Εκπαιδευτικό Λογισμικό Function Probe (FP)

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
 Υλοποίηση πάσας  Δυσκολίες :  Ένταξη δύναμης στην κίνηση (shoot) του ρομπότ  Εντοπισμός άλλου Ρομπότ  Περιστροφή - κατεύθυνση προς το σημείο της.
Advertisements

επιμόρφωση εκπαιδευτικών ΠΕ03 Ενδεικτικές ερωτήσεις
3.2 Κατηγορίες εκπαιδευτικού λογισµικού για τη διδακτική των µαθηµατικών.
1 ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑΒΟΛΙΣΜΟΣ -1 ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ 11 Η ΧΑΛΚΟΣ, ΨΕΥΔΑΡΓΥΡΟΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑΒΟΛΙΣΜΟΣ.
ΝΕΟΠΛΑΣΜΑΤΑ ΗΠΑΤΟΣ Β. Ζολώτα Καθ. Παθολογικής Ανατομίας.
Αρχές λειτουργίας STM και AFM Ντούλιου Ευαγγελία.
Γωνιοσκόπηση Φακός επαφής Hruby, περιφερικός αμφιβληστροειδής. Χρησιμοποίηση του τρικατοπτρικού φακού έμμεσης επαφής Goldmann Για μια γωνιοσκόπηση, με.
Ιωάννης Χανιωτάκης Επιβλέπων Λαγαρός Νικόλαος, Επίκουρος Καθηγητής ΕΜΠ Συνεπιβλέπων Μιχαηλίδης Γεώργιος, SIMaP, INP Grenoble ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ.
ΕΞΕΛΙΚΤΙΚΑ ΝΕΥΡΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ Σπύρος Λυκοθανάσης, Καθηγητής Διευθυντής Εργαστηρίου Αναγνώρισης Προτύπων Τμήμα Μηχανικών Η/Υ & Πληροφορικής Πανεπιστημίου.
ΦΛΕΓΜΟΝΗ Ιστοπαθολογικά Φαινόμενα και Χημικοί Μεσολαβητές Αφροδίτη Νόννη Επίκ. Καθ. Παθολογικής Ανατομικής.
1 ΔΗΜΟΠΑΘΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ 5 Η (Θ) ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΕΠΙΔΗΜΙΟΛΟΓΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ.
Copyright © 2005 Elsevier Κεφάλαιο 1 :: Εισαγωγή Πραγματολογία των Γλωσσών Προγραμματισμού Michael L. Scott.
ΕΠΙΠΛΟΚΕΣ ΚΙΡΡΩΣΗΣ. ΕΠΙΠΛΟΚΕΣ ΠΥΛΑΙΑΣ ΥΠΕΡΤΑΣΗΣ.
ETISMAR PARTNERS ΕΟΜΜΕΧ : Ε.Σπυροπούλου Τηλ. : , Fax.: Ε-mail: http// ΕΑΝΤ Α.Ε. : Π.Στολάκης.
1 1 Slide Προγραμματισμός Στόχων. 2 2 Slide Προγραμματισμός Στόχων n Ο Προγραμματισμός Στόχων μπορεί να χρησιμοποιηθεί προβλήματα γραμμικού προγραμματισμού.
1 ΕΔΕΤ3/GRNET3 Κορυφαίας Ποιότητας Internet για την Έρευνα και την Εκπαίδευση ΕΔΕΤ3/GRNET3 Κορυφαίας Ποιότητας Internet για την Έρευνα και την Εκπαίδευση.
Φυσικοχημεία Κεφάλαιο 1 ο : Εμπειρικές Ιδιότητες των Αερίων Κλεπετσάνης Παύλος, Επίκουρος Καθηγητής Τμήμα Φαρμακευτικής.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΙΙ-3 η εβδομάδα Συνέχεια συναρτήσεων δυο μεταβλητών Ισοσταθμικές καμπύλες-Ασκήσεις.
Ανάλυση συμπεριφοράς και συναισθημάτων για φιλικότερη επικοινωνία ανθρώπου μηχανής Στ. Κόλλιας, Καθηγητής ΣΗΜΜΥ-ΕΜΠ Κ. Καρπούζης, Δ. Ερευνών ΕΠΙΣΕΥ-ΕΜΠ.
Ολομέλεια Πλατφόρμας «Τεχνολογίες Πληροφορικής & Επικοινωνιών»
ΕΘΝΙΚΌ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΌ ΠΑΝΕΠΙΣΤΉΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
Χάρης Κατεβάτης, Γιώργος Ν. Βλαχάκης Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Πρόσθετη αξία από την αξιοποίηση ψηφιακών εργαλείων έκφρασης για τα μαθηματικά Χρόνης Κυνηγός
EΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΖΟΜΕΝΟΙ ΛΟΓΙΚΟΙ ΕΛΕΓΚΤΕΣ (PLCs).
