ΤΑ ΒΟΤΑΝΑ ΠΟΥ ΣΥΝΑΝΤΩ ΚΑΘΩΣ ΠΕΖΟΠΟΡΩ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ειδικότερα ζητήματα Πρόσβασης τρίτου
Advertisements

ΜΑΚΙΓΙΑΖ.
ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΑΚΟΥ ΣΤΑΘΜΟΥ
Nacionalno računovodstvo
KVANTITATIVNE METODE U GRAĐEVINSKOM MENADŽMENTU
«Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΚΗΠΟΣ ΤΟΥ ΤΑΞΙΜΙΟΥ»
2. VAJA – sile ob dotiku in na daljavo
RADAR ZA PLOVILO ESMO Laboratorij za Sevanje in Optiko
תנועה הרמונית מטוטלת – חלק ב'.
Pasiruošimas “Elektros” skyriaus laboratoriniams darbams
הסקה על פרופורציה באוכלוסייה
ΧΡΗΣΤΟΓΛΟΥ ΙΩΑΝΝΗΣ ΓΕΝ
Κοινωνία, παραβατικές συμπεριφορές, πολιτική καταστολή
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΚΑΙ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΩΝ ΦΟΡΕΩΝ ΤΗΣ
ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΟΞΕΟΒΑΣΙΚΗΣ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑΣ
Επανάληψη.
ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΧΗΜΕΙΑ Εισαγωγή.
ΑΡΙΘΜΟΔΕΙΚΤΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ
Διαχείριση Κινδύνου* *Η σειρά παρουσιάσεων για το μάθημα «Διαχείριση Κινδύνου» βασίζεται στο σύγγραμμα των Σχοινιωτάκη, Ν., και Συλλιγάρδου Γ., «Διαχείριση.
ΣΑΕ ΙΙ – ΥΔΡΑΥΛΙΚΑ & ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
Εργασία στο μάθημα της Βιολογίας της Ά λυκείου του μαθητή Γεώργιου Μ.
Κεφάλαιο 6 οι φίλοι μας, οι φίλες μας
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΥΣ (Κ105)
Επαγγέλματα στο Βυζάντιο
Μορφές & Διαδικασίες Αξιολόγησης
ΗΛΕΚΤΡΟΜΥΟΓΡΑΦΗΜΑ.
Εισαγωγή στη Ρομποτική
Λέκτορας Κώστας Κορδάς Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Κάνε κλικ σε κάθε λέξη για να δεις τη σημασία
Μεσαιωνικό Κάστρο Λεμεσού
ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ 5Ο ΚΕΦ.
ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
Δρ. ΚΥΡΙΑΖΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Καδράκι ‘‘Ο Χριστός σώζει τον Πέτρο από τον καταποντισμό στα κύματα’’
Πυρηνική Φυσική και Φυσική Στοιχειωδών Σωματιδίων (5ου εξαμήνου, χειμερινό ) Τμήμα T3: Κ. Κορδάς & Χ. Πετρίδου Μάθημα 4 Mέγεθος πυρήνα Κώστας.
Η προβληματική των γενικών σκοπών και των ειδικών στόχων:
Σχεδιασμός και Οργάνωση του μαθήματος
Διαφορές και Ομοιότητες Κερδοσκοπικών και Μη Κερδοσκοπικών Οργανισμών
Put Options.
Χονδρός Παναγιώτης Σοφού Ειρήνη Μυρογιάννη Χρύσα Καλαϊτζή Κατερίνα
Εισηγητής: Ιωάννης Χρήστογλου Γεν. Διευθυντής Δ.Ε.Υ.Α. Κατερίνης
Καλαματα Η ιστορία της.
Ψηφιακές Επικοινωνίες Ι
Ψηφιακές Τηλεπικοινωνιές
Αθανάσιος Κ. Ρισβάς.
Η Γαλλική Επανάσταση.
ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΟ ΣΩΜΑ.
Η ΤΕΧΝΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΪΚΗ ΕΠΟΧΗ
Απέκκριση Οι δυο κύριες οδοί απομάκρυνσης των φαρμάκων από τον οργανισμό, είναι αφ ενός ο μεταβολισμός τους στο ήπαρ, που μόλις εξετάσαμε, και αφ ετέρου.
ΜΥΕ003-ΠΛΕ70: Ανάκτηση Πληροφορίας
Τα πολιτικά κόμματα Ορισμός: α) η κατάκτηση της πολιτικής εξουσίας, β) μόνιμη οργάνωση σε όλη την επικράτεια, γ) λαϊκή στήριξη Λειτουργίες: -α) ενοποίηση-εναρμονισμός.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Μύκητας Κεφίρ και Σπόροι Κεφίρ είναι το ίδιο πράγμα.
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ.
Το παιδί που πεθαίνει.
ΤΟ ΜΑΓΝΗΤΙΚΟ ΠΕΔΙΟ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΥΛΗ
Οργανική Χημεία Ενότητα 1: Χημεία του Άνθρακα Χριστίνα Φούντζουλα
Πεντηκονταετία π.Χ..
Ψηφιακές Τηλεπικοινωνιές
Σύντομη Παρουσίαση Τόμος 2. Κεφάλαιο 2 «Στοιχεία Επικοινωνίας»
Αρχαία Ολυμπία Μυρσίνη Μαλίογκα Ε΄
3.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών Τμ. Μηχανικών Πληροφορικής
ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ.
Μερκ. Παναγιωτόπουλος - Φυσικός
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΜΥΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
ΤΟ ΦΩΣ ΩΣ ΑΥΤΟΝΟΜΗ ΦΥΣΙΚΗ ΟΝΤΟΤΗΤΑ
Μάθημα: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Εισαγωγή στη Διοικητική Λογιστική
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΤΑ ΒΟΤΑΝΑ ΠΟΥ ΣΥΝΑΝΤΩ ΚΑΘΩΣ ΠΕΖΟΠΟΡΩ Υπεύθυνοι καθηγητές προγράμματος: Θεοδωρίδου Ελένη – Θεοδωρόπουλος Θανάσης

