Βαζουμε χρωμα Στην αυλη μαΣ, δινουμε χρωμα Στη ζωη μαΣ!!!

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Κόλλιας Αναστάσιος – Μπελίτσου Νατάσσα
Advertisements

Ο Αθλητισμός στο κυπριακό Δημοτικό Σχολείο
Πρόγραμμα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης
Νομισματικό Μουσείο της ΣΤ’ τάξης. Σκοποί Γνωστικοί Να γνωρίσουν τα παιδιά την έννοια του μουσείου και τη σπουδαιότητα του για τον πολίτη και το κοινωνικό.
 εργαλείο δυναμικής διαχείρισης γεωμετρικών σχημάτων και αλγεβρικών παραστάσεων  δυνατότητα δυναμικής αλλαγής των αντικειμένων :  είναι δυνατή η μετακίνηση,
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ Α’ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΑΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΡΕΘΥΜΝΟΥ ΝΗΠΙΑΚΟ ΤΜΗΜΑ 01/10/ /01/2013 Φοιτήτρια Σηφάκη Ελένη επόπτρια καθηγήτρια:Τσαούλα Κων/να.
αποτελούν, για κάθε χώρα, δείκτες «Πολιτισμού και Ανάπτυξης»
Κατάθεση εμπειριών από την πρώτη χρονιά λειτουργίας:
ΦΑΣΕΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Προσδιορισμός του διδακτικού στόχου, των κριτηρίων και των στοιχείων της αξιολόγησης Επιλογή της τεχνικής Ερμηνεία των πληροφοριών Αποτύπωση.
Η διδασκαλία ως διαδικασία διαμόρφωσης εγγράμματων ταυτοτήτων
ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΑΥΛΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ-Λ.Τ. ΛΑΡΙΣΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ
1ο Γυμνάσιο Κρύας Βρύσης ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΘΕΜΑ : Η αυλή μας χώρος μόρφωσης, παιχνιδιού, δημιουργίας.
1 ο ΠΕΚ Θεσσαλονίκης Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις για την ανάπτυξη κριτικής-δημιουργικής σκέψης Προετοιμασία μαθήματος με.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Παίζω, γελάω, περνάω όμορφα»
Τίτλος εκπαιδευτικής δραστηριότητας: «Ασφαλής πλοήγηση στο Διαδίκτυο» Όνομα Εκπαιδευτικού: Μιχαηλίδης Θανάσης Σχολείο: Δ.Σ. Ερατεινού-Πετροπηγής- Ποντολιβάδου.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Παίζοντας & ζωγραφίζοντας
1.1 Τίτλος Διδακτικής Πρακτικής «Ψυχική Υγεία – Διαπροσωπικές σχέσεις»
Η χρήση του Kidspiration στη Διδασκαλία της Γλώσσας
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΤΑΣΕΩΝ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
ΘΕΜΑ: ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ μμμμμμμμμμμμμμμ.
Σχεδιασμός – Οργάνωση –Υλοποίηση προγράμματος Αγωγής Υγείας
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ Σταδιοποίηση της διδασκαλίας Δέγγλερη Σοφία.
ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΑΝΤΙΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ - ΕΠΙΘΕΤΙΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΙΑΣ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ
Μέθοδος Project Μια εναλλακτική μορφή διδασκαλίας απέναντι στην παραδοσιακή, στο μάθημα της Έκφρασης-΄Εκθεσης. Προσανατολισμός: Ανθρωπιστικός - Παιδοκεντρικός.
ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Οικονομία - Επιχειρηματικότητα , στη Β/θμια εκπαίδευση Επιστημονική Υπεύθυνη ‘Εργου ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΝΕΩΝ Δρ. Θεοχαρούλα Μαγουλά
Δημιουργική Απασχόληση
Η διδασκαλία ως διαδικασία διαμόρφωσης εγγράμματων ταυτοτήτων Ειδικό Μέρος Ενότητα Ι, 2.4.
Ιγ’ δημοτικο σχολειο παφου Προγραμμα «Νιωθω ασφαλησ στο σχολειo μου»
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ ΜΕ ΤΙΣ «ΙΔΕΟΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ» 1 Ν. Αμανατίδης.
Τίτλος Προγράμματος: Eκπαίδευση με στόχο την ειρήνη
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Αναγνώριση, έκφραση, χειρισμός συναισθημάτων»
Αισθητικές παρεμβάσεις στο χώρο του σχολείου 1 ο Γυμνάσιο Πετρούπολης Σχολικό έτος
7o Δημοτικό Σχολείο Αγίου Δημητρίου
Σεμιναριο 9 σεπτεμβριου 2014
«Σχολική Αυλή – Διάλειμμα» 20 Μαΐου Είμαστε οι μαθητές και οι μαθήτριες της Δ2 τάξης του 4 ου Δημοτικού Σχολείου Πτολεμαΐδας. Ήρθαμε εδώ για να.
«Οι Αρχές της διαφοροποιημένης παιδαγωγικής
Δομή & και Αξιολόγηση εκπαιδευτικών σεναρίων. Διδασκαλία μέσω παραδείγματος Ανοίξτε την παρακάτω ιστοσελίδα και διαβάστε το σενάριο βασισμένο στο «Πούσι»
ΠΟΡΕΙΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΛΩΝ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Σχολική Δραστηριότητα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
Δραματική Τέχνη στην Εκπαίδευση και Επιστήμες της Αγωγής
Συντελεστές: Εκπαιδευτικό προσωπικό του Σχολείου
«Μόνο ότι δέχεσαι με την ψυχή σου, αυτό μόνο μαθαίνεις και αυτό ενσωματώνεις στη ζωή σου και το χαρακτήρα σου» Dewey.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ
ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
«Τάξη» έξω από την «τάξη»…
Ευρωπαϊκο προγραμμα comenius
Τοπικό Δίκτυο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΜΑΘΗΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ
Αποτελέσματα εργασιών Μικρών Τοπογράφων στο Δημοτικό Σχολείο Μαυροθάλασσας Μαϊος – Ιούνιος 2016.
Ομαλη μεταβαΣη απο το νηπιαγωγειο Στο δημοτικο
Κυκλοφοριακή Αγωγή Στο πρόγραμμα αυτό συμμετείχε το σχολείο μας (Ειδικό Κωφών & βαρήκοων Ιωαννίνων), καθώς και το Ειδικό Τυφλών Ιωαννίνων.
ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ 2ο Δημοτικό Σχολείο Βροντάδου
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Ο κοινωνικός περίγυρος - Μορφές διαπροσωπικών σχέσεων.
ΝΕΟ ΛΥΚΕΙΟ Έννοια και Σκοποί του Νέου Λυκείου
Μετά το σχεδιασμό και την υλoποίηση των προγραμμάτων ΠΕ…
7ο Δημοτικό Σχολείο Χίου
3Ο Δημοτικό Σχολείο Βροντάδου (Αγίου Μάρκου)
Σχολική Κοινωνική Ζωή Σ. Κ. Ζ.
Σχεδιασμοί 1η παρέμβαση.
ΠΑΙΖΩ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ.
7 ο Νηπιαγωγείο Πατρών – Γεωργάκης Ολύμπιος
37 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
1/θ Νηπιαγωγείο Ριόλου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Βαζουμε χρωμα Στην αυλη μαΣ, δινουμε χρωμα Στη ζωη μαΣ!!! ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΛΛΙΜΑΣΙΑΣ Γεωργιαφέντη Ζηνοβία Ζαννίκου Βασιλική Τσικνίδου Θεοδώρα