Περιεχόμενα M – Files Δημιουργία, Αποθήκευση, Εκτέλεση. Function Files.
ΥΛΙΚΑ ΤΗΣ ΓΗΣ ΙI : Κρυσταλλοχημεία και Συστηματική των Ορυκτών
ΠΑΘΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΚΑΡΔΙΑΓΓΕΙΑΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Ξήρανση (Αφυδάτωση) των τροφίμων
ΠΑΡΑΘΥΡΕΟΕΙΔΙΚΕΣ ΚΥΣΤΕΙΣ ΤΟ ΦΑΣΜΑ ΤΗΣ ΚΛΙΝΙΚΗΣ ΕΙΚΟΝΑΣ
ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΣΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ
Παραγωγή προϊόντος με 2 συντελεστές
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ - ΣΧΟΛΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ ΓΕΩΓΡΑΦΙΑΣ Π.Μ.Σ. «ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΓΕΩΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΣΤΗ.
Ψυχοπαθολογία Ενηλίκων
Ενότητα 6 : Συναρτήσεις της γλώσσας PHP Ιωάννης Τσούλος
Σχεδίαση Λογισμικού Διδάσκων: Κων/νος Κώτης (BSc, PhD)
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ «ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΑΚΕΤΟΥ ΑΣΚΗΣΕΩΝ ΣΤΟ MATLAB ΓΙΑ ΤΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΤΩΝ ΧΗΜΙΚΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΥ ΡΕΥΜΑΤΟΣ» Σπουδάστρια:
Πώς περιγράφεται ένα πλοίο εξωτερικά;
Transistor sizing and energy minimization Όνομα Α.Μ. Έτος Παράδειγμα
Επεξήγηση σχήματος 3.14 & παρουσίαση του παραδείγματος 10.4
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΠΡΟΗΓΜΕΝΩΝ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΚΥΚΛΩΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ
Υδροστατικές καμπύλες –Υδροστατικό διάγραμμα
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡIΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ ΣΤΑΘΜΗΣ, ΥΨΟΥΣ, ΒΑΡΟΥΣ & ΟΓΚΟΥ
Γιάννης Ιωαννίδης Πανεπιστήμιο Αθηνών
ΑΣΚΗΣΕΙΣ – ΘΕΜΑΤΑ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ
PDF Histogram Συνεχούς Τυχαίας Μεταβλητής
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ Β΄ΕΠΙΠΕΔΟ ΓΙΑ ΠΕ03
Ψηφιακή Επεξεργασία και Ανάλυση Εικόνας
Μικροηλεκτρονικη 2015.
مقدمه‌اي بر بهينه‌سازي
ΟΡΙΖΟΝΤΑΣ 2020.
Θεωρία Βελτιστοποίησης και Εφαρμογές
Проф. др Радивоје Митровић
Ε. Κακαράς, Αναπλ. Καθηγητής Ε.Μ.Π.
Παρουσίαση Αριθμητικών Χαρακτηριστικών 1) Διακριτών
Κίρκη-2003 Προσαρμογή Διεθνούς Εκπαιδευτικού Λογισμικού στο Ελληνικό Εκπαιδευτικό Σύστημα ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΠΟΥΔΩΝ.
Είσοδος/έξοδος χαμηλού επιπέδου
Εθνικόν και Καποδιστριακόν
ΜαθαΙνω τον παλμογρΑφο
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΛΙΕΥΤΙΚΩΝ ΑΠΟΘΕΜΑΤΩΝ
MATH 1310 Section 5.3.
Runtime Access to Variables
Pre-term Birth Risk Assessment Tools
Το Δίκτυο Εθνικών Σημείων Επαφής του Ειδικού Προγράμματος «Άνθρωποι»
Παύλος Μ. Μυριανθεύς Επίκουρος Καθηγητής Νοσοκομείο ΚΑΤ,
Cluster analysis and PAM prediction in breast cancer and normal breast tissues. Cluster analysis and PAM prediction in breast cancer and normal breast.
Business Calculus Integration by Substitution.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Εκπαιδευτικό Λογισμικό Function Probe (FP) Πόπη Αρδαβάνη Μαθηματικός

Το περιβάλλον Τρία ανεξάρτητα παράθυρα με τη δυνατότητα αποστολής δεδομένων από το ένα στο άλλο

Το παράθυρο « γράφημα » Εισάγουμε μία ή περισσότερες συναρτήσεις αλγεβρικά και Εμφανίζει τις γραφικές παραστάσεις τους και όχι μόνον………...

Το παράθυρο «πίνακας» Έχει τη μορφή πίνακα τιμών που επιτρέπει τη δημιουργία και τη διαχείριση δεδομένων ως στήλες τιμών ανεξάρτητων και εξαρτημένων μεταβλητών

Το παράθυρο «αριθμομηχανή» Το παράθυρο «αριθμομηχανή» Λειτουργεί σαν κομπιουτεράκι και Περιέχει τη λειτουργία της κατασκευής πλήκτρου για μια διαδικασία

Η συνεργασία - επικοινωνία ΓΡΑΦΗΜΑ ΑΡΙΘΜΟΜΗΧΑΝΗ ΠΙΝΑΚΑΣ Διευκολύνει: την έκφραση τον πειραματισμό την διερεύνηση

Ερευνητική Διαπίστωση Ερευνητική Διαπίστωση Πολλοί μαθητές μπορούν να αποδώσουν ένα τυπικό ορισμό της συνάρτησης και να εφαρμόσουν π.χ. το κριτήριο καθετότητας ή παραλληλίας δύο γραφικών παραστάσεων ΟΜΩΣ Αντιμετωπίζουν δυσκολίες στο να χρησιμοποιήσουν συναρτήσεις δηλαδή να κατασκευάσουν συναρτήσεις για να αναπαραστήσουν πραγματικές καταστάσεις

Εκπαιδευτικοί στόχοι του FP Στο να ενθαρρύνονται οι μαθητές να κατασκευάζουν μαθηματικές σχέσεις βασισμένες σε καταστάσεις οι οποίες τους είναι οικείες και στων οποίων την προβληματική έχουν ήδη πρόσβαση Στο να χρησιμοποιούνται τα λάθη των μαθητών για την σταδιακή προσέγγιση της έννοιας των συναρτήσεων Στο να μαθαίνουν οι μαθητές να μεταφράζουν και να ερμηνεύουν τις καθημερινές καταστάσεις με την βοήθεια των μαθηματικών των συναρτήσεων Στο να μαθαίνουν οι μαθητές να δουλεύουν με συναρτήσεις αρχέτυπα και να μετασχηματίζουν αυτές τις συναρτήσεις μέσα από πολλαπλές αναπαραστάσεις Στο να συντονίζουν οι μαθητές τις ενέργειές τους μέσα από πολλαπλές αναπαραστάσεις όπως ο πίνακας, η γραφική παράσταση και οι τύποι.

Δυνατότητες αξιοποίησης του FP στη διδασκαλία των Μαθηματικών ΛΥΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ Μέσα από την διερεύνησή του Μέσα από τη μοντελοποίηση πραγματικών δεδομένων.

Βασικοί στόχοι του σχεδιασμού των δραστηριοτήτων και των σεναρίων με το FP Πρέπει να ε ν θ α ρ ρ ύ ν ον τ α ι οι μαθητές : Να εμπλακούν σε προβλήματα της καθημερινής ζωής των οποίων η επίλυση απαιτεί την κατασκευή συναρτησιακών σχέσεων. Να αναπτύξουν δικές τους στρατηγικές επίλυσης προβλημάτων Να συνδέσουν ένα φυσικό φαινόμενο με τις μαθηματικές έννοιες που εμπλέκονται σε αυτό Να προάγουν τη δημιουργικότητά τους Να κάνουν εικασίες να τις υλοποιούν και να τις ελέγχουν με στόχο να εξάγουν τα δικά τους συμπεράσματα Να χρησιμοποιούν γνώσεις που έχουν αποκομίσει από τη θεωρητική διδασκαλία ώστε να εκτιμήσουν τη πρακτική τους αξία