Ολική ανάκλαση ή ολική εσωτερική ανάκλαση, ονομάζεται το φαινόμενο κατά το οποίο ένα διαδιδόμενο κύμα ανακλάται κατά 100% προσπίπτοντας σε επιφάνεια που.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
2 Ο ΠΡΟΤΥ 1 ο Μαθητικό Συνέδριο Η Θεολογία διαλέγεται με το σύγχρονο κόσμο 2 ο Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Θεσσαλονίκης Τίτλος Εργασίας : Ομάδα εργασίας.
Advertisements

ΙΔΙΟΜΟΡΦΙΕΣ ΦΡΥΔΙΩΝ ΟΙ ΔΙΟΡΘΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΜΕ ΤΟ F.D.T. ΚΑΙ ΤΟ ΡΟΥΖ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΘΟΥΝ ΜΕ ΤΗ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΟΥ ΣΧΗΜΑΤΟΣ Η’ ΤΟΥ ΠΑΧΟΥΣ ΤΩΝ ΦΡΥΔΙΩΝ.
ΑΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗ ΣΕΥΠ ΤΜΗΜΑ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΚΟΣΜΗΤΟΛΟΓΙΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ Ιωάννα Λεονταρίδου Επίκουρη Καθηγήτρια Υπεύθυνη Τομέα Αισθητικής-Κοσμητολογίας.
Πώς να θεραπεύσετε τη μέση σας Τσουπλή Αικατερίνη Φυσικοθεραπεύτρια Εξειδικευμένη στις εναλλακτικές θεραπείες ΜΑΙΟΣ 2015.
ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΦΥΤΩΝ Μεσογειακό κλίμα επικρατεί σε πέντε παραθαλάσσιες περιοχές της γης που βρίσκονται σε διαφορετικά σημεία, Μεσόγειος,
ΓΙΑ ΤΗ ΦΥΣΙΚΗ Β’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Εργαστηριακή Άσκηση 4 Μελέτη της Ευθύγραμμης Ομαλής Κίνησης.
Εμφιαλωμένο νερό 1.Διαχείρηση πηγών 2.Κόστος 3.Ποιότητα και ασφάλεια για τον καταναλωτή 4.Το εμφιαλωμένο νερό στην Ελλάδα Περιβαλλοντικό Πρόγραμμα-Απόστολος.
Αγγέλα Καλκούνη1 Ξύλινα Δάπεδα Διαδικασία Κατασκευής Ξύλινων Καρφωτών Δαπέδων.
ΟΥΡΟΛΙΘΙΑΣΗ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ Πανεπιστημιακή Παιδοχειρουργική Κλινική Διευθυντής : Kαθηγητής Σ. Γαρδίκης.
Ο Σωκρατικός διάλογος και η μαιευτική μέθοδος. Διδακτική των Μαθηματικών. Υπεύθυνος Καθηγητής: Χ. Λεμονίδης Φοιτήτρια: Ε. Δαϊκοπούλου 1.
Αισθητήρια Όργανα και Αισθήσεις 1.  Σύστημα αισθητηρίων οργάνων: αντίληψη μεταβολών εξωτερικού & εσωτερικού περιβάλλοντος  Ειδικά κύτταρα – υποδοχείς.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΡΙΕΣ: ΓΡΑΒΑΝΗ ΓΕΩΡΓΙΑ ΚΑΙ ΜΥΡΣΙΑΔΗ ΕΙΡΗΝΗ.
Η ΜΕΤΡΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΖΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΒΑΡΟΥΣ. Τι είναι η μάζα ενός σώματος; Μάζα είναι το ποσό της ύλης που περιέχει ένα σώμα.
Μερκ. Παναγιωτόπουλος-Φυσικός1 Οπτικά φαινόμενα (Ανάκλαση – Διάθλαση)
ΧΗΜΕΙΑ Α ’ ΛΥΚΕΙΟΥΚΕΦ.6:6.3 (ε) ΟΝΟΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΟΡΓΑΝΙΚΩΝ ΕΝΩΣΕΩΝ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗΣ Λ.ΤΖΙΑΝΟΥΔΑΚΗ Να ονομασθούν οι ενώσεις: CH 3 CHCHCH=CH 2 :……………………
Κατανομή δειγματοληψίας διαφοράς δύο μέσων δειγμάτων Έστω δύο άπειροι πληθυσμοί, οι οποίοι έχουν – μέσους μ 1 και μ 2 και – Τυπικές αποκλίσεις σ 1 και.
ΔΕΛΤΙΟ ΕΛΕΓΧΟΥ ΚΟΛΥΜΒΗΤΙΚΗΣ ΔΕΞΑΜΕΝΗΣ Καθ Αθηνά Μαυρίδου Τμήμα Ιατρικών Εργαστηρίων ΤΕΙ Αθήνας.
ΚΑΡ.Π.Α.. AΛΓΟΡΙΘΜΟΣ ΔΡΑΣΗΣ  Εξασφάλιση ασφαλών συνθηκών για διασώστη/θύμα  Αν το θύμα αντιδρά: έλεγχος για κακώσεις, κλήση για βοήθεια αν απαιτείται,
Ψηφιακή Σχεδίαση Εργαστήριο Τετάρτη 25/11/2015. Ψηφιακή σχεδίαση  Αποκωδικοποιητής.
