Οι περιπέτειες του Οδυσσέα

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΟΔΥΣΣΕΑΣ.
Advertisements

Αριάδνη Σαχίνογλου, Α’ Γυμνασίου
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΥΟ ΔΟΝΤΙΟΥ ΠΙΚΙ - ΠΙΚΙ.
Μια όμορφη ιστορία του Paulo Coelho
ΟΔΥΣΣΕΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΗΣ Γ’2 ΤΑΞΗΣ.
ΤΟΜΑΣ ΤΟ ΤΡΕΝΑΚΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΤΑΞΙΔΙ
 [16] Εμείς, με ορμητήριο τη Σάμο, λεηλατούσαμε τη χώρα του Πέρση βασιλιά και βαδίζαμε με τα πλοία τους εναντίον της Χίου και της Εφέσου και ετοιμαζόμασταν.
Ο ΔΟΥΛΕΥΤΑΡΑΣ ΚΑΙ Ο ΤΕΜΠΕΛΗΣ
Χριστούγεννα όπως πραγματικά έγιναν
Οι περιπέτειες του Οδυσσέα στο δρόμο του νόστου του
ΕΡΓΑΣΙΑ Α΄ ΤΡΙΜΗΝΟΥ Κ ΕΊΜΕΝΑ Ν ΕΟΕΛΛΗΝΙΚΉΣ Λ ΟΓΟΤΕΧΝΊΑΣ Μ ΑΡΊΑ Μ ΟΥΡΚΟΚΏΣΤΑ Τ ΜΉΜΑ Α'2 Το σοφό σπουργίτι.
Άρης το σαλιγκάρι Άντον Κρινγκς.
ΟΔΥΣΣΕΙΑ Ο ΝΟΣΤΟΣ ΤΟΥ ΟΔΥΣΣΕΑ.
Ο Μάνος Χατζιδάκις για το νησί των συναισθημάτων
O Οδυσσέας Ο Οδυσσέας, μυθικός βασιλιάς της Ιθάκης είναι ο βασικός ήρωας στο επικό ποίημα του Ομήρου, Οδύσσεια, και επίσης διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο.
Το θαύμα της γέννησης Η ιστορία ενός παιδιού.
ΤΡΩΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ Η θυσία της Ιφιγένειας.
Οι Αχαιοί φτάνουν στην Τροία
Η ΑΠΟΘΕΩΣΗ ΤΟΥ ΟΜΗΡΟΥ.
Το ταξίδι του Οδυσσέα ΚΥΚΛΩΠΕΣ ΑΙΟΛΟΣ
ΤΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΜΟΥ ΦΕΤΟΣ..
ΜΑΡΙΑ ΜΠΑΚΟΥΛΗ ΣΤΕΛΛΑ ΖΑΦΕΙΡΗ ΕΙΡΗΝΗ ΜΥΛΩΝΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΑΔΑΜΟΥ
Από τον Ηρακλή στον Σούπερμαν. Οι ήρωες στο πέρασμα του χρόνου
ΟΔΥΣΣΕΑΣ Ο ομηρικός ήρωας
Οδυσσέας.
ΟΙ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΕΣ ΤΟΥ ΟΔΥΣΣΕΑ
Ομήρου Οδύσσεια.
Στο νησί του Ήλιου, στο νησί της Καλυψώς και στο νησί των Φαιάκων
ΠΑΙΔΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ ΟΜΗΡΙΚΑ ΕΠΗ
«Οδύσσεια» Το έργο του Ομήρου εμπνέει τους εικαστικούς καλλιτέχνες Μουσικό Σχολείο Λάρισας Για τα μαθήματα: Ιστορία της Τέχνης - Εικαστικά.
Η προέλαση του Δούρειου Ίππου στην Τροία
Όταν έφτασε η Αργώ στις Συμπληγάδες Πέτρες ο Ιάσονας άφησε το περιστέρι να περάσει πρώτο, όπως τον είχε συμβουλέψει ο Φινέας. Το περιστέρι πέρασε και.
ΝΕΡΟ ΚΑΙ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ Αλέξανδρος Ανδρέας.
Ο Δουλευτάρης και ο Ακαμάτης
Ο ΓεωργΟς και τα ΠαιδιΑ του
Ο Γεωργός και τα Παιδιά του
Σεμπάστιαν Πίλαρτζικ Θάνος Κανέλλος Τζαβέλας Νέστορας
I am Odysseus, Chagall Μετά την κατάληψη και καταστροφή της Τροίας, οι αρχηγοί των Ελλήνων και οι στρατιώτες τους έφτασαν,άλλοι γρήγορα και άλλοι μετά.
Ευαγγελία Στυλιανού Α’4