Περιγραφή της καλής πρακτικής. Εφαρμόζοντας τη συγκεκριμένη καλή πρακτική προσπαθήσαμε να δώσουμε χρώμα στην αυλή του σχολείου μας! Πιο συγκεκριμένα, ζωγραφίσαμε μαζί με τα παιδιά επιδαπέδια παιχνίδια, τα οποία ήταν: Επιδαπέδιο κουτσό Επιδαπέδιο φιδάκι Επιδαπέδιο σαλίγκαρο Επιδαπέδιο κουτσό - πατούσες Χίος, 16-17/6/2016 "Καλές Πρακτικές".

Σκοπός της καλής πρακτικής. Εξωραϊσμός του αύλειου χώρου Δημιουργική και παιδαγωγική ενασχόληση των παιδιών κατά τη διάρκεια των διαλειμμάτων Ενασχόληση των μαθητών στα πλαίσια του μαθήματος της Φυσικής Αγωγής Καλλιέργεια της ομαδικότητας και σύσφιξη των σχέσεων όλων των μαθητών του σχολείου Χίος, 16-17/6/2016 "Καλές Πρακτικές".

Στόχοι της καλής πρακτικής (1/2). Γνωστικοί : Κανόνες παιχνιδιού (τήρηση) Επαφή με παραδοσιακό παιχνίδι (κουτσό) Βιωματική εφαρμογή των γνώσεων που έχουν για τις μονάδες μέτρησης Συναισθηματικοί : Καλλιέργεια ομαδικού πνεύματος και συνεργασίας Καλλιέργεια κριτικής σκέψης Καλλιέργεια επικοινωνιακών σχέσεων Ανάληψη ευθυνών και πρωτοβουλιών Χίος, 16-17/6/2016 "Καλές Πρακτικές".

