ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ονοματεπώνυμο Φοιτητριών:
Advertisements

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΔΕΙΓΜΑΤΙΚΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
Σκοπός Σκοπός της εισαγωγής της Πληροφορικής στο Νηπιαγωγείο και στο Δημοτικό Σχολείο είναι να εξοικειωθούν οι μαθητές και οι μαθήτριες με τις βασικές.
Ο ΜΑΓΙΚΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΤΩΝ ΣΚΙΩΝ Βίας Αντωνιάδης Α΄Έγκωμης Κ.Β
Βιωματικές Δράσεις 2 ο Γυμνάσιο Καλλίπολης
Έρευνα για την άποψη των νέων πάνω στο graffiti
ΖΩΓΡΑΦΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΙ ΜΙΚΡΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ ΖΩΓΡΑΦΟΙ ΜΙΚΡΟΙ ΖΩΓΡΑΦΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ
ΟΜΑΔΑ 5 Ο Οδυσσέας ταξιδεύει με τα σύμβολα
Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εργασία στο μάθημα : «Εικονική πραγματικότητα και Εκπαιδευτικές εφαρμογές τεχνητής.
Presentation of information/Παρουσίαση πληροφοριών
ΠΑΙΔΙ ΚΑΙ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ.
4.1 Σχέση μεταξύ φιγούρας και φόντου για τη τελική σύνθεση Να μπορείτε να εκτιμάτε και να σχολιάζετε τη σημασία που έχει η σύνθεση τελικής παρουσίασης.
Τίτλος δραστηριότητας: Όνομα Εκπαιδευτικού: Σχολείο:
ΖΩΓΡΑΦΙΖΟΝΤΑΣ ΣΤΟ SCRATCH
Γεωρ. Λασκαράκης Εισήγηση με θέμα
ΣΚΙΕΣ Για να αποδοθούν σκιές, πρέπει να είναι ενεργοποιημένη η αντίστοιχη επιλογή και στη φωτεινή πηγή (εντολή light και εντολές distantlight, pointlight.
(A) IΣOMETPIKH ΠΡΟΒΟΛH
ΣΠΟΝΔΥΛΩΤΑ-ΘΗΛΑΣΤΙΚΑ. Στην επόμενη διαφάνεια τοποθέτησε την ταυτότητα του δελφινιού Ακολούθησε τα παρακάτω βήματα: Μικραίνεις τη διάσταση προβολής της.
Δραστηριότητα ΤΙΤΛΟΣ : «ΠΟΥ ΕΊΝΑΙ Η ΦΩΛΙΑ ΤΟΥ» ΤΙΤΛΟΣ : «ΠΟΥ ΕΊΝΑΙ Η ΦΩΛΙΑ ΤΟΥ» ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΗΚΕ : KIDSPIRATION ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΗΚΕ.
ΦΩΤΙΣΜΟΣ.
Μια φορα κι eναν καιρο στο Διαδικτυο…
«Εκπαίδευση Εκπαιδευτών ΙΕΚ ΠΑΤΡΑΣ» ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΩΝ ΕΝΟΤΗΤΩΝ
ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΜΑΤΙΩΝ Μάθημα 9ο
ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ EYE – LINER ΚΑΙ ΜΑΣΚΑΡΑ ΙΔΑΝΙΚΗ ΘΕΣΗ ΦΡΥΔΙΩΝ ΤΥΠΟΙ ΦΡΥΔΙΩΝ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ- ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΘΑΛΑΣΣΙΑ ΧΕΛΩΝΑ
Φυλλο του Καθηγητη. Teacher’s Age Ποιο ειναι το αντικειμενο διδασκαλιας σας?
ΤΟΜΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ.
Παρουσιάσεις με την χρήση PowerPoint
Διδακτική Πληροφορικής
7° Εργαστηριακό Μάθημα Θέμα: Σκιές-Χρώματα.
Διδακτική Πληροφορικής Ενότητα 3: Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση. Διδάσκων: Γεώργιος Σούλτης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής, Τεχνολογικής.
Το εικονογραφημένο βιβλίο στην προσχολική εκπαίδευση Πρακτικής Άσκησης Λογοτεχνία και Τέχνη 14 Νοεμβρίου 2012 Κωνσταντοπούλου Άννα.
ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ- ΜΑΚΙΓΙΑΖ
ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ- ΜΑΚΙΓΙΑΖ
«Ο σχηματισμός των σκιών».  Τα παιδιά στη νηπιακή ηλικία έχουν εμπειρίες, αλλά είναι αδιαφοροποίητες  Ο σχηματισμός των σκιών αποτελεί ένα περίπλοκο.
Γαβρά Παρασκευή 5602 Ζιώγα Στέλλα 5742 Κόλια Ηλιάνα 5650
ΤΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΤΗΣ ΕΞΑΕΡΩΣΗΣ, ΤΗΣ ΥΓΡΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΞΑΤΜΙΣΗΣ. Πανεπιστήμιο Πατρών Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής.
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΌ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ : ΣΚΙΆ Αγραφιώτη Δήμητρα Διαμαντάκη Μυρτώ Κλαίρ Σταύρου Κατερίνα.
« Δραστηριότητες από τον κόσμο της φυσικής για το νηπιαγωγείο » Ο σχηματισμός των σκιών Πασσά Διονυσία Ψαρρού Αλεξία.
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΘΕΜΑ: Η ΔΙΑΔΟΣΗ ΤΗΣ ΘΕΡΜΟΤΗΤΑΣ ΣΤΑ ΣΤΕΡΕΑ ΣΩΜΑΤΑ: ΚΑΛΟΙ ΚΑΙ ΚΑΚΟΙ ΑΓΩΓΟΙ ΤΗΣ ΘΕΡΜΟΤΗΤΑΣ ΦΟΙΤΗΤΡΙΕΣ:
Περίμετρος- Εμβαδόν: Διάκριση με τη χρήση ψηφιακού γεωπίνακα ( Μαθηματικά Δ΄ τάξης, Ενότητα 33 «Υπολογίζω Περιμέτρους κι Εμβαδά»)
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Τα φαινόμενα της τήξης και της πήξης
Δραστηριότητες από τον Κόσμο της Φυσικής για το Νηπιαγωγείο
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Συνεδρία 8 Εννοιολογική Χαρτογράφηση
Τεχνολογία και Εκπαίδευση - Τεχνολογικά μέσα (1)
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
-ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ- ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΡΑΒΑΝΗΣ
Ηλεκτρικές δυναμικές γραμμές
Φάκελος Αξιολόγησης για Νηπιαγωγείο
Ψηφιακό Παιγνίδι στην προσχολική ηλικία
Γαβρά Παρασκευή 5602 Ζιώγα Στέλλα 5742 Κόλια Ηλιάνα 5650
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
ΤΙΤΛΟΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΑΝΤΙΣΤΑΤΕΣ
Δραστηριότητες από τον κόσμο της Φυσικής
ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΑΝΑΓΝΩΣΗΣ
Ο ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΣΚΙΩΝ
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Κρυστα ρακαλλιδου.
ΣΥΓΚΛΙΝΟΝΤΕΣ ΦΑΚΟΙ Σημείωση: οι ερωτήσεις του φύλλου εργασίας είναι εκτός ύλης, ενώ δεν ισχύει το ίδιο για την εργαστηριακή άσκηση.
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ δημιουργία σκιών
Ενότητα 2:Η παρέα Μάθημα:Τάσος το σαλιγκάρι Ι ΄Δημοτικό Λεμεσού (ΚΑ) Θεοδούλου Αφροδίτη Θεοδούλου Αφροδίτη Χατζηκυπρή Εύα Χατζηκυπρή Εύα.
Εννοιολογική Χαρτογράφηση
Σκοπός Η συνοπτική παρουσίαση
ΤΟΜΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ.
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Κειμένου
Ηλίας Μπουναρτζής/users.sch.gr/bounartzis
ΑΣΚΗΣΕΙΣ Σε ένα σώμα ασκούνται δύο οριζόντιες δυνάμεις F 1, και F 2, και δύο κατακόρυφες F 3 και F 4 όπως φαίνεται στο σχήμα. Αν τα μέτρα των δυνάμεων.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ Θέμα : Ο σχηματισμός των σκιών Ονοματεπώνυμο Φοιτήτριας : Άννα _ Λαμπρινή Αλεξοπούλου Α.Μ.: 5761

