Διάλεξη 2 Open eClass Εφαρμογές ΤΠΕ στην Εκπαίδευση & την Ειδική Αγωγή

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Προηγμένες υπηρεσίες προς τους Πολίτες Σταύρος Αλεξάκης Public Sector Lead– Microsoft Hellas.
Advertisements

Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ Διάλεξη 5: LMS, LCMS, LA1/48 18/3/2015 Χαράλαμπος Καραγιαννίδης Διάλεξη 5 LMS, LCMS, LA.
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ Διάλεξη 2: eLearning Systems, eClass1/1318/2/2015 Χαράλαμπος Καραγιαννίδης Διάλεξη 2 Περιβάλλοντα.
ΦΥΣΙΚΟ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Αναστοπούλου Μαριάννα Καθηγήτρια Μουσικής και Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού.
ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ ΤΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΩΝ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟ ΒΑΘΜΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΑΝΑΠΤΥΓΜΕΝΕΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ Ισόρροπης ανάπτυξης Κορεσμένες ή συμφορημένες - Υψηλό βαθμό ανάπτυξης- Υπερσυγκέντρωση.
Διονύσης Λαμπρινίδης & Μαρία Νέζη. Στο Βαρβάκειο Πειραματικό Γυμνάσιο τα τελευταία 3 χρόνια επιχειρούμε να εισάγουμε τεχνολογίες του web2 στην σχολική.
ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: Α 1 PROJECT.
Τι πρέπει να ξέρεις για το Γενικό Λύκειο. Όσα ακολουθούν παρακάτω προκύπτουν από την επεξεργασία του νόμου 4186/ΦΕΚ 193/ και τη συνέντευξη που.
Στάδια εξέλιξης των συστημάτων ποιότητας. ΕΞΕΛΙΞΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗ ΕΛΕΓΧΟΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ.
Η προοπτική εξέλιξης των προγραμμάτων Ηλεκτρονικής Διά Βίου Μάθησης στην Ελλάδα Συμεών Δ. Ρετάλης & Γ. Κορρές ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΙΡΑΙΑ ΤΜΗΜΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΤΗΣ.
Η νέα δομή του Γενικού Λυκείου  Ωρολόγια π ρογράμματα ανά τάξη  Τρό π ος π ροαγωγής και α π όλυσης  Παρουσιάζονται κατά σειρά :  Α ’ Λυκείου  Β ’
Δρ. Σπυρούλα Σπύρου C.D.A. Κολλέγιο  Μάθημα
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Γιώργος Κουτσίδης, ΕΜΕ Σχεδιασμού και Τεχνολογίας Σχεδιασμός και Τεχνολογία Σεμινάρια Σεπτεμβρίου 2015 Σχεδιασμός και.
Σχολικό έτος B’ Λυκείου  Μαθήματα  Ομάδες προσανατολισμού Γ’ Λυκείου  Ομάδες προσανατολισμού  Επιστημονικά Πεδία
Αντιρατσιστική Εκ π αίδευση Βασικές αρχές ΣΧΟΛΕΙΟ ΧΩΡΙΣ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕ ΑΝΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑ.
Project Α’ Τετραμήνου Β’ Λυκέιου. Εισαγωγή  Μανιτάρι ονομάζεται κοινώς το ορατό μέρος πολυκύτταρων μυκήτων με τη χαρακτηριστική, συνήθως ομβρελοειδή.
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΥΤΡΩΝ ΑΙΔΗΨΟΥ Ερευνητική Εργασία (Project) Ομάδα 1 Αναστασιάδη Ανδριανή Στεργίου Μαρία - Ιωάννα Χασάϊ Φιορίντα Χουλιαράκη Αλεξάνδρα Ομάδα.
1 Ο ΕΠΑΛ ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗΣ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ Α΄ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ ΜΑΘΗΜΑ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ( PROJECT) ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΕΣ : ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟΥ ΒΙΚΤΩΡΙΑ ΑΜΠΕΡΙΑΔΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑ.
