Πώς λέμε ΟΧΙ; Βιβλίο σελ.58-61

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Αριάδνη Σαχίνογλου, Α’ Γυμνασίου
Advertisements

ΕΝΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ
Ο ΝΑΒΙΝΤ ΔΕΝ ΕΙΡΘΕ ΓΙΑ ΔΙΑΚΟΠΕΣ
Μεταβατικά και αμετάβατα ρήματα Υποκείμενο, αντικείμενο, κατηγορούμενο
ΤΑΞΙΔΕΥΟΝΤΑΣ…ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΟΥ ΦΙΛΟ
Το καπλάνι της βιτρίνας
15 τρόποι που μπορούμε να εκπαιδεύσουμε τη μνήμη των παιδιών:
Αυτό το ΤΑΝΤΡΑ ήρθε από την Ινδία. Δεν πειράζει αν είσαι ή οχι προληπτικός, αξίζει ο κόπος να διαβάσεις...OK? Αυτό είναι ένα Tantra Totem Nepalese για.
5ο Δημοτικό Σχολείο Δάφνης ΣΤ΄ ΤΑΞΗ
Στο σούπερ μάρκετ. Σήμερα οι φίλοι μας είναι στο σούπερ μάρκετ και ψωνίζουν: -Λοιπόν τι χρειαζόμαστε; Για κοίτα την λίστα -Για να δούμε...γάλα, γιαούρτια,
Τα παράδοξα των καιρών μας
ΣΤΙΓΜΕΣ ΣΤΗ ΖΩΗ Υπάρχουν στιγμές στη ζωή, όταν σου λείπει κάποιος Τόσο πολύ, που θέλεις μόνο να τον πάρεις Απ’ τα όνειρά σου και να τον αγκαλιάσεις στην.
Δημιουργία παρουσίασης:
Οι Φιλόσοφοι της αρχαίας Ιωνίας
Επιμελήτρια παρουσίασης: Μαρία Γαϊτανίδου
Εμβαδό Ορθ. Παραλληλογράμμου = Μήκος Χ Πλάτος 6 Χ 3 = 18 τ.μ.
Οι συγγραφείς της Π. Διαθήκης τι είδους άνθρωποι ήταν;
ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΣΑΚΗ ΣΕΡΕΦΑ «ΜΙΑ ΤΡΥΠΑ ΣΤΟ ΝΕΡΟ» ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ : ΡΩΣΣΟΥ ΑΓΓΕΛΙΚΗ (Δ1), ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ (δ2)
Lord Robert Baden Powell of Gilwell. TΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΜΗΝΥΜΑ Αγαπητοί μου πρόσκοποι, είμαι 80 ετών (πώς σας φαίνεται;) αλλά δεν μπορώ να πω ότι αισθάνομαι.
Παρουςιαςη βιβλιου Ουρανία Μαρία Παπαδάκη.
Ας μιλήσουμε για τη φιλία!!!
Ενότητα 8 Υποενότητες 1,2 Γλωσσοδέτες
ΣεβΟμαστε τη διαφορετικΟτητα…
Παγκόσμια ημέρα κατά του καπνίσματος
Μια φορά και έναν καιρό ήταν ένας άνθρωπος που ήθελε να πάει μια βόλτα στην γκρι του πόλη. Έτσι και έγινε. Έβαλε ένα γκρι πουκάμισο, ένα γκρι παντελόνι,
ΠΟΛΕΜΟΣ.
Ενότητα 5 Πάμε για ψώνια; Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
Είναι σωστό να κατεβάζω ταινίες και μουσική μέσω Ίντερνετ? Όχι, καθώς κάποιος άνθρωπος έχει τα πνευματικά δικαιώματα επειδή το δημιούργησε. Ναι, αφού γλυτώνω.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Το βιβλίο είναι ο καλύτερος φίλος του ανθρώπου» Σχ. έτος Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός: Λυμπέρη Παναγιώτα Τάξη: Β Κλασικό 13ο.
PROJECT με θέμα ¨χριστούγεννα¨
ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΠΑΙΔΙΚΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ
ΑΛΚΗΣ ΖΕΗ Το καπλάνι της βιτρίνας
Παρουσίαση του βιβλίου …………..
ΚΥΡΤΣΙΔΟΥ ΣΕΒΑΣΤΗ  Τίτλος: τα κοριτσάκια με τα ναυτικά  Συγγραφέας: Ελένη Δικαίου  Εκδοτικός οίκος: Πατάκη  Έτος έκδοσης: 1991.
ΕΠΙΜΕΛΙΑ: Κατερίνα Μαράντη Ηλέκτρα Γιαντζίκη Δημήτρης Βασιλείου Νικόλας Έρτσος.
Βιβλιοπαρουιαση Δανάη Λάμπρου Στ’3.
ΤΟ ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΜΕΝΟ ΒΙΒΛΙΟ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Χατσίκου Ιωάννα
Εργασία στο μάθημα : Η Λογοτεχνία στο Νηπιαγωγείο Καραμπότη Μαίρη.
Έχω κάτι … διαφορετικό??. ’διαφορετικός «το να είσαι …’διαφορετικός’…» 14 ο Δημοτικό Σχολείο Αχαρνών Επιμέλεια από την εκπαιδευτικό της Στ2 τάξης: Μέλλου.
Ένα γράμμα για την Ιωάννα Χατσίκου Ιωάννα
«Η ιστορία μιας μαύρης γάτας» 2 ο Δημοτικό Σχολείο Αλμυρού Συνεργάστηκαν οι μαθητές της ΣΤ΄ τάξης: Ξένια-Βερονίκη Μπέσα Κλεβίσα Κέρτσι Γεωργία.
Στρογγυλοποίηση φυσικών και δεκαδικών αριθμών Πρόχειροι λογαριασμοί.
Εκπαιδευτικές τεχνικές Π.Απόστολος. Προσχολική ηλικία Της Εύας της αρέσουν οι δραστηριότητες του νηπιαγωγείου αλλά καμιά φορά κολλάει στην αγαπημένη της.
ΤΟ ΑΣΧΗΜΟΠΑΠΟ σε νέες περιπέτειες
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
ΜΕΡΟΣ Ι.
Τα παράδοξα των καιρών μας
Η δύναμη της εικόνας Σήμερα γιορτάζουμε την Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου με θέμα «Γίνε η αλλαγή: Όλοι μαζί για ένα καλύτερο διαδίκτυο»
ΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΟΥ ΖΩΟ Ο ΚΑΪΖΕΡ ΜΟΥ!!!
Ετοιμασίες για το ταξίδι (1)
Φύλο εργασίας :στο σώμα του ανθρώπου, έκοψαν και κόλλησαν εικόνες ,όπου το σώμα λέει ΝΑΙ (ευχάριστα αγγίσματα)
Ο ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ
Σχολικός εκφοβισμός (1)
Ετοιμασίες για το ταξίδι (3)
11/2/16 Aims Object and Numbers
Πάμε για ψώνια; (2) Βιβλίο σελ.45
Πάμε για ψώνια; (2) Βιβλίο σελ.44
Πάμε για ψώνια; (6) Βιβλίο σελ.48-50
Πάμε για ψώνια; (4) Βιβλίο σελ.46-47
Δραστηριότητα: η ιστορία του αστεριού
Αγγελική-Νίκη Φλώρου Σεπτέμβρης 2015.
Πάμε για ψώνια; (5) Βιβλίο σελ.47
Κοιτάμε για ένα λεπτό πολύ προσεκτικά την εικόνα και προσπαθούμε να θυμόμαστε όσα περισσότερα μπορούμε!
Γραφή της πρόσθεσης με τη χρήση συμβόλων
Μια γυναίκα φρόντιζε τον κήπο του σπιτιού της,
Με το σεις και με το σας (3)
Παίζουμε παντομίμα; Χατσίκου Ιωάννα
KOYIZ ΓΝΩΣΕΩΝ Από τους μαθητές του Ε2.
Το ταξίδι στη Χωχαρούπα(3)
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Πώς λέμε ΟΧΙ; Βιβλίο σελ.58-61 Χατσίκου Ιωάννα http://taksiasterati.blogspot.gr/ γραφικά από http://www.mycutegraphics.com/

Αναγνωρίζετε κάποιον από τους ποιητές; Θυμάστε από πού;

Από πού το καταλαβαίνουμε; Τι θα άλλαζε αν η πλατεία ήταν σε μια άλλη χώρα; Σε ποια χώρα πιστεύετε πως βρίσκεται η πλατεία αυτή;

Τι κάνουμε εκείνη την ημέρα; Τι είναι εθνική γιορτή; Πότε σημαιοστολίζουμε τα κτίρια και τις πλατείες;

Θέλετε να την ακούσουμε κι εμείς; Μετά την παρέλαση μαζεύτηκαν στο σπίτι του Λουκά. Ο μπαμπάς του τους διηγείται συχνά ωραίες ιστορίες . Οι τέσσερις φίλοι τού ζητούν να τους πει μια ιστορία για την εθνική γιορτή… Θέλετε να την ακούσουμε κι εμείς; Για ποιο λόγο δεν έχουν σχολείο αυτή τη μέρα; Η Χαρά , ο Αρμπέν, ο Λουκάς και η Γαλήνη δεν έχουν σχολείο σήμερα, γιατί είναι 28η Οκτωβρίου.

Ας ψάξουμε να βρούμε τι σημαίνει στο γλωσσάρι του βιβλίου μας στη σελίδα 79. Υπάρχει μια αρκετά δύσκολη λέξη στο τέλος της ιστορίας. Ποια είναι αυτή;

Ας ακούσουμε ακόμη μια φορά την ιστορία Ας ακούσουμε ακόμη μια φορά την ιστορία. Κλείνουμε τα μάτια μας και βλέπουμε την ιστορία στη φαντασία μας!

Ποιος είναι ο τίτλος του παραμυθιού; Τον κυκλώνουμε και τον βάφουμε πράσινο.

Ποιοι είναι οι δυο ήρωες του παραμυθιού; Τους υπογραμμίζουμε.

Τι συμβαίνει στην αρχή του παραμυθιού; Βρίσκουμε την αρχή και τραβάμε γραμμή εκεί που τελειώνει. Γράφουμε τη λέξη ΑΡΧΗ. αρχη

Τι συμβαίνει στη μέση του παραμυθιού; Βρίσκουμε τη μέση και τραβάμε γραμμή εκεί που τελειώνει. Γράφουμε τη λέξη ΜΕΣΗ. μεση

Πώς τελειώνει το παραμύθι; Βρίσκουμε το τέλος και τραβάμε γραμμή εκεί που τελειώνει. Γράφουμε τη λέξη ΤΕΛΟΣ. τελοσ

Ποιος μπορεί να μας διηγηθεί όλο το παραμύθι με την αρχή , τη μέση και το τέλος;

Εσείς ξέρετε τι έγινε το 1940; Από πού το ξέρετε; Σύμφωνα με το παραμύθι τι έκαναν οι Έλληνες του ‘40;

Θυμάστε ποιος ήταν αυτός ο κύριος;

Πριν λίγες μέρες είδαμε πως ο πόλεμος φέρνει καταστροφή και στεναχώρια Πριν λίγες μέρες είδαμε πως ο πόλεμος φέρνει καταστροφή και στεναχώρια. Για ποιο λόγο λοιπόν έκαναν πόλεμο οι Έλληνες;