Στόχοι των δραστηριοτήτων :   δημιουργία και κατανόηση των σκιών . κατανόηση της διαδικασίας σχηματισμού της σκιάς (φωτεινή πηγή-εμπόδιο σκιά ) αντιστοίχηση του αριθμού των σημειακών φωτεινών πηγών και του αριθμού των σχηματιζόμενων σκιών . μεταβολή του σχήματος μιας σκιάς σε οριζόντιο και κατακόρυφο επίπεδο. η σκιά έχει το σχήμα αντικειμένου στο οποίο ανήκει . οι σκιές μεγαλώνουν και μικραίνουν με κατάλληλους χειρισμούς .

1η Δραστηριότητα (Ανίχνευσης _Διδασκαλίας) Επικοινωνιακό πλαίσιο : Αφήγηση παραμυθιού : «Ποτέ μην κάνεις πιπί πάνω στη σκιά σου» Περιγραφή δραστηριότητας : Η εκπαιδευτικός για να ανίχνευσει τις γνώσεις των παιδιών σχετικά με τον σχηματισμό των σκιών ,όπου τους διάβαζει το παραμύθι με τον τίτλο :«Ποτέ μην κάνεις πιπί πάνω στη σκιά σου» στα παιδιά και τους θέτει τις εξής ερωτήσεις : Τι είναι η σκιά; Πώς σχηματίζεται; Τι χρώμα έχει; Τι σχήμα έχει; Ποιοι έχουν σκιά; Πότε είναι μεγάλη και πότε μικρή;

Επιπλέον η εκπαιδευτικός έδειξε την εικόνα του παραμυθιού όπου παρουσιάζονταν τρεις σκιές και ρώτησε : Γιατί υπάρχουν τρεις σκιές εδώ;

2η Δραστηριότητα (Εμπέδωσης) «Ένωσε τις φιγούρες με την σκιά τους» Υλικά : Φύλλο εργασίας « Ένωσε τις φιγούρες με την σκιά τους » Περιγραφή δραστηριότητας : Η εκπαιδευτικός έχει δημιουργήσει στον υπολογιστή το παρακάτω φύλλο εργασίας βασισμένο στο παραμύθι που έχουμε διαβάσει «Ποτέ μην κάνεις πιπί πάνω στη σκιά σου». Στη δραστηριότητα αυτή τα παιδιά θα πρέπει να αντιστοιχίσουν τη φιγούρα με την αντίστοιχη σκιά.

3η Δραστηριότητα (Εμπέδωσης) «Το πορτρέτο της σκιάς μας» Υλικά : Κινητός προβολέας, άσπρο χαρτί του μέτρου, μολύβια, γόμες, κάρβουνο. Περιγραφή δραστηριότητας Η εκπαιδευτικός τοποθετεί το χαρτί του μέτρου στον τοίχο και τα παιδιά πειραματίζονται με την φωτεινή πηγή ώστε να καταφέρουν να φαίνεται η σκιά τους στον τοίχο . Στη συνέχεια , τα παιδιά χωρίζονται σε ζευγάρια . Το ένα το παιδί γίνεται το μοντέλο και στέκεται μπροστά στη φωτεινή πηγή και το άλλο γίνεται ο ζωγράφος και του σχεδιάζει το περίγραμμα είτε του κεφαλιού είτε ολόκληρου του σώματος του. Έπειτα αλλάζουν ρόλους . Στο τέλος , το κάθε παιδί κόβει το περίγραμμα της σκιά του και το χρωματίζει με κάρβουνο .

4η Δραστηριότητα (Αξιολόγησης) Λογισμικό «Light and shadows» Χρησιμοποιούμενα μέσα : Ηλεκτρονικός υπολογιστής (http://www.bbc.co.uk/schools/scienceclips/ages/7_8/light_shadows_fs.shtml#top) . Περιγραφή δραστηριότητας : Μέσω του λογισμικού σκιών τα παιδιά καλούνται να τοποθετήσουν από ένα αντικείμενο κάθε φορά και να διακρίνουν το σχηματισμό των σκιών του .