Γιώργος Κοντογιάννης Τάξη: Γ΄ Τμήμα: 1 Υπεύθυνη καθηγήτρια: Ζάχου Μ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ο Αθλητισμός στο κυπριακό Δημοτικό Σχολείο
Advertisements

ΓΛΩΣΣΑ Ορισμός Χαρακτηριστικά Παράγοντες γλωσσικής ποικιλίας
Η σχολική βία και ο εκφοβισμός (Bullying)
Αθλητισμός και βία.
Η προσφορά και τα αδιέξοδά του σήμερα.  Σωματική υγεία  Ψυχική υγεία  Ισορροπία, ευεξία  Κοινωνικότητα/κοινωνικοιποίηση  Συνεργατικότητα  Ειρήνη,
"Η αλληλεπίδραση του αθλητισμού με τη κοινωνική πραγματικότητα”
Ποδόσφαιρο, από το άθλημα στο πρωτάθλημα
“Θα πρέπει να διαλέξουμε ανάμεσα σε ένα σχολείο όπου είναι εύκολο στους δασκάλους να διδάξουν και σε ένα σχολείο εύκολο στα παιδιά να μάθουν…” Λέων Τολστόι.
Ο ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ
Το αθλητικό ιδεώδες και η εμπορευματοποίησή του
4ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΑΓ. ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΣΧ. ΕΤΟΣ:
Ο ΠΟΛΕΜΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΤΟΥ
Ενδοσχολική Βία Η ενδοσχολική βία είναι μια κατάσταση κατά την οποία ασκείται εσκεμμένη , απρόκλητη, συστηματική και επιθετική συμπεριφορά που έχει ως.
ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Ημερομηνία υλοποίησης: Δευτέρα, 17/3/2014. Διαθεματική διδασκαλία των μαθημάτων της Κοινωνική & Πολιτικής Αγωγής (Αργυρίου Αγγελική ΠΕ02), των Αγγλικών.
Με ποιoύς τρόπους ασκείται η εξουσία; 3.1. Εξουσία και πολιτική εξουσία Εξουσία είναι συνυφασμένη με τις Ανθρώπινες σχέσεις Ανάμεσα σε αυτόν που ασκεί.
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ.
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ μμμμμμμμμμμμμμμ.
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΠΑΝΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ
Ανάδειξη της σχέσης Κοινωνίας, Τεχνολογίας και Φυσικών Επιστημών.
ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΑΞΗ: Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2014.
Βία είναι κάθε συμπεριφορά ή συστηματική πολιτική συμπεριφοράς που χρησιμοποιείται για να εξαναγκάσει, να κυριαρχήσει ή να απομονώσει το θύμα.
Κοινωνικές και πολιτικές διαστάσεις της βιομηχανικής επανάστασης
Η ΒΙΑ ΑΠΛΩΝΕΙ ΤΑ ΔΙΧΤΥΑ ΤΗΣ ΣΤΟΝ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ
Οι Λόγοι που Ωθούν τους Έφηβους στην Παραβατικότητα.
ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
ΜΑΘΑΙΝΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ
4.1 Κοινωνικοί θεσμοί 4.2 Αναγκαιότητα κοινωνικών θεσμών
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β΄ ΛΥΚΕΙΟΥ ΘΕΜΑ : ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΣΧΟΛ
Η μάστιγα του αθλητισμού…!!
ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ
Επιθετικότητα – Βία στον Αθλητισμό και τη Φυσική Αγωγή
Eφαρμοσμένα προγράμματα Ολυμπιακής Παιδείας στο εξωτερικό Μοντέλα ηθικής ανάπτυξης Ευάγγελος Αλμπανίδης Αναπληρωτής Καθηγητής.
«Η εικόνα της ‘Ευρώπης’ και του ‘Άλλου’ στο σχολείο και στα σχολικά εγχειρίδια» « Ευρωπαϊκή Διάσταση στην εκπαίδευση. Όψεις, θεωρήσεις, προβληματισμοί,
