Πέτρου Μαρία (Α.Μ )
ΣΤΑΤΙΚΗ Ι Ενότητα 4 η : ΣΤΕΡΕΑ ΚΑΙ ΚΙΝΗΤΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ Διάλεξη: Ισοστατικότητα – υπερστατικότητα – κινητότητα φορέων. Καθηγητής Ε. Μυστακίδης Τμήμα Πολιτικών.
Η μαντινάδα είναι ένα ξεχωριστό ποιητικό είδος, ιδιαίτερα γνωστό στην Κρήτη αλλά και σε άλλες ελληνικές περιοχές κυρίως του νησιωτικού χώρου.
Π.Γ.Ε.Σ.Σ ΚΑΡΝΑΡΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑ Β2ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5 ΣΕΛΙΔΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ Α-Δ.
ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ.
ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΚΟΣΤΟΥΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΗΣ Αποφάσεις Βάσει Οριακής & Πλήρους Κοστολόγησης Α.Τ.Ε.Ι. ΚΡΗΤΗΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΒΑΣΕΙ ΟΡΙΑΚΗΣ.
12. Αναπαραγωγή & ανάπτυξη Βιολογία Α’ Λυκείου. Αναπαραγωγή Το μόνο σύστημα που δεν είναι απαραίτητο για επιβίωση Ύπαρξη 2 διαφορετικών φύλων Πρωτεύοντα.
Κατάρτιση δεικτών για την παρακολούθηση του Επιχειρησιακού Προγράμματος των Δήμων Ηλίας Λίτσος Μηχανικός Παραγωγής, Msc Περιφ. Ανάπτυξη Π.Ε.Δ. ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ.
Ν.3852/2010 "ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ" Νικ.-Κομν. Χλέπας Αν. Καθηγητής ΕΚΠΑ
ΒΑΣΙΚΗ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ ΙΙ. Περιλαμβάνει τον ρόλο του νοσηλευτή στις τρεις φάσεις μιας χειρουργικής επέμβασης: το χειρουργικό περιβάλλον απαιτεί γνώση, κρίση.
Σχέδιο Βιώσιμης Αστικής Ανάπτυξης (ΒΑΑ) ΔΗΜΟΣ ΛΑΡΙΣΑΙΩΝ.
ΑΦΥΔΑΤΩΣΗ ΕΝΔΟΦΛΕΒΙΑ ΧΟΡΗΓΗΣΗ ΥΓΡΩΝ Κυφωνίδης Δημήτριος Παιδίατρος Διευθυντής Παιδιατρικής Κλινικής «Μποδοσάκειο» Νοσοκομείο Πτολεμαΐδας.
Παράδοση 2 4/3/2016. Πριν από την κύρια επική διήγηση ο ραψωδός προέτασσε έναν ύμνο στους θεούς, όπως τους Ομηρικούς Ύμνους. Το προοίμιο της Θεογονίας.
ΠANEΠIΣTHMIO AIΓAIOY ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ Πρακτική Άσκηση Πανεπιστημίου.
Υπεύθυνη καθηγήτρια: Ε. Γκόνου Μαθητές: Ρωμανός Πετρίδης, Βαγγέλης Πίπης Π.Γ.Ε.Σ.Σ ….Θανέειν πέπρωται άπασι.
«Πολιτικές της Περιφέρειας Στ. Ελλάδος - Παρεμβάσεις Διαρθρωτικών Ταμείων και ΕΚΤ του Θ.Σ. 9 για την κοινωνική ένταξη των Ρομά» Ελισάβετ Πρέζα ΕΥΔΕΠ Στερεάς.
  ΠANEΠIΣTHMIO AIΓAIOY ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ Πρακτική Άσκηση Πανεπιστημίου.
NERCO - Ν. ΧΛΥΚΑΣ & ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ Α.Ε.Μ. ΟΜΙΚΡΟΝ Α.Ε. ΞΥΛΟΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ Α.Ε.
28η Τακτική Γενική Συνέλευση της ΕΔΕΥΑ, Άρτα 01 & 02 Ιουνίου 2017
Κοινωνικό Φροντιστήριο «ΖΗΝΩΝ» Διεύθυνση Μέσης Εκπαίδευσης
ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ Ι Συνυπολογισμός προηγούμενων δωρεών ή γονικών παροχών για σκοπούς φόρου κληρονομίας Διδάσκων καθηγητής: Α. Τσουρουφλής Εξηνταβελώνη.
Πρακτική επιμόρφωσης Έρευνα αγοράς Καταγραφή αναγκών επιμόρφωσης
ΟΙ ΑΡΓΥΡΟΙ ΚΑΙ ΧΡΥΣΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΗΣ ΛΥΣΗΣ
Οι Αριθμοί … 5.
ΠΜΣ Φορολογικού Δικαίου Παπαδόπουλος Βασίλειος
Μετασχηματισμός Laplace συνέχεια
ΘΑΝΟΣ ΠΛΕΥΡΗΣ ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ ΔΝ LL.M
Δένδρο-σωρός Ένα δένδρο-σωρός ή απλώς σωρός είναι ένα πλήρες δυαδικό δένδρο με διατεταγμένους τους κόμβους του έτσι, ώστε η τιμή του στοιχείου κάθε κόμβου.
Εισαγωγή στην Κλασική Αρχαιολογία ΙΙ (5ος - 4ος αι. π.Χ.)
Η ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΑΛΚΗ ΖΕΗ.