AΘΛΗΤΙΣΜΟΣ 1.Ο αθλητισμός στην Αρχαία Ελλάδα Οι ρίζες του ελληνικού αθλητισμού μπορούν να αναζητηθούν στην Εποχή του Χαλκού. Στους ιστορικούς χρόνους οι.
Όνομα εκπαιδευτικών που συμμετέχουν :, Καλλιόπη Κάμπουρα. Γεωργία Κάσπαρη, Ανδριάνα Μπακόλα. Σχολική Μονάδα : 2 ο και 6 ο Νηπιαγωγείο Χίου. Σχολική τάξη.
Θέμα Εργασίας : ΙΡΙΔΙΣΜΟΣ Project : 5 Μανιφάβα Αλεξάνδρα.
Πλατφόρμες Ηλεκτρονικής Μάθησης Η Πλατφόρμα OpeneClass Οφηλία Νεοφύτου Σταύρος Καουκάκης ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ 1.
European Perspectives in Language Teaching, Learning, Assessment The European Language Portfolio: What, why and how Bessie Dendrinos School of Philosophy.
Τεχνολογία Διοίκησης Επιχειρησιακών Διαδικασιών Τεχνολογία Διοίκησης Επιχειρησιακών Διαδικασιών Δημοσιεύσεις Καθηγήτρια: Αφροδίτη Τσαλγατίδου
Καλώς ήλθατε, μαθητές! Όνομα δασκάλου. Πρόγραμμα τάξης 8:15 - 9:00Το σχολείο ξεκινά, παίρνουμε παρουσίες 9: :00Ανάγνωση και έκθεση 10: :00Ορθογραφία.
ΑΡΙΣΤΟΤEΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗ ΚΑΛΩΝ ΤΕΧΝΩΝ
ΝΕΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ………. Ν. 4186/2013 (ΦΕΚ 193)
Εκπαιδευτικό Λογισμικό και Θεωρίες Μάθησης
Ανάπτυξη Ανοικτού Ακαδημαϊκού Μαθήματος
Τι είναι πνευματική ιδιοκτησία;
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Στάδια εξέλιξης των συστημάτων ποιότητας
Τι είναι πνευματική ιδιοκτησία;
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Εγώ είμαι η θύρα: όποιος περάσει θα βρει σωτηρία.
Διοίκηση Απόδοσης Επιχειρηματικών Διαδικασιών
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
Πληροφοριακά Συστήματα στα Τουριστικά Επαγγέλματα
Ενημέρωση για το Σεπτέμβριος, 2017 Κων/νος Παραστατίδης
Τα Βασικά δόγματα Γιώργος Λεπίδας Γ΄2.
Εργασία Β’ Λυκείου Μάθημα: Project
5ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ ΤΜΗΜΑ Α4 ΣΧ.ΕΤΟΣ
Χαράλαμπος Καραγιαννίδης
Χαράλαμπος Καραγιαννίδης
Όνομα σχολείου Ημερομηνία
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Από τον Web 1.0 στον Web X
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Η Ελλάδα στον Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο μέσα από τον κινηματογράφο: ένα διαθεματικό project στα Αγγλικά, στην ΣΤ’ Τάξη του Δημοτικού Βασίλης Ιωσηφίδης Έλενα.
Σχολείο Ανοιχτού Εκπαιδευτικού Περιεχομένου
Μαθηση για ολα τα παιδια
Σχέδιο Ασφάλειας Νερού για τις ΔΕΥΑ Βασικές έννοιες- Βήματα υλοποίησης
Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ
πολιτιστικό πρόγραμμα
Ηλεκτρονική Μάθηση “e-learning”
Ομήρου Ιλιάδα Ζ
ΤΙΤΛΟΣ ΤΗΣ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΣΑΣ
Καλώς ήλθατε, μαθητές! Όνομα δασκάλου.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΣΕΝΑΡΙΟ Β΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Παιδαγωγικού Ινστιτούτου & Εκπαιδευτικής Πύλης του Υ.Π.Ε.Θ.
Ομήρου Ιλιάδα Ζ
Παράδειγμα στόχος Έμπνευση Ενέργειες/εργασίες Πόροι Σκέψεις
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Διάλεξη 2 Open eClass Εφαρμογές ΤΠΕ στην Εκπαίδευση & την Ειδική Αγωγή Χαράλαμπος Καραγιαννίδης karagian@uth.gr