ΔΙΑ ΒΊΟΥ ΜΆΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΊΔΕΥΣΗ Εκπαίδευση Ενηλίκων.
Φανατισμός, βία, οπαδοποίηση. Όρος χουλιγκανισμού  Ως χουλιγκανισμός αναφέρεται η ανάρμοστη και βίαιη συμπεριφορά οπαδών αθλητικών ομάδων που οδηγεί.
ΕΝΑ ΑΘΛΗΜΑ ΜΕ ΠΟΛΥ ΑΓΩΝΙΑ. Είναι ιστορικά καταγεγραμμένο ότι σε πολλές χώρες υπήρξαν παιχνίδια όπου οι παίκτες κλοτσούν μία μπάλα, όπως το επίσκυρος στην.
ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΝ ΟΙ ΣΗΜΕΡΙΝΟΙ ΝΕΟΙ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ: ΤΑΧΟΥ-ΗΛΙΑΔΟΥ Καραντάκη Μαργαρίτα Α.Ε.Μ.: 3141.
ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Β’ ΤΑΞΗ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ 1 Καζάκου Γεωργία, ΠΕ09 Οικονομολόγος.
ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Β’ ΤΑΞΗ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ 1 Καζάκου Γεωργία, ΠΕ09 Οικονομολόγος.
Ενδοσχολική Βία (Bullying). Διαστάσεις του φαινομένου Η ενδοσχολική βία και ο εκφοβισμός μεταξύ των μαθητών έχει αρχίσει να γίνεται αντικείμενο προσοχής,
Βία στα σχολεία. Τι είναι ο εκφοβισμός; O σχολικός εκφοβισμός συμβαίνει όταν κάποιος μαθητής ή μαθήτρια χρησιμοποιεί επανειλημμένα τη δύναμη του/της,
Ρατσισμός u Φυλετικός u Κοινωνικός u Αίτια u Συνέπειες u Λύσεις.
Β’ Τάξη Γενικού Λυκείου
Φιλοσοφία-Ηθική Ευάγγελος Αλμπανίδης.
Επιθεώρηση Συμβουλευτικής-Προσανατολισμού,
Καλωσήρθατε!!!.
Βασίλης Χατζηδούρος Δημήτρης Φοινίκης
Επιθετικότητα – Βία στον Αθλητισμό και τη Φυσική Αγωγή
Η ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
ΟΜΑΔΑ1 - ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΜΑΡΙΑ ΣΟΥΡΤΖΙΝΟΥ ΤΖΕΝΗ ΣΤΑΜΟ ΕΛΕΝΗ ΦΩΤΙΑΔΗ
της έννοιας ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ μια διαγραμματική παρουσίαση
Ερευνητική εργασία Θέμα: Σχολική βία Κατάλογος μαθητών:
Φιλοσοφία Αθλητισμού Ευάγγελος Αλμπανίδης.
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΒΙΑ.
Η ΕΥΓΕΝΗΣ ΑΜΙΛΛΑ ΣΤΟΝ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ
ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΕ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΤΕΤΡΑΔΙΟΥ ΕΡΓΑΣΙΩΝ
Γιάννης Σπίνος ΠΓΕΣΣ Υπεύθυνος καθηγητής: Λάμπρος Αθανασόπουλος
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ-ΞΕΝΟΦΟΒΙΑ Α.ΓΟΥΛΟΣΠΥΡΟΥ.
ΕΚΦΡΑΣΗ-ΕΚΘΕΣΗ ΓΙΑ ΟΜΟΓΕΝΕΙΣ- ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ
2ο Γενικό Λύκειο Βόλου Σχολικό έτος Ερευνητική εργασία Α΄ Λυκείου 2ο τετράμηνο « Η βία στους αθλητικούς χώρους » Επιβλέποντες καθηγητές.
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ Ph.D
Εργασία στο μάθημα της Κοινωνικής και Πολιτικής Αγωγής 2 Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ ΤΑΞΗ Γ1 ΘΕΜΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟΙ ΘΕΣΜΟΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: Κ.ΣΤΡΑΤΗΣ.
Σχολικός εκφοβισμός Σε όλο τον κόσμο.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Γιώργος Κοντογιάννης Τάξη: Γ΄ Τμήμα: 1 Υπεύθυνη καθηγήτρια: Ζάχου Μ. ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Γιώργος Κοντογιάννης Τάξη: Γ΄ Τμήμα: 1 Υπεύθυνη καθηγήτρια: Ζάχου Μ.