Ειδικό Νοσοκομείο Νοσημάτων Θώρακος Δυτικής Ελλάδος
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΩΝ ΤΥΠΩΝ ΤΗΣ ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΗΣ ΠΑΡΑΛΥΣΗΣ
Συνδιοργανωτές: ΡΙΨΕΩΝ-ΔΡΟΜΩΝ-ΑΛΜΑΤΩΝ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΩΝ ΑΘΛΗΤΩΝ ΣΤΙΒΟΥ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΠΑΙΔΙΑΤΡΙΚΗΣ ΚΛΙΝΙΚΗΣ «ΜΠΟΔΟΣΑΚΕΙΟ» ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑΣ
Σύγκρουση και διαπραγμάτευση
ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΙΓAIΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ Θεολόγος Καθηγητής DEA Εκκλησιαστικής Ιστορίας ΑΠΘ Δρ.
ΔΙΑΛΕΞΗ 1 Σκοπός και λειτουργία νοσοκομείων
Αρχές Χρηματοοικονομικής Διοίκησης
Διαδικασίες για την υλοποίηση του θεσμού της Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου της σχολικής μονάδας κατά το σχολικό έτος Υ.ΠΑΙ.Θ. – Ι.Ε.Π.
Σύστημα πρόσβασης στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση
Κατανόηση της συμπεριφοράς των καταναλωτών
ΚΕΣΥΠ Ρεθύμνου Στέλλα Γιαννέλα Ελένη Ζωγραφίδου Σχ. έτος
Υπολογιστικά Φύλλα Εισαγωγή
ΜΑΘΗΜΑ: ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΙΔΕΕΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΥΚΛΟΣ:Α' ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΕΞΑΜΗΝΟ:ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ ( ) ΔΙΔΑΣΚΩΝ:ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ.
ΜΑΘΗΜΑ: ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΙΔΕΕΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΥΚΛΟΣ:Α' ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΕΞΑΜΗΝΟ:ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ ( ) ΔΙΔΑΣΚΩΝ:ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ.
Ι.Ευρωπαϊκός χώρος και Ευρωπαϊκοί Θεσμοί
Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων
BIOΛOΓIA TΩN MIKPOOPΓANIΣMΩN – ΠANEΠIΣTHMIAKEΣ EKΔOΣEIΣ KPHTHΣ
Бор постулаттары. Сутегі тектес атом үшін Бор теориясы
BIOXHMEIA, TOMOΣ I – ΠANEΠIΣTHMIAKEΣ EKΔOΣEIΣ KPHTHΣ
AΠEIPOΣTIKOΣ ΛOΓIΣMOΣ, TOMOΣ I – ΠANEΠIΣTHMIAKEΣ EKΔOΣEIΣ KPHTHΣ
Хичээлийн сэдэв: « Молекул кинетик онол»
МИЛ. АВВ. V АСРДА АФИНАДАГИ ДЕМОКРАТИЯ ВА СПАРТАДАГИ ОЛИГАРХИЯ–ИККИТА СИЁСИЙ ТИЗИМ. МИЛ.АВВ. IV АСРНИНГ БИРИНЧИ ЯРМИДА ЮНОНИСТОН гурух Мисрбекова.
Ανταγωνιστεσ ασβεστιου
AΠEIPOΣTIKOΣ ΛOΓIΣMOΣ, TOMOΣ I – ΠANEΠIΣTHMIAKEΣ EKΔOΣEIΣ KPHTHΣ
APXEΣ ΦYΣIOΛOΓIAΣ, TOMOΣ I – ΠANEΠIΣTHMIAKEΣ EKΔOΣEIΣ KPHTHΣ
АНТИБИОТИКЛАРНИНГ ФАРМАКОЛОГИЯСИ т.ф.д., проф. Алиев Х.У Тошкент 2014
«Επίπτωση-Ποσοστό» Επίπτωση-ποσοστό = Αριθμός νέων περιπτώσεων νοσήματος κατά τη διάρκεια της περιόδου παρακολούθησης (Προσωποστιγμές ατόμων-ΑΣΘΕΝΕΙΣ που.
2-босқич магистранти МАЖИДОВ Н.
Қан тобын анықтау.Резус фактор анықтау,қан тобының сәйкестігін анықтау.Қан құю техникасы . Қан кетуді тоқтату.Қан кетудің анықтаудың барлық түрлері. Қабылдаған:
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΠANEΠIΣTHMIO AIΓAIOY ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ Πρακτική Άσκηση Πανεπιστημίου Αιγαίου-Β’ Φάση υποέργου Πρακτική Άσκηση Τμήματος Επιστημών της Προσχολικής Αγωγής και του Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού ΕΣΠΑ 2007-2013 «Αρχή και Πλαίσιο Υλοποίησης του Προγράμματος Πρακτικής Άσκησης-ΕΣΠΑ στο Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής & Σχεδιασμού (Τ.Ε.Π.Α.Ε.Σ.)» ΠΕΡΣΑ ΦΩΚΙΑΛΗ, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Επιστημονική Υπεύθυνη Πρακτικής Άσκησης Τ.Ε.Π.Α.Ε.Σ. Ρόδος, Μάιος 2012