Σύνοψη μαθήματος Εισαγωγή Περιβάλλοντα ηλεκτρονικής μάθησης – Open eClass

Επανάληψη των προηγουμένων Μέχρι σήμερα είδαμε τι μπορεί να προσφέρει η ΤΠ (Η/Υ) στην εκπαίδευση & την ειδική αγωγή εκπαιδευτικό λογισμικό, ψηφιακό εκπαιδευτικό υλικό και δραστηριότητες Είδαμε πώς μπορούμε να το αναπτύξουμε ανάλυση, σχεδιασμός, υλοποίηση Και να το αξιολογήσουμε κριτήρια & τεχνικές Μένει να δούμε πώς θα το διαθέσουμε/αξιοποιήσουμε παιδαγωγικά, τεχνολογικά, οικονομικά, κλπ

Σύνοψη των μεταγενεστέρων Στο μάθημα αυτό θα δούμε τι μπορούν να προσφέρουν οι ΤΠΕ (διαδίκτυο & ιστός) στην εκπαίδευση & την ειδική αγωγή διανομή ψηφιακού περιεχομένου επικοινωνία Περιβάλλοντα ηλεκτρονική μάθησης (eLearning environments) διανομή, ανταλλαγή, διαμοιρασμός, κλπ, ψηφιακού εκπαιδευτικού περιεχομένου επικοινωνία μεταξύ εκπαιδευόμενων, εκπαιδευτών, κλπ εκπαιδευτικές υπηρεσίες

e-Learning Ηλεκτρονική μάθηση The effective learning process created by combining digitally delivered content with (learning) support and services Η αποτελεσματική μαθησιακή διαδικασία μέσω του συνδυασμού υλικού που παραδίδεται ψηφιακά και (μαθησιακών) υποστηρικτικών υπηρεσιών The use of any technology across the learning process, including skills diagnostics, learning delivery, support, management, assessment, informal and formal learning Η χρήση της τεχνολογίας στη μαθησιακή διαδικασία, για τη διάγνωση δεξιοτήτων, την παράδοση της μάθησης, την υποστήριξη, διαχείριση, αξιολόγηση, τυπική και άτυπη μάθηση, κλπ e-maturity, e-enablement

e-Learning environments Περιβάλλοντα ηλεκτρονικής μάθησης Comprehensive software packages that support courses that depend on the WWW for some combination of delivery, testing, simulation, discussion, or other significant aspect Πακέτα λογισμικού που υποστηρίζουν μαθήματα που αξιοποιούν το web για την παράδοση, έλεγχο, προσομοίωση, συζήτηση, ή οποιονδήποτε συνδυασμό τους

Παράδειγμα – Open eClass

Ταυτότητα Η πλατφόρμα Open eClass του ΠΘ είναι ένα ολοκληρωμένο Σύστημα Διαχείρισης Ηλεκτρονικών Μαθημάτων Ακολουθεί τη φιλοσοφία του λογισμικού ανοικτού κώδικα και υποστηρίζει την υπηρεσία Ασύγχρονης Τηλεκπαίδευσης χωρίς περιορισμούς και δεσμεύσεις Η πρόσβαση στην υπηρεσία γίνεται με τη χρήση ενός απλού φυλλομετρητή (web browser) χωρίς την απαίτηση εξειδικευμένων τεχνικών γνώσεων

Λειτουργικότητα Δημιουργία και διαχείριση ηλεκτρονικών μαθημάτων Διαχείριση χρηστών Διαχείριση εκπαιδευτικού περιεχομένου Εργαλεία ενημέρωσης, επικοινωνίας και συνεργασίας Εργαλεία αξιολόγησης και αατροφοδότησης

1 Δημιουργία και διαχείριση η-μαθημάτων 1 Δημιουργία και διαχείριση η-μαθημάτων Διακριτοί Τύποι Μαθημάτων ανοικτά μαθήματα, μαθήματα που απαιτούν εγγραφή και κλειστά μαθήματα Αντίγραφα Ασφαλείας διασφάλιση ολόκληρου του περιεχομένου του μαθήματος σε περιπτώσεις ακούσιας διαγραφής ή καταστροφής του μαθήματος

