Ενέργεια για τον κόσμο This publication has been produced with the assistance of the European Commission. The contents of this publication are the sole.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ηλιακή και Αιολική ενέργεια
Advertisements

Η ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΠΟΡΩΝ
Exercise 1Exercise 2 Εxercise 3 * Οδηγίες: * Υπάρχουν δύο ανθρωπάκια που βρίσκονται στο πάρκο. Βρίσκονται για πρώτη φορά. * Θα υπάρχει χώρος για να γράψουν.
Διδασκαλία των Φ.Ε. στο Νηπιαγωγείο
Τίτλος εκδήλωσης 24 / 07 /2013 Πρόσβαση στη Γνώση Open Athens 17/10/2013 PASTEUR4OA Scaling up Policy Coordination for Open Access: the PASTEUR4OA.
This project has been funded with support from the European Commission. Mathematical literacy and basic competences in science and technology Μαθηματική.
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΑνάπτυξη Εφαρμογών για την ΕΕΑ Διάλεξη 5: Ανάπτυξη Περιεχομένου 1/9 19/3/2015 Διάλεξη 5 Εργαλεία Συγγραφής Περιεχομένου Ανάπτυξη.
ΗΥ Παπαευσταθίου Γιάννης1 Clock generation.
Cicadas – the singing insects τζιτζίκια. „Singers” are only the male cicadas Τραγουδιστές είναι μόνο τα αρσενικά τζιτζίκια.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Εισαγωγή στην Ανθρωπολογία της Τέχνης Κουλτούρα, πολιτισμός και εθνική ταυτότητα (CULTURE &I DENTITY.
Περιπτώσεις εφαρμογών σε αναπτυσσόμενες χώρες από την Practical Action This publication has been produced with the assistance of the European Commission.
Ιώδιο και Υγεία Η περίπτωση της Τανζανίας Promoting Excellence in Science Teaching and Learning This publication has been produced with the assistance.
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΤΕΧΝΙΚΗ ΚΑΙ ΓΕΩΡΓΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΑΜΜΟΧΩΣΤΟΥ, ΑΥΓΟΡΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ COMENIUS 2012 – 2014 ΤΙΤΛΟΣ: CULTURAL DIVERSITY - A BRIDGE BETWEEN EUROPEAN COUNTRIES.
A week dedicated to our Comenius Project As we had our final Comenius meeting in May we decided to dedicate the whole week to Comenius and the European.
ERASMUS+ - ΒΔ 1 Σχολική Εκ π αίδευση – Εκ π αίδευση Ενηλίκων Ημερίδα Παροχής Πληροφοριών για τη Διαχείριση και Υλοποίηση των Εγκεκριμένων Σχεδίων (Πρόσκληση.
Ψηφιακά Παιχνίδια και μάθηση Δρ. Νικολέτα Γιαννούτσου Εργαστήριο Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας.
ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΓΙΑ 4 ο ΕΤΟΣ (Δ΄ΤΑΞΗ - S4)
SFYouth Schools for Future Youth - methods and support for improved youth participation in European school education This project.
Διαχείριση Διαδικτυακής Φήμης! Do the Online Reputation Check! «Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου 2015» Ε. Κοντοπίδη, ΠΕ19.
Οι νέες τεχνολογίες στην καταπολέμηση του Διαδικτυακού εκφοβισμού This project has been funded with support from the European Commission. This document.
Επιχειρηματικός Σχεδιασμός Τμ. Επιχειρηματικού Σχεδιασμού & Πληροφοριακών Συστημάτων Δρ. Απόστολος Ραφαηλίδης.
ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ ΜΑΤΗΓΑΚΗ ΣΤΕΛΑ ΕΞΑΜΗΝΟ: ΠΤΥΧΙΟ ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΣΗ Τ.Ε.Ι. ΑΘΗΝΑΣ-Σ.Κ.Σ
European Perspectives in Language Teaching, Learning, Assessment The European Language Portfolio: What, why and how Bessie Dendrinos School of Philosophy.
Guide to Business Planning The Value System © Guide to Business Planning The “value system” is also referred to as the “industry value chain”. In contrast.
3nd Training Workshop 12th of October 8:30 -16:30
Βασικοί στόχοι Αναζήτηση διεθνών συμμαχιών & υποστήριξης για αντιμετώπιση των προκλήσεων της πόλης Απόκτηση τεχνογνωσίας – καλών πρακτικών από το εξωτερικό.
Ερωτήσεις –απαντήσεις Ομάδων Εργασίας
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
Σύμβαση του ΟΗΕ για τα δικαιώματα των ατόμων με αναπηρία
Νίκησε την Πλημμύρα Μια πρόκληση για το σχεδιασμό και την κατασκευή ενός αντιπλημμυρικού σπιτιού στο νησί Watu Εάν σκοπεύετε να βάλετε τους μαθητές σας.
Roundtable Stakeholder Meeting
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
CRE8IVE First Focus Group Meeting with Local Sub-Group
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών Νομική Σχολή
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
Μαγείρεμα και Υγεία This publication has been produced with the assistance of the European Commission. The contents of this publication are the sole responsibility.
Νερό και Τρόφιμα Συνοδευτικό υλικό για τη διδασκαλία του μαθήματος
Το Οικολογικό Αποτύπωμα του Γάλακτος
Το Ταξίδι των Τροφών: Τροφοχιλιόμετρα
Σπατάλη Τροφίμων Συνοδευτικό υλικό για τη διδασκαλία του μαθήματος
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Braille Messenger
ECTS-DS Labels Selection 2011 Αθήνα, 28/11/2011
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
Εισαγωγικό Εργαστήριο Προωθώντας τη δημιουργικότητα στις Φυσικές Επιστήμες στην προσχολική και πρώτη σχολική ηλικία.
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΠΜΣ
Φωτογραφίες Περιβαλλοντικής Καταστροφής
Επικοινωνία & Δημόσιες Σχέσεις στον Τουρισμό
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών Νομική Σχολή
Μάθημα 4: Ο Ήλιος, το μόνο Άστρο που επηρεάζει τη ζωή μας
Ενότητα Β: Βοηθήματα Σχεδιασμού & Λήψης Αποφάσεων
Εισαγωγή στα Τρόφιμα This publication has been produced with the support of the European Commission. The contents of this publication are the sole responsibility.
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
aka Mathematical Models and Applications
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΜΟΆΙ;.
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΔΗΜΟΓΡΑΦΙΑ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ.
ΠΡΩΤΕΪΝΕΣ.
ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ The “MiGreat Project”- n IT01-KA has been funded with support from the European Commission. This document reflects the.
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Erasmus + An experience with and for refugees Fay Pliagou.
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ενέργεια για τον κόσμο This publication has been produced with the assistance of the European Commission. The contents of this publication are the sole responsibility of CARDET and its project partners and can in no way be taken to reflect the views of the European Union. “Technology challenging poverty: Make the Link” [DCI-NSAED/2012/280-265] The European Union is made up of 28 Member States who have decided to gradually link together their know-how, resources and destinies. Together, during a period of enlargement of 50 years, they have built a zone of stability, democracy and sustainable development whilst maintaining cultural diversity, tolerance and individual freedoms. The European Union is committed to sharing its achievements and its values with countries and peoples beyond its borders.

Τι έκανες σήμερα το πρωί που απαιτούσε τη χρήση του Ηλεκτρισμού; Διαφάνεια 2 - κουίζ -Ρωτήστε: «τι κάνατε αυτό το πρωί που χρησιμοποιήσατε ηλεκτρισμό;» -Προσπαθήστε να πείσετε τους μαθητές να μιλήσουν και να δώσουν όσο το δυνατό περισσότερες απαντήσεις σχετικά με το θέμα -Όταν η λίστα εξαντληθεί ή περάσουν λίγα λεπτά, δείτε όλα τα παραδείγματα στη διαφάνεια. (Σημείωση: Οι εικόνες στη διαφάνεια έχουν κίνηση)

Ποιο από τα πιο κάτω καταναλώνει περισσότερο ηλεκτρισμό; Διαφάνεια 4 Σύγκριση ανάμεσα σε μια συνηθισμένη λάμπα και τηλεόραση Απάντηση: Τηλεόραση

Ποιο από τα πιο κάτω καταναλώνει περισσότερο ηλεκτρισμό; Διαφάνεια 5 Σύγκριση ανάμεσα σε μια συνηθισμένη λάμπα και μια λάμπα εξοικονόμησης ενέργειας. Απάντηση: Λάμπα εξοικονόμησης ενέργειας

Ποιο από τα πιο κάτω καταναλώνει περισσότερο ηλεκτρισμό; Διαφάνεια 6 Σύγκριση μεταξύ ενός βραστήρα νερού και τηλεόρασης Απάντηση: Βραστήρας νερού   Σημείωση: Αυτό είναι ένα δύσκολο παράδειγμα, διότι ο βραστήρας νερού λειτουργεί μόνο για μερικά λεπτά. Για αυτό το λόγο η χρήση της σωστής ορολογίας είναι απαραίτητη για αυτή την ενότητα. Διευκρινίστε ότι ο βραστήρας καταναλώνει περισσότερη ενέργεια από την τηλεόραση, αν υποθέσουμε ότι και τα δύο λειτουργούν για μια συγκεκριμένη χρονική περίοδο.

Ποιο από τα πιο κάτω καταναλώνει περισσότερη ενέργεια κατά τη διάρκεια ενός έτους, σε ένα μέσο νοικοκυριό; 1 3 2 Διαφάνεια 7 Αυτή η διαφάνεια αφορά στη συνολική κατανάλωση ενέργειας. -Βάσει των προηγούμενων παραδειγμάτων: Ποιο από αυτά καταναλώνει περισσότερη ενέργεια μέσα σε διάστημα ενός χρόνου; 1) TV - LCD €62.23 2) Βραστήρας νερού - €20.90 3) Λάμπες εξοικονόμησης ενέργειας - €3.03 http://www.carbonfootprint.com/energyconsumption.html Σημείωση: Οι αριθμοί θα αντικαταστήσουν τις εικόνες.

Πού παράγεται ο ηλεκτρισμός; Αιολικό πάρκο Υδροηλεκτρικός σταθμός Ηλεκτροπαραγωγός σταθμός πετρελαίου/άνθρακα Διαφάνεια 8 – Πού παράγεται ο ηλεκτρισμός; Αυτή η διαφάνεια είναι μια διαδραστική διαφάνεια ερώτησης-απάντησης. -Στόχος σας είναι οι μαθητές να εισηγηθούν διάφορα είδη ηλεκτροπαραγωγικών σταθμών. -Όταν τελειώσουν οι ιδέες των μαθητών, συζητείστε τις απαντήσεις που βρίσκονται στη διαφάνεια. Πυρηνικός σταθμός Φωτοβολταϊκό πάρκο 7