Ι ΕΙΣΑΓΩΓΗ

ΜΕΡΙΚΟΙ ΟΡΙΣΜΟΙ 1. Αγορά εργασίας : Το πεδίο στο οποίο οι εργοδότες έρχονται σε επαφή με αυτούς που θέλουν να προσφέρουν την εργασία τους στην παραγωγική διαδικασία 2. Πρακτική άσκηση (έτσι όπως ορίζεται στο Πρόγραμμα) Η απασχόληση των φοιτητών/ριών σε επαγγελματικούς χώρους ως μέρος του Προγράμματος Σπουδών τους

3. Πρόγραμμα Πρακτικής Άσκησης Το Πρόγραμμα του Υπουργείου Παιδείας για το ΤΕΠΑΕΣ προβλέπει την απασχόληση 104 φοιτητών/ριών σε μονάδες του ιδιωτικού και δημόσιου τομέα.

ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ Οι φοιτητές/ριες Εργάζονται 1-3 μήνες σε κάποιον φορέα απασχόλησης. Υποβάλλουν πρωτόκολλο με την εμπειρία τους Τους παρέχεται μικρή αποζημίωση από το Πρόγραμμα Κατοχυρώνουν ένα μάθημα επιλογής που το εντάσσουν σε όποιον τομέα επιθυμούν Οι φορείς Απασχολούν τους φοιτητές/ριες για το διάστημα της Πρακτικής Άσκησης χωρίς υποχρέωση αμοιβής/ ασφάλισης Φροντίζουν ώστε οι ασκούμενοι/ες να αποκτήσουν θετική εμπειρία από την αγορά εργασίας Το Τμήμα Ενημερώνει φοιτητές/ριες και φορείς για το Πρόγραμμα Δίνει τις απαιτούμενες γνώσεις στους φοιτητές/ριες Συντονίζει Παρακολουθεί, Εποπτεύει Διαχειρίζεται Αξιολογεί

ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΤΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ ΣΤΟ ΤΕΠΑΕΣ ΙΙ ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΤΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ ΣΤΟ ΤΕΠΑΕΣ

Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ: εργασιακή-επαγγελματική εμπειρία 1 η ΒΑΣΙΚΗ ΑΡΧΗ Η ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΕΙ ΤΙΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΣΤΗ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ ΤΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΟΡΙΖΕΤΑΙ ΩΣ: Γνώσεις Δεξιότητες Εμπειρίες Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ: Γνώσεις και Δεξιότητες Η ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ προσφέρει εργασιακή-επαγγελματική εμπειρία

2η ΒΑΣΙΚΗ ΑΡΧΗ Η ΣΥΝΔΕΣΗ ΣΠΟΥΔΩΝ ΚΑΙ ΑΓΟΡΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΩΦΕΛΙΜΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ/ΤΙΣ ΦΟΙΤΗΤΕΣ/ΡΙΕΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Οι σπουδές προετοιμάζουν τους νέους και τις νέες για την είσοδο τους στην αγορά εργασίας προσφέροντας πρόσβαση σε γνώσεις που έχουν ακαδημαϊκό χαρακτήρα Η πρακτική άσκηση των φοιτητών/ριών είναι ένας κρίκος ανάμεσα στις ακαδημαϊκές γνώσεις και στις πραγματικές συνθήκες στην αγορά εργασίας

ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ Η ΑΓΟΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Απασχολεί φοιτητές/ριες. ΤΟ ΤΜΗΜΑ Εντάσσει στο πρόγραμμά σπουδών την πρακτική άσκηση των φοιτητών/ριών Οι ΦΟΙΤΗΤΕΣ/ΡΙΕΣ Ως μέρος των σπουδών τους προσφέρουν απασχόληση σε μονάδες του ιδιωτικού ή του δημόσιου τομέα

3η ΒΑΣΙΚΗ ΑΡΧΗ ΟΙ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΟΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΓΝΩΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΣΗ/ ΔΙΟΙΚΗΣΗ/ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ O/η απόφοιτος του ΤΕΠΑΕΣ (α) Μπορεί να στελεχώσει μια μονοθέσια ή ολιγοθέσια μονάδα. Άρα από μικρή ηλικία να ασχοληθεί με ένα πολύπλοκο αντικείμενο που έχει εκπαιδευτική διάσταση, διάσταση φροντίδας και διοικητική διάσταση . (β) Μπορεί ακόμα να αποφασίσει να ασχοληθεί επιχειρηματικά στο πεδίο αυτό

4η ΒΑΣΙΚΗ ΑΡΧΗ ΟΙ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΟΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΜΕ ΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟΥΣ Πολλοί/ές από τους /τις απόφοιτους/ες του ΤΕΠΑΕΣ θα στελεχώσουν μονάδες προσχολικής αγωγής ως εκπαιδευτικοί. Η Πρακτική Άσκηση –παράλληλα με τις πρακτικές των τριών φάσεων που είναι ενταγμένες στο πρόγραμμα Σπουδών- συμπληρώνει την επαφή των φοιτητών/ριών με το εκπαιδευτικό έργο.

Η πρακτική άσκηση μπορεί να βοηθήσει σε τέτοιες επιλογές 5η ΒΑΣΙΚΗ ΑΡΧΗ ΟΙ ΑΠΟΦΟΙΤΟΙ/ΕΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΓΝΩΣΕΙΣ/ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ/ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΣΕ ΤΟΜΕΙΣ ΑΛΛΟΥΣ ΕΚΤΟΣ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΩΝ Οι απόφοιτοι/ες του ΤΕΠΑΕΣ μπορεί να επιλέξουν ή εκ των πραγμάτων να πρέπει να απασχοληθούν – όχι απαραίτητα ως νηπιαγωγοί- αλλά ως: Επιστήμονες της αγωγής γενικά Επιστήμονες της αγωγής ειδικά σε σχέση με τον εκπαιδευτικό σχεδιασμό Επιστήμονες γενικά Η πρακτική άσκηση μπορεί να βοηθήσει σε τέτοιες επιλογές