Στόχοι της καλής πρακτικής (2/2). Σωστή αξιοποίηση του χώρου του σχολείου με εναλλακτικές δραστηριότητες Ευγενής άμιλλα Να γνωρίσουν καλύτερα τον εαυτό τους και τους άλλους Βιώνουν τη χαρά της συμμετοχής σε κάτι που δημιούργησαν μόνοι τους Έκφραση συναισθημάτων μέσα από το παιχνίδι Καλλιτεχνική έκφραση Ψυχοκινητικοί : Καλλιέργεια αδρής και λεπτής κινητικότητας (βάψιμο με πινέλο και ρολό) Καλλιέργεια αντιληπτικής ικανότητας Καλλιέργεια κινητικών δεξιοτήτων (ισορροπία, κουτσό) Κοινωνικοί-Ανθρωπιστικοί : Σύνδεση της σχολικής γνώσης με την καθημερινή ζωή Μαθαίνουν να ομορφαίνουν τον χώρο που ζουν και ενεργούν Δέχονται εφόδια για τη διαμόρφωση ενός ενεργού πολίτη (πρωτοβουλίες – συνεργασία – κριτική σκέψη – υπευθυνότητα) Ευαισθητοποίηση γονέων και τοπικής κοινωνίας Χίος, 16-17/6/2016 "Καλές Πρακτικές".

Ρόλος του/της εκπαιδευτικού. Ο ρόλος του/της εκπαιδευτικού στη διάρκεια της καλής πρακτικής: Ο ρόλος του εκπαιδευτικού ήταν κυρίως συντονιστικός και οργανωτικός. Για παράδειγμα, όταν σχεδιάζαμε το κουτσό, ήταν πολύ δύσκολο για τα παιδιά να κάνουν ευθείες γραμμές. Σε αυτή την περίπτωση δημιουργήσαμε το περίγραμμα κι έπειτα έβαψαν τα κουτιά. Χίος, 16-17/6/2016 "Καλές Πρακτικές".

Ρόλος των μαθητών/-τριών. Ο ρόλος των μαθητών/-τριών στη διάρκεια της καλής πρακτικής: Οι μαθητές είχαν τον κύριο ρόλο σε όλο αυτό το εγχείρημα. Καταρχάς, ρωτήθηκαν και επέλεξαν μόνοι τους ποια παιχνίδια θα σχεδιάσουμε στην αυλή. Στη συνέχεια, τα ζωγράφισαν με καθοδήγηση και τα μοιράστηκαν με όλο το σχολείο. Κάθε φορά που ολοκληρώναμε ένα παιχνίδι, το «πρόσεχαν» μέχρι να στεγνώσει και μετά φώναζαν τα παιδιά να έρθουν να παίξουν, να μοιραστούν τη χαρά τους!!! Χίος, 16-17/6/2016 "Καλές Πρακτικές".

Εμπλοκή τρίτων στην καλή πρακτική. Ενδεχόμενη εμπλοκή των οικογενειών και της κοινωνίας στην καλή πρακτική: Η εμπλοκή των οικογενειών ήταν έντονη, αφού κάθε φορά που είχαν τη δυνατότητα να εισέλθουν στην αυλή, έπαιζαν με τα παιδιά και τόνιζαν πόσο όμορφα νιώθουν. Επίσης, τα χρώματα ήταν δωρεά του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας. Πολύτιμη βοήθεια, η οποία δόθηκε με προθυμία και μεγάλη χαρά. Χίος, 16-17/6/2016 "Καλές Πρακτικές".

Εμπόδια που παρουσιάστηκαν. Εμπόδια που παρουσιάστηκαν από τη σύλληψη της ιδέας έως την ολοκλήρωση της καλής πρακτικής: Ουσιαστικά εμπόδια δεν υπήρχαν, εκτός από τον καιρό. Οι βροχές, το κρύο, ο αέρας αλλά και η υπερβολική ζέστη δυσκόλευαν πάρα πολύ το όλο εγχείρημα. Θυμόμαστε χαρακτηριστικά μια μέρα που είχε αρκετό αέρα και τον υποτιμήσαμε, που τα χάρτινα πιατάκια με τις μπογιές αναποδογύρισαν και ουσιαστικά λέρωσαν όλο το παιχνίδι. Έγιναν πολλές διορθώσεις για να το επαναφέρουμε! Χίος, 16-17/6/2016 "Καλές Πρακτικές".

Παρουσίαση καλής πρακτικής. Επιδαπέδιο φιδάκι Χίος, 16-17/6/2016 "Καλές Πρακτικές".

Παρουσίαση καλής πρακτικής. Χίος, 16-17/6/2016 "Καλές Πρακτικές".