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «ΚΟΚΚΙΝΗ ΚΛΩΣΤΗ ΔΕΜΕΝΗ,
Ας βάλουμε στίχους στις εικόνες!! Α1 – Α Σοφία Χαντζή
Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΠΗΓΕ ΣΤΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΣΠΥΡΟΣ ΒΟΥΛΓΑΡΑΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΕΥΘΥΜΙΟΠΟΥΛΟΣ Δ1.
Μια φορά κι έναν καιρό, υπήρχε ένα νησί στο οποίο ζούσαν όλα τα συναισθήματα. Εκεί ζούσαν η Ευτυχία, η Λύπη, η Γνώση, η Αγάπη και όλα τα άλλα συναισθήματα.
Στο νησί του Αιόλου Γλώσσα Γ΄ δημοτικού «Τα απίθανα μολύβια»
ΟΙ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΕΣ ΤΟΥ ΟΔΥΣΣΕΑ
Εργασία του μαθητή Γιώργου Στάθη.
Το παραμύθι μας Γ
Η ΠΕΡΙΠΛΑΝΗΣΗ ΤΟΥ ΟΔΥΣΣΕΑ
Οι περιπέτειες του Οδυσσέα από την Τροία μέχρι το νησί των Φαιάκων
ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ ΤΟΥ ΟΔΥΣΣΕΑ ΤΡΟΙΑ
« ένα άλλο πιθανό … τέλος ». Την κρίσιμη μέρα τύλιξε τα παπούτσια, τα πήρε στο σπίτι και τα έκρυψε. Προς το απόγευμα έβαλε τα καλά του, ετοιμάστηκε και.
By Μαρουσώ Παππά.  Η Σκύλλα και η Χάρυβδη ήταν δυο φοβερά τέρατα της θάλασσας. Οι ναυτικοί που κινδύνευαν στα ταξίδια τους από τα απειλητικά κύματα και.
«Η ιστορία μιας μαύρης γάτας» 2 ο Δημοτικό Σχολείο Αλμυρού Συνεργάστηκαν οι μαθητές της ΣΤ΄ τάξης: Ξένια-Βερονίκη Μπέσα Κλεβίσα Κέρτσι Γεωργία.
Κάντε κλικ για να επεξεργαστείτε τον υπότιτλο του υποδείγματος Η ΥΒΡΙΣ ΤΩΝ ΣΥΝΤΡΟΦΩΝ.
Δημοσθένης Τσελεπίδης Ανέστης Παπάς Άννα Μαρία Τζώρτζη Βασιλική Σούτη.
Γεια σας ! Είμαι ο μικρός Αριστοτέλης. Μαζί θα ταξιδέψουμε χιλιάδες χρόνια πριν, τότε που οι αρχαίοι Έλληνες έπλαθαν μύθους για να εξηγήσουν όλα όσα συνέβαιναν.
Η «Οδυσσεια» τησ ευρωπησ
Η ΜΑΓΙΣΣΑ ΚΙΡΚΗ.
ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ –ΖΩ-ΥΠΑΡΧΩ
2. Στον Αίολο, στους Λαιστρυγόνες και στο νησί της Κίρκης
Πρακτική Άσκηση ΘΕΜΑ: Οι περιπέτειες του Οδυσσέα
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Μια εργασία των μαθητών του Γ1 τμήματος του 2ου Δημοτικού Καλαμπάκας
Οι άθλοι του Ηρακλή Μια εργασία των μαθητών του 27ου Δημοτικού σχολείου Τρικάλων «Αριστείδης Παππάς»
Οι περιπέτειες του Οδυσσέα
Η ΥΒΡΙΣ ΤΩΝ ΣΥΝΤΡΟΦΩΝ.
Μυθολογια στην ακροπολη
Μια όμορφη ιστορία του Paulo Coelho
Ένα ανοιξιάτικο πρωινό ένας λαγός είχε βγει έξω από την φωλιά του και έτρωγε φρέσκο χορταράκι. Καθώς έτρωγε, είδε μια χελώνα να περνάει λίγο πιο μακριά.
ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΤΗΣ ΟΔΥΣΣΕΙΑΣ.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Οι περιπέτειες του Οδυσσέα Μια εργασία των μαθητών του Γ1 του 27ου Δημοτικού Σχολείου Τρικάλων «Αριστείδης Παππάς»