Διοίκηση ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΤΕΠΑΕΣ ΕΠΙΛΕΧΘΗΚΑΝ ΦΟΡΕΙΣ ΑΠΌ ΠΟΙΚΙΛΟΥΣ ΚΛΑΔΟΥΣ ΑΜΕΣΑ ΚΑΙ ΕΜΜΕΣΑ ΣΧΕΤΙΚΟΥΣ ΜΕ ΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΟΥ ΤΕΠΑΕΣ Τουρισμός Πολιτισμός Διοίκηση Τοπική Αυτοδιοίκηση ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΤΕΠΑΕΣ Τομέας Υγείας Εκπαίδευση

Η πρακτική άσκηση των φοιτητών/ριών μπορεί να βοηθήσει σε αυτό 6η ΒΑΣΙΚΗ ΑΡΧΗ ΤΟ ΤΕΠΑΕΣ ΕΧΕΙ ΜΙΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΣΕ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΑΙ ΕΊΝΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟ ΝΑ ΤΗ ΜΟΙΡΑΣΤΕΙ ΑΛΛΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ Το άνοιγμα στην τοπική κοινωνία είναι απαραίτητο και οι φοιτητές/ριες μεταφέρουν προς τα έξω την εικόνα μας Θεωρούμε χρήσιμο να μεταφέρουν την εικόνα αυτή και στην αγορά εργασίας Η πρακτική άσκηση των φοιτητών/ριών μπορεί να βοηθήσει σε αυτό

ΙΙΙ ΠΛΑΙΣΙΟ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ

Α ΕΝΟΤΗΤΑ ΕΝΕΡΓΕΙΩΝ: ΠΡΟΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΕΝΤΑΞΗ ΤΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΜΕ ΤΗ ΜΟΡΦΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΟΡΙΣΜΟΣ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ/ΟΥΣΩΝ ΟΡΙΣΜΟΣ ΕΠΟΠΤΩΝ/ΡΙΩΝ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ ΦΟΙΤΗΤΩΝ/ΡΙΩΝ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΦΟΡΕΩΝ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ

Β ΕΝΟΤΗΤΑ ΕΝΕΡΓΕΙΩΝ: ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΣΕ ΚΥΚΛΟΥΣ ΕΠΙΛΟΓΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ/ΡΙΩΝ ΣΥΝΕΝΝΟΗΣΗ ΜΕ ΦΟΡΕΙΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ / ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΑΣΚΗΣΗ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

Γ ΕΝΟΤΗΤΑ ΕΝΕΡΓΕΙΩΝ: ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΟΥΣ / ΤΙΣ ΦΟΙΤΗΤΕΣ/ΡΙΕΣ ΤΟΥΣ /ΤΙΣ ΕΠΟΠΤΕΣ/ΡΙΕΣ ΤΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ ΤΗΝ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΤΟΝ ΕΛΕ

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ Ερωτηματολόγιο φοιτητών/ριών Ερωτηματολόγιο φορέων Ερωτηματολόγιο εποπτών Πρωτόκολλο Φοιτητών Έκθεση εποπτών Βαθμολογία φοιτητών Αξιολόγηση προγράμματος

IV ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ

Οφέλη από αποκομίζουν οι φοιτητές/ριες μας: Βελτίωση του βιογραφικού Μικρή αποζημίωση Ένα μάθημα Επαφές με την αγορά εργασίας Επαγγελματική εμπειρία που ενισχύει την ποιότητα του ανθρώπινου κεφαλαίου Οφέλη από αποκομίζουν οι φορείς απασχόλησης Απασχόληση Ενθουσιώδεις συνεργάτες Πιθανοί μελλοντικοί συνεργάτες Μια αρχή σύνδεσης με το Τμήμα Εισροή από δημιουργικές ιδέες Οφέλη που αποκομίζει το Τμήμα μας: Ενισχύει την αποτελεσματικότητά του Γίνεται γνωστό Δημιουργεί δίκτυα με τον ιδιωτικό και το δημόσιο τομέα Αυξάνει την εξωστρέφειά του

Σας ευχαριστώ πολύ!