LE MASCHERE ITALIANE Ελευθερία Παπακώστα-Pigro καθηγήτρια ιταλικών

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
1 Κλαδικά Λογιστικά Σχέδια Ξενοδοχειακή Λογιστική Διακομιχάλης Μιχαήλ Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
Advertisements

Ευρωπαϊκό Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα “Teachers 4 Europe” Εκπαιδευτικός : Τριανταφύλλου Μαρία 1 ο Πιλοτικό Ολοήμερο Δημοτικό Σχολείο Γιαννιτσών, Πέλλας Τάξη.
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου Δημιουργία Πρώτης έκδοσης του Δικτυακού τόπου του έργου Ιωάννης Γ. Τσούλος ΤΕΙ Ηπείρου Ιωάννινα, Οκτώβριος.
ΟΣΤΑ-ΑΡΘΡΩΣΕΙΣ Δρ. Ευριπίδου Πολύκαρπος C.D.A. College Limassol 2014/2015.
ΔΩΡΕΑ ΟΡΓΑΝΩΝ Δωρεά οργάνων είναι η εκδήλωση της επιθυμίας του ατόμου τα όργανά του, μετά το τέλος της ζωής του να δώσουν ζωή σε κάποιον πάσχοντα συνάνθρωπό.
Γενικά Ο αρακάς (ή μπιζέλι) είναι ένα όσπριο που καταναλώνεται νωπό. Δεν ευνοείται από τη ζέστη και αναπτύσσεται καλύτερα την άνοιξη και τα δροσερά καλοκαίρια.
Λογισμός πιθανοτήτων Η μαθηματική τυποποίηση για τη διαχείριση του μέτρου πιθανότητας.
ΕΛΛΗΝΟΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΝ ΙΔΡΥΜΑ ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΑΘΗΝΩΝ – ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΨΥΧΙΚΟΥ ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΨΥΧΙΚΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟ EνημΕρωΣη γονΕων α΄ τΑξηΣ ΔιευθυνΤΗΣ.
ΟΣΤΑ-ΑΡΘΡΩΣΕΙΣ Δρ. Ευριπίδου Πολύκαρπος C.D.A. College Limassol 10/12/2015/2016.
2 ΣΥΜΒΑΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΥ ΦΟΡΕΑ ΚΑΙ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΑ/ΩΝ.
ΠΡΑΚΤΙΚH AΣΚΗΣΗ ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ERASMUS + Ενημερωτική συνάντηση στο ΤΕΙ Κρήτης, 15 Δεκεμβρίου 2015 ΤΕΙ ΚΡΗΤΗΣ.
ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ Bιβλιο: ΕΙΔΙΚΕΣ -ΚΛΑΔΙΚΕΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΕΣ Διακομιχάλης Μ.,Μανδηλας Α.,Κελεντζης Σ., 1.
Ενότητα 2: Aπό το θέατρο-ανάγνωσμα στη σκηνική πράξη – Διαφωτισμός Μεταφράσεις δυτικών συγγραφέων Άννα Ταμπάκη Φιλοσοφική Σχολή Τμήμα Θεατρικών Σπουδών.
2. Διαφωτισμός - Immanuel Kant Πρωτοτυπία και Αυθεντικότητα στην Τέχνη.
ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟ ΕΤΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΜΠΛΕΣΙΟΣ
Διαδικτυακή Πύλη Επαγγελματικού Προσανατολισμού
Θεσμός Αριστείας και ανάδειξη καλών πρακτικών στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση ΤΙΤΛΟΣ ΕΡΓΟΥ Βιβλίο: Περιβαλλοντική Εκπαίδευση για το Αστικό.
Νομοθετικό πλαίσιο για τα Εμπορικά Σήματα στην Ελλάδα
Το Παρίσι Το Παρίσι είναι ένα πολύ ωραίο μέρος για του Αγίου Βαλεντίνου γιατί έχει το Πύργο του Άιφελ και εκεί πηγαίνουν ζευγάρια.
Διαδικτυακή Πύλη Επαγγελματικού Προσανατολισμού
ΚΟΙΝΟΤΟΠΙΑ Εταιρεία Κοινωνικής Δράσης και Πολιτισμού
30 χρόνια προγράμματος Εράσμος
1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΜΑΝΔΡΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΓΡΑΦΗΣ
“ΕΘΙΣΜΟΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ”
Ρωμαίους 10:17 Επομένως για να πιστέψει κανείς Χρειάζεται ν’ακούσει,
Οικοδόμημα Είσαι το του Θεού Ο Στέφανος πεθαίνει για το Χριστό
Μερκ. Παναγιωτόπουλος-Φυσικός
Βασικές έννοιες.
Ο Παγκόσμιος Ιστός Φακίνος Αποστόλης 1.
ΕΣΥ καθορίζεις τη ζωή σου στους εικονικούς κόσμους
Όνομα: Στέφανος Πίπης Τάξη: Ε’
Ηλιοπούλου Κωνσταντίνα, ΠΠΣΠΘ
ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΥ 2017
Μαθηματικά στην καθημερινή ζωή
που έχουν χάσει το δρόμο τους
Ψαλμός 86:11 Το δρόμο σου Κύριε δίδαξε με θα στην αλήθεια σου και πάνω
Η ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΠΌ ΤΙΣ ΜΑΘΗΤΡΙΕΣ ΤΟΥ Α1
γιατί είναι Κύριος Κυρίων,
Είσαι το Οικοδόμημα του Θεού
Σαλβαρίδη Ελένη Σίμης Χρήστος
H απεικόνιση του θείου στο Ισλάμ
Αυτός είναι ο Αμνός του Θεού την αμαρτία που παίρνει πάνω του
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΣΕΝΑΡΙΟΥ – ΣΧΕΔΙΟΥ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
Γιατί και ο Υιός του Ανθρώπου δεν ήρθε για
Ο Θεός Φροντίζει για Μας
Να τον ο ένας άλλο όπως εγώ σας Ιωάννης 15:12 αγάπησα
Ο Θεός Φροντίζει για Μας
Μια θεωρηση τησ συναισθηματικησ ανατπτυξησ
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Αύριο γίνομαι είκοσι χρονών Αλαίν Μαμπανκού
Κυκλοφοριακή αγωγή Ένα πρόγραμμα για να μάθουμε να κυκλοφορούμε με ασφάλεια. Β΄ Δημοτικού 12ου Δημοτικού Σχολείου Βόλου Υπεύθυνοι προγράμματος : Θωμάς.
Ι3: Διερεύνηση και καταγραφή παρουσίας στο Internet
Σωτηριάδης Ευάγγελος 1Ο Π.Δ.Σ.Θ. Π.Τ.Δ.Ε. Α.Π.Θ. Στ
Πρακτική Άσκηση Σπουδαστών ΙΙΕΚ δήμου βόλου
Ειδική Υπηρεσία Διαχείρισης
THOMAS H. CORMEN, et al., ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΥΣ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΥΣ, Β΄ έκδοση, ΠΕΚ 2016,
ΠΡΑΓΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΣΗΜΑΣΙΟΛΟΓΙΑ
Ανιχνεύοντας τη ρητορική online πληροφοριών:
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2 Τι είναι το πολιτικό μάρκετινγκ?
Έλεγχοι για την Διαχείριση Κινδύνων στις Εκδηλώσεις
ΚΕΣΠΕΜ ΝΟΜΟΥ ΞΑΝΘΗΣ Εκπαιδευτική Ομάδα: Ταξίδου Δήμητρα & Σίμογλου Αθανασία Επιστημονική Υπεύθυνη : Μαρία Ζωγραφάκη Επόπτρια: Λένα Παπαδοπούλου.
THOMAS, Απειροστικός Λογισμός, ΠΕΚ 2018,
Συμπεράσματα για δύο διαφορετικά αναλυτικά προγράμματα
Ψευδή προφίλ στο facebook
ΑΝΤΩΝΗΣ ΑΣΛΑΝΟΓΛΟΥ ΣΤ΄ ΤΑΞΗ
Ιδιωτικοτητα και προσωπικα δεδομενα στο διαδυκτιο
THOMAS H. CORMEN, et al., ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΥΣ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΥΣ, Β΄ έκδοση, ΠΕΚ 2016,
THOMAS H. CORMEN, et al., ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΥΣ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΥΣ, Β΄ έκδοση, ΠΕΚ 2016,
ΠΩΣ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΑΣΦΑΛΗΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
LOVE STORY Το Γαλλικό περιοδικό "Le magazine des voyages de pêche" στην 56th έκδοση του έφερε στο φως της δημοσιότητας μια απίστευτη ιστορία αγάπης.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

LE MASCHERE ITALIANE Ελευθερία Παπακώστα-Pigro καθηγήτρια ιταλικών Λύκειο Αγ. Αντωνίου Λεμεσού (14/02/2012) Συνδιδασκαλία 23 μαθητών της Γ' λυκείου Διάρκεια μαθήματος: 2 συνεχόμενες διδακτικές περίοδοι

LE MASCHERE ITALIANE Ελευθερία Παπακώστα-Pigro καθηγήτρια ιταλικών Το μάθημα βασίστηκε στη σελίδα 85 του σχολικού εγχειριδίου Caffè Italia (ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ 1)

LE MASCHERE ITALIANE Ελευθερία Παπακώστα-Pigro καθηγήτρια ιταλικών ΒΗΜΑ 1 Προθέρμανση με αναφορά στο τελευταίο μάθημα (με τη βοήθεια της πρώτης άσκησης του φυλλαδίου εργασίας-ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ 2) και εισαγωγή στο νέο με αναφορές στο Καρναβάλι, τις στολές, τα έθιμα στην Ιταλία, την Commedia dell’Arte και ταυτόχρονα σύγκριση με τα ήθη και τα έθιμα της Κύπρου όσον αφορά στο Καρναβάλι, τις στολές κ.α. Οι μαθητές χωρίζονται σε 3 ομάδες (προκαθορισμένες και μικτών ικανοτήτων) Κάθε ομάδα έχει από έναν ΗΥ στη διάθεσή της. Συμπλήρωση της 2ης άσκησης του φυλλαδίου εργασίας με σύντομες περιγραφές των στολών της Commedia dell'Arte (ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ 2) ΑΛΛΑ...

ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ 2

LE MASCHERE ITALIANE Ελευθερία Παπακώστα-Pigro καθηγήτρια ιταλικών ΒΗΜΑ 2 ....με τη βοήθεια άσκησης πολλαπλών επιλογών την οποία λύνουν στο site learnclick.com, σε σελίδα που φτιάχτηκε ειδικά για να συνοδέψει το συγκεκριμένο φυλλάδιο εργασίας (ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ 3) Διακριτική η παρουσία του καθηγητή (μαθητοκεντρικό μάθημα). Σε περίπτωση λανθασμένης απάντησης, το κουτάκι που την περιέχει, γίνεται κόκκινο. Οι μαθητές δουλεύουν με τα βιβλία ανοιχτά (δεν εξετάζονται)

ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ 3

LE MASCHERE ITALIANE Ελευθερία Παπακώστα-Pigro καθηγήτρια ιταλικών ΒΗΜΑ 3 Οι ομάδες γυρίζουν στους πάγκους εργασίας Στον προτζέκτορα, με παρουσίαση που φτιάχτηκε με το photopeach, εμφανίζονται φωτογραφίες των κοστουμιών (ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ 4) Με βάση τις ολοκληρωμένες πια περιγραφές, οι μαθητές πρέπει να βρουν ΠΟΙΟΣ είναι ΠΟΙΟΣ σύμφωνα με τα ρούχα που φοράει. Έτσι ολοκληρώνουν και την άσκηση 3 στο φυλλάδιο εργασίας τους

ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ 2

ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ 4

ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ 4

Στο τέλος όλοι μαζί...απολαμβάνουν το slideshow που ακολουθεί... LE MASCHERE ITALIANE!!!

LE MASCHERE ITALIANE Ελευθερία Παπακώστα-Pigro καθηγήτρια ιταλικών ΒΗΜΑ 5 Προσγείωση στο σήμερα (14 Φεβρουαρίου) Οι ομάδες επιστρέφουν στους υπολογιστές τους για την τελευταία άσκηση του φυλλαδίου εργασίας στο WALLWISHER! (παράρτημα 5)

ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ 5

ΕΠΙΛΟΓΟΣ Ο στόχος του μαθήματος επετεύχθη. Οι μαθητές με ενθουσιασμό και μεγάλο ενδιαφέρον εμπέδωσαν και αφομοίωσαν την διδαχθείσα ύλη συμμετέχοντας ενεργά στη μαθησιακή διαδικασία. Στο τέλος του μαθήματος ήταν σε θέση να χρησιμοποιήσουν αυτά που έμαθαν για να περιγράψουν και τους εαυτούς τους.Παράλληλα γνώρισαν τα ήθη και τα έθιμα της Ιταλίας και έκαναν συγκρίσεις με εκείνα της χώρας τους. Το ίντερνετ, οι υπολογιστές και ο προτζέκτορας δεν μας πρόδωσαν (με εξαίρεση ένα προβληματάκι με το wallwisher) Το μάθημα διήρκησε ακριβώς όσο έπρεπε (δηλαδή 2 συνεχόμενες διδακτικές περιόδους) Το μάθημα παρακολούθησε και ο σύμβουλος των ιταλικών κος Thomas Peccini.

GRAZIE MILLE!!!