ΒΑΣΙΚΗ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ ΙΙ. Περιλαμβάνει τον ρόλο του νοσηλευτή στις τρεις φάσεις μιας χειρουργικής επέμβασης: το χειρουργικό περιβάλλον απαιτεί γνώση, κρίση.
ΑΡΧΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ ΑΝΑΚΟΠΗΣ
Άσκηση 2 (2α Άσκηση εργαστηριακού οδηγού)
Αισθητήρια όργανα – αισθήσεις
ΔΙΑΘΕΣΗ – ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΛΙΚΩΝ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΜΕΝΩΝ ΕΚΡΟΩΝ ΤΩΝ ΥΓΡΩΝ ΑΠΟΒΛΗΤΩΝ ΧΟΙΡΟΣΤΑΣΙΩΝ & ΒΟΥΣΤΑΣΙΩΝ ΓΑΛΑΚΤΟΠΑΡΑΓΩΓΉΣ (συνέχεια)
…στη Χώρα των Αισθήσεων…
Συστήματα θέρμανσης - Κατανομή της θερμότητας
Διευθυντής Παιδιατρικής Κλινικής «Μποδοσάκειο» Νοσοκομείου Πτολεμαΐδας
Παραδόσεις εφαρμοσμένης Δασοκομικής
ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΑΚΟΥΣΤΙΚΗ επεξεργασία θέματος 2015
Άσκηση 3 (4η Άσκηση εργαστηριακού οδηγού)
Μελέτη της Κίνησης μιας Φυσαλίδας σε Γυάλινο Σωλήνα
Μέτρηση Μήκους – Εμβαδού - Όγκου
ΔΥΝΑΜΕΙΣ αν.
Μέτρηση Βάρους – Μάζας - Πυκνότητας
ΣΥΓΚΛΙΝΟΝΤΕΣ ΦΑΚΟΙ Εργαστηριακή Άσκηση 13 Γ′ Γυμνασίου
ΜΥΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ & ΜΥΙΚΟΣ ΙΣΤΟΣ
Αξιολόγηση VIDEO μικροδιδασκαλίας
ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΠΥΘΑΓΟΡΕΙΟ ΘΕΩΡΗΜΑ
Μετασχηματισμοί των κυματισμών
Συμβολή κυμάτων.
ΕΜΒΑΔΟΝ ΕΠΙΠΕΔΗΣ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑΣ
Αντωνοπούλου Ελεονώρα ΑΜ Δ201721
ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΜΑΝΤΖΙΟΥ Α.Μ:Δ201603
Μαθηματικά Β΄ Γυμνασίου
Η Υγεία των Ματιών Ενημέρωση και Πρόληψη
Μήκος κύκλου & μήκος τόξου
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΥΛΙΚΩΝ
ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΞΑΕΡΙΣΤΗΡΩΝ - ΑΠΟΡΡΟΦΗΤΗΡΩΝ
Το φως Περιεχόμενα Ενότητας Ιδιότητες του φωτός Ανάκλαση 3) Διάθλαση.
Υβριδική αντιμετώπιση ψευδοανευρύσματος εν τω βάθει μηριαίας αρτηρίας ιατρογενούς αιτιολογίας Χρήστος Βερύκοκος, Μικές Δουλαπτσής, Αικατερίνη Κοτζαδημητρίου,
Δρ. Στεφανόπουλος Γ. Βασίλειος
Ιοντισμός ισχυρών οξέων – βάσεων pH και pOH
ΑΜΠΕΛΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΔΙΑΘΛΑΣΗ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ.
Равномерно убрзано праволинијско кретање
التركيب الجزيئي للغازات
Παντείου Πανεπιστημίου
מעבר אור מתווך שקוף לתווך שקוף
Κεφάλαιο 1ο Το άτομο Το άτομο είναι το πιο μικρό κομμάτι ενός στοιχείου. Στο κέντρο βρίσκεται ο πυρήνας με τα πρωτόνια p+, που είναι θετικά φορτισμένα.
ΔΙΠΛΗ ΔΙΑΘΛΑΣΗ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ
אורך, היקף, שטח ונפח.
ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΕΓΙΣΤΟΥ - ΕΛΑΧΙΣΤΟΥ
Μέθοδοι αποτύπωσης Σήμανση σημείου Επισήμανση σημείου
Қайнау. Меншікті булану жылуы
Μέτρηση εμβαδού Εργαστηριακή Άσκηση 1 B′ Γυμνασίου
Διδάσκουσα: Μπαλαμώτη Ελένη
ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 4/4/2019
Ιοντισμός ισχυρών οξέων – βάσεων pH και pOH
ΕΛΕΓΧΟΙ ΟΡΑΤΟΤΗΤΑΣ Επιμήκης αίθουσα με κλειστή σκηνή
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ολική ανάκλαση ή ολική εσωτερική ανάκλαση, ονομάζεται το φαινόμενο κατά το οποίο ένα διαδιδόμενο κύμα ανακλάται κατά 100% προσπίπτοντας σε επιφάνεια που χωρίζει δύο διαφανή οπτικά μέσα.

