ΕΝΟΤΗΤΑ Δ΄: επίλυση προβλημάτων

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
1 Δορυφορικό 2 ης ομάδας. 2 Είσαι στη μέση του μαθήματος και βλέπεις...  έναν μαθητή να βγαίνει από την αίθουσα διδασκαλίας,  δύο μαθητές να μιλούν.
Advertisements

Γεωργία Αναστασίου Γ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΔΑΛΙΟΥ
ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ (BULLYING)
ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ Ο σύγχρονος άνθρωπος πρέπει συνεχώς να αποφασίζει και να ελίσσεται σε διαρκώς μεταβαλ .κόσμο.Έχει μεγαλύτερο εύρος επιλογών.
Η ώρα είναι: 23:27 Για να δείτε την παρουσίαση κάντε κλικ σε κάθε οθόνη.
Νομισματικό Μουσείο της ΣΤ’ τάξης. Σκοποί Γνωστικοί Να γνωρίσουν τα παιδιά την έννοια του μουσείου και τη σπουδαιότητα του για τον πολίτη και το κοινωνικό.
Γιατί να μελετούμε Ιστορία;
Παρουσίαση από τους μαθητές της 5Α Τάξης Anna Thomas Οι απόψεις των παιδιών και των δασκάλων για τη σχολική στολή.
ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ
Πάντα ακούμε τους «κανόνες» των γυναικών
ΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ
Δημοτικό Σχολείο Βραχναιίκων Σχολικό Έτος
Δημήτρης Λιάπης ΤΑΞΗ Β ο Γυμνάσιο Ηλιούπολης Καθηγητής: Δρ Ιωάννης Καρράς.
«Φυσική Αγωγή Α’ Γυμνασίου» Βιβλίο Καθηγητή
4. Απόψεις και κίνητρα των μαθητών στο μάθημα των Μαθηματικών.
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε»
Μην παίρνεις τίποτα ως δεδομένο… …Σκέψου πιο…προσωπικά!!!
Λέμε ΌΧΙ Στο Σχολικό Εκφοβισμό
ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ!!!
Μηχανογραφικό.Πώς να το συμπληρώσω;Τι πρέπει να σκεφτώ;
Σχεδιασμός – Οργάνωση –Υλοποίηση προγράμματος Αγωγής Υγείας
Α΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΛΙΟΜΕΤΟΧΟΥ Παρουσίαση: Μαρία Τσούντα
ΚΟΙΤΑΖΩ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΚΟΙΤΑΖΩ ΓΥΡΩ ΜΟΥ. Η Διαδικασία της λήψης απόφασης στην επιλογή σπουδών και επαγγελμάτων ΓΡΑΣΕΠ Γ/σιο Ερασμίου Ξάνθης.
Μέθοδος Project Μια εναλλακτική μορφή διδασκαλίας απέναντι στην παραδοσιακή, στο μάθημα της Έκφρασης-΄Εκθεσης. Προσανατολισμός: Ανθρωπιστικός - Παιδοκεντρικός.
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Οι Ποδηλάτρες…»
ΦΙΛΙΑ Σε μια αληθινή φιλία, βρίσκομαι μαζί με τον άλλο άνθρωπο για να μοιραστούμε την ίδια τη ζωή, τις χαρές και τις λύπες της. Ο αληθινός φίλος είναι.
Η ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ στην Α Λυκείου
ΤΥΠΟΙ ΠΕΛΑΤΩΝ 1 Κοινωνικός, απρόσεκτος, βιαστικός, φλύαρος, παραπονούμενος, συνεσταλμένος.
Ένα Σύντομο Σεμινάριο Ανθρώπινων Σχέσεων
Α. Χατζηπαντελή MSc. PhD. Νοερή απεικόνιση τρόπος αντιµετώπισης προβληµάτων, ή γεγονότων µε τη σκέψη προτού αντιμετωπισθεί στην πραγµατικότητα.
Harry Potter Η μαγεία της ψυχολογίας
Δρ. Χατζηπαντελή Αθανασία
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ Ph.D.
Βιωματικές δράσεις Α΄ τάξη Σχ. Έτος: Γ΄ Τρίμηνο
1.ΠΟΙΟΙ ΛΟΓΟΙ ΟΔΗΓΟΥΝ ΣΕ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ;
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Η Φιλία στη ζωή μας»
Αυτόνομοι Πράκτορες Ενισχυτική Μάθηση (Q-learning algorithm) in PONG Χανιά, 4/3/2011 Μπαμπαλής Μπάμπης.
Αρχές κατασκευής διδακτικών-μαθησιακών σεναρίων
Εργασία στο μάθημα : Η Λογοτεχνία στο Νηπιαγωγείο Καραμπότη Μαίρη.
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΌ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ : ΣΚΙΆ Αγραφιώτη Δήμητρα Διαμαντάκη Μυρτώ Κλαίρ Σταύρου Κατερίνα.
Οι φοιτήτριες: Διαμαντάκη Μυρτώ Θεώνη Κλαιρ_ Αγραφιώτη Δήμητρα_ Κατερίνα Σταύρου_
Λέμε όχι στο σχολικό εκφοβισμό «Επίλυση διαφορών» Αλέξανδρος Θεοφιλόπουλος - Γιώργος Ιωάννου Γυμνάσιο ΩΘΗΣΗ - Α’ Γυμνασίου - τμήμα Α1 - 1 Δεκεμβρίου 2015.
Παράδειγμα μοντελοποίησης στην Άλγεβρα Α’ Λυκείου.
Μείωση της αποφυγής - avoidance reduction Λίγοι θεραπευτές σήμερα θα χρησιμοποιούσαν αυτή την προσέγγιση μεμονωμένα. Τη χρησιμοποιούν ως ένα μέρος του.
Συνέντευξη με νήπια.
Ανάλυση κρίσιμου συμβάντος
Μοντέλο Ωριαίας Διδασκαλίας
6ο Δημοτικό σχολείο Αρτέμιδος Ομάδα CBoys
ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ Στο προηγούμενο μάθημα είχαμε μιλήσει για το παιχνίδι, τον ορισμό του, τη σημασία του, τα είδη του παιχνιδιού κατά τον Piaget , και το.
Η δύναμη της εικόνας Σήμερα γιορτάζουμε την Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου με θέμα «Γίνε η αλλαγή: Όλοι μαζί για ένα καλύτερο διαδίκτυο»
Ένα Σύντομο Σεμινάριο Ανθρώπινων Σχέσεων
Εκπαιδευτική Διαδικασία και Μάθηση στο Νηπιαγωγείο
Α.ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΟΥ –ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ ΑΝ.ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΚΟΙΝΟΤΙΚΗΣ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ Ph.D.
Δραστηριότητες από τον κόσμο της Φυσικής
Φύλο εργασίας :στο σώμα του ανθρώπου, έκοψαν και κόλλησαν εικόνες ,όπου το σώμα λέει ΝΑΙ (ευχάριστα αγγίσματα)
ΕΜΠΟΔΙΑ ΣΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ
Λίγα λόγια για σένα. Αυτό το προγραμματάκι έγινε για να σε
795. Πρακτική άσκηση σε σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσησ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΚΡΙΣΙΜΟΥ ΣΥΜΒΑΝΤΟΣ
ΜΑΘΗΜΑ: ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΔΙΔΑΣΚΩΝ: Δ. ΠΟΤΑΡΗ ΕΤΟΣ:
Η σκέψη και πράξη του εκπαιδευτικού
Ποιος είναι ο τέλειος κριτής
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
ΠΑΙΖΩ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ.
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Εισαγωγή στο coaching Eπιχειρησιακό coaching για επαγγελματίες και στελέχη Αναπτυξιακή εκπαίδευση Συμβουλευτική και mentoring για τεχνικές επιχειρήσεις.
Θεατρικές δραστηριότητες και τεχνικές
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΝΟΤΗΤΑ Δ΄: επίλυση προβλημάτων  ΕΝΟΤΗΤΑ Δ΄: επίλυση προβλημάτων προβλήματα, λύσεις, συνέπειες και εναλλακτικές λύσεις

Οι δραστηριότητες επίλυσης προβλημάτων παρέχουν στα παιδιά την ευκαιρία να εξερευνήσουν τις συνέπειες των αποφάσεων τους σε ασφαλές περιβάλλον και με αυτόν τον τρόπο να βελτιώσουν τη δεξιότητα ανεύρεσης λύσεων. τα παιδιά αξιοποιώντας τις κατακτημένες γνώσεις των προηγούμενων ενοτήτων, κάνουν εκτίμηση καταστάσεων, υπολογίζοντας τις πιθανές συνέπειες κάθε πιθανής λύσης ενός προβλήματος, πριν προβούν στη λήψη μιας απόφασης.

• Μαθήματα της ενότητας: -Τι θα μπορούσαμε να κάνουμε για να λύσουμε ένα πρόβλημα; -Ποιο είναι το πρόβλημα; Είναι πάντα τα πράγματα όπως νομίζουμε; Πως μπορούμε να το διαπιστώσουμε; Ρωτάμε το Γιατί. Αλήθεια/Ψέματα. -Προτιμήσεις και λύσεις. -Χρονική ακολουθία. Αιτία και αποτέλεσμα. -Είναι καλή ιδέα; -Τι είναι πιθανό (ίσως) να συμβεί μετά; Συνέπειες των πράξεων μας. -Λύνουμε τα προβλήματα μόνοι μας. Βρίσκουμε περισσότερες λύσεις/επιμένουμε , δεν τα παρατάμε. -Τι μπορώ να κάνω όταν μου παίρνουν το παιχνίδι μου; -Τι μπορώ να κάνω όταν με πειράζουν ή με κοροϊδεύουν; -Παίζουμε και φερόμαστε δίκαια. Ίσα δικαιώματα. -Πώς μπορώ να μπω σε μια παρέα;/Φιλία. -Πως μπορούμε να είμαστε όλοι ευχαριστημένοι σε μια παρέα;

Μαθημα 39Ο:Τι θα μπορουσαμε να κανουμε για να λυσουμε το προβλημα; ti aλλο ; επιμενουμε, δεν τα παραταμε

Ζωγραφιζω ενα προβλημα που συνεβη σε μενα η σε καποιο γνωστο μου- παρουσιαση του προβληματοσ του καθε παιδιου στον κυκλο- βρισκουμε διαφορετικουσ τροπουσ για τη λυση του προβληματοσ

ΤΣΑΝΤΑ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΤΡΑΒΑΕΙ ΕΝΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟ ΟΝΟΜΑΖΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΙ ΤΗΝ ΧΡΗΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΕ ΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΑΥΤΟ

ΜΑΘΗΜΑ 40ο:ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ; ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΟΠΩΣ ΝΟΜΙΖΟΥΜΕ; ΠΩΣ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΟΥΜΕ; ΡΩΤΑΜΕ ΤΟ ΓΙΑΤΙ.  Συζήτηση με τις εικόνες του Προγράμματος. Αρχικά τα παιδιά προσπάθησαν να εξακριβώσουν πιο παιδί έχει το πρόβλημα. Στόχος : να μη βιάζονται να κάνουν υποθέσεις και να βγάζουν συμπεράσματα, αλλά να εξετάζουν τα πράγματα Ανάλογη ήταν και η συζήτηση με αυτές τις εικόνες με στόχο τα παιδιά να μάθουν να μην παραπλανιούνται από τα γεγονότα και να γίνονται ερευνητές, να μαζεύουν όλες τις πληροφορίες που θα τους βοηθήσουν να λύσουν το πρόβλημα. Ένας καλός τρόπος για να διερευνήσουμε ένα πρόβλημα είναι να ρωτήσουμε το ΓΙΑΤΙ.

«Λεμε αληθεια ΟΧΙ ψεματα » με αφορμη το παραμυθι ο ψευτησ βοσκοσ «Λεμε αληθεια ΟΧΙ ψεματα » με αφορμη το παραμυθι ο ψευτησ βοσκοσ

Για να κατανοησουμε ενα προβλημα,είναι σημαντικο να γνωριζουμε την αληθεια

ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΡΟΛΩΝ είμαστε πελάτες σε ένα κατάστημα, κατά λάθος σκουντώ κάποιον και πέφτει η σακκούλα που κρατά. Προσποιούνται αυτόν που έχει πρόβλημα και αυτόν που δημιουργεί το πρόβλημα .Τί πρέπει να πούμε;

ΜΑΘΗΜΑ 41ο: ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΛΥΣΕΙΣ Συζήτηση πάνω στην εικόνα του μαθήματος Πως νιώθει η Άννα ;τι θα μπορούσε να κάνει;

ΓΙΑ ΝΑ ΛΥΣΟΥΜΕ ΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ,ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΑΒΟΥΜΕ ΥΠΟΨΙΝ ΜΑΣ ΤΙΣ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ,ΔΗΛΑΔΗ ΤΟ ΤΙ ΑΡΕΣΕΙ ΣΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ η Μελίτσια και ο Γκίλμπο μας δείχνουν πως για να λύνουμε ένα πρόβλημα…… Πρέπει να σκεφτόμαστε όχι μόνο τι αρέσει σε μας, αλλά και τι αρέσει στους άλλους.

ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΙΣ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΙΣ ΜΑΣ

ΤΑ ΣΤΑΔΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΛΥΣΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ: καθοδηγούμε τα παιδιά Να αναγνωρίζουν το πραγματικό πρόβλημα Να σκέφτονται εναλλακτικές λύσεις, λαμβάνοντας υπόψη τις προτιμήσεις των άλλων Να παίζουν το παιχνίδι σου αρέσει;

Τι έκαναν δυο παιδιά που είχαν πρόβλημα; ΜΑΘΗΜΑ 44ο: ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΗ ΙΔΕΑ; ΕΝΝΟΙΕΣ:Για τη λύση ενός προβλήματος υπάρχουν πολλές εναλλακτικές λύσεις. Κάποιες από αυτές είναι καλές ιδέες και κάποιες όχι Τι έκαναν δυο παιδιά που είχαν πρόβλημα; ποια εικόνα δείχνει τη καλή ιδέα; Ποια εικόνα δεν είναι καλή ιδέα; Οι διαφορετικές γνώμες των παιδιών για τι ίδιο πράγμα Ποιες είναι Αποδεκτές ιδέες και ποιες όχι.

ΖΩΓΡΑΦΙΖΩ ΤΗΝ ΚΑΛΗ ΙΔΕΑ ΚΑΛΗ ΙΔΕΑ ΓΙΑ ΤΗ ΛΥΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΜΑΣ ΕΊΝΑΙ ΝΑ ΑΚΟΥΜΕ ΜΟΥΣΙΚΗ ,ΓΙΑΤΙ ΜΑΣ ΗΡΕΜΕΙ (ΔΗΜΗΤΡΗΣ)

ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΡΟΛΩΝ: Ο ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΣΕ ΕΝΑ ΑΓΩΝΑ ΜΠΑΣΚΕΤ ΒΛΕΠΕΙ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ, ΖΗΤΑΕΙ TIME –OUT, Η ΟΜΑΔΑ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΝΕΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΒΡΕΙ ΛΥΣΗ ΣΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ-ΠΑΡΑΚΙΝΟΥΝΤΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΠΟΙΟΥΝ ΤΟ ΣΗΜΑ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΟΤΙ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΑΘΛΗΤΕΣ.

ΜΑΘΗΜΑ 45ο :ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΙΘΑΝΟ (ΙΣΩΣ) ΝΑ ΣΥΜΒΕΙ ΜΕΤΑ; ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΤΩΝ ΠΡΑΞΕΩΝ ΜΑΣ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΣΤΟ ΚΥΚΛΟ

ΤΙ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ;

ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΙΘΑΝΟ ΝΑ ΣΥΜΒΕΙ , ΕΑΝ… ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΙΘΑΝΟ ΝΑ ΣΥΜΒΕΙ , ΕΑΝ…

ΠΑΡΟΙΜΙΕΣ – ΓΝΩΜΙΚΑ ΠΟΥ ΔΗΛΩΝΟΥΝ ΤΙΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΤΩΝ ΠΡΑΞΕΩΝ ΜΑΣ Ότι κάνεις και ότι πεις ,το ύστερα να στοχαστείς Ότι σπείρεις θα θερίσεις Όπως έστρωσες θα κοιμηθείς. Δραματοποίηση και εικονογράφηση των παροιμιών που μάθαμε Κατασκευή βιβλίου με παροιμίες

Παραμυθια για αναγνωση στο κυκλο Ο τζίτζικας και ο μέρμηγκας δραματοποίηση