Περιεχόμενα Στον Άδη Στο νησί των Σειρήνων Στη Σκύλα και στη Χάρυβδη Στη χώρα των Κικόνων Στη χώρα των Λωτοφάγων Στη χώρα των Κυκλώπων Στο νησί του Αιόλου Στη γη των Λαιστρυγόνων Στο νησί της Κίρκης Στον Άδη Στο νησί των Σειρήνων Στη Σκύλα και στη Χάρυβδη Στο νησί του Ήλιου Στο νησί της Καλυψώ Στο νησί των Φαιάκων

Στη χώρα των Κικόνων Οι περιπέτειες του Οδυσσέα άρχισαν όταν ο ίδιος και οι σύντροφοί του ξεκίνησαν το ταξίδι της επιστροφής τους στην Ιθάκη, αφήνοντας πίσω τους την Τροία. Καθώς ξανοίχτηκαν στο Αιγαίο, άγριοι άνεμοι τους έσπρωξαν στη χώρα των Κικόνων. Έπειτα από μια άγρια μάχη με τους Κίκονες, όσοι από τους συντρόφους του Οδυσσέα γλίτωσαν, μπήκαν βιαστικά στα καράβια τους κι απομακρύνθηκαν.

Στη χώρα των Λωτοφάγων Από τη μαθήτρια Ελένη Κ.

Μετά τη χώρα των Κικόνων ο βοριάς έσπρωξε τα καράβια τους νότια στη χώρα των Λωτοφάγων, κάπου στη βόρια Αφρική. Εκεί κάποιοι από τους συντρόφους του Οδυσσέα έφαγαν λωτούς – «φρούτα μαγεμένα» - που τους έκαναν να ξεχάσουν πατρίδα και συντρόφους. Ο Οδυσσέας με πολύ κόπο κατάφερε να τους βάλει στα καράβια και να εγκαταλείψουν αυτή τη χώρα βιαστικά.

Από τις μαθήτριες Μάγδα Κ., Στέλλα Α. Στη χώρα των Κυκλώπων Από τις μαθήτριες Μάγδα Κ., Στέλλα Α.

Έπειτα από μέρες ταξιδιού οι άνεμοι τους έφεραν στο νησί των Κυκλώπων. Οι Κύκλωπες ήταν πανύψηλοι γίγαντες μ’ ένα μονάχα μάτι στο μέτωπο. Ζούσαν σε σπηλιές κι είχαν κοπάδια με πρόβατα και κατσίκια. Όταν ο Οδυσσέας συναντήθηκε με τον Κύκλωπα Πολύφημο, κατάλαβε ότι είχε εχθρικές διαθέσεις, αφού άρπαξε συντρόφους του και τους έφαγε. Εγκλωβισμένοι στη σπηλιά του Πολύφημου κατάφεραν να τον μεθύσουν και να τον τυφλώσουν, αφού πρώτα ο Οδυσσέας του είπε ότι το όνομά του ήταν «Κανένας» .

Έτσι όταν ο Πολύφημος κάλεσε τους άλλους Κύκλωπες σε βοήθεια και τους έλεγε ότι τον τύφλωσε ο «Κανένας» , κανείς δεν τον πίστεψε και τον άφησαν αβοήθητο. Ο Οδυσσέας και οι σύντροφοί του κατάφεραν να ξεφύγουν από τη σπηλιά και τις άγριες προθέσεις του Πολύφημου δεμένοι στις κοιλιές των κριαριών.

Από τις μαθήτριες Εύα Α. Εύα Μ. Στο νησί του Αιόλου Από τις μαθήτριες Εύα Α. Εύα Μ.

Κάποτε έφτασαν στο νησί του Αιόλου, που ήταν ο θεός των ανέμων. Έπειτα από φιλοξενία ενός μήνα αποφάσισαν να φύγουν, παίρνοντας μαζί τους ένα ασκί μέσα στο οποίο ο Αίολος είχε κλείσει όλους τους άγριους ανέμους. Κάποια στιγμή κι ενώ κόντευαν να φτάσουν στην Ιθάκη, ο Οδυσσέας αποκοιμήθηκε και οι σύντροφοί του από περιέργεια άνοιξαν το ασκί. Τότε οι άνεμοι που ξεπήδησαν απ αυτό έσπρωξαν τα καράβια μακριά στη γη των Λαιστρυγόνων.

Στη γη των Λαιστρυγόνων Από τους μαθητές Νίκο Κ. και Λάμπρο Γ.

Οι Λαιστρυγόνες ήταν ψηλοί σαν γίγαντες, άγριοι κι αφιλόξενοι. Μόλις πλησίασαν στο λιμάνι τα καράβια του Οδυσσέα, οι Λαιστρυγόνες άρπαζαν βράχια και τα έριχναν στα πλοία Τα βύθισαν όλα εκτός από το καράβι του Οδυσσέα που είχε μείνει έξω από το λιμάνι Ο Οδυσσέας και όσοι σύντροφοί του κατάφεραν να γλιτώσουν έφυγαν γρήγορα από τη χώρα αυτή.

Από τους μαθητές Χρήστο Κ. και Βασίλη Γ. Στο νησί της Κίρκης Από τους μαθητές Χρήστο Κ. και Βασίλη Γ.

Οι περιπέτειες του Οδυσσέα συνεχίστηκαν στο νησί της Κίρκης , αφού εκεί τους έριξαν οι άνεμοι. Η Κίρκη ,αφού πρόσφερε ένα μαγικό ποτό στους συντρόφους του Οδυσσέα, τους μεταμόρφωσε σε γουρούνια. Χρειάστηκε να την απειλήσει με το σπαθί του ο Οδυσσέας για να τους ξανακάνει ανθρώπους. Στο νησί της Κίρκης έμειναν αρκετό καιρό.

Από τις μαθήτριες Χαρά Κ. Γεωργία Ζ. Ο Οδυσσέας στον Άδη Από τις μαθήτριες Χαρά Κ. Γεωργία Ζ.

Ακολουθώντας τις συμβουλές της Κίρκης ο Οδυσσέας ταξίδεψε ως το τέρμα του ωκεανού που βρισκόταν η είσοδος του Άδη. Σκοπός του ήταν να συναντήσει τον μάντη Τειρεσία για να του πει πώς θα κατάφερνε να φτάσει επιτέλους στην Ιθάκη . Εκείνος τον συμβούλεψε να μην πειράξουν τα βόδια του Θεού Ήλιου όταν φτάσουν στο νησί του.

Από τον μαθητή Σωκράτη Α. Στο νησί των Σειρήνων Από τον μαθητή Σωκράτη Α.

Φεύγοντας από τον Άδη, ο Οδυσσέας και οι σύντροφοί του έφτασαν στο νησί των Σειρήνων. Οι Σειρήνες μάγευαν τους ναυτικούς με το γλυκό τραγούδι τους κι όταν αυτοί πλησίαζαν, τους έτρωγαν. Ο Οδυσσέας βούλωσε με κερί τ’ αυτιά των συντρόφων του, για να μην ακούσουν τίποτε και διέταξε να δέσουν τον ίδιο σφιχτά στο κατάρτι του καραβιού του ώσπου ν’ απομακρυνθούν.

Στη Σκύλα και στην Χάρυβδη Από τους μαθητές Δημήτρη Κ. και Κωνσταντίνο Κ.

Περνώντας από το στενό της Σκύλας και της Χάρυβδης βρέθηκαν αντιμέτωποι με δύο τέρατα. Από το ένα μέρος του στενού η Χάρυβδη ρουφούσε το νερό της θάλασσας κι έπνιγε τα καράβια. Από το άλλο μέρος η Σκύλλα με τα έξι κεφάλια της άρπαζε και έτρωγε ανθρώπους. Πέρασαν το στενό με κάποιες απώλειες.

Από τους μαθητές Γεωργία Κ. και Αλέξανδρο Κ. Στο νησί του Ήλιου Από τους μαθητές Γεωργία Κ. και Αλέξανδρο Κ.

Όταν, μετά από πολλά μερόνυχτα στη θάλασσα, έφτασαν στο νησί του θεού Ήλιου ήταν τόσο κουρασμένοι που δε δέχτηκαν να συνεχίσουν το ταξίδι παρόλο που ο Οδυσσέας τους παρακαλούσε ν’ απομακρυνθούν . Έπειτα από μερικές μέρες κι αφού τα τρόφιμα τους είχαν τελειώσει την ώρα που ο Οδυσσέας κοιμόταν οι σύντροφοί του έσφαξαν μερικά από τα βόδια του θεού Ήλιου και τα έψησαν. Οργισμένος ο Δίας γι’ αυτό που έγινε έστειλε άγρια καταιγίδα και κύματα θεόρατα. Πνίγηκαν όλοι εκτός από τον Οδυσσέα.

Από τους μαθητές Χρήστο Κ. και Βασίλη Γ. Στο νησί της Καλυψώς Από τους μαθητές Χρήστο Κ. και Βασίλη Γ.

Τα κύματα έβγαλαν τον Οδυσσέα στο νησί της νύμφης Καλυψώς. Εφτά ολόκληρα χρόνια τον κράτησε η Καλυψώ στο νησί της. Με παρέμβαση της θεάς Αθηνάς ο Δίας διέταξε την Καλυψώ να τον αφήσει να φύγει. Έφτιαξε έτσι μια σχεδία ο Οδυσσέας και ξανοίχτηκε στο πέλαγος.

Ο Οδυσσέας στο νησί των Φαιάκων Από τις μαθήτριες Φανή Μ., Ολυμπία Λ

Έπειτα από δεκαεπτά μέρες κόντευε να φτάσει στην Ιθάκη Έπειτα από δεκαεπτά μέρες κόντευε να φτάσει στην Ιθάκη. Μια άγρια θαλασσοταραχή που προκάλεσε ο Ποσειδώνας διέλυσε τη σχεδία του Οδυσσέα κι ο ίδιος βρέθηκε στη θάλασσα. Δύο μερόνυχτα κολυμπούσε, ώσπου τα κύματα τον έβγαλαν στο νησί των Φαιάκων. Οι Φαίακες αφού άκουσαν τις περιπέτειές του τον φιλοξένησαν, του ετοίμασαν καράβι με δώρα και τον οδήγησαν στην πατρίδα του την Ιθάκη.