Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 2η (2016-17) Τα Συστήματα Ταξινόμησης των Υπηρεσιών Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης Email: aapostolakis@staff.teicrete.gr Τηλ.: 2810379621 E-class μαθήματος: https://eclass.teicrete.gr/courses/DSΗ141
Βασικά Ζητήματα στη Συμπεριφορά Καταναλωτών
Σημασία Κατηγοριοποίησης Υπηρεσιών Να κατανοήσει καλύτερα την αγοραστική δύναμη των πελατών της και πως οι πελάτες λαμβάνουν τις αγοραστικές τους αποφάσεις Να αναπτύξει και να οργανώσει καλύτερα το δίκτυο διανομής της Να σχεδιάσει αποτελεσματικότερες στρατηγικές μάρκετινγκ για κάθε ένα από τα συστατικά του μάρκετινγκ Να αντιληφθεί λύσεις σε προβλήματα που την απασχολούν και που έχουν αναπτυχθεί σε τελείως διαφορετικές περιπτώσεις, τα οποία όμως είναι αποτέλεσμα κοινού παρανομαστή (προβλήματος)
Κατηγοριοποίηση Υπηρεσιών
Χαρακτηριστικά Υπηρεσιών & Συμπεριφορά Καταναλωτή
Δυνατότητα/Βαθμός Διερεύνησης Προϊόντων
Συνέπειες στη Συμπεριφορά Καταναλωτή
Στάδιο 1: Αναζήτηση Πληροφοριών
Στάδιο 1: Αναζήτηση Πληροφοριών -- ΙΙ
Στάδιο 2: Αξιολόγηση Εναλλακτικών Υπηρεσιών
Στάδιο 3: Αγορά & Κατανάλωση
Στάδιο 3: Αγορά και Κατανάλωση - ΙΙΙ
Στάδιο 4: Συμπεριφορά μετά την Αγορά
Στάδιο 4: Συμπεριφορά μετά την Αγορά ΙΙ