Η ΒΙΑ ΣΤΑ ΓΗΠΕΔΑ ( χουλιγκανισμός) Η ΒΙΑ ΣΤΑ ΓΗΠΕΔΑ ( χουλιγκανισμός)

Διατύπωση προβληματισμού Το φαινόμενο της βίας αποτελεί δομικό χαρακτηριστικό της συγκρότησης των κοινωνιών και δεν έχει παρατηρηθεί μέχρι σήμερα κοινωνία χωρίς βία. Από τον κανόνα αυτόν δεν εξαιρείται η Ελλάδα. Τα τελευταία χρόνια έντονα φαινόμενα βίας παρατηρούνται στο χώρο των γηπέδων ( χουλιγκανισμός).

ΟΡΙΣΜΟΣ «Βία στα γήπεδα» ή χουλιγκανισμός αναφέρεται η ανάρμοστη συμπεριφορά οπαδών αθλητικών ομάδων που οδηγεί στην διατάραξη της τάξης.

ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΑΝΑΔΡΟΜΗ ΑΓΓΛΙΑ: στις αρχές 20ου αι. συμπλοκές μεταξύ οπαδών αθλητικών ομάδων και καταδίκη για χουλιγκανισμό. ΑΓΓΛΙΑ: μέσα του 20ου αι. αύξηση και εδραίωση φαινομένων χουλιγκανισμού. ΑΜΕΡΙΚΗ ( Ελ Σαλβαδόρ – Ονδούρα): 1969, Πόλεμος του Ποδοσφαίρου με αφορμή πολιτικές διαφορές.

ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΑΝΑΔΡΟΜΗ 2 Δεκαετία του 1970 τα φαινόμενα του χουλιγκανισμού μεταφέρονται και στην Ευρώπη ( Ισπανία, Κροατία, Βουλγαρία, Βοσνία, Σερβία, Ελλάδα).

ΑΙΤΙΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟΥ Οικονομική δυσπραγία( φτώχεια) που καλλιεργεί συναισθήματα κατωτερότητας και επιθετικότητας. Συναισθήματα ανασφάλειας, φόβου, ματαίωσης στις σύγχρονες κοινωνικές συνθήκες ζωής. Αποπροσωποποίηση των σχέσεων ( απομόνωση, αλλοτρίωση).

ΑΙΤΙΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟΥ 2 Έκλυση των ηθικών αξιών. Ατομικός πλουτισμός ( αισθήματα ανισότητας και κατωτερότητας). Ατιμωρησία της βίας. Ρόλος των Μ.Μ.Ε ( δυναμιτίζουν τη βία, αυξάνουν την προβολή της).

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ Άρα, ο Αθλητισμός από χώρος της ευγενούς άμιλλας μετατρέπεται σε αρένα τυφλής βίας, εγκλήματος, παράνομης συμπεριφοράς.

ΜΕΤΡΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑ: α. μεταρρύθμιση του θεσμικού πλαισίου – ψήφιση σύγχρονου νόμου. β. άμεση εφαρμογή αστυνομικών μέτρων (κάμερες, ηλεκτρονικό εισιτήριο, στενή αστυνομική παρακολούθηση, διακοπή παιχνιδιών, διαρκείς επισημάνσεις από το μεγάφωνο).

ΜΕΤΡΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ 2 ● ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ – ΣΧΟΛΕΙΟ: καλλιέργεια ανθρωπιστικής παιδείας. ● ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ Μ.Μ.Ε: ευθύνη τους είναι να μην εξυπηρετούν τα συμφέροντα των ισχυρών αλλά η διαμόρφωση της κριτικής σκέψης στους ενεργούς πολίτες. ● ΑΤΟΜΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ: σεβασμός απέναντι στους νόμους.

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ Τα γήπεδα ως χώρος μαζικού αθλητισμού θα μπορούσαν να αποτελέσουν ένα σημαντικό θεσμό, αφού προσφέρουν στους θεατές και αθλητές ποικίλα συναισθήματα όπως, χαρά, αγωνία, ενθουσιασμό. Όταν τηρούνται οι κανόνες που έχουν θεσπιστεί για τα αθλήματα και δεν μεταβάλλεται ο χώρος του αθλητισμού σε πεδίο εκτόνωσης των κοινωνικών συγκρούσεων και έκφρασης των κοινωνικών ανισοτήτων και αδιεξόδων περιθωριοποιημένων ομάδων, τότε μιλάμε για υγιή αθλητισμό σε μια υγιή κοινωνία.

ΠΗΓΕΣ www.koolnews.gr www.football academies.gr www.wikipedia.gr www.freevoloution.gr