Δύο προϋποθέσεις για να έχουμε Ολική Ανάκλαση Λίγο ..θεωρία Δύο προϋποθέσεις για να έχουμε Ολική Ανάκλαση Το φως να κατευθύνεται από πυκνότερο προς αραιότερο μέσο nαρ>nπυκν (n1,n2 οι δείκτες διαθλάσεως των δύο υλικών) H γωνία πρόσπτωσης να είναι μεγαλύτερη από την ορική γωνία θο, ημ (θο) = nαρ/nπυκν

Αντικατοπτρισμός

Οπτικές ίνες Το φώς ,ή ακριβέστερα, το ηλεκρομαγνητικό κύμα, μεταδίδεται μέσα στις οπτικές ίνες ανακλώμενο στην διαχωριστική επιφάνεια υάλου υψηλής καθαρότητας και ενός διαφανούς ακρυλικού. Η γωνία πρόσπτωσης είναι τέτοια , ώστε να γίνεται ολική ανάκλαση και μετάδοση της πληροφορίας χωρίς απώλειες, εντός της οπτικής ίνας.

Πειραματική αναπαράσταση της μετάδοσης ηλεκτρομαγνητικού κύματος (φωτός) μέσω οπτικών ινών

Υλικά Ηλιέλαιο 1-2L,Νερό 2-3 L Γυάλινο δοχείο 5L laser pointer (≃10 €)

Οπτικό ανάλογο της μετάδοσης του φωτός σε οπτικές ίνες Γεμίζουμε μια μεγάλη γυάλινη λεκάνη (καλό είναι να έχει μήκος ≥ 30cm) με νερό βάθους περίπου 5cm. Προσθέτουμε σιγά – σιγά ηλιέλαιο του εμπορίου μέχρι να σχηματίσει πάνω από το νερό μία στιβάδα 5cm. Κατευθύνουμε την δέσμη του laser έτσι ώστε να σχηματίσει γωνία πρόσπτωσης μεγαλύτερη από την ορική.

Δείκτες διαθλάσεως των υλικών σε STP Αέρα no = 1,00, Ηλιέλαιου nλ = 1,47 Νερού nH20 = 1,22

Για να έχουμε ολική ανάκλαση θα πρέπει η γωνία πρόσπτωσης να είναι μεγαλύτερη της ορικής Με τα υλικά που χρησιμοποιούμε η ορική γωνία από το λάδι στον αέρα, όπως προκύπτει από τον νόμο του Snell, είναι θα = 43ο και από το λάδι στο νερό θν = 55ο. Δηλαδή θα έχουμε ολική ανάκλαση μέσα στο λάδι, αν πετυχαίνουμε γωνία πρόσπτωσης θπ ≥ 55ο

Αν κατευθύνουμε την δέσμη από τον αέρα προς το λάδι με την κατάλληλη γωνία πρόσπτωσης φαίνεται ταυτόχρονα διάθλαση και ανάκλαση Καλό είναι να έχουμε «σκονισμένο» αέρα με πχ σκόνη κιμωλίας, για να φαίνονται η προσπίπτουσα και η ανακλώμενη. Εναλλακτικά, κατευθύνουμε την δέσμη του laser από το νερό - στο οποίο έχουμε προσθέσει από πριν μερικές σταγόνες γάλακτος, για να θολώσει – προς το λάδι.