2 Διαχείριση χρηστών Διακριτοί ρόλοι χρηστών εκπαιδευτής 2 Διαχείριση χρηστών Διακριτοί ρόλοι χρηστών εκπαιδευτής εκπαιδευόμενος διαχειριστής επισκέπτης

3 Διαχείριση εκπαιδευτικού περιεχομένου 3 Διαχείριση εκπαιδευτικού περιεχομένου Έγγραφα: Οργάνωση, αποθήκευση και παρουσίαση μαθησιακού περιεχομένου Πολυμέσα: Αποθήκευση και διάθεση οπτικοακουστικού υλικού Γλωσσάρι: Προσθήκη και διαχείριση βασικών όρων Ηλεκτρονικό Βιβλίο: Ανάρτηση, διαχείριση και παρουσίαση ηλεκτρονικών βιβλίων σε μορφή HTML Σύνδεσμοι: Προσθήκη και οργάνωση χρήσιμων πηγών από το Διαδίκτυο Γραμμή Μάθησης: Οργάνωση εκπαιδευτικού υλικού σε δομημένες ενότητες. Δυνατότητα εξαγωγής σε πακέτο SCORM

4 Εργαλεία ενημέρωσης, επικοινωνίας & συνεργασίας 4 Εργαλεία ενημέρωσης, επικοινωνίας & συνεργασίας Ανακοινώσεις: Ανάρτηση ανακοινώσεων μαθήματος Ημερολόγιο: Χρονολογική παρουσίαση γεγονότων-σταθμών του μαθήματος Μηνύματα: Ανταλλαγή μηνυμάτων μεταξύ εκπαιδευτών και εκπαιδευόμενων Ειδοποιήσεις: Ειδοποίηση για οτιδήποτε νεότερο αφορά το μάθημα Συζητήσεις: Ασύγχρονη ανταλλαγή απόψεων και ιδεών Τηλεσυνεργασία: Δυνατότητα επικοινωνίας και συνεργασίας σε πραγματικό χρόνο Ομάδες: Ομαδοποίηση χρηστών ώστε να έχουν κοινή περιοχή συζητήσεων και περιοχή μεταφόρτωσης αρχείων Wiki: Συνεργατική συγγραφή κειμένων

5 Εργαλεία αξιολόγησης & ανατροφοδότησης 5 Εργαλεία αξιολόγησης & ανατροφοδότησης Ασκήσεις: Παραγωγή ασκήσεων κλειστού τύπου (πολλαπλής επιλογής, αντιστοίχισης, συμπλήρωσης κενού) Εργασίες: Διαχείριση, υποβολή και βαθμολόγηση εργασιών Ερωτηματολόγια: Δημιουργία δημοσκοπήσεων και ερευνών Βαθμολόγιο: Καταγραφή βαθμολογίας εκπαιδευομένων Παρουσιολόγιο: Καταγραφή παρουσιών/απουσιών εκπαιδευομένων Στατιστικά: Στατιστικά στοιχεία χρηστών

Αναλυτική περιγραφή

Σελίδα καθηγητή

Εργαλεία ηλεκτρονικού μαθήματος Demo

Open eClass project

Open eClass για εκπαιδευτικούς!

Αξιοποίηση UTH

Συζήτηση Σήμερα είδαμε τις πρώτες ιδέες για την αξιοποίηση του διαδικτύου και του ιστού στην εκπαίδευση διανομή ψηφιακού εκπαιδευτικού περιεχομένου επικοινωνία Στη συνέχεια θα δούμε πιο ειδικευμένες υπηρεσίες για τη διαχείριση του ψηφιακού εκπαιδευτικού περιεχομένου σε παιδαγωγικό, τεχνικό, οικονομικό επίπεδο Πώς σας φαίνεται μέχρι τώρα? φαντάζεστε τον εαυτό σας να αξιοποιεί αυτά τα περιβάλλοντα? στα πλαίσια της δημόσιας εκπαίδευσης ή ...?

Καλό βράδυ! karagian@uth.gr