Σ.Ε.Π. Εργασία στο Σχολικό Επαγγελματικό Προσανατολισμό

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ειδικότερα ζητήματα Πρόσβασης τρίτου
Advertisements

ΜΑΚΙΓΙΑΖ.
ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΑΚΟΥ ΣΤΑΘΜΟΥ
Nacionalno računovodstvo
KVANTITATIVNE METODE U GRAĐEVINSKOM MENADŽMENTU
«Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΚΗΠΟΣ ΤΟΥ ΤΑΞΙΜΙΟΥ»
2. VAJA – sile ob dotiku in na daljavo
RADAR ZA PLOVILO ESMO Laboratorij za Sevanje in Optiko
תנועה הרמונית מטוטלת – חלק ב'.
Pasiruošimas “Elektros” skyriaus laboratoriniams darbams
הסקה על פרופורציה באוכלוסייה
ΧΡΗΣΤΟΓΛΟΥ ΙΩΑΝΝΗΣ ΓΕΝ
Κοινωνία, παραβατικές συμπεριφορές, πολιτική καταστολή
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΚΑΙ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΩΝ ΦΟΡΕΩΝ ΤΗΣ
ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΟΞΕΟΒΑΣΙΚΗΣ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑΣ
Επανάληψη.
ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΧΗΜΕΙΑ Εισαγωγή.
ΑΡΙΘΜΟΔΕΙΚΤΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ
Διαχείριση Κινδύνου* *Η σειρά παρουσιάσεων για το μάθημα «Διαχείριση Κινδύνου» βασίζεται στο σύγγραμμα των Σχοινιωτάκη, Ν., και Συλλιγάρδου Γ., «Διαχείριση.
ΣΑΕ ΙΙ – ΥΔΡΑΥΛΙΚΑ & ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
Εργασία στο μάθημα της Βιολογίας της Ά λυκείου του μαθητή Γεώργιου Μ.
Κεφάλαιο 6 οι φίλοι μας, οι φίλες μας
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΥΣ (Κ105)
Επαγγέλματα στο Βυζάντιο
Μορφές & Διαδικασίες Αξιολόγησης
ΗΛΕΚΤΡΟΜΥΟΓΡΑΦΗΜΑ.
Εισαγωγή στη Ρομποτική
Λέκτορας Κώστας Κορδάς Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Κάνε κλικ σε κάθε λέξη για να δεις τη σημασία
Μεσαιωνικό Κάστρο Λεμεσού
ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ 5Ο ΚΕΦ.
ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
Δρ. ΚΥΡΙΑΖΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Καδράκι ‘‘Ο Χριστός σώζει τον Πέτρο από τον καταποντισμό στα κύματα’’
Πυρηνική Φυσική και Φυσική Στοιχειωδών Σωματιδίων (5ου εξαμήνου, χειμερινό ) Τμήμα T3: Κ. Κορδάς & Χ. Πετρίδου Μάθημα 4 Mέγεθος πυρήνα Κώστας.
Η προβληματική των γενικών σκοπών και των ειδικών στόχων:
Σχεδιασμός και Οργάνωση του μαθήματος
Διαφορές και Ομοιότητες Κερδοσκοπικών και Μη Κερδοσκοπικών Οργανισμών
Put Options.
Χονδρός Παναγιώτης Σοφού Ειρήνη Μυρογιάννη Χρύσα Καλαϊτζή Κατερίνα
Εισηγητής: Ιωάννης Χρήστογλου Γεν. Διευθυντής Δ.Ε.Υ.Α. Κατερίνης
Καλαματα Η ιστορία της.
Ψηφιακές Επικοινωνίες Ι
Ψηφιακές Τηλεπικοινωνιές
Αθανάσιος Κ. Ρισβάς.
Η Γαλλική Επανάσταση.
ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΟ ΣΩΜΑ.
Η ΤΕΧΝΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΪΚΗ ΕΠΟΧΗ
Απέκκριση Οι δυο κύριες οδοί απομάκρυνσης των φαρμάκων από τον οργανισμό, είναι αφ ενός ο μεταβολισμός τους στο ήπαρ, που μόλις εξετάσαμε, και αφ ετέρου.
ΜΥΕ003-ΠΛΕ70: Ανάκτηση Πληροφορίας
Τα πολιτικά κόμματα Ορισμός: α) η κατάκτηση της πολιτικής εξουσίας, β) μόνιμη οργάνωση σε όλη την επικράτεια, γ) λαϊκή στήριξη Λειτουργίες: -α) ενοποίηση-εναρμονισμός.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Μύκητας Κεφίρ και Σπόροι Κεφίρ είναι το ίδιο πράγμα.
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ.
Το παιδί που πεθαίνει.
ΤΟ ΜΑΓΝΗΤΙΚΟ ΠΕΔΙΟ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΥΛΗ
Οργανική Χημεία Ενότητα 1: Χημεία του Άνθρακα Χριστίνα Φούντζουλα
Πεντηκονταετία π.Χ..
Ψηφιακές Τηλεπικοινωνιές
Σύντομη Παρουσίαση Τόμος 2. Κεφάλαιο 2 «Στοιχεία Επικοινωνίας»
Αρχαία Ολυμπία Μυρσίνη Μαλίογκα Ε΄
3.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών Τμ. Μηχανικών Πληροφορικής
ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ.
Μερκ. Παναγιωτόπουλος - Φυσικός
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΜΥΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
ΤΟ ΦΩΣ ΩΣ ΑΥΤΟΝΟΜΗ ΦΥΣΙΚΗ ΟΝΤΟΤΗΤΑ
Μάθημα: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Εισαγωγή στη Διοικητική Λογιστική
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Σ.Ε.Π. Εργασία στο Σχολικό Επαγγελματικό Προσανατολισμό Σ.Ε.Π. Εργασία στο Σχολικό Επαγγελματικό Προσανατολισμό

Τα θέματά μας ήταν…. Επιλέγουν οι άντρες σχολές που θα έχουν καλύτερο επαγγελματικό μέλλον λόγω του ότι «αναλαμβάνουν» την ευθύνη της οικογένειας; Γιατί έχουν υποτιμηθεί τα Τ.Ε.Ε. και προτιμώνται τα Ενιαία Λύκεια και η διαφορά ανάμεσα στα αγόρια και τα κορίτσια

!!!1ο Θέμα!!! Στις μέρες μας, οι άντρες νομίζουν, σε μεγάλο ποσοστό, ότι μόνο αυτοί μπορούν να πάρουν ολόκληρη την ευθύνη για το σπίτι και την οικογένεια. Έτσι, το 91% των αντρών την σήμερον ημέρα στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα, επιλέγουν τομείς με «καλό» μέλλον, ενώ μόλις το 9% των αντρών επιλέγουν άλλες σχολές…

Ενώ…. όπως δηλώνει και η πρόεδρος ιδιωτικών υπαλλήλων Ελλάδας κα Ενώ….. όπως δηλώνει και η πρόεδρος ιδιωτικών υπαλλήλων Ελλάδας κα. Στεκουλέα, οι δουλειές που βρίσκουν και ασκούν οι γυναίκες μπορούν να χαρακτηριστούν ως και εντελώς απαράδεκτες ως προς τις εργασιακές σχέσεις, αλλά τις οποίες αποδέχονται με μοναδική δικαιολογία το ότι πρέπει να συμπληρωθεί το μηνιαίο εισόδημα της οικογένειας….

Συνέχεια… Το 2005 γράφτηκαν στα ΑΕΙ 171.967 νέοι και νέες. Οι φοιτήτριες ήταν 102.353 και οι φοιτητές 69.614. Σχεδόν διπλάσιες! Δηλαδή, παρά τις ανισότητες μεταξύ των δύο φύλων, που υπάρχουν ακόμη και σήμερα στην πρόσβαση στην εκπαίδευση τα κορίτσια στην Ελλάδα έχουν αυτή την πρωτιά.

Κι όμως… όταν οι φοιτήτριες ολοκληρώσουν τις σπουδές τους και αναζητήσουν εργασία, συναντούν σοβαρά εμπόδια γιατί στη σημερινή Ελλάδα το πτυχίο της ανώτατης εκπαίδευσης όχι μόνον δεν διασφαλίζει ένα καλύτερο επαγγελματικό μέλλον για τις νέες και τους νέους, αλλά αντιθέτως αυξάνει την πιθανότητα να μείνουν άνεργοι.

Άρα,… Με στοιχεία του δεύτερου τριμήνου του 2006, η ανεργία στις νέες με πτυχίο ανώτερης και ανώτατης εκπαίδευσης είναι μεγαλύτερη από αυτή των νέων. Γι' αυτό συναντάμε νέες γυναίκες με πολύπλευρη και υψηλή μόρφωση να δουλεύουν σε καφετέριες, μπαρ, σούπερ μάρκετ και αλλού. Αλλά και οι τυχεροί πτυχιούχοι νέες και νέοι γύρω στα τριάντα αξιολογούνται με πολύ χαμηλούς μισθούς δουλεύοντας χωρίς ωράριο από το πρωί μέχρι το βράδυ.

2o Θέμα Πόσα αγόρια και πόσα κορίτσια διαλέγουν να σπουδάσουν στα Τεχνικά Επαγγελματικά Επιμελητήρια (Τ.Ε.Ε.)και πόσα στα Ενιαία λύκεια;

Γενικό Λύκειο & Τ.Ε.Ε. Μετά από έρευνα στο σχολικό μητρώο των μαθητών, βρέθηκε πως ένα μεγάλο ποσοστό των μαθητών διαλέγουν να σπουδάσουν στο Γενικό Λύκειο παρά στο Τεχνικό...

Τ.Ε.Ε. Μπορείτε στην επόμενη διαφάνεια να παρατηρήσετε τη διαφορά ανάμεσα στα αγόρια και στα κορίτσια που διαλέγουν το Τ.Ε.Ε. για να συνεχίσουν τις σπουδές τους μέσα από το δείγμα των 25 παιδιών που το διάλεξαν....

Γενικό Λύκειο Ανάμεσα στα παιδιά που επέλεξαν το Γενικό Λύκειο και σε ένα δείγμα 53 μαθητών, είναι φανερό από το επόμενο σχήμα ότι τα κορίτσια είναι περισσότερα....

Αυτή ήταν η εργασία μας και ελπίζουμε να σας άρεσε!!! Τέλος… Αυτή ήταν η εργασία μας και ελπίζουμε να σας άρεσε!!!

Πηγές: Καθημερινή ( 19/02/2006) Γυναίκες και απασχόληση Διαθέσιμο στο http://www.e-paideia.net/news/article.asp?1ngEntityID=54135&lngDtrID=2894 ( 28/2/2007)

Συμμετείχαν οι.... Κωνσταντίνος Φιλιππάκης Ευάγγελος Χάμος Τσάτσαρης Ανδρέας Αουρέλ Τσενάι Ζαχαρίας Στάικος