Η ομάδα μας ξεκινώντας το πρόγραμμα ακολούθησε μία παρόμοια προετοιμασία με την προηγούμενη ομάδα ( κατάλληλη ενδυμασία, ελαφρά τροφή, γυαλιά ηλίου, καπέλο κτλ.) και επιπλέον, φωτογραφική μηχανή για να φωτογραφήσουμε τα βότανα. Ακολουθήσαμε δύο διαδρομές. Η πρώτη ήταν το μονοπάτι των Κενταύρων και η δεύτερη Καλά Νερά - Μηλιές. Οι διαδρομές ήταν γεμάτες με φυτά μεσογειακής βλάστησης, θαμνώδη αλλά και δέντρα.

Το Πήλιο θεωρείται από την αρχαιότητα το βουνό των λουλουδιών και των φαρμακευτικών βοτάνων. Έχουν καταγραφεί περίπου 3.000 βότανα. Μερικά από αυτά είναι: άγριο σκόρδο, αγριοψιθιά, ανεμώνη η χαρίεσσα, παπαρούνα η αμφίβολη, κρόκος ο βελούχιος, μωβ και κόκκινος κρίνος, καστανιές, βερονίκη η χαμαιδρύς, τσουκνίδα κ.α. Ο πλούτος του βουνού σε θεραπευτικά βότανα από τα αρχαία χρόνια μέχρι και σήμερα συνδυάζεται με τον μύθο του Κενταύρου Χείρωνα, γιο του Κρόνου, που διδάσκει στον Ασκληπιό την ιατρική τέχνη.

Μετά την ενασχόληση μας με το συγκεκριμένο πρόγραμμα αποκομίσαμε πολλά οφέλη: Υιοθετήσαμε έναν υγιεινότερο τρόπο διαβίωσης Καλλιεργήσαμε την παρατηρητικότητα μας και αγαπήσαμε περισσότερο την φύση. Μάθαμε να αναγνωρίζουμε και να αξιοποιούμε τα βότανα και τα βρώσιμα φυτά της ελληνικής υπαίθρου. Αναπτύξαμε το ομαδοσυνεργατικό πνεύμα. Ήρθαμε σε επαφή με διάφορους συλλόγους ( Ορειβατικούς Συλλόγους Βόλου και Πάρνηθας και με το Δασαρχείο Μεγάρων) οι οποίοι μας κατεύθυναν στο έργο μας.

Οι δράσεις αυτές ήταν μία εμπειρία που θα μείνει αξέχαστη και στους μαθητές αλλά και στους καθηγητές καθώς ανακαλύψαμε ότι είχαμε κοινά ενδιαφέροντα τόσο για την φύση όσο και στον τομέα της ψυχαγωγίας.

Οι μαθητές που συμμετείχαν στο πρόγραμμα Γκίνης Γιάννης Σάλτας Μελέτης Καλοζούμης Μελέτης Στρατούρη Ευγενία Καραγιώργος Χρήστος Σεκερτζή Θάλεια Δομπρογιάννη Σωτηρία Σίνγκ Τσαγκτζίτ Βαρελά Μαρία Στρατούρη Κων/να Κουτσουβάνος Κων/νος Σιάμπος Νίκος Κολάγκης Αριστείδης Κίκης Ηλίας

Καλό κουράγιο. Εμείς φεύγουμε γατάκια…

ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ <3