ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΩΝ ΜΕΓΕΘΩΝ ΠΛΟΙΟΥ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ
Advertisements

Διανομή έκτασης με ευθεία διερχόμενη από σταθερό σημείο
4-3 ΡΟΠΗ ΔΥΝΑΜΗΣ.
Β.ΡΟΠΗ ΔΥΝΑΜΗΣ ΩΣ ΠΡΟΣ ΑΞΟΝΑ
Κεφάλαιο 9: Περιστροφή Στερεού Σώματος
ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΚΑΤ’ ΟΙΚΟΝ.
2ο ΛΥΚΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΒΑΡΒΑΡΑΣ
Τα στοιχειώδη περί γεωδαιτικών υπολογισμών
ΑΝΑΛΥΣΗ ΣΕ ΜIΚΡΟΣΚΟΠΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ Ή ΔΙΑΦΟΡΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ
2ο Λύκειο Αγίας Βαρβάρας
Δ Η Μ Η Τ Ρ Η Σ Ε Υ Σ Τ Α Θ Ι Α Δ Η Σ Τ Α Ξ Η : ΑΤ’1
Οι πλευρές αυτές ονομάζονται
Κ. Μόδη: Γεωστατιστική και Εφαρμογές της (Κεφάλαιο 3) 1 Από κοινού κατανομή δύο ΤΜ Στην περίπτωση που υπάρχουν δύο ΤΜ ενδιαφέροντος, η συνάρτηση κατανομής.
7.3 ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΕΙΔΩΛΟΥ ΣΕ ΚΟΙΛΟΥΣ & ΚΥΡΤΟΥΣ ΚΑΘΡΕΦΤΕΣ
3 Σ υ σ τ ή μ α τ α α ν α φ ο ρ ά ς κ α ι χ ρ ό ν ο υ
Θερμικές τάσεις σε πλοία
Λόγος εμβαδών Όμοια τρίγωνα Όμοια πολύγωνα Τρίγωνα με Α = Α΄
Στροφορμή.
Προϋποθέσεις ισχύος της απλής θεωρίας κάμψης (simple beam theory)
ΦΥΣΙΚΑ ΜΕΓΕΘΗ – ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ
Υπολογιστική Μοντελοποίηση στη Βιοϊατρική Τεχνολογία
ΕΙΔΗ ΓΡΑΜΜΩΝ-ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΡΙΘΜΟΙ
Ροπή δύναμης.
Στρέψη του πλοίου Στρεπτικές καταπονήσεις αναπτύσσονται σε ένα πλοίο κυρίως: λόγω της πλεύσης σε πλάγιους μετωπικούς ή ακολουθούντες κυματισμούς (quartering.
3 Σ υ σ τ ή μ α τ α α ν α φ ο ρ ά ς κ α ι χ ρ ό ν ο υ
Κ Υ Μ Α Τ Ι Κ Η.
2.6. ΥΔΡΟΣΤΑΤΙΚΕΣ ΠΙΕΣΕΙΣ ΣΕ ΕΠΙΦΑΝΕΙΕΣ
Ενότητα: Διαμήκης Αντοχή Πλοίου- Διατμητικές τάσεις
ΑΝΤΟΧΗ ΠΛΟΙΟΥ ΙI Eνότητα: Λυγισμός πρισματικών φορέων
Ενότητα: Διαμήκης Αντοχή Πλοίου- Ορθές τάσεις λόγω κάμψης
Εφαρμογές GIS στην αρχαιολογία 2η ενότητα: το υπόβαθρο
ΑΝΤΟΧΗ ΠΛΟΙΟΥ ΙI Eνότητα: Κάμψη ενισχυμένων πλακών Α. Θεοδουλίδης.
Ενότητα 6η: ΠΑΡΑΜΟΡΦΩΣΕΙΣ
Το Πηδάλιο με την επιφάνειά του καθορίζεται από την επιθυμητή ευελιξία κάθε τύπου πλοίου. Η επιφάνεια του πηδαλίου προσδιορίζεται από τον λόγο της προς.
  ΟΝΟΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΟΡΟΛΟΓΙΑ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ
ΝΑΥΠΗΓΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ Γ. Γκοτζαμάνης.
1 Ναυπηγικό σχέδιο και αρχές casd Ενότητα 10: Γραμμή Φορτώσεως (Ύψος εξάλων) Γεώργιος Κ. Χατζηκωνσταντής Επίκουρος Καθηγητής Διπλ. Ναυπηγός Μηχανολόγος.
ΤΕΧΝΙΚΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΟΥ ΠΛΟΙΟΥ Γεώργιος Κ. Χατζηκωνσταντής Επίκουρος Καθηγητής Διπλ. Ναυπηγός Μηχανολόγος Μηχανικός M.Sc. ‘’Διασφάλιση Ποιότητας’’,
ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΩΝ ΜΕΓΕΘΩΝ ΠΛΟΙΟΥ. E1E1 E2E2 E3E3 E4E4 E5E5.
ΒΑΡΟΣ – ΑΝΤΩΣΗ - ΕΚΤΟΠΙΣΜΑ. Κάθε σώμα που βυθίζεται σε υγρό χάνει τόσο από το βάρος του, όσο είναι το βάρος του υγρού που εκτοπίζει. Αρχή του Αρχιμήδους.
ΕΥΚΛΕΙΔΙΑ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2 ο ΒΑΣΙΚΑ ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΑ ΣΧΗΜΑΤΑ ( )
ΣΤΑΤΙΚΗ Ι Ενότητα 1 η : Ο ΔΙΣΚΟΣ ΚΑΙ Η ΔΟΚΟΣ Διάλεξη: Εισαγωγή στις γραμμές επιρροής. Καθηγητής Ε. Μυστακίδης Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών Π.Θ. ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ.
ΣΤΑΤΙΚΗ Ι Ενότητα 1 η : Ο ΔΙΣΚΟΣ ΚΑΙ Η ΔΟΚΟΣ Διάλεξη: Διαγράμματα δοκού με τη μέθοδο της ομόλογης αμφιέρειστης. Καθηγητής Ε. Μυστακίδης Τμήμα Πολιτικών.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Μεταλλικές Κατασκευές Ι Διδάσκων Δημ. Σοφιανόπουλος Αναπληρωτής Καθηγητής Μαρία Ντίνα, Πολ. Μηχ. MSc,
Ναυπηγικό σχέδιο και αρχές casd Ενότητα 12: Λόγοι Κύριων Διαστάσεων και Συντελεστές Μορφής Γεώργιος Κ. Χατζηκωνσταντής Επίκουρος Καθηγητής Διπλ. Ναυπηγός.
Ο ΚΥΚΛΟΣ. Θυμάμαι ότι: Κύκλος είναι μια κλειστή καμπύλη γραμμή της οποίας όλα τα σημεία απέχουν εξίσου από το κέντρο Ο. Ο Ακτίνα (α) είναι ένα ευθύγραμμο.
ΕΥΣΤΑΘΕΙΑ ΠΛΟΙΟΥ Ευστάθεια καλείται η ιδιότητα του πλοίου, κάτω από την επίδραση μιας εξωτερικής δύναμης, να ανθίσταται να κλίνει καθώς και, αφού κλίνει.
Μερκ. Παναγιωτόπουλος-Φυσικός Κ Υ Μ Α Τ Ι Κ Η.
Κ Υ Μ Α Τ Ι Κ Η.
Ποιο είναι το χαρακτηριστικό της απλής αρμονικής ταλάντωσης; Εαν ένα σύστημα αφού εκτραπεί από τη θέση ισορροπίας, δέχεται δύναμη επαναφοράς F=-κχ και.
ΝΑΥΠΗΓΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ Γ. Γκοτζαμάνης. ΟΡΙΖΟΝΤΙΑ ΕΠΙΠΕΔΑ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΙΣΑΛΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ (ΠΑΡΙΣΑΛΟΙ) ΔΙΑΜΗΚΗ ΕΠΙΠΕΔΑ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΔΙΑΜΗΚΕΣ ΕΠΙΠΕΔΟ.
ΤΕΧΝΙΚΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ Ενότητα : ΓΕΝΙΚΟΙ ΟΡΙΣΜΟΙ Γεώργιος Κ. Χατζηκωνσταντής Επίκουρος Καθηγητής Διπλ. Ναυπηγός Μηχανολόγος Μηχανικός M.Sc. ‘’Διασφάλιση Ποιότητας’’,
ΤΕΙ Αθήνας: Σχολή ΤΕΦ: Τμήμα Ναυπηγικής Εφαρμογές Η/Υ στην Ναυπηγική ΙΙ ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ NA0703C39 Εξάμηνο Ζ’ Διδάσκων Κωνσταντίνος Β. Κώστας Παρουσίαση.
Ναυπηγια ιι 06/ ΕΥΣΤΑΘΕΙΑ ΠΛΟΙΟΥ
Εμβαδόν τραπεζίου Τραπέζιο λέγεται το τετράπλευρο που έχει τις δύο απέναντι πλευρές του παράλληλες. Οι πλευρές αυτές ονομάζονται μεγάλη βάση (Β) και μικρή.
Συναρτήσεις πολλών μεταβλητών ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ Φ
Περιστροφική κίνηση Κυκλική κίνηση Ροπή αδράνειας Ροπή δύναμης
Παρουσίαση ναυπηγικών γραμμών 1/3
Γενικά (1 από 4) Το πλοίο , ως κοίλο σώμα που επιπλέει στην επιφάνεια του νερού , αποτελείται από ένα τμήμα μέσα στο νερό και ένα τμήμα έξω από το νερό.
Άραγε, γνωρίζουν οι μέλισσες μαθηματικά?
Καθηγητής Σιδερής Ευστάθιος
ΠΕΡΙΜΕΤΡΟΣ ΚΑΙ ΕΜΒΑΔΟΝ ΟΡΘΟΓΩΝΙΟΥ ΠΑΡΑΛΛΗΛΟΓΡΑΜΜΟΥ
Μερκ. Παναγιωτόπουλος-Φυσικός
ΜΗΧΑΝΙΚΗ ΣΤΕΡΕΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΕΡΓΟ - ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΣΤΗ ΣΤΡΟΦΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ.
Μερκ. Παναγιωτόπουλος-Φυσικός
Δραστηριότητα - απόδειξη
ΜΗΧΑΝΙΚΗ ΣΤΕΡΕΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΡΟΠΗ ΔΥΝΑΜΗΣ – ΡΟΠΗ ΑΔΡΑΝΕΙΑΣ.
Μαθηματικά: Βασικές έννοιες της αναλυτικής γεωμετρίας
Εμβαδομέτρηση Το εμβαδόν ενός κλειστού σχήματος μπορεί να υπολογιστεί με τις εξής μεθόδους: Αναλυτική μέθοδος Γραφική μέθοδος Μηχανική μέθοδος (εμβαδόμετρο)
ΣΤΟΧΟΙ: ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΩΝ ΜΕΓΕΘΩΝ ΠΛΟΙΟΥ Ο προσδιορισμός ορισμένων στοιχείων του πλοίου απαιτεί τον υπολογισμό διαφόρων γεωμετρικών μεγεθών του πλοίου [εμβαδά, όγκοι κλπ]. Λόγω του σχήματος του πλοίου δεν είναι δυνατή η χρήση των τύπων υπολογισμού αυτών των μεγεθών που χρησιμοποιούνται στα κανονικά γεωμετρικά σχήματα

ΚΑΝΟΝΑΣ ΤΡΑΠΕΖΟΕΙΔΟΥΣ Ο κανόνας του τραπεζοειδούς βασίζεται στον τύπο υπολογισμού του εμβαδού του τραπεζίου Ε = δ χ (Υ1+Υ2) / 2 Με την επανάληψη του τύπου βρίσκουμε το εμβαδόν κάτω από μία καμπύλη αν το μήκος της υποδιαιρεθεί σε ν ίσα μέρη μήκους δ.

Ε = δ χ {(Υ1/2) + Υ2 + Υ3 + Υ4 + Υ5 +(Υ6/2)} Ε1 = δ χ (Υ1+Υ2) / 2 Ε2 = δ χ (Υ2+Υ3) / 2 Ε3 = δ χ (Υ3+Υ4) / 2 Ε4 = δ χ (Υ4+Υ5) / 2 Ε5 = δ χ (Υ5+Υ6) / 2 E4 E3 E5 E2 E1 Ε = δ χ {(Υ1/2) + Υ2 + Υ3 + Υ4 + Υ5 +(Υ6/2)}

11 [0 – 10] ή 21 [0 – 20] κατασκευαστικοί νομείς. 1ος κανόνας SIMPSON Για την μορφή των ναυπηγικών γραμμών πλοίου ικανοποιητική προσέγγιση στον υπολογισμό των εμβαδών δίνει ο 1ος κανόνας SIMPSON αρκεί οι αποστάσεις μεταξύ των τεταγμένων να είναι μικρές. Για την εφαρμογή του κανόνα απαιτείται η ύπαρξη περιττού αριθμού πλατών. Έτσι χρησιμοποιούνται (ανάλογα με το μήκος του πλοίου) 11 [0 – 10] ή 21 [0 – 20] κατασκευαστικοί νομείς.

ΚΑΝΟΝΑΣ SIMPSON δ Ε = (Υ1 + 4Υ2 + Υ3) 3

ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΕΜΒΑΔΩΝ Ε1 = (1Υ1 + 4Υ2 + 1Υ3 ) δ 3 Ε2 = ( 1Υ3 + 4Υ4 + 1Υ5 ) Ε3 = ( 1Υ5 + 4Υ6 + 1Υ7 ) δ 3 Ε = (1Υ1 + 4Υ2 + 2Υ3 + 4Υ4 + 2Υ5 + 4Υ6 + 1Υ7) ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ SIMPSON

Αν δίδεται το μισό πλάτος το αποτέλεσμα διπλασιάζεται α/α Πλάτος m Σ. Σ γινόμενο Σ.Σ = Συντελεστής SIMPSON 1 0,00 μήκος πλοίου 60,00 μέτρα 2 5,00 4 20,00 κατ. νομείς 7 3 7,50 15,00 ισαπόσταση δ 10,00 9,00 36,00 5 8,70 17,40 6 7,40 29,60 4,40 Σ   122,40 Χ δ/3 = 408,00 m2 Αν δίδεται το μισό πλάτος το αποτέλεσμα διπλασιάζεται

ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΟΓΚΩΝ Ο Υπολογισμός των όγκων γίνεται με τον ίδιο τρόπο με αυτόν των εμβαδών όπου αντί των πλατών αναγράφονται τα εμβαδά των επιφανειών των εγκαρσίων τομών (νομέων) Ν1 – Ν11 ή αυτά των παρισάλων Α1 – Α6

α/α Εμβαδά Ν Σ. Σ γινόμενα για όγκο 1 0,00 Σ.Σ = Συντελεστής SIMPSON 2 7,30 4 29,20 μήκος πλοίου 100,00 μέτρα 3 13,50 27,00 κατ. νομείς 11 21,00 84,00 ισαπόσταση δ 10,00 5 26,00 52,00 Βύθισμα 3,00 6 29,00 116,00 7 28,00 56,00 8 104,00 9 18,00 36,00 10 7,50 30,00 Σ   534,20 Χ δ/3 = 1781,00 m3 Εκτόπισμα πλοίου 1781 m3 Χ 1,025 t/m3 = 1824,5 t Αντί των εμβαδών Ν μπορεί να χρησιμοποιηθούν τα εμβαδά Α των παρισάλων

ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΥΠΟΛΟΙΠΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΙΣΑΛΟΥ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑΣ Επιφάνειες παρισάλων Όγκος γάστρας Εκτόπισμα Α/ ΚΕΝΤΡΟ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑΣ (κέντρο πλευστότητας) Β/ ΡΟΠΗ ΑΔΡΑΝΕΙΑΣ περί τον διαμήκη άξονα συμμετρίας Γ/ ΡΟΠΗ ΑΔΡΑΝΕΙΑΣ περί τον εγκάρσιο άξονα που διέρχεται από το κέντρο πλευστότητας (Α)

Για να βρεθεί το κέντρο της ισάλου επιφανείας πρέπει να βρεθεί η ροπή της ισάλου επιφανείας ως προς εγκάρσιο άξονα Η ροπή επιφανείας περί άξονα ΟΟ είναι ίση με το γινόμενο του εμβαδού της επιφάνειας επί την απόσταση του κέντρου της επιφάνειας από τον παραπάνω άξονα [Χ . Α] Σ (χ . δΑ) = ροπή επιφανείας G = κέντρο επιφανείας Χ = Σ (χ . δΑ) / Α Α = Σ (δΑ) Ως εγκάρσιο άξονα αναφοράς μπορούμε να λάβουμε τον άξονα που διέρχεται από το αα1 πλάτος (πρωραία κάθετος)

Σύμφωνα με το θεώρημα του STEINER Η ροπή αδράνειας ή δεύτερη ροπή μιας επιφάνειας περί άξονα είναι ίση με το άθροισμα του γινόμενου του εμβαδού των παραπάνω επί μέρους επιφανειών επί το τετράγωνο της απόστασής τους από τον παραπάνω άξονα Ι00 = Σ(χ2 . δΑ) Σύμφωνα με το θεώρημα του STEINER Ιχχ = Ιψψ – (δ)2 . Α Ιxx = ροπή αδράνειας περί τον άξονα χχ που διέρχεται από το Κ.Ε. G Iψψ = ροπή αδράνειας περί τον άξονα ψψ που είναι παράλληλος προς τον χχ σε απόσταση δ.

δ = 10 m   α β γ δ ε στ ζ η θ α χ β γ χ δ ε χ στ η χ β αα Πλάτη m Σ.Σ Γινόμενα για εμβαδά Μ.Β για ροπή Γινόμενα για ροπή Μ.Β για ροπή αδρανείας Γινόμενα για ροπή αδρανείας I00 (Πλάτη)3 m3 Γινόμενα για ροπή αδρανείας I 1 0,00 2 5,00 4 20,00 125 500 3 7,50 15,00 30,00 60,00 422 844 9,00 36,00 108,00 324,00 729 2916 5 8,70 17,40 69,60 278,40 658 1316 6 7,40 29,60 148,00 740,00 405 1620 7 4,40 26,40 158,40 85 Σ1 122,40 Σ3 402,00 Σ4 1580,80 Σ5 7281

Επί δ2 Επί δ Επί δ Ιχχ = L . B3 / 12 α χ β γ χ δ ε χ στ η χ β 1 0,00 2   α β γ δ ε στ ζ η θ α χ β γ χ δ ε χ στ η χ β αα Πλάτη m Σ.Σ Γινόμενα για εμβαδά Μ.Β για ροπή Γινόμενα για ροπή Μ.Β για ροπή αδρανείας Γινόμενα για ροπή αδρανείας I00 (Πλάτη)3 m3 Γινόμενα για ροπή αδρανείας I 1 0,00 2 5,00 4 20,00 125 500 3 7,50 15,00 30,00 60,00 422 844 9,00 36,00 108,00 324,00 729 2916 5 8,70 17,40 69,60 278,40 658 1316 6 7,40 29,60 148,00 740,00 405 1620 7 4,40 26,40 158,40 85 Σ1 122,40 Σ3 402,00 Σ4 1580,80 Σ5 7281 Επί δ2 Ροπή αδράνειας Επί δ Ροπή επιφανείας Επί δ Ιχχ = L . B3 / 12

Εμβαδόν ισάλου Ε = (δ/3) . Σ1 = (10/3) . 122,40 = 408 m2   α β γ δ ε στ ζ η θ α χ β γ χ δ ε χ στ η χ β αα Πλάτη m Σ.Σ Γινόμενα για εμβαδά Μ.Β για ροπή Γινόμενα για ροπή Μ.Β για ροπή αδρανείας Γινόμενα για ροπή αδρανείας I00 (Πλάτη)3 m3 Γινόμενα για ροπή αδρανείας I 1 0,00 2 5,00 4 20,00 125 500 3 7,50 15,00 30,00 60,00 422 844 9,00 36,00 108,00 324,00 729 2916 5 8,70 17,40 69,60 278,40 658 1316 6 7,40 29,60 148,00 740,00 405 1620 7 4,40 26,40 158,40 85 Σ1 122,40 Σ3 402,00 Σ4 1580,80 Σ5 7281 Εμβαδόν ισάλου Ε = (δ/3) . Σ1 = (10/3) . 122,40 = 408 m2 Ροπή περί τον άξονα 00 Ρ00 = (δ/3) . δ . Σ3 = (10/3) . 10 . 402,00 = 13400 m3 Διαμήκης θέση Κ.Π. = [Ρ00 / Ε] = (δ/3) . δ . Σ3 / (δ/3) . Σ1 = δ . (Σ3/Σ1) = 32,84 m Η απόσταση αυτή είναι από τον άξονα 00. Άρα 32,84 – 30 = 2,84 m πρύμνηθεν της Μέσης τομής

Ροπή αδρανείας περί τον άξονα 00 Ι00 = (δ/3) . δ2 . Σ4 = 526930 m4   α β γ δ ε στ ζ η θ α χ β γ χ δ ε χ στ η χ β αα Πλάτη m Σ.Σ Γινόμενα για εμβαδά Μ.Β για ροπή Γινόμενα για ροπή Μ.Β για ροπή αδρανείας Γινόμενα για ροπή αδρανείας I00 (Πλάτη)3 m3 Γινόμενα για ροπή αδρανείας I 1 0,00 2 5,00 4 20,00 125 500 3 7,50 15,00 30,00 60,00 422 844 9,00 36,00 108,00 324,00 729 2916 5 8,70 17,40 69,60 278,40 658 1316 6 7,40 29,60 148,00 740,00 405 1620 7 4,40 26,40 158,40 85 Σ1 122,40 Σ3 402,00 Σ4 1580,80 Σ5 7281 Ροπή αδρανείας περί τον άξονα 00 Ι00 = (δ/3) . δ2 . Σ4 = 526930 m4 Ροπή αδρανείας περί τον άξονα που διέρχεται από Κ.Π Ικπ = 526930 – (32,84)2 χ 408 Ροπή αδρανείας περί τον διαμήκη άξονα συμμετρίας Ι = (δ/3) . (1/12) . Σ5 = 2022,5 m4 Ροπή περί τον άξονα 00 Ρ00 = 13400 m3 Διαμήκης θέση Κ.Π. = 32,84 m Εμβαδόν ισάλου Ε = = 408 m2

ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΥΠΩΝ ΓΙΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΜΙΣΑ ΠΛΑΤΗ Εμβαδόν ισάλου Ε = 2 χ (δ/3) . Σ1 Ροπή περί τον άξονα 00 Ρ00 = 2 χ (δ/3) . δ . Σ3 Διαμήκης θέση Κ.Π. = [Ρ00 / Ε] = δ . (Σ3/Σ1) Ροπή αδρανείας περί τον άξονα 00 Ι00 = 2 χ (δ/3) . δ2 . Σ4 Ροπή αδρανείας περί τον διαμήκη άξονα συμμετρίας Ι = 23 χ (δ/3) . (1/12) . Σ5

ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΑΞΟΝΑ ΑΝΑΦΟΡΑΣ ΣΤΟ ΜΕΣΟ ΠΛΟΙΟΥ

ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΟΓΚΩΝ ΚΑΙ ΚΕΝΤΡΩΝ ΟΓΚΩΝ Με βάση εγκάρσιες τομές

ΟΓΚΟΣ V = (δ/3) . Σ1 Διαμήκης Ροπή ΡΔ = (δ/3) . δ . Σ4 Κατακόρυφη Ροπή ΡΚ = (δ/3) . Σ5 Διαμήκης θέση Κέντρου Αντώσεως LCB = ΡΔ / V = δ . (Σ4 / Σ1) Κατακόρυφη θέση Κέντρου Αντώσεως ΚB = ΡΚ / V = (Σ5 / Σ1)

ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΟΓΚΩΝ ΚΑΙ ΚΕΝΤΡΩΝ ΟΓΚΩΝ Με βάση παρισάλους

ΟΓΚΟΣ V = (h/3) . Σ1 Κατακόρυφη Ροπή ΡΚ = h . (h/3) . Σ2 Διαμήκης Ροπή ΡΔ = (h/3) . Σ3 Διαμήκης θέση Κέντρου Αντώσεως LCB = ΡΔ / V = (Σ3 / Σ1) Κατακόρυφη θέση Κέντρου Αντώσεως ΚB = ΡΚ / V = h . (Σ2 / Σ1)