Παρουσίαση καλής πρακτικής. Χίος, 16-17/6/2016 "Καλές Πρακτικές".

Παρουσίαση καλής πρακτικής. Χίος, 16-18/6/2015 "Καλές Πρακτικές".

Παρουσίαση καλής πρακτικής. Χίος, 16-18/6/2015 "Καλές Πρακτικές".

Παρουσίαση καλής πρακτικής. Χίος, 16-18/6/2015 "Καλές Πρακτικές".

Παρουσίαση καλής πρακτικής. Χίος, 16-18/6/2015 "Καλές Πρακτικές".

Παρουσίαση καλής πρακτικής. Επιδαπέδιο κουτσό Χίος, 16-18/6/2015 "Καλές Πρακτικές".

Παρουσίαση καλής πρακτικής. Χίος, 16-18/6/2015 "Καλές Πρακτικές".

Παρουσίαση καλής πρακτικής. Χίος, 16-18/6/2015 "Καλές Πρακτικές".

Παρουσίαση καλής πρακτικής. Χίος, 16-18/6/2015 "Καλές Πρακτικές".

Παρουσίαση καλής πρακτικής. Χίος, 16-18/6/2015 "Καλές Πρακτικές".

Παρουσίαση καλής πρακτικής. Χίος, 16-18/6/2015 "Καλές Πρακτικές".

Παρουσίαση καλής πρακτικής. Χίος, 16-18/6/2015 "Καλές Πρακτικές".

Παρουσίαση καλής πρακτικής. Σαλίγκαρος Χίος, 16-18/6/2015 "Καλές Πρακτικές".

Παρουσίαση καλής πρακτικής. Χίος, 16-18/6/2015 "Καλές Πρακτικές".

Παρουσίαση καλής πρακτικής. Χίος, 16-18/6/2015 "Καλές Πρακτικές".

Παρουσίαση καλής πρακτικής. Κουτσό – Πατούσες Χίος, 16-18/6/2015 "Καλές Πρακτικές".

Παρουσίαση καλής πρακτικής. Χίος, 16-18/6/2015 "Καλές Πρακτικές".

Παρουσίαση καλής πρακτικής. Χίος, 16-18/6/2015 "Καλές Πρακτικές".

Συμπεράσματα. Συμπεράσματα από την εφαρμογή της συγκεκριμένης καλής πρακτικής στο Σχολείο: Τα παιχνίδια ήταν κάτι νέο για το σχολείο μας κι έδωσαν μια άλλη διάσταση στην έννοιά του. Δώσαμε χρώμα στην αυλή μας, ενέργεια στους μαθητές μας και τεράστια χαρά και σε εμάς τους ίδιους. Οι μαθητές έπαψαν να συνδέουν το σχολείο μόνο με το μάθημα. Καθημερινά μας ρωτούσαν μόλις έμπαιναν στο σχολείο αν επρόκειτο να ζωγραφίζαμε. Βίωναν τη δημιουργία τους. Έπαιζαν με κάτι που μόνοι τους δημιούργησαν και ήταν πολύ περήφανοι γι‘ αυτό. Χίος, 16-17/6/2016 "Καλές Πρακτικές".

Συμπεράσματα. Βίωναν τα παιχνίδια τους, έπαιζαν, γελούσαν και ήρθαν όλα πολύ κοντά. Σημαντικό να αναφερθεί είναι ότι πολλά παιδιά, που στα διαλείμματα ήταν πιο απομονωμένα, εκδηλώθηκαν μέσα από αυτά και εξέφρασαν τα συναισθήματά τους. Επίσης, δώσαμε μεγάλη χαρά και στους γονείς των μαθητών μας, οι οποίοι με κάθε ευκαιρία μας τόνιζαν πόσο σπουδαίο είναι να καλλιεργούμε τα παραδοσιακά μας παιχνίδια, το παιχνίδι στην αυλή και πόσο βοηθήσαμε, ειδικά τα μεγαλύτερα παιδιά, να αποκολληθούν από τη διασκέδαση μόνο μέσω των ηλεκτρονικών παιχνιδιών. Χίος, 16-18/6/2015 "Καλές Πρακτικές".

Δημοσιοποίηση καλής πρακτικής. Πού και πώς δημοσιοποιήθηκε η καλή πρακτική (π.χ. σχολική εφημερίδα, σχολική ιστοσελίδα, Δελτίο Τύπου, ανακοίνωση σε τοπικά Μ.Μ.Ε.): Στην ιστοσελίδα του σχολείου μας: kallimasiotika-titivismata.webnode.gr Χίος, 16-17/6/2016 "Καλές Πρακτικές".