ΙΑΤΡΙΚΗ ΦΥΣΙΚΗ eclass: MED684

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΙΑΤΡΙΚΗ ΦΥΣΙΚΗ eclass: MED808 Π. Παπαγιάννης Επικ. Καθηγητής, Εργαστήριο Ιατρικής Φυσικής, Ιατρική Σχολή Αθηνών. Γραφείο
Advertisements

Λίμνη Πλαστήρα Εναλλακτικές Μορφές Ενέργειας ΤΟ Φ Ρ Α Γ Μ Α.
Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής MSc, Med, PhD.
Αθήνα, η Επιστημονική Ημερίδα της Ο.Ε.Α.Α σ.1/20 «Εξελίξεις του δικαίου της ΕΕ σχετικά με την ανεξαρτησία των ΑΔΑ – Πρόσφατες νομολογιακές.
Νίκη Βογιατζή MEd, Ειδική Παιδαγωγός Εξειδικευμένη στον αυτισμό.
ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΜΑΘΗΜΑ 13: ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ- ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΕΣ ΤHΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΕΣ ΣΤΟ ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ.
ΙΑΤΡΙΚΗ ΦΥΣΙΚΗ eclass: MED684 Π. Παπαγιάννης Επικ. Καθηγητής, Εργαστήριο Ιατρικής Φυσικής, Ιατρική Σχολή Αθηνών. Γραφείο
Ενότητα 3: Αλληλεπίδραση Ύλης - Ακτινοβολίας Όνομα Καθηγητή: Χριστόφορος Κροντηράς Τμήμα Φυσικής.
Πετρέλαιο – Νάφθα - Πετροχημικά Χημεία Β΄ Λυκείου Στέφανος Κ. Ντούλας Χημικός ΜSc - Med.
1 Βιοχημεία - Αρχές Βιοτεχνολογίας - Ιοντικές ιδιότητες και ρυθμιστικές ιδιότητες και ρυθμιστική δράση των διαλυμάτων των αμινοξέων, Τμήμα Τεχνολόγων γεωπόνων,
Ήχος και ομιλία Εργαστήριο Ιατρικής Φυσικής Π. Παπαγιάννης
Κάντε κλικ για να επεξεργαστείτε τον υπότιτλο του υποδείγματος Θέματα Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Θεσσαλίας Συνάντηση.
Τμήμα Τεχνολόγων Γεωπόνων Τίτλος Μαθήματος Φυσικοί και Περιβαλλοντικοί Κίνδυνοι Ενότητα 12: Το πρόβλημα της Ερημοποίησης στην Ελλάδα Θεοχάρης Μενέλαος.
ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ Μάθημα 2 : Μεθόδευση πληροφοριών και λήψη αποφάσεων ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ – ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής MSc, Med,
Πλατφόρμες Ηλεκτρονικής Μάθησης Η Πλατφόρμα OpeneClass Οφηλία Νεοφύτου Σταύρος Καουκάκης ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ 1.
Τμήμα Τεχνολόγων Γεωπόνων Τίτλος Μαθήματος: ΔΑΣΟΚΟΜΙΑ ΠΟΛΕΩΝ Ενότητα 12: Μέτρα βελτίωσης συνθηκών ανάπτυξης αστικού πρασίνου Γρηγόριος Βάρρας Αν. Καθηγητής.
3 ο Γυμνάσιο Νεάπολης Σιωππίδης Παναγιώτης ΠΕ12 Παραδείγματα ερευνών.
Περιβολάρης Ανδρέας –Φυσικός. Απαντήστε με ΣΩΣΤΟ – ΛΑΘΟΣ στις παρακάτω ερωτήσεις. Α. Οι όροι αντιστάτης και αντίσταση είναι διαφορετικοί. Αντιστάτης είναι.
Εργοθεραπεία Μάθημα: Κινησιολογία
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Εκπαιδευτικό πρόγραμμα (12 ωρών)
Καταστάσεις του νερού – μορφές
ΕΡΓΑΣΙΑ ΟΡΓΑΝΙΚΗΣ ΧΗΜΕΙΑΣ
Βασικες Εννοιες Φυσικης
Εκπαιδευτική Διαδικασία και Μάθηση στο Νηπιαγωγείο
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΟΥ ΑΡΡΙΑΝΟΥ ΣΤΗ Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Λιναρίτη Μαρία 6ο Γυμνάσιο Ηρακλείου.
Πληροφοριακά Συστήματα στα Τουριστικά Επαγγέλματα
1η Νοσηλευτική Ημερίδα Ελληνικής Εταιρείας Παιδιατρικής Νοσηλευτικής
Η ΚΑΠ μετά το 2014 : Επισημάνσεις & Θέσεις της ΠΑΣΕΓΕΣ
Έννοιες Φυσικών Επιστημών Ι
ΙΑΤΡΙΚΗ ΦΥΣΙΚΗ eclass: MED684
Καταχώριση απουσιών στο myschool
ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Ειδικό Νοσοκομείο Νοσημάτων Θώρακος Δυτικής Ελλάδος
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
«ΗΜΕΡΙΔΑ» Περιφερειακh Ομaδα Δρaσεων Προληψησ (Π. Ο. Δ. Π
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Εισαγωγή στο Εργαστήριο Συστημάτων Αυτομάτου Ελέγχου Ι
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ Βιωματικό Μέρος
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Οι φυσικές καταστάσεις.
Πυρηνική Φυσική και Φυσική Στοιχειωδών Σωματιδίων (5ου εξαμήνου, χειμερινό ) Τμήμα T2: Κ. Κορδάς & Δ. Σαμψωνίδης Μάθημα 15 β-διάσπαση – Α' μέρος.
Πυρηνική Φυσική και Φυσική Στοιχειωδών Σωματιδίων (5ου εξαμήνου, χειμερινό ) Τμήμα T2: Κ. Κορδάς & Δ. Σαμψωνίδης Μάθημα 12 α-διάσπαση Κ. Κορδάς.
Πυρηνική Φυσική και Φυσική Στοιχειωδών Σωματιδίων (5ου εξαμήνου, χειμερινό ) Τμήμα T2: Κ. Κορδάς & Δ. Σαμψωνίδης Μάθημα 4 Mέγεθος πυρήνα Κώστας.
Εκπαιδευτικό πρόγραμμα (12 ωρών)
NUMERICAL SOLUTION OF ORDINARY DIFFERENTIAL EQUATIONS
Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2 ΙΟΝΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΟΜΟΙΟΠΟΛΙΚΟΣ ΔΕΣΜΟΣ
العنوان الحركة على خط مستقيم
Φυσική του ωτός και της ακοής
Α. Σ. ΠΑΙ. Τ. Ε ΓΕ. Τ. Π. ΜΑ/Ε. Π. ΠΑΙ. Κ
אנרגיה בקצב הכימיה הוראת פרק ב וייסלברג & כרמי.
ТАУ ЖЫНЫСТАРЫНЫҢ ФИЗИКАЛЫҚ ҚАСИЕТТЕРІНІҢ НЕГІЗДЕРІ
… από το προηγούμενο μάθημα
Эксперыментальныя метады ядзернай фізікі
Πρακτική άσκηση φοιτητών
Ζωοτεχνία Ι Πρώτο μάθημα: Εισαγωγή στη Ζωοτεχνία
ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΙΑΤΡΙΚΗ ΦΥΣΙΚΗ eclass: MED684 Π. Παπαγιάννης Επικ. Καθηγητής, Εργαστήριο Ιατρικής Φυσικής, Ιατρική Σχολή Αθηνών. Γραφείο 21 210-746 2442 ppapagi@phys.uoa.gr

Αλ/δραση Ιοντίζουσας H/M Ακτινοβολίας -Ύλης

E που μεταφέρεται & απορ/φάται από βιολογικό ιστό: Συνοπτικά: Αλλ/ση: σύμφ. σκέδαση Φωτ/κτρικό φαιν. Σκ. Compton Δίδ. Γένεση Με: Άτομο (ατομικά e-) δέσμιο e- (άτομο) ελεύθερο e- πυρήνα Αποτέλεσμα: Αλλαγή κατ/νσης Απορρόφηση φωτ., Ιονισμός της ύλης Αλλαγή κατ/νσης & Ε φωτ., E που μεταφέρεται & απορ/φάται από βιολογικό ιστό: ~Εφ ~Εe-=Eφ-E’φ ~Εe-= Eφ-1.02-E’e+

μ = μσυμφ+ μφωτ + μCompton + μΔ.Γ. Ποια η πιθανότητα να συμβεί κάθε είδος αλ/σης και από ποιους παράγοντες εξαρτάται; μ = μσυμφ+ μφωτ + μCompton + μΔ.Γ. ή μ/ρ = μσυμφ/ρ+ μφωτ/ρ + μCompton/ρ + μΔ.Γ. /ρ

Συναρτήσεις δυνάμεων και λογαριθμικές κλίμακες ... Συναρτήσεις δυνάμεων και λογαριθμικές κλίμακες ... y=Ax±n=> logy=log(Ax±n)=logA+log(x±n) logy = logA ± nlogx

Σύμφωνη σκέδαση H2O (Zeff=7.5) & Pb(Z=82) Πιθανότητα ανά μονάδα μάζας: ~Z/E2

Φωτοηλεκτρικό H2O (Zeff=7.5) & Pb(Z=82) Πιθανότητα ανά μονάδα μάζας : ~Z3/E3

Σκέδαση Compton H2O (Zeff=7.5) & Pb(Z=82) Πιθανότητα ανά μονάδα μάζας : Μειώνεται με την Ε Ανεξάρτητη του Ζ!!!

Δίδυμη γένεση H2O (Zeff=7.5) & Pb(Z=82) Πιθανότητα ανά μονάδα μάζας : Αυξάνει με την Ε (>1,02 MeV) ~Ζ

E που μεταφέρεται & απορ/φάται από βιολογικό ιστό: Συνοπτικά λοιπόν: Αλλ/ση: σύμφ. σκέδαση Φωτ/κτρικό φαιν. Σκ. Compton Δίδ. Γένεση Με: ατομικά e- δέσμιο e- (άτομο) ελεύθερο e- πυρήνα Αποτέλεσμα: Αλλαγή κατ/νσης Απορρόφηση Αλλαγή κατ/νσης & Ε E που μεταφέρεται & απορ/φάται από βιολογικό ιστό: ~Εφ ~Εe-=Eφ-E’φ ~Εe-= Eφ-1.02-E’e+ μ/ρ: ~Ζ/Ε2 ~Ζ3/Ε3 Ε Ε, ~Ζ

Πιθανότητα αλλ/σης ανά μονάδα μάζας υλικού Φωτοηλεκτρικό Compton

Πιθανότητα αλλ/σης ανά μονάδα πάχους υλικού

Πιθανότητα αλλ/σης ανά μονάδα μάζας υλικού

Εφ ..... ???

Εφ ..... ??? Ανιχνευτής ακτινοβολίας

